tweedehands natuurlijk Martinekequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Martineke het volgende:
das goedkoop zegwij hebben babybjorn gekocht voor 100 euro
Mag ik uit komen zoeken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef yvonne het volgende:
Is er hier belangstelling voor stapels!!!! kindervideobanden?
Disney, bassie an adriaan etc etc, niet opgenomen , maar echte?
ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zojuist bij Schindlers list ook weer afgehaakt bij het meisje met het rode jasje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef yvonne het volgende:
Laat die vent van je maar thuis, daar heb ik geen belangstelling meer voor, die is mild en papa
nou ja zeg, t is echt een meidenmodel. zoiets koop je toch niet voor een jongen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:16 schreef Githa het volgende:
Ik heb een mooie broekje gekregen in maatje 80 maar Jordy houdt vast niet zo van roze vlinders dus wie wil mag hem zo hebben![]()
ruilen voor knex?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog peuterduplo voor een redelijke prijs? Ik zoek dus het spul met de poppetjes, racewagens etc.
ik was dr al bang voorquote:
Helaas, dit jaar was het qua speelgoed niet zo denderend.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was dr al bang voor
maar je moet eens op marktplaats of ebay kijken. daar kan je vast wel leuk scoren.
heb je op koninginnedag niks kunnen vinden? dat is toch DE plaats om koopjes te halen op dat gebied
Mijn bro heeft dus net 3 maanden geleden zijn hele Knex verzameling (2 vuilniszakken vol, van pakweg 10 jaar oud idd!) weggegeven aan een aangewaaid neefjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
nee joh, maar ik heb hier zo veel staan, dat ik best wil ruilen voor knex.
bij bart smit hebben ze niet de knex die ik zoek.
ik verzamel de pakketten van een jaar of 10 terug. toen knex nog knex was, zal ik maar zeggen
wat een barbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:55 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Mijn bro heeft dus net 3 maanden geleden zijn hele Knex verzameling (2 vuilniszakken vol, van pakweg 10 jaar oud idd!) weggegeven aan een aangewaaid neefje![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb dit jaar een KNEX-koffer gescoord, maar die mocht ik alleen kopen als ik er een berg duplo bij kochtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helaas, dit jaar was het qua speelgoed niet zo denderend.
Heb wel voor heel weinig een Nintendo 64 bemachtigd, vorig jaar een Sega Medrive 2 en een Gameboy Color
Volmondig JA!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef yvonne het volgende:
Inderdaad een tweelingquote:Op maandag 9 mei 2005 21:44 schreef poemojn het volgende:
Kinderen, Fogel? Een meerling?
Ken je de zwangerschaps- en baby-topics hier al?
Ze heeft weer een update in 74/80 en een lading schoentjes er bij gezet!quote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef Luckepuk het volgende:
Een online vriendinnetje van mij heeft de te kleine meisjeskleertjes van haar dochtertje te koop. maat 50/56, 62/68 en 74/80. De prijsjes zijn echt ieledebielig laag!![]()
http://www.soccerpromotions.nl/kim/kleding_enzo___.htm
Maarreh, dus niet te ruil tegen euro's?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb dit jaar een KNEX-koffer gescoord, maar die mocht ik alleen kopen als ik er een berg duplo bij kocht
en stukje hierboven doet beefcake haar babybjorn wegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:23 schreef Jdee het volgende:
gezocht (iig in september, want dan moeten de geleende spullen terug):
babybjorn
badstandaard (badje hebben we net goedkoop op de kop getikt dus die hoeft niet)
op www.gratisoptehalen.nl staat er eentjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:23 schreef Jdee het volgende:
je had alleen een 1 vergeten in 't huisnummerquote:
blijkbaar zijn we berucht ofzo hier.. (of beroemd natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Githa het volgende:
* Githa checkt ....
oe dat scheelt maar een paar deurtjessorry
Waar?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:48 schreef Luchtbel het volgende:
Gratis op te halen: Easybob autostoeltje.
Niet meer, hij is al verkochtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:38 schreef Neva het volgende:
[..]
en stukje hierboven doet beefcake haar babybjorn weg![]()
Had dat dan eerder gezegd! Deze hebben wij net afgelopen vrijdag gekocht!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:48 schreef Luchtbel het volgende:
Gratis op te halen: Easybob autostoeltje.
Ik heb hem van Beefcake gehad, die het stoeltje geloof ik nog geen maand gebruikt heeft, wij hebben geen auto dus het stoeltje is misschien 10 keer gebruikt. Geen ongelukken meegehad enzovoorts. Alleen het instructieboekje ontbreekt maar ik kan aan een kopietje daarvan komen dus dat is geen probleem. Kunnen wij er nog iemand blij mee maken? Wel graag, snel ophalen, aangezien ik ruimtegebrek heb.
[afbeelding]
Dan kun je 'em vast nog wel terugbrengenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd! Deze hebben wij net afgelopen vrijdag gekocht!
Euh dat wist ik toch ook niet?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd! Deze hebben wij net afgelopen vrijdag gekocht!
ja jezus!! Dat kan je toch wel ruiken!! Wat heb jij nou voor een speurneus!!quote:
quote:
Die heeft Carmen ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:56 schreef LadyS het volgende:
en meteen ook een mailtje erachteraan dat ik deze ook wel wil:
[afbeelding]
Hier bij de kiringloop zag ik vanmiddag een badstandaard staan voor 2,50 euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:23 schreef Jdee het volgende:
gezocht (iig in september, want dan moeten de geleende spullen terug):
babybjorn
En je hebt niet eens gevraagd of Jdee er eentje nodig had toenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:48 schreef Martineke het volgende:
gos laten wij nu net pas geleden een badstandaard buiten gezet hebben ....
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En je hebt niet eens gevraagd of Jdee er eentje nodig had toen![]()
jammer, ze is zo leuk (vooral met die rode harenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef bixister het volgende:
anna past er al nauwelijks meer in.![]()
(en is ook een tikkeltje duurder bytheway...)
die van mij is inmiddels zo goed als verkocht. dus ga je gang.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef Martineke het volgende:
ook ik heb nog een babysleep in de aanbieding net zoals bixister.
eerst die van haar verkopen en dan heb ik er nog 1 voor de volgende
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef Rottdog het volgende:
Hebben ze bij jullie geen kringloop Jdee ?
oe, waar? ik mail je wel ff...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
Jdee ik heb er hier 1 staan die je zo op kan halen.
Djulian zijn bad moet toch echt op de grond nu
Wat is ongeveer de richtprijs? Wij zijn naarstig opzoek!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kampeerbedje in de aanbieding voor de liefhebbers. Paraplumodel in tas. Donkerblauw met gezellige gekleurde bolletjes op de beschermers en het matrasdekje. T.e.a.b.
Edit: ik wist dat ik ergens een foto had...
Mail maar evenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef mijndochters het volgende:
Wat is ongeveer de richtprijs? Wij zijn naarstig opzoek!!
Je hebt niet toevallig een badzitje in de aanbieding?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
zoekt er nog iemand wat?
ik ga vandaag een heleboel op marktplaats zetten....
een speeltoestel met glijbaan en schommelquote:Op zondag 22 mei 2005 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
zoekt er nog iemand wat?
ik ga vandaag een heleboel op marktplaats zetten....
mag het ook een skelter zijn?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:31 schreef danosa het volgende:
[..]
een speeltoestel met glijbaan en schommel
een tractor
een zandbak
een kruiwagentje misschien
Jadey heeft zich gisteren zwaar uitgeleefd in de tuin van een ander kindje
Aahh.. ik dacht dat je ze allebei in de verkoop had!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
vooralsnog heb ik er een te koop.
eentje gebruik ik nog.
moussy was de eerste die reageerde.
er zitten geen kussentjes meer bij (die dingen zijn zo gejat) en echt lekker zacht zitten die dingen toch niet)
die bevestigingssetjes kom je ook wel tegen op marktplaats hoor
het gebeurt vaak dat mensen een zitje hebben en twee setjes.
bij mij is het omgekkeerd, ik heb een setje een twee stoeltjes.
(stoeltje komt van mijn moeder)
te groot of te kleinquote:
grapjas, toen ik klein was bestonden er geen spijkerjurkjes en als ze bestaan hadden, had ik m echt niet gekregenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb wat moet jij overgens met een spijkerjurkje? Of is ie van jou zelf geweest?
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef moussy het volgende:
badzitje, zo'n ring? Waar je ze in kan zetten ter ondersteuning?
Zo ja, dan zal ik vragen of mijn schoonzus die van mij nog heeft.
hij is er nog
hesje is maat 74 (maar is volgens mij iets voor meisjes)quote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ladywrb:
die tuinbroek vind ik wel heel gaaf hoor, wat wil je daar voor hebben?
En het hesje welke maat is dat?
alvast bedankt bar
Niksquote:
Ik heb een GMG hier met looneytunes er op. Is oud en gebruikt maar verder nog wel goedquote:Op maandag 23 mei 2005 22:11 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een fietsstoeltje voor voor op de fiets in de aanbieding?
en een badzitje?
Thijs gaat zo maatje 80 in dus zou in preciepe kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 06:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hesje is maat 74 (maar is volgens mij iets voor meisjes)
de tuinbroek is maat 80
wat voor maat zoek je?
ik ga vandaag nog een berg op marktplaats plempen dan kan ik die ook wel hier spammen.
Maat 80, tis er eentje van H&M dus hij valt niet groot of klein uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef moussy het volgende:
CarOnline, die oranje broek, welke maat is dat?
Broekje is maat 86, maar is een kuitbroek hoor! En er zitten een paar lichtje vlekjes voorop maar die zie je bijna niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:17 schreef LadyS het volgende:
Welke maten zijn dit CarOnline?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel wil jij ervoor hebben dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Niks![]()
Ze moet hem alleen ff opzoeken, maar ik ga achter dr vodden zittenZe heeft hem ooit eens van me geleend, maar nooit gebruikt. René heeft er weer wel veel in gezeten.
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb een GMG hier met looneytunes er op. Is oud en gebruikt maar verder nog wel goed
quote:
Ga ik morgen even voor je regelen. Help het me gerust nog een keer herinneren want ik heb ietwat veel aan m`n hoofdquote:
Dan komen alleen de onderste 2 in aanmerkingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Broekje is maat 86, maar is een kuitbroek hoor! En er zitten een paar lichtje vlekjes voorop maar die zie je bijna niet.
Shirtje is maat 80, vestje is 86 maar valt wat krapper en het truitje is maat 80. Maar van de Hema dus wat ruimer
Nee, hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:32 schreef m@x het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je schoonzus hem nog kan vinden dan wil ik hem wel heel graag. Woont je schoonzus hier in de buurt?
Broekje is een enkelbroekje en maat 74, 2 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Knorretje het volgende:
Caronline:
welke maatjes zijn dit en wat vraag je er voor ?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XUCPA76A
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7IPBYASP
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LGYAJBNG
primaquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb echt geen idee LadyS, 3,50 per stuk ex. verzendkosten?
ET ik wil graag 4 euro per stuk hebben. Ze zien er echt allemaal bijna ongedragen uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof dat Caronline en ik een beetje dezelfde smaak hebben![]()
Geloof het ook![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HAQTI6PG dit is zo'n enkellange hé! Maat 80
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HKZTRWRM maat 86
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HPKSHVEC maat 86
http://www.mijnalbum.nl/Foto=X3M6X6J8 maat 86
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8TEWPQVC maat 86
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UR86JKFL maat 80
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FXPTEG4F onderin zitten koortjes maar die heb ik eruit gehaaldd, dat was niet zo'n succes. Maar zonder kan ook prima, of doe er zelf een koortje in eventueelmaat 86
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6OUQAMMU maat 80
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TMNDWZ8E maat 92
ik durf uit mijn hoofd voor 80% wel te zeggen dat ie onder de 74 zal zijn, anders had ie bij jayden in de kast gelegen, die zit nu tussen 68 en 74 in. Zal morgen voor de zekerheid kijken. Maar ga edr maar vanuit van nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knorretje als die kortetuinbroek maatje 80 zou zijn heb ik daar eventueel nog wel intresse in
idemquote:
Je hebt toch nog tot eind juli of spaar je niet voor de boerdeijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:19 schreef LadyS het volgende:
wie heeft er met spoedstreepjescodes van Nutrilon 3 voor mij
Ah wel ff een keer een fotootje posten als ze wat aanheeft héquote:
op de spaarkaart die ik gisteren heb uitgeprint staat dattie geldig is tot 1 juni 2005. Maar dat is dan voor het houten schaapjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je hebt toch nog tot eind juli of spaar je niet voor de boerdeij
Spaar ook voor het houten schaapje en bij mij op de kaart staat deze spaarkaart is geldig tot 21 juliquote:Op zondag 29 mei 2005 08:34 schreef LadyS het volgende:
[..]
op de spaarkaart die ik gisteren heb uitgeprint staat dattie geldig is tot 1 juni 2005. Maar dat is dan voor het houten schaapje![]()
als je zelf de juiste hoeveelheid stof, garen, en andere fournituren aanlevert. zou ik graag een kopietje willen van het patroon als hij nog niet in mijn bezit is, het knipverlies van de stof is als je precies geeft wat er aangegeven staat niet veel en zou ik ook graag willen behouden. Prijs voor het maken is afhankelijk van het patroon. Wil ik opdelen in gradaties. als je me het roosnummer verteld kan ik het zo nakijken voor je hoeveel werk er in gaat zitten.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:53 schreef melonovy het volgende:
Wat vraag je er voor Knor, als ik stof en een ROOSpatroon aanlever?
Ik heb wel intresse Moussy vanaf maatje 80quote:Op zondag 29 mei 2005 21:55 schreef moussy het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben in jongenskleding vanaf ongeveer maat 68 tot ik denk maat 80-86?
uit mijn hoofd zeg ik 68, kijk ik morgen gelijk na. Alicia droeg hem aan het einde van haar eerste zomer.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Anitra het volgende:
Moussy ik ben op zoek naar jongens kleding in maatje 80 en 86, want heb daar dus bar weinig van!
Knorretje dat witte tuinbruikje welke maat is dat? Want dat is echt wat voor mijn vriendin.
ga ik daar deze week ook nog ff kijken. Het valt best tegen om effen spul te vinden, zelfs zeeman had niet veelquote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Hema had pas dat soort shirtjes en mouwloze topjes in de aanbieding, toen 2 voor 4/5 euro. Misschien verkopen ze dat nu ook nog voor een redelijk bedrag?
2096quote:Op zondag 29 mei 2005 22:12 schreef Knorretje het volgende:
[..]
als je me het roosnummer verteld kan ik het zo nakijken voor je hoeveel werk er in gaat zitten.
Als het een 68 is wil ik hem graag hebben!! Kleiner mag ook.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef Knorretje het volgende:
[..]
uit mijn hoofd zeg ik 68, kijk ik morgen gelijk na. Alicia droeg hem aan het einde van haar eerste zomer.
Alleen broek en tuniek durf ik aanquote:
okquote:Op zondag 29 mei 2005 22:49 schreef melonovy het volgende:
OK, klinkt goed allemaal, ik mail je tzt even!
maatje 62 is het, broekje komt weg bij de prenatal. Mocht je nog steeds interesse hebben, mail maar dan maak ik het verzendklaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als het een 68 is wil ik hem graag hebben!! Kleiner mag ook.
als je zegt waar je interesse in hebt zoek ik het er bij. Ik ben al wel begonnen hier met de maten noteren (en evt merk vanwege hoe het valt)quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef bixister het volgende:
ik ben ook bezig alle te kleine kleertjes te fotograferen, pfoeh wat een werk zeg!maar hier dus binnenkort ook (vooral jongens-)kleding van maat 50 tot maat 86 in de aanbieding.
knorretje, jammer dat nergens maten bij staan, ik vind sommige dingen er wel heel leuk uitzien.
melonovy, bij jou zag ik ook leuk spul zeg, ga ik zodra ik er even goed voor kan gaan zitten eens wat uit kiezen (of is alles al weg?).
Ja ik ga je mailenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Knorretje het volgende:
[..]
maatje 62 is het, broekje komt weg bij de prenatal. Mocht je nog steeds interesse hebben, mail maar dan maak ik het verzendklaar.
Vandaag even voor je in onze Hema gekeken: voornl polo-shirtjes nu, wel effen. Vind je dat wat?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:28 schreef Knorretje het volgende:
ga ik daar deze week ook nog ff kijken. Het valt best tegen om effen spul te vinden, zelfs zeeman had niet veel
mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:24 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, even een tikje OT, maar de traphekjes zijn inmiddels weer terugverhuisd naar Haarlem
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:32 schreef danosa het volgende:
[afbeelding]
dat middenste setje is vooral mooi voor nu
Hoeveel stof zou je er voor nodig hebben, Mel heb jij het patroon daar staat het namelijk wel op?
klopt het dat je misschien 2079 uit de herfst winter collectie bedoeld kan online nml niet zo snel een 2079 uit een zomer collectie vindenquote:Knor ik heb eventuuel wel patroon 3014 en 2079 uit de zomercollectie voor je. Jadey heeft beide setjes en ze zijn echt super!!!
deze dus:quote:Heb je patroon 2094 Knor? Ik zou die broek graag willen namelijk?
Mijn oudste heb een inimini maatje dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef femsil het volgende:
Ik zal vanavond, als de dames slapen eens op mijn gemak kijken welke patronen ik heb en die teken ik dan over in de maat die je wilt, en dan krijg je de beschrijving en het uieindelijke resultaat(plaatje van de voorkant) er gevwoon bij, en ik vraag er niet veel voor, gewoon de kosten eruit halen.
Ik heb voornamelijk roos patronen in de kleine maatjes, omdat mijn oudste 3 is, en ik eigenlijk pas sins een 2,5 jaar actief aan het naaien ben geslagen.
zal vanaaf wel ff speuren wat er allemaal op mijn verlanglijstje moet komen te staan.quote:Als je naar iets specifieks op zoek bent, moet je het effies melden, kan ik kijken wat ik heb.
Hier ook geen ruimte, maar hij moet gewoon niet zeuren, het bespaart veel geld en dan vind ie het al lang best uiteindelijk. Van bestaande en 2de hands kleren en materialen nieuw maken is heerlijk, leuk om te doen en verslavend.quote:ik ben nu bezig om van ene bestaand jurkje iets totaal anders te maken, ik zie ene plaatje ervan op ebay ofzo en bedenk dan dat ik het zelf ook kan....
Dat is mijn zwakte, ik kan het vaak zelf ook en maak er dan niet 1, maar gelijk een paar, één van mijn vele hobby's, tot wanhoop van mijn man, die al die uitspattingen minder an waardere, omdat we eigenlijk geen ruimte hebben voor al mijn creativiteit.....
graag..quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knorretje ik wil van de week wel eens voor je kijken Mar had het er ook al eens over dat hij patronen tegen kwam enzo
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah wel ff een keer een fotootje posten als ze wat aanheeft hé
LadyS ook!
dat babyachtige is eraf, he? Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:42 schreef lady-wrb het volgende:
is dat amber?jeeeee wat is die veranderd in dr gezicht
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat babyachtige is eraf, he? Of bedoel je dat niet?
Het begon met die tuinbroek die openplopte aan de onderkant toen jij er was Martineke, 3 dagen later kon hij niks meer aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:28 schreef Martineke het volgende:
Jordy is snel bijgegroeid danmaxim zit nog steeds in maat 74 met zn 9,5 kilo en +/- 71 cm, al best wel een tijdje, dit is een goede maat die eventjes mee gaat
(althans hier dan, als ik Djulian bekijk dus niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |