Pit zat volledig onder de huid, ik heb 'm zeer toevallig een maand geleden opgemerkt.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:53 schreef gargamel het volgende:
een wrat?
Pfffffff.... een grote korrel ofzo... je kent toch wel een pit in een fruitsoort als een druivenpit ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wtf is een pit??
Ghehe... dan gaan jullie zeker kotsenquote:
Mun maag is er wel tegen opgewassenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ghehe... dan gaan jullie zeker kotsen.
Wel heel extreem hoor... meeeters groeien trouwens aan de oppervlak, deze was dat niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef J.J.McKay het volgende:
een uit de krachten gegroeide meeeter??
Ja, maar de rest nietquote:Op maandag 21 maart 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mun maag is er wel tegen opgewassen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel heel extreem hoor... meeeters groeien trouwens aan de oppervlak, deze was dat niet.
Misschien is het wel een kankertumor.
als ie niet aan de oppervlak zat, heb je m er dan uit gesneden???quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel heel extreem hoor... meeeters groeien trouwens aan de oppervlak, deze was dat niet.
Misschien is het wel een kankertumor.
Foto komt eraanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:06 schreef Natalie het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto van dat mysterieuze pitje, pberends.
Ik ben niet bang om kanker te hebben of te krijgen, de dood het komt wanneer het komt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
als ie niet aan de oppervlak zat, heb je m er dan uit gesneden???
sommige meeeters groeien wel naar binnen toe, en drogen dan op tot een harde klont...
niet zeuren en als je bang bent ofzo, ga dan maar lekker naar de dok.
enne...kanker is wel pijnlijk en bloederig..bovendien moet je daar geen geintjes over maken...
Zo hé jij bent een hardequote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om kanker te hebben of te krijgen, de dood het komt wanneer het komt.
Het was al een wondje omdat ik er eerder aan gekrabt had, dus werd het een bloedbult, en dat was ik spuugzat dus had het wondje weer opgemaakt met een naald, toen kwam er veel bloed uit en de pit... was totaal niet pijnlijk trouwens.
Rambo!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om kanker te hebben of te krijgen, de dood het komt wanneer het komt.
Het was al een wondje omdat ik er eerder aan gekrabt had, dus werd het een bloedbult, en dat was ik spuugzat dus had het wondje weer opgemaakt met een naald, toen kwam er veel bloed uit en de pit... was totaal niet pijnlijk trouwens.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:14 schreef Flashfire het volgende:
Met een naald in een wond gaan wroeten :/ zo kan je wel meer vage dingen je lichaam uitkrijgen.
Doe maar die met die tieten op de achtergrond.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef pberends het volgende:
Oe er zitten heel wat mooie foto's bij.
Dat kan je zien, via die loep. Rechterkant is aantal milimeter.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:29 schreef Bot13 het volgende:Toch moedig dat je ze post. Leg 'r eens een toetsenbord naast oid
Ik heb geen idee hoe groot ie nu is
Mietjesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Goed materiaal voor een fotofuck.
http://upload.webzilla.nl(...)f2cc02b0a9f224931be0.
[editje] Ik vond het wel netjes dat je het plaatje achter een linkje liet. Laten we dat dan ook vooral zo houden.
Komop zeg, ik vind een drol toch een stuk ranziger. En een stuk meer stinken. Mensen die het niet willen zien klikken ook niet op dit topic.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:31 schreef MUUS het volgende:
Eerst het onder linkjes zetten wegens een hoge ranzigheidsfactor en daarna gewoon de foto posten..
Ik moet zeggen dat ik inderdaad even twijfelde.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg, ik vind een drol toch een stuk ranziger. En een stuk meer stinken. Mensen die het niet willen zien klikken ook niet op dit topic.
misschien zijn het wel je hersenenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef pberends het volgende:
Misschien is het m'n verschrompelde lever wel, van het vele bier drinken.
Nou voor zoiets vreemds ging ik dus echt wel even naar de huisarts... Dit is echt vaag.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Tof ding.
Echt niet huisartswaardig though, kost je een hoop centen en je wordt er niks wijzer van. Altijd dat gezeik van dezelfde kutusers met hun "ga naar de huisarts". Rot toch op.
Och, als ie ziekenfondsverzekerd is dan kost 't hem niets, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Tof ding.
Echt niet huisartswaardig though, kost je een hoop centen en je wordt er niks wijzer van. Altijd dat gezeik van dezelfde kutusers met hun "ga naar de huisarts". Rot toch op.
Oh, dus als het ziekenfonds het dekt, moeten we er maar gebruik van maken? Zou mooi worden als iedereen dat maar gaat doen... Waarom denk je dat we nu met die belachelijke no-claim regel zitten...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Och, als ie ziekenfondsverzekerd is dan kost 't hem niets, hoor.
Behalve natuurlijk de maandelijkse premie.
Dus waar jij je toch weer druk over maakt, snap ik eigenlijk niet.
Veel meer zal het echt niet zijn, zijn arm ligt er niet af.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef DeStedebouwer het volgende:
Het ziet er uit als gestold bloed. Ik denk dat het dat ook is.
Neuh. Ben jij mal?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Oh, dus als het ziekenfonds het dekt, moeten we er maar gebruik van maken? Zou mooi worden als iedereen dat maar gaat doen... Waarom denk je dat we nu met die belachelijke no-claim regel zitten...
Jij gaat ook voor iedere scheet naar de huisarts zeker?
Nee, maar het ziet er prima uit.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:37 schreef Bluezz het volgende:
En het open wondje wat je nu hebt, heb je dat gedesinfecteerd?
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef lekkeropdetrekker het volgende:
Tof ding.
Ow ja, bloed stolt ook zo lekker bij 37 gradenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef DeStedebouwer het volgende:
Het ziet er uit als gestold bloed. Ik denk dat het dat ook is.
Goh, dan was die brief van mijn verzekeraar zeker een hoax dat ik, als ik geen gebruik maak van hun diensten, 200 euro terug krijg op het eind van het jaar...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Neuh. Ben jij mal?
Die jongen vindt iets vreemds in zijn velletje. Als ie 't niet vertrouwt, kan ie 't beste laten checken wat 't is, vind ik. Als jij het daar niet mee eens bent, even goede vriendjes, hoor.
Overigens, die no-claimregel is d'r niet doorgekomen, zover ik weet.
Wheheehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef NorthernStar het volgende:
Waar moeten de geboortekaartjes naartoe?
Nein.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:12 schreef Nickthedick het volgende:
Zit er toevallig ook een haar aan vast?
Nein.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wheheehe.
Trouwens, was het eerst een moedervlek o.i.d.?
iets van klaverjassen, toch??quote:Op maandag 21 maart 2005 17:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wtf is een pit??
Als er lucht bijkomt wel jaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, bloed stolt ook zo lekker bij 37 graden.
quote:
Het zou me niet verbazen dat pberends inderdaad nog steeds op school zit.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Het lijkt wel op een verrotte wrat, ik weet cker dat iedereen je morgen op school uitlacht
J/K
Nieuwe desktop achtergrond zeker?quote:
Bowlen zul je bedoelen....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Woutey het volgende:
Zullen we er mee gaan knikkeren?
Links = Tolerantquote:
Tering wat een mietje ben je. Je bent zeker ook zo iemand die nooit een onthoofdingsfilmpje heeft gekekenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga dus NIET op die linkjes klikken, no way!
ik denk dat ie er eerder nuchter over is, het kan iets heel onschuldigs zijn maar het kan ook iets enstigs zijn, hij weet het niet, wij ook niet en hij ziet denk ik wel nadat ie naar de dokter is geweestquote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef Desiderius het volgende:
TS neemt het nogal laconiek op, ik begin te twijfelen aan het waarheidsgehalte..
wat wat wat wat wat wat?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik weet wat het is.....
Maar of jij het ook wil weten?.
Staat er toch al. Verder in het topic.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:20 schreef Ruis het volgende:
toffe pit, hoe heb je dat ding onder je huid vandaan gekregen?
Eensch.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef Desiderius het volgende:
TS neemt het nogal laconiek op, ik begin te twijfelen aan het waarheidsgehalte..
Om de een of andere reden kan ik daar dan wel weer naar kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering wat een mietje ben je. Je bent zeker ook zo iemand die nooit een onthoofdingsfilmpje heeft gekeken? Dat is nog veel zieker
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik daar dan wel weer naar kijken...
Dan is 21 maart nog altijd een te beroerde en te vroege timing voor een 1 april grap.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:16 schreef Tique het volgende:
Weten jullie trouwens dat het over enkele dagen 1 april is...
aannemelijk....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Het is een clitoris!!! Je bent eigenlijk een vrouw!![]()
Let me guess... Jij hebt nog nooit een clitoris van dichtbij bekeken...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Het is een clitoris!!! Je bent eigenlijk een vrouw!![]()
Hilarischquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
This progressed to autoamputation of the breast
zit daar ook sambal bijquote:
Een kraterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef exec het volgende:
We wachten in spanning af...
brrrr freaky foto wel eerder hoor...
(Ik ben wel nieuwsgierig naar dat gat in je rug dan hoe dat eruit ziet, volgens mij echt zo ' n ravijn ofzo)
Oh ok, gelukkig dan maar, maar was het dan geen groot gat, want daar ben ik dus nieuwsgierig naar , anders krijg ik daar weer nachtmerries over aangezien ik het redelijk voor me kan zien op de 1 of andere manierquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef pberends het volgende:
M'n rug ziet er weer prima uit, op een rood vlekje na dan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:22 schreef pberends het volgende:
Ik ga eerst nog even pitten voordat ik naar de dokter ga.
Alleen is een atheroomcyste gevuld met vocht... en die van onze vriend was gevuld met... ja, met wat eigenlijk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef buitenbeentje het volgende:
http://www.heelmeester.nl/ingrepen/atheroomcyste.htm
Steen ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Alleen is een atheroomcyste gevuld met vocht... en die van onze vriend was gevuld met... ja, met wat eigenlijk?.
Mid-dag.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe laat heeft ie een afspraak eigenlijk?
Een beetje, gaat wel weer weg. Ik vraag dat wel aan de dokterquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Steijn het volgende:
Uhm, nu dat ding weg is, zit er nu geen gat dan?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef buitenbeentje het volgende:
De héle middagquote:
Je snapt 'm niet, het midden van de middagquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De héle middagDe dokter heeft een "gaatje vrijgemaakt"?
Spannendquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet, het midden van de middag.
Asjemenou !!!! er staan hier een paar zeer onsmakelijk uitziende ingrepen op zegquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:27 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik zal maar oppassen, anders heb je zo littekens.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:51 schreef Pronk het volgende:
Ik heb al een poosje een bultje onder mijn huid van mijn wang. Ik denk dat ik ook maar eens ga pulken.
Vind ik wel meevallen; lijkt wel een peulvrucht met tomatensaus erop; niets bijzonders.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Asjemenou !!!! er staan hier een paar zeer onsmakelijk uitziende ingrepen op zeg![]()
Ik kan 't bekijken daarvan niet aanbevelen![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:10 schreef Desiderius het volgende:
koekje d'r bij?
gvd die Ingegroeide teennagelquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
http://www.heelmeester.nl/ingrepen/ingrepen%20in%20beeld.htm
Geile site.
quote:
Naar de dokter gaan.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:51 schreef Pronk het volgende:
Ik heb al een poosje een bultje onder mijn huid van mijn wang. Ik denk dat ik ook maar eens ga pulken.
Dat vond ik ook geen probleem maar ik heb nog meer ingrepen bekeken op die site.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen; lijkt wel een peulvrucht met tomatensaus erop; niets bijzonders.
Ja doei, dikke lul dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
ff zoeken...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:07 schreef Youssef het volgende:
Ja doei, dikke lul dat je er zo over denkt.
Tja, maar is zo'n ding dan schadelijk? Ik heb er namelijk geen last van het is niet te zien. Ik voel het alleen zitten als ik eraan kom met mijn vingers.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan.....
Ik had het eerst ook, bleek een dentogene cyste te zijn. Het moest er operatief uit worden gehaald.
Aha, zo spel je het.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Aventura het volgende:
Die huisarts van hem houdt zijn literatuur gewoon niet bij. En dan word je afgescheept met peniciline
Het is denk ik een bevruchte eicel die zich, in plaats van zich te ontwikkelen tot je tweelingbroer of -zus, zich in jouw rug heeft genesteld en daar nog een tijdje heeft geparasiteerd alvorens dood te gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, zo spel je het.
Hij vond het erg bijzonder. Het zou er al jaren in kunnen gezeten hebben.
Waar heb je het over mafketel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef Tobbes het volgende:
Dat er bij de laatste reacties nog steeds mensen zijn die dit verhaal voor waar aannemen
*Tobbes lacht jullie uit.
Ow ja, zo'n sneu figuur ben jij van: Ik geloof niets, dan kan ik ook niet voor de gek gehouden worden. Begrijpelijk, maar ook dom.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef Tobbes het volgende:
Dat er bij de laatste reacties nog steeds mensen zijn die dit verhaal voor waar aannemen
*Tobbes lacht jullie uit.
Berends, het is een mooi verhaal, eerlijk waar...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, zo'n sneu figuur ben jij van: Ik geloof niets, dan kan ik ook niet voor de gek gehouden worden. Begrijpelijk, maar ook dom.
Ik ga niet meer in op jouw nonsens.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Berends, het is een mooi verhaal, eerlijk waar...
maar ook mooi geweest zo![]()
Ik stel voor dat een mod dit topic een schopje richting onzin geeft?:)
Doe niet zo misplaatst autoritair en betwerig asjeblieft.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Berends, het is een mooi verhaal, eerlijk waar...
maar ook mooi geweest zo![]()
Ik stel voor dat een mod dit topic een schopje richting onzin geeft?:)
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij is het een nieuw soort SOA, veroorzaakt door incest. Ben je hier bekend mee pberends?
Ik had er ook geen last, bijna niet te zien, alleen als ik er aan voelde....quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef Pronk het volgende:
Tja, maar is zo'n ding dan schadelijk? Ik heb er namelijk geen last van het is niet te zien. Ik voel het alleen zitten als ik eraan kom met mijn vingers.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij is het een nieuw soort SOA, veroorzaakt door incest. Ben je hier bekend mee pberends?
Vrijdag.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:43 schreef BaggerUser het volgende:
wanneer moet j nu volgende week precies ?
Als je op 1 april te horen krijgt van een arts dat je kanker hebt geloof je het zeker ook nietquote:
Geen idee daar issut nog veel te vroeg voor en ík wacht dus rustig de komende ontwikkelingen af.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Ik word een beetje echt ziek van die 1 april huilie... waarom zou het een 1april grap zijn?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Hoezo, jullie hadden zeker liever gehad dat ik kanker had?
Kom dan op 1 april maar weer eens terug.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Geen idee daar issut nog veel te vroeg voor en ík wacht dus rustig de komende ontwikkelingen af.
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is denk ik een bevruchte eicel die zich, in plaats van zich te ontwikkelen tot je tweelingbroer of -zus, zich in jouw rug heeft genesteld en daar nog een tijdje heeft geparasiteerd alvorens dood te gaan.
Op wat voor sites zit jij nou te kijken?:Xquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:44 schreef MissMSX het volgende:
http://phreeque.tripod.com/chang_tzu_ping.html
http://phreeque.tripod.com/dos_santos.html
wow die tweedequote:Op woensdag 23 maart 2005 23:44 schreef MissMSX het volgende:
http://phreeque.tripod.com/chang_tzu_ping.html
http://phreeque.tripod.com/dos_santos.html
Freakshows zijn goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Op wat voor sites zit jij nou te kijken?:X
Lol.quote:
ja zoiets heb ik ook weleens gezien, maar dat was een of andere ziekte en de docu speelde in Afrika.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb een keer een docu gezien over mannen die op hun zak konden zitten.
het was net een poef.![]()
Hij moet volgende week terug voor de uitslagquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:21 schreef murp het volgende:
maar er is nu toch niks meer aan de hand?
Klaar!
slotje..
niks aan de hand, hij moet het maar aankijken....quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij moet volgende week terug voor de uitslag
zeker wel een deel 2... misschien na dat hij het te horen heeft gekregen maar er komt een deel 2quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft een TVP nog zin of zijn we tegen vrijdag al toe aan een deel 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |