Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:10 schreef Desiderius het volgende:
koekje d'r bij?
gvd die Ingegroeide teennagelquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
http://www.heelmeester.nl/ingrepen/ingrepen%20in%20beeld.htm
Geile site.
quote:
Naar de dokter gaan.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:51 schreef Pronk het volgende:
Ik heb al een poosje een bultje onder mijn huid van mijn wang. Ik denk dat ik ook maar eens ga pulken.
Dat vond ik ook geen probleem maar ik heb nog meer ingrepen bekeken op die site.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen; lijkt wel een peulvrucht met tomatensaus erop; niets bijzonders.
Ja doei, dikke lul dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om kanker te hebben of te krijgen, de dood het komt wanneer het komt.
ff zoeken...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:07 schreef Youssef het volgende:
Ja doei, dikke lul dat je er zo over denkt.
Tja, maar is zo'n ding dan schadelijk? Ik heb er namelijk geen last van het is niet te zien. Ik voel het alleen zitten als ik eraan kom met mijn vingers.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef the_Napster het volgende:
[..]
Naar de dokter gaan.....
Ik had het eerst ook, bleek een dentogene cyste te zijn. Het moest er operatief uit worden gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |