Als er dwang aan het eten te pas komt wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef mcintosh het volgende:
Is gewoon ook dierenmishandeling vind ik!!! Kat zo dik maken...
Vissen kun je ook zoveel voeren als je wilt, die blijven vreten tot ze er aan kapot gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 13:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als er dwang aan het eten te pas komt wel ja.
4 stoeptegels per uur.....quote:Op maandag 21 maart 2005 13:11 schreef Brentmeister het volgende:
WOWWat is de maximale loopsnelheid van dat beest
Dit beest is naar verhouding veel groter en hier zie je nog dat ie poten heeft..quote:
Fotoquote:Op maandag 21 maart 2005 13:52 schreef heiden6 het volgende:
De kat van mijn ouders is véél dikker en véél luier.
Meerdere keren meegemaakt dat iemand daar kwam en vroeg 'wat is dat?!?', en als antwoord kreeg 'dat is een kat'. Een kennis van mijn ouders dacht dat hij opgezet was, omdat hij al anderhalf uur roerloos ergens op een kast lag.
kijken wat tie doet....quote:Op maandag 21 maart 2005 13:51 schreef Roi het volgende:
Komt 'ie dan hè Komt 'ie, komt 'ie dan hè! ?!
Even zoeken... dit is alles wat ik kan vinden:quote:
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..quote:Op maandag 21 maart 2005 14:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even zoeken... dit is alles wat ik kan vinden:
Close-up (let op die ogen):
[afbeelding]
Even uitrekken:
[afbeelding]
Ik vind katten ranzige kutbeesten, maar dat terzijde.
Het zal wel zand zijn, dat beest ligtt de hele dag in de tuin, omdat het daar wat minder warm is dan binnen (staat wat wind).quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..
Geef nou maar toe dat je gewoon hartstikke jaloers bent op dat beestquote:Op maandag 21 maart 2005 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
-verhaal-
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gezien, de schijt/pisvlek op z'n onderlichaam wel ja..
das een koequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |