Even zoeken... dit is alles wat ik kan vinden:quote:
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..quote:Op maandag 21 maart 2005 14:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even zoeken... dit is alles wat ik kan vinden:
Close-up (let op die ogen):
[afbeelding]
Even uitrekken:
[afbeelding]
Ik vind katten ranzige kutbeesten, maar dat terzijde.
Het zal wel zand zijn, dat beest ligtt de hele dag in de tuin, omdat het daar wat minder warm is dan binnen (staat wat wind).quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..
Geef nou maar toe dat je gewoon hartstikke jaloers bent op dat beestquote:Op maandag 21 maart 2005 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
-verhaal-
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..
das een koequote:
Jaloers op die katquote:
Uitsloverquote:Op maandag 21 maart 2005 14:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jaloers op die katAbsoluut niet..
Als ik een kat was zou ik de hele dag niks anders doen dan andere poezen nuecken, vlinders achterna gaan, muisjes klieren en ontleden, slapen en vreten zijn dan een bijzaak...
Doen katers ook aan kontneukenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef heiden6 het volgende:
Poezen neuken is echter niets mis mee.
Niet dat ik weet, ik houd sowieso niet van anale seks.quote:
Ik denk dat je genoeg voor een jas hebt.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:54 schreef Toxic_nl het volgende:
Je moet ehm eerst vangen. (zal niet zo moeilijk zijn)
Dan villen, en dr zo'n russische muts van maken.
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg voor een jas hebt.
Ik zegt toch ook muts, muts.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg voor een jas hebt.
Een Ideale WC-borstel zou het dan weer wel zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 15:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Kweenie hoor.. maar ik zou zo'n jas of muts van kattebont niet willen hebbenIk ben sowieso tegen bont, maar toch. Al die honden die dan tegen je op gaan rijden en springen
Iehl.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een Ideale WC-borstel zou het dan weer wel zijn
Een vliegenmepper dan?quote:
buk even, dan probeer ik het even op je uit....quote:Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Luchtbuks met grove zoutkorrels. Succes verzekerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |