tweedehands natuurlijk Martinekequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Martineke het volgende:
das goedkoop zegwij hebben babybjorn gekocht voor 100 euro
Mag ik uit komen zoeken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef yvonne het volgende:
Is er hier belangstelling voor stapels!!!! kindervideobanden?
Disney, bassie an adriaan etc etc, niet opgenomen , maar echte?
ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef yvonne het volgende:
Is er hier belangstelling voor stapels!!!! kindervideobanden?
Disney, bassie an adriaan etc etc, niet opgenomen , maar echte?
Ik ben zojuist bij Schindlers list ook weer afgehaakt bij het meisje met het rode jasje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef yvonne het volgende:
Laat die vent van je maar thuis, daar heb ik geen belangstelling meer voor, die is mild en papa
nou ja zeg, t is echt een meidenmodel. zoiets koop je toch niet voor een jongen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:16 schreef Githa het volgende:
Ik heb een mooie broekje gekregen in maatje 80 maar Jordy houdt vast niet zo van roze vlinders dus wie wil mag hem zo hebben![]()
ruilen voor knex?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog peuterduplo voor een redelijke prijs? Ik zoek dus het spul met de poppetjes, racewagens etc.
ik was dr al bang voorquote:
Helaas, dit jaar was het qua speelgoed niet zo denderend.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was dr al bang voor
maar je moet eens op marktplaats of ebay kijken. daar kan je vast wel leuk scoren.
heb je op koninginnedag niks kunnen vinden? dat is toch DE plaats om koopjes te halen op dat gebied
Mijn bro heeft dus net 3 maanden geleden zijn hele Knex verzameling (2 vuilniszakken vol, van pakweg 10 jaar oud idd!) weggegeven aan een aangewaaid neefjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
nee joh, maar ik heb hier zo veel staan, dat ik best wil ruilen voor knex.
bij bart smit hebben ze niet de knex die ik zoek.
ik verzamel de pakketten van een jaar of 10 terug. toen knex nog knex was, zal ik maar zeggen
wat een barbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:55 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Mijn bro heeft dus net 3 maanden geleden zijn hele Knex verzameling (2 vuilniszakken vol, van pakweg 10 jaar oud idd!) weggegeven aan een aangewaaid neefje![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb dit jaar een KNEX-koffer gescoord, maar die mocht ik alleen kopen als ik er een berg duplo bij kochtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helaas, dit jaar was het qua speelgoed niet zo denderend.
Heb wel voor heel weinig een Nintendo 64 bemachtigd, vorig jaar een Sega Medrive 2 en een Gameboy Color
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |