quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef Rottdog het volgende:
Hebben ze bij jullie geen kringloop Jdee ?
oe, waar? ik mail je wel ff...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
Jdee ik heb er hier 1 staan die je zo op kan halen.
Djulian zijn bad moet toch echt op de grond nu
Wat is ongeveer de richtprijs? Wij zijn naarstig opzoek!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kampeerbedje in de aanbieding voor de liefhebbers. Paraplumodel in tas. Donkerblauw met gezellige gekleurde bolletjes op de beschermers en het matrasdekje. T.e.a.b.
Edit: ik wist dat ik ergens een foto had...
Mail maar evenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef mijndochters het volgende:
Wat is ongeveer de richtprijs? Wij zijn naarstig opzoek!!
Je hebt niet toevallig een badzitje in de aanbieding?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
zoekt er nog iemand wat?
ik ga vandaag een heleboel op marktplaats zetten....
een speeltoestel met glijbaan en schommelquote:Op zondag 22 mei 2005 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
zoekt er nog iemand wat?
ik ga vandaag een heleboel op marktplaats zetten....
mag het ook een skelter zijn?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:31 schreef danosa het volgende:
[..]
een speeltoestel met glijbaan en schommel
een tractor
een zandbak
een kruiwagentje misschien
Jadey heeft zich gisteren zwaar uitgeleefd in de tuin van een ander kindje
Aahh.. ik dacht dat je ze allebei in de verkoop had!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
vooralsnog heb ik er een te koop.
eentje gebruik ik nog.
moussy was de eerste die reageerde.
er zitten geen kussentjes meer bij (die dingen zijn zo gejat) en echt lekker zacht zitten die dingen toch niet)
die bevestigingssetjes kom je ook wel tegen op marktplaats hoor
het gebeurt vaak dat mensen een zitje hebben en twee setjes.
bij mij is het omgekkeerd, ik heb een setje een twee stoeltjes.
(stoeltje komt van mijn moeder)
te groot of te kleinquote:
grapjas, toen ik klein was bestonden er geen spijkerjurkjes en als ze bestaan hadden, had ik m echt niet gekregenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb wat moet jij overgens met een spijkerjurkje? Of is ie van jou zelf geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |