Wilders meest geciteerde politicusquote:Wilders maar ook Hirsi Ali, Nawijn en Eerdmans krijgen in de grootste krant van Nederland niet alleen het minst aandacht, ze worden ook ronduit kritisch bejegend.
Onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders blijkt afgelopen jaar het meest geciteerde Kamerlid te zijn in de media.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Slecht nieuws voor Meki:
[..]
Wilders meest geciteerde politicus.
Idd, onze minister-president niet eens bij de top10quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:36 schreef du_ke het volgende:
Ja wie hrd schreeuwt wordt ook veel nageluld.
Door alcohol.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
coma door alcohol of door iets nader te specificeren anders?
hmja, heb ik ook wel eens gehad, maar altijd van vage dranken als wijn..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Door alcohol.![]()
![]()
Hoe zit dat verhaal met Terri, ik heb dat totaal niet gevolgd. Wilde de familie nu dat ze dood ging of niet?![]()
Manlief staat ook een aardige uitbetaling van de levensverzekering te wachten. Wat een toeval.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:01 schreef du_ke het volgende:
Haar man was het na 15 jaar een plantje als vrouw gehad te hebben wel zat. Hij kreeg bij de rechter gedaan dat de sondevoeding verwijderd werd. Echter haar ouders en zus ofzo zijn het daar niet mee eens en procederen met de hand op de bijbel lekker door gesteund door de religieuze kliek achter bush.
Meneer heeft ook al een tweede gezinnetje... is dan wel handig om mevrouw te laten sterven en de premie op te strijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
lijden heeft iets compromiterends he..
het is juridisch wel een moeilijke zaak. Had de vrouw een eigen wilsbeschikking en was er volgens de doktoren hoop op herstel? In Nederland gaan bijvoorbeeld een hoop oudjes dood door uitdroging, waar laatst nog nieuws over was. Mijn tante hebben ze zo ook laten kapotgaan en pas toen het al te laat was, zeiden ze dat herstel moeilijk maar niet onmogelijk was. wat mij betreft wordt de wet hier ook weer aangescherpt zodat er meer controle op euthanasie is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:07 schreef du_ke het volgende:
Oh ja de hoge rechters in de VS zijn nu uiteraard duivels liberaal maar dat begreep je waarschijnlijk al wel.
na 15 jaar naar dat debiele plantje te hebben gestaard ja..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meneer heeft ook al een tweede gezinnetje... is dan wel handig om mevrouw te laten sterven en de premie op te strijken.
Nou, al een jaar of tien geloof ik. Meneer moet zich gewoon laten scheiden en zich er niet meer mee bemoeien. Maar tja, de pecunia he...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
na 15 jaar naar dat debiele plantje te hebben gestaard ja..
dan krijgt ze de helft..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, al een jaar of tien geloof ik. Meneer moet zich gewoon laten scheiden en zich er niet meer mee bemoeien. Maar tja, de pecunia he...
Mevrouw is in vegatieve staat geloof ik. Ofwel geen hoop op herstel (al jaren niet meer).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
het is juridisch wel een moeilijke zaak. Had de vrouw een eigen wilsbeschikking en was er volgens de doktoren hoop op herstel? In Nederland gaan bijvoorbeeld een hoop oudjes dood door uitdroging, waar laatst nog nieuws over was. Mijn tante hebben ze zo ook laten kapotgaan en pas toen het al te laat was, zeiden ze dat herstel moeilijk maar niet onmogelijk was. wat mij betreft wordt de wet hier ook weer aangescherpt zodat er meer controle op euthanasie is.
Mag hij beslissen over de dood van zijn vrouw?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
na 15 jaar naar dat debiele plantje te hebben gestaard ja..
Oftewel hij moet lappen... als ze sterft krijgt hij centen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Harry_Sack het volgende:
dan krijgt ze de helft..
Zo wat een hufter!quote:
En dus moet ze maar dood?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef du_ke het volgende:
Mevrouw is in vegatieve staat geloof ik. Ofwel geen hoop op herstel (al jaren niet meer).
Als hij dag en nacht met haar heeft opgetrokken als man en vrouw wel ja, dan staat hij het dichtst bij haar volgens de wet. Wat heeft het voor zin om zoiemand te laten leven, er is niets in haar beleving en er is alleen maar opgegeven hoop voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mag hij beslissen over de dood van zijn vrouw?
Niks moet maar als haar man, die het toch zou moeten weten aangeeft dat z'n vrouw geen jaren als kasplantje wil leven dan kan ik daar vrede mee hebben.quote:
Persoonlijk mag wat mij betreft de stekker er uit, maar juridisch begin je weinig zonder wilsbeschikking. Die man heeft motieven om zijn vrouw te zien sterven, dus dat ligt niet echt goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als hij dag en nacht met haar heeft opgetrokken als man en vrouw wel ja, dan staat hij het dichtst bij haar volgens de wet. Wat heeft het voor zin om zoiemand te laten leven, er is niets in haar beleving en er is alleen maar opgegeven hoop voor de nabestaanden
Er is gewoon op een gegeven punt een moment van opgeven, iets verjaart gewoon. 15 jaar is echt lang hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Persoonlijk mag wat mij betreft de stekker er uit, maar juridisch begin je weinig zonder wilsbeschikking. Die man heeft motieven om zijn vrouw te zien sterven, dus dat ligt niet echt goed.
Tja blijkbaar ligt het juridisch toch niet zo duidelijk. Hij krijgt wel keer op keer toestemming van de rechtbanken (wat dan weer door noodwetten wordt teruggedraaid die dan weer teruggedraaid worden omdat ze ongrondwettelijk zijn).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Persoonlijk mag wat mij betreft de stekker er uit, maar juridisch begin je weinig zonder wilsbeschikking. Die man heeft motieven om zijn vrouw te zien sterven, dus dat ligt niet echt goed.
Het zou alleen heel goed kunnen dat zijn motieven niet zuiver zijn. Wat dat betreft staan die ouders veel sterker.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:22 schreef du_ke het volgende:
Niks moet maar als haar man, die het toch zou moeten weten aangeeft dat z'n vrouw geen jaren als kasplantje wil leven dan kan ik daar vrede mee hebben.
Die stekker is er al bijna een week uitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou goed, trek die stekker er maar uit jongens. Ik ben mild vandaag.
heb jij 'r naar vocht zien happen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die stekker is er al bijna een week uit.
Ja, maar mijn planten kunnen ook wel een week zonder water hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die stekker is er al bijna een week uit.
Dan is het zeker geen wiet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, maar mijn planten kunnen ook wel een week zonder water hoor.![]()
Weet je, ik vind je een stuk positiever sinds dit weekend. Je klinkt bijna als een manquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar mijn planten kunnen ook wel een week zonder water hoor.![]()
Mijn pa vond het tof toen ik hem vertelde dat het leek alsof die tijd gewoon in zwart wit beleefd werdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:37 schreef du_ke het volgende:
Overigens best aardig vandaag andere tijden over de jaren in 50 in kleur.
Hij is inderdaad milder gewordenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Weet je, ik vind je een stuk positiever sinds dit weekend. Je klinkt bijna als een man
eh, wie gaat 'm dat geven dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is inderdaad milder geworden.
Tijd voor in minimumsexrantsoen voor Aaah.
Ik was altijd al positief, je ziet de wereld echter beter in perspectief.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Weet je, ik vind je een stuk positiever sinds dit weekend. Je klinkt bijna als een man
Kickie moet bij mama blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:44 schreef du_ke het volgende:
Sizzler en Sidekick zullen elkaar afwisselen.
Nee, dan gaan mijn kleren stinken.quote:
Johan okay, Harry weet ik nog niet, die wil mijn piemol zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef du_ke het volgende:
Oei!
Dan moeten Johan en Harry maar invallen.
p.s. hij is frysk dus het is mèm
psies, voordat je wat vraagt, eerst je piemol zienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Johan okay, Harry weet ik nog niet, die wil mijn piemol zien.
Forum gaat weer als dikke zeugen/memme-stront
Mijn zusje slammt jou weg met haar tetters!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
psies, voordat je wat vraagt, eerst je piemol zien
......en anders die van je zusje
* Harry_Sack is playing Vengaboys - La parade de tettasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn zusje slammt jou weg met haar tetters!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |