Het zou me niet verbazen dat pberends inderdaad nog steeds op school zit.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
Het lijkt wel op een verrotte wrat, ik weet cker dat iedereen je morgen op school uitlacht
J/K
Nieuwe desktop achtergrond zeker?quote:
Bowlen zul je bedoelen....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Woutey het volgende:
Zullen we er mee gaan knikkeren?
Links = Tolerantquote:
Tering wat een mietje ben je. Je bent zeker ook zo iemand die nooit een onthoofdingsfilmpje heeft gekekenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga dus NIET op die linkjes klikken, no way!
ik denk dat ie er eerder nuchter over is, het kan iets heel onschuldigs zijn maar het kan ook iets enstigs zijn, hij weet het niet, wij ook niet en hij ziet denk ik wel nadat ie naar de dokter is geweestquote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef Desiderius het volgende:
TS neemt het nogal laconiek op, ik begin te twijfelen aan het waarheidsgehalte..
wat wat wat wat wat wat?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik weet wat het is.....
Maar of jij het ook wil weten?.
Staat er toch al. Verder in het topic.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:20 schreef Ruis het volgende:
toffe pit, hoe heb je dat ding onder je huid vandaan gekregen?
Eensch.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef Desiderius het volgende:
TS neemt het nogal laconiek op, ik begin te twijfelen aan het waarheidsgehalte..
Om de een of andere reden kan ik daar dan wel weer naar kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering wat een mietje ben je. Je bent zeker ook zo iemand die nooit een onthoofdingsfilmpje heeft gekeken? Dat is nog veel zieker
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik daar dan wel weer naar kijken...
Dan is 21 maart nog altijd een te beroerde en te vroege timing voor een 1 april grap.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:16 schreef Tique het volgende:
Weten jullie trouwens dat het over enkele dagen 1 april is...
aannemelijk....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Het is een clitoris!!! Je bent eigenlijk een vrouw!![]()
Let me guess... Jij hebt nog nooit een clitoris van dichtbij bekeken...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:05 schreef -Jay-20- het volgende:
Het is een clitoris!!! Je bent eigenlijk een vrouw!![]()
Hilarischquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
This progressed to autoamputation of the breast
zit daar ook sambal bijquote:
Een kraterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef exec het volgende:
We wachten in spanning af...
brrrr freaky foto wel eerder hoor...
(Ik ben wel nieuwsgierig naar dat gat in je rug dan hoe dat eruit ziet, volgens mij echt zo ' n ravijn ofzo)
Oh ok, gelukkig dan maar, maar was het dan geen groot gat, want daar ben ik dus nieuwsgierig naar , anders krijg ik daar weer nachtmerries over aangezien ik het redelijk voor me kan zien op de 1 of andere manierquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef pberends het volgende:
M'n rug ziet er weer prima uit, op een rood vlekje na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |