De mod die jouw geklungel heeft verholpen.quote:
heb jij daar dan te weinig knopjes voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De mod die jouw geklungel heeft verholpen.
Nee, maar ik moest even 80 euro op jaarbasis zeker stellen. Ik had geen tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
heb jij daar dan te weinig knopjes voor?
Heb je nou al een echte baan, of is die 80 euro extra bijstand?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest even 80 euro op jaarbasis zeker stellen. Ik had geen tijd.
quote:Thuiscomputer heeft negatieve invloed op schoolprestaties
Uitgegeven: 22 maart 2005 14:36
Laatst gewijzigd: 22 maart 2005 15:12
AMSTERDAM - Uit onderzoek van de universiteit van München is gebleken dat het hebben van een computer thuis een negatieve invloed heeft op de schoolprestaties van de scholier. Thomas Fuchs en Ludger Woessmann van de universiteit hielden honderdduizend vijftienjarigen in 32 verschillende landen in de gaten.
De scholieren met een computer thuis presteerden slechter op school dan kinderen zonder computer, meldt The Guardian . "Computers leiden kinderen van het schoolwerk af," zo is te lezen in het onderzoek. "Het leren via de computer is niet de meest efficiente manier van leren. De pc kan voor andere doelen gebruikt worden, waardoor de gebruiker verleidt wordt om iets anders te gaan doen."
Het hebben van veel boeken (meer dan 500) in huis heeft overigens een positieve invloed op de wiskundige prestaties van een scholier.
Spyware. Backgroud gehacked??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest even 80 euro op jaarbasis zeker stellen. Ik had geen tijd.
rijmt op : flip!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
verhip!
En paddestoelentrip!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:02 schreef du_ke het volgende:
En die amerikaanse hoeft niet meer aan de sondevoeding.
Zou dat een goede vlucht zijn boven alcohol, denk je?quote:
Welnee, de Pvda kopt alleen maar in, zelf bedenken zit er nauwelijks bij..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:02 schreef du_ke het volgende:
Zou de PvdA het nog spannend maken!?
En die amerikaanse hoeft niet meer aan de sondevoeding.
Gewoon proberen, je leeft maar één keer!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zou dat een goede vlucht zijn boven alcohol, denk je?
Joh, wat heb ik nou aan jou als ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon proberen, je leeft maar één keer!
Ik doe niet aan drugs, wel aan alcohol en in coma raken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Joh, wat heb ik nou aan jou als ervaringsdeskundige?
pijn in de bibs natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet Sacha nou staan tijdens het nieuws?
coma door alcohol of door iets nader te specificeren anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan drugs, wel aan alcohol en in coma raken.
Ach, het is allemaal relatiefquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:29 schreef Drugshond het volgende:
Harry - Sizzler is fucked up met zijn PC....(denk je niet)...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |