ik heb na de wedstrijd gewoon ff staan roken in m'n blote buikquote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef MasterMido het volgende:
Maandag werkener was toch geen trainen.
Donderdag kan ik mijn kunsten weer laten zien.
Trouwens wij hebben met een mooi zonnetje gespeeldDe heen weg naar Hommerts spoelde het. Maar toen we er waren
het veld lag er mooi bij. Lekker warm. Heerlijk. Alleen jammer van de wedstrijd(ook al hebben we de 3 punten).
haha hak nog nie eens seenquote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef Dos37 het volgende:
9christensen voetbalt bij stevo 5 in geesteren voor de OP
stefan
Jah dan ga ik ff rekenenquote:Op maandag 28 maart 2005 10:50 schreef JPM01 het volgende:
over 32 uur en 10 minuten als het goed is sta ik aan de aftrap![]()
das correctquote:Op maandag 28 maart 2005 11:16 schreef stame het volgende:
[..]
Jah dan ga ik ff rekenen
Dinsdagavond 19:00?
Nilis ging toen eerst keeper voorbij en dan net naast het doel deed hij met de hak in het doel? dat doelpuntquote:Op maandag 28 maart 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
Gister op een geweldige manier gescoort, zoals Nilis ooit een keer scoorde met de hak maar dan door de benen van de keeper.
Dat is wel weer wat info waardquote:Op maandag 28 maart 2005 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan woensdag maar mn nieuwe schoenen testen op de training, adidas predator dingen voor maar 12 euro
Yup maar ik moest naar de zijkant en toen deed ik het na, ik wist niet eens dat ik het deed puur op gevoel ik dacht er niet bij naquote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Nilis ging toen eerst keeper voorbij en dan net naast het doel deed hij met de hak in het doel? dat doelpunt
Aha.. nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
BZSV de Blauwwitters 3.
Ja. Heb wel eens tegen NEO gespeeld.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Borne ligt net iets te ver van Geesteren af dus.
Lijkt me een goed plan!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef JPM01 het volgende:
mischien een idee om na het seizoen ergens een keer iets af te spreken
om een potje te voetballen ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |