Als er dwang aan het eten te pas komt wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef mcintosh het volgende:
Is gewoon ook dierenmishandeling vind ik!!! Kat zo dik maken...
Vissen kun je ook zoveel voeren als je wilt, die blijven vreten tot ze er aan kapot gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 13:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als er dwang aan het eten te pas komt wel ja.
4 stoeptegels per uur.....quote:Op maandag 21 maart 2005 13:11 schreef Brentmeister het volgende:
WOWWat is de maximale loopsnelheid van dat beest
Dit beest is naar verhouding veel groter en hier zie je nog dat ie poten heeft..quote:
Fotoquote:Op maandag 21 maart 2005 13:52 schreef heiden6 het volgende:
De kat van mijn ouders is véél dikker en véél luier.
Meerdere keren meegemaakt dat iemand daar kwam en vroeg 'wat is dat?!?', en als antwoord kreeg 'dat is een kat'. Een kennis van mijn ouders dacht dat hij opgezet was, omdat hij al anderhalf uur roerloos ergens op een kast lag.
kijken wat tie doet....quote:Op maandag 21 maart 2005 13:51 schreef Roi het volgende:
Komt 'ie dan hè Komt 'ie, komt 'ie dan hè! ?!
Even zoeken... dit is alles wat ik kan vinden:quote:
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..quote:Op maandag 21 maart 2005 14:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even zoeken... dit is alles wat ik kan vinden:
Close-up (let op die ogen):
[afbeelding]
Even uitrekken:
[afbeelding]
Ik vind katten ranzige kutbeesten, maar dat terzijde.
Het zal wel zand zijn, dat beest ligtt de hele dag in de tuin, omdat het daar wat minder warm is dan binnen (staat wat wind).quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..
Geef nou maar toe dat je gewoon hartstikke jaloers bent op dat beestquote:Op maandag 21 maart 2005 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
-verhaal-
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..
das een koequote:
Jaloers op die katquote:
Uitsloverquote:Op maandag 21 maart 2005 14:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jaloers op die katAbsoluut niet..
Als ik een kat was zou ik de hele dag niks anders doen dan andere poezen nuecken, vlinders achterna gaan, muisjes klieren en ontleden, slapen en vreten zijn dan een bijzaak...
Doen katers ook aan kontneukenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef heiden6 het volgende:
Poezen neuken is echter niets mis mee.
Niet dat ik weet, ik houd sowieso niet van anale seks.quote:
Ik denk dat je genoeg voor een jas hebt.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:54 schreef Toxic_nl het volgende:
Je moet ehm eerst vangen. (zal niet zo moeilijk zijn)
Dan villen, en dr zo'n russische muts van maken.
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg voor een jas hebt.
Ik zegt toch ook muts, muts.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg voor een jas hebt.
Een Ideale WC-borstel zou het dan weer wel zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 15:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Kweenie hoor.. maar ik zou zo'n jas of muts van kattebont niet willen hebbenIk ben sowieso tegen bont, maar toch. Al die honden die dan tegen je op gaan rijden en springen
Iehl.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een Ideale WC-borstel zou het dan weer wel zijn
Een vliegenmepper dan?quote:
buk even, dan probeer ik het even op je uit....quote:Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Luchtbuks met grove zoutkorrels. Succes verzekerd.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:17 schreef daeri het volgende:
Die kat is écht dik... kzou ff de dierenbescherming bellen als ik jou was, dat beest moet op dieet!..
Verder is dit topic erg lachwekkend hoe zielig het ook is..
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit beest is naar verhouding veel groter en hier zie je nog dat ie poten heeft..
Die kat van de buren heeft zo'n wijde body-kit dat je de poten niet eens meer ziet ook al staat ie..
Is wel een grote poes. Misschien dat de lokale chinees hem wil hebben.quote:
luie klotebeesten zijn het, zo zie je maar weer.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Best zielig mensen die hun kat zo vetmestente eten geven
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:24 schreef Delenlill het volgende:
Die Kat is helemaal niet dik, hij heeft gewoon zware botten.
Jah, ik woon in Helmond, weet je.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ooit, iemand Kattenbiefstuk gehad?
Lol, is leuk voor in de winter, dan moet ie binnen schijten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:27 schreef menesis het volgende:
Ach; het beestje van je buren heeft gewoon te veel haar!
Zo kan het ook!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Deze is omgeduwd.........
[afbeelding]
OMG die is ergquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Bij deze verklaar ik mijn poezebeest voor slank.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Misschien is hij wel verplaatst. Heb je nog heftrucks gezien deze week?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zal kijken of ik morgen nog meer foto's van die fucking dikke luie poes kan maken, maar dan moet ie wel in de achtertuin zijn...
Nah, maar misschien moet ik er wel rekening mee houden dat ie gestorven is van z'n vraatzuchtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel verplaatst. Heb je nog heftrucks gezien deze week?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:30 schreef FallenAngel666 het volgende:
Wat krijgt dat beest te vreten? Zeppelins?
Heb je em al eens geprobeerd te aaien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, maar misschien moet ik er wel rekening mee houden dat ie gestorven is van z'n vraatzucht![]()
Ik denk dat ik m'n hand kwijt ben danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb je em al eens geprobeerd te aaien?
Dan moet je hem achterop aaien, heb je nog een kwartier om je hand weg te trekken vanaf de eerste beweging.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n hand kwijt ben dan
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje teren op je verzorgers.. je hebt al zo'n fucking lui leven en je kan het niet eens opbrengen om een beetje op vogeltjes te jagen en zelfs geen fut om een andere poes te bezwangeren ofzoenige wat je doet is een beetje eten, slapen en schijten. Qua toevoeging als 'dierlijke levenspartner' stel je ook geen ruk voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |