Aha, zo spel je het.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Aventura het volgende:
Die huisarts van hem houdt zijn literatuur gewoon niet bij. En dan word je afgescheept met peniciline
Het is denk ik een bevruchte eicel die zich, in plaats van zich te ontwikkelen tot je tweelingbroer of -zus, zich in jouw rug heeft genesteld en daar nog een tijdje heeft geparasiteerd alvorens dood te gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, zo spel je het.
Hij vond het erg bijzonder. Het zou er al jaren in kunnen gezeten hebben.
Waar heb je het over mafketel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef Tobbes het volgende:
Dat er bij de laatste reacties nog steeds mensen zijn die dit verhaal voor waar aannemen
*Tobbes lacht jullie uit.
Ow ja, zo'n sneu figuur ben jij van: Ik geloof niets, dan kan ik ook niet voor de gek gehouden worden. Begrijpelijk, maar ook dom.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef Tobbes het volgende:
Dat er bij de laatste reacties nog steeds mensen zijn die dit verhaal voor waar aannemen
*Tobbes lacht jullie uit.
Berends, het is een mooi verhaal, eerlijk waar...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, zo'n sneu figuur ben jij van: Ik geloof niets, dan kan ik ook niet voor de gek gehouden worden. Begrijpelijk, maar ook dom.
Ik ga niet meer in op jouw nonsens.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Berends, het is een mooi verhaal, eerlijk waar...
maar ook mooi geweest zo![]()
Ik stel voor dat een mod dit topic een schopje richting onzin geeft?:)
Doe niet zo misplaatst autoritair en betwerig asjeblieft.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Berends, het is een mooi verhaal, eerlijk waar...
maar ook mooi geweest zo![]()
Ik stel voor dat een mod dit topic een schopje richting onzin geeft?:)
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij is het een nieuw soort SOA, veroorzaakt door incest. Ben je hier bekend mee pberends?
Ik had er ook geen last, bijna niet te zien, alleen als ik er aan voelde....quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef Pronk het volgende:
Tja, maar is zo'n ding dan schadelijk? Ik heb er namelijk geen last van het is niet te zien. Ik voel het alleen zitten als ik eraan kom met mijn vingers.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij is het een nieuw soort SOA, veroorzaakt door incest. Ben je hier bekend mee pberends?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |