Een negervriend van hem kwam de kroeg niet in. Toen begonnen ze lastig te doen met zn alle tegen die uitsmijters. Uitsmijters smijten ze eruit. Ze gaan huilen bij oom snor. Oom snor neemt ze niet serieus. En nog iets met paarden.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef Stievus het volgende:
djesuz heb je ook een samenvatting
ahhh thxquote:Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Een negervriend van hem kwam de kroeg niet in. Toen begonnen ze lastig te doen met zn alle tegen die uitsmijters. Uitsmijters smijten ze eruit. Ze gaan huilen bij oom snor. Oom snor neemt ze niet serieus. En nog iets met paarden.
ja maar kijk, daar ging het helemaal niet om. het ging er meer om dat er gewoon volop werd gediscrimineert door die gasten, en dat ze die jongen kende is uitgesloten, zijn ouders zijn expats dus hij verhuist elk jaar van land, hij is nu 1 maand in nederland en hij ging voor het eerst mee uit. dat was vervelend, maar vooral ook bestwel een beetje pijnlijk voor die jongen. en al helemaal als je zo behandelt werd.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef Swolly het volgende:
Volgende keer niet janken als je ergens niet binnen mag, en naar een ander café gaan.
Denken ze zelf...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:21 schreef Zebbie het volgende:
Hier kan je niks tegen doen, politie heeft altijd gelijk![]()
tuurlijk, jij vind het zeker leuk als ze je broer afvoeren?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:22 schreef Arnold_fan het volgende:
"gaat een ander evriend helemaal over de rooie omdat zijn broer gearresteerd word" Dat geeft al mooi aan wat voor groepje het is, zulk tuig verpest het voor de rest
Nee ze voeren die broer zomaar afquote:Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
tuurlijk, jij vind het zeker leuk als ze je broer afvoeren?![]()
precies ja, als zo'n k*t paard op mijn teen zou staan zou ik ook boos worden, want dat doet aardig pijnquote:Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
tuurlijk, jij vind het zeker leuk als ze je broer afvoeren?![]()
Wat wou je dan voor stoer verhaal vertellen?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef seilram het volgende:
Zouden hier ook snorren op het forum zitten? Willen die zich melden? Deze jonge man moet jullie even wat vertellen...
Hoe zou jij reageren als de politie je avond al aardig verpest heeft en dan trapt er nog zo'n paard op je voet?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nee ze voeren die broer zomaar afZe rijden gewoon in de stad en pikken willekeurige mensen op die ze meenemen
![]()
Overdreven? De politie moet veel harder optreden, sommige mensen snappen niet dat het gezag ook gehoorzaamheid kan en mag eisen. Als de politie een grote mond accepteerd gaat het helemaal naar de kloten in dit land, en daarom kan ik maar 1 ding zeggen:quote:Op zondag 20 maart 2005 16:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
precies ja, als zo'n k*t paard op mijn teen zou staan zou ik ook boos worden, want dat doet aardig pijnOke, misschien was het een beetje dom om die agent tegen z'n been te slaan, maar om hem dan gelijk in de boeien te slaan is ook overdreven
![]()
De politie verpest niets, ze krijgen alleen een paar scheldende jongelui naar zich toe, en als die zich zo erg misdragen dat er zelfs 1 gearresteerd moet worden gaan er nog meer zeiken. Aanpakken dat tuig.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als de politie je avond al aardig verpest heeft en dan trapt er nog zo'n paard op je voet?
Die jongens liepen met die paarden mee en dan trapt er zo'n paard op z'n voet, oke, het zal wel niet allemaal zo netjes gegaan zijn als in het verhaal hier boven, maar tochquote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De politie verpest niets, ze krijgen alleen een paar scheldende jongelui naar zich toe, en als die zich zo erg misdragen dat er zelfs 1 gearresteerd moet worden gaan er nog meer zeiken. Aanpakken dat tuig.
Dus dan zijn ze al zo triest bezig dat ze kleine relschoppertjes vast zetten en TBS'ers lekker in het weekend vrij geven zodat ze nog ff lekker kunnen verkrachtenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Overdreven? De politie moet veel harder optreden, sommige mensen snappen niet dat het gezag ook gehoorzaamheid kan en mag eisen. Als de politie een grote mond accepteerd gaat het helemaal naar de kloten in dit land, en daarom kan ik maar 1 ding zeggen:
HULDE AAN DE POLITIE, laat ze die relschoppers maar een tijdje vastzetten en een flinke boete geven.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
en toen ging dat paard op ze teen staan
Ik heb ook weleens tussen paarden gelopen, maar waarom kom je zo dichtbij dat ze op je kunnen staan als je er zo bang voor bent? En paarden stappen niet zo snel ergens op, en als ze erop staan zullen ze er niet op leunen, omdat ze daar zelf bang voor zijn. Tenzij het dier in galop was kan het dus geen pijn gedaan hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die jongens liepen met die paarden mee en dan trapt er zo'n paard op z'n voet, oke, het zal wel niet allemaal zo netjes gegaan zijn als in het verhaal hier boven, maar toch![]()
ja maar die politie agenten liep elkaar ook enorm tegen te spreken, daar ergerde ik me het meeste aan. de een zegt tegen mij zorg ff dat die jongen rustig gaat doen, en de ander geeft me daar klappen voor.... achteraf zeiden een vrouwelijke agent dat we we naa rhaar mening netjes waren geweest.... als die teef dast nou ff tegen die collega;s had verteld... wat ik van de polite vroeg is of zij even met mij wouden lopen naar een van die uitsmijters en ff wouden bemiddelen ofzo. maar ik ga zeker weten morgen langs het bureau kijken wat zij er van zeggen...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De politie verpest niets, ze krijgen alleen een paar scheldende jongelui naar zich toe, en als die zich zo erg misdragen dat er zelfs 1 gearresteerd moet worden gaan er nog meer zeiken. Aanpakken dat tuig.
jij denkt een beetje veel voor iemand die er niet bij wasquote:Op zondag 20 maart 2005 16:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens tussen paarden gelopen, maar waarom kom je zo dichtbij dat ze op je kunnen staan als je er zo bang voor bent? En paarden stappen niet zo snel ergens op, en als ze erop staan zullen ze er niet op leunen, omdat ze daar zelf bang voor zijn. Tenzij het dier in galop was kan het dus geen pijn gedaan hebben.
Ik denk dat het paard niet eens op zijn teen stond, maar dat dat een excuus is om de politie aan te vallen
Nee die agent op dat paard geeft een TBSer vrijquote:Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze al zo triest bezig dat ze kleine relschoppertjes vast zetten en TBS'ers lekker in het weekend vrij geven zodat ze nog ff lekker kunnen verkrachten![]()
Daar is ook een film van; das experiment.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik weet niet jullie of jullie wel eens gehoord hebben van dat onderzoek van een groep mensen die kwamen dusch voor dat onderzoek. Een paar gasten werden tot bewaker benoemt en de andere tot gevangen. Wat dusch uitliep op allemaal wrede dingen die de bewakers uithaalden bij de gevangenen. Daar kan je dusch zien dat mensen met macht die daar niet mee om kunnen gaan vreemde dingen (kunnen) gaan doen. En die uitsmijters zijn daar natuurlijk ook weer een voorbeeld van.
Waarom ga je zoizo naar de politie? Omdat je ergens niet binnen mag? Dan ga je toch ergens anders heen? En als een van je groepje daarna een agent slaat is het niet erg vreemd als die agenten ook iets heftiger reageren.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ja maar die politie agenten liep elkaar ook enorm tegen te spreken, daar ergerde ik me het meeste aan. de een zegt tegen mij zorg ff dat die jongen rustig gaat doen, en de ander geeft me daar klappen voor.... achteraf zeiden een vrouwelijke agent dat we we naa rhaar mening netjes waren geweest.... als die teef dast nou ff tegen die collega;s had verteld... wat ik van de polite vroeg is of zij even met mij wouden lopen naar een van die uitsmijters en ff wouden bemiddelen ofzo. maar ik ga zeker weten morgen langs het bureau kijken wat zij er van zeggen...
rijden met alcoholquote:Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ja maar kijk, daar ging het helemaal niet om. het ging er meer om dat er gewoon volop werd gediscrimineert door die gasten, en dat ze die jongen kende is uitgesloten, zijn ouders zijn expats dus hij verhuist elk jaar van land, hij is nu 1 maand in nederland en hij ging voor het eerst mee uit. dat was vervelend, maar vooral ook bestwel een beetje pijnlijk voor die jongen. en al helemaal als je zo behandelt werd.
om ook ff op andere reacties te antwoorden, ik had haast niks op, ik heb geblazen, en ik mocht gewoon nog rijden....
Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij denkt een beetje veel voor iemand die er niet bij was
Als jij het zegt.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daar is ook een film van; das experiment.
Dat denk ik inderdaad ookquote:Op zondag 20 maart 2005 16:53 schreef livEliveD het volgende:
Er zit vast een andere kant aan dit verhaal![]()
Dank u, stuk duidelijker zo, behalve dat van die paarden, maar dat zal wel een mysterie blijven.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Een negervriend van hem kwam de kroeg niet in. Toen begonnen ze lastig te doen met zn alle tegen die uitsmijters. Uitsmijters smijten ze eruit. Ze gaan huilen bij oom snor. Oom snor neemt ze niet serieus. En nog iets met paarden.
Nee, degenen waarvoor de politie daar moet lopen zijn mietjes. Als je normaal doet heb je nergens last van, maar als je in een groep gaat etteren kan er weleens iets gebeuren ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:57 schreef PLAE@ het volgende:
Politie bij uitgaansavonden![]()
![]()
mietjes zijn t.
ik geef de politie ook volkomen gelijk dat ze die gozer hebben gearresteerd, dat zeg ik ook in de OP. ik vond het alleen heel vervelend dat we absoluut niet serieus werden genomen, terwijl we wel over een heel terras gesleurd werden, wat naar mijn idee genoieg reden is om iig ff met die uitsmijter een babbeltje te gaan maken. daarnaast vond ik het ook vervelend dat iemand die het op een normale probier door te praten probeert op te lossen, die het zelfs nog probeert te sussen, ik dus, dat die ook hard aangepakt werd....quote:Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.
Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
Wat is een jezus-complex?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:08 schreef -Jay-20- het volgende:
70% van de politie van tegenwoordig heb ik absoluut geen respect meer voor, en op uitsmijters kots ik al helemaal!Die zijn in veel gevallen nog 10 keer zo erg als de 'buitenlanders' die ze niet binnen laten...
De gemiddelde discotheek zou eens wat meer moeten screenen op intelligentie en motivatie. De meeste uitsmijters die ik ken zijn agressieve apen met een jezus-complex die alles aangrijpen om iemand een pak slaag te geven...
Het feit dat ze zich beter voelen dan de rest en daardoor kunnen doen en laten wat ze willen.quote:
Jezus voelde zich volgens de bijbel absoluut niet beter dan zijn volgelingen/rest van de wereld.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:23 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Het feit dat ze zich beter voelen dan de rest en daardoor kunnen doen en laten wat ze willen.
Dat zeg ik ook niet... Het gaat denk ik om het feit dat Jezus boven het volk verheven was, niet hoe hij zich voelde (mocht je daar in geloven...).quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jezus voelde zich volgens de bijbel absoluut niet beter dan zijn volgelingen/rest van de wereld.
Niet meer dan jou of mij ....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik kom geregeld in het fust en gisteren zou ik erheen gaan maar dat ging niet door.
Uitsmijter had zeker wel gelijk.
Het feit dat de tweede kamer zich tegenwoordig al met dergelijke situaties gaat bemoeien zegt in principe al genoeg. Natuurlijk zal de politie daar wat mee gaan doen!quote:En tja wat de politie betreft. Ook je eigen domme schuld. Hallo!!!!! Aangifte doen bij de politie? Denk je nou echt dat ze een aanklacht gaan aannemen dat je een diss heb gehad bij een cafe?
haha wat heb je toch een naieve mensen
De andere kant van het verhaal kennen we idd niet...quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef TrumpingPimp het volgende:
Uitsmijter had zeker wel gelijk. [edit] quote aangepast
[edit] Ongewenste postgedragquote:
ik neem aan dat je de agent bedoelt?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef kevin85 het volgende:
Aandoenlijk om die stoere praatjes altijd te lezen als het over politie gaat..
' Ik had de politie van z'n paard getrokken'
Wanneer het er echt op aan komt bij een confrontatie met de politie komt daar maar weinig van terrecht..
Dat is het grootste fabeltje dat er bestaat over de politie..dat ze geen zin hebben om te vechten of dat ze bang zijn..quote:
volgens mij ben jij gewoon zo gay die weg loopt als zijn vrienden geslagen worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef Arnold_fan het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat is het grootste fabeltje dat er bestaat over de politie..dat ze geen zin hebben om te vechten of dat ze bang zijn..
Het enige wat politiemensen willen wanneer ze 's nachts werken is ACTIE..
Waarom denk je dat politiemensen in Amsterdam maar al te graag in de Bijlmer worden geplaatst?
Omdat het daar altijd actie is, elke dag stoeipartijen, elke dag agressiefe junks, elke dag meerdere arrestaties
Dat vinden ze allemaal prachtig![]()
Ik weet heeeel goed waar ik het over heb, ik zit namelijk zelf bij Politie Amsterdam-Amstelland..quote:Op zondag 20 maart 2005 19:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
![]()
DAN dat er tegenstanders zijn..quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef Repeat het volgende:
Ja klopt, maar alleen met minstens 4 keer zoveel agenten als dat er tegenstanders zijn.
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef kevin85 het volgende:
En ojah..er bestaat ook nog zoiets als ' geen onnodige risico's nemen' waarom zou je in uniform met een paar man tussen de harde kern gaan zitten?
Wat is daar het nut van?
100 hooligans tegen 20 politiemannen is zelfs voor de grootste kleerkasten niet te doen..
Dat van dat vuurwapen komt gewoon omdat je hem vrijwel niet mag gebruiken en je dus strafbaar bent wanneer je dit wel doet..logisch gevolg van de Nederlandse rechtstaatquote:Op zondag 20 maart 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
De politie moet sws vaker met scherp schieten helaas zijn veel politie agenten te bang om een wapen te hanteren. Het respect voor de politie is verdwenen op het moment dat ze zich gingen bezig houden met praktijken om eerlijke burgers te pesten.
Parkeerboetes uitdelen en snelheidscontroles. Dan staan die dappere dienders daar hun werk te doen. Met een glimlach op hun gezicht. En dan klagen dat het respect weg is
Oorzaak en gevolg
EN veels te dikke hol van het zitten en de donutsquote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.
Zeg ik dan dat politiemensen supersterk zijn?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.
Kunnen jullie niet beter iets NUTTIGS uitvoeren dan ????quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
wij maken geen beleid, we voeren slechts uit![]()
Je moet het niet overdrijven..maar dat soort werkzaamheden zijn niet populair nee..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter iets NUTTIGS uitvoeren dan ????
Voelt de gemiddelde agent zich nou niet vreselijk onnozel als je met je lasergun achter een lantaarnpaal staat, terwijl 2 straten verder mensen worden beroofd en ze volop staan te dealen op elke straathoek ????
Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef kevin85 het volgende:
Dat van dat vuurwapen komt gewoon omdat je hem vrijwel niet mag gebruiken en je dus strafbaar bent wanneer je dit wel doet..logisch gevolg van de Nederlandse rechtstaat
Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteldquote:En voor die snelheidscontroles moet je niet bij ons zijn, wij maken geen beleid, we voeren slechts uit![]()
Dus ik zie een agent(e) type huisvrouw met achterlijk hoedje niet op zaterdagavond de confrontatie aangaan met een man type bouwvakker. Dat bedoel ik maar....quote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat politiemensen supersterk zijn?
Je argumenten zijn niet echt steekhoudend..
Maar politiemensen worden niet geselecteerd op de bouw van het lichaam, dat klopt, vandaar dat we dus met meer moeten zijn, logisch toch
Je moest eens weten...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus ik zie een agent(e) type huisvrouw met achterlijk hoedje niet op zaterdagavond de confrontatie aangaan met een man type bouwvakker. Dat bedoel ik maar....
Wat is eigenlijk je punt precies?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.
[..]
Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteld
In WOII zeiden ze ook ja we voeren slechts uit. Dat legitimeert helemaal niets.
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:26 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
Maar dat zal ze idd niet alleen doen, het geldt overigens voor de mannen, de vrouwen bij de politie zijn minder sensatiebelust..
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..
Dat is zo met de mobiele eenheid met het leger enz enz..
En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoorJe moet ze alleen even zo ver krijgen dat ze niet zo scheiten.
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:43 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpen
Dan spreekt zij hem daar op aan en houdt deze vrouwelijke agente meneer gewoon aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?
Hangt totaal van de situatie af neem ik aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?
Niet. Ik snap dat het een inkoppertje is, maar iedereen snapt wat ik er mee bedoel.quote:
dat jij wisselende contacten neukt zonder condooms is één ding, maar dat op andere mensen betrekt is weer heel kwalijk!!!quote:
Expres?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
en toen ging dat paard op ze teen staan![]()
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:29 schreef kevin85 het volgende:
Wat is eigenlijk je punt precies?
Wij moeten maar een beetje de wet gaan overtreden omdat het anders laf is??
Dan is het einde toch zoek![]()
En over die opmerking van die hersencellen..
Het feit dat je dat zegt getuigt niet van enige intelligentie bij jezelf![]()
Neemt niets weg van het feit dat het paard óók nog eens ongegeneerd hinnikte!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.
Maar helaas is dat niet krom.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.
Ik vind R'dam overigens een puike plek om uit te gaan, tevens:quote:
Als jij zegt. We doen wat ons gezegd wordt. Dat komt over als: Ik heb geen mening/geweten/verstand en volg dus klakkeloos wat anderen zeggen. Daarop zei ik, kijk eens naar het verleden en zie dat mensen in WOII precies hetzelfde zeiden.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef kevin85 het volgende:
Maar helaas is dat niet krom.
Wij handelen namelijk namens iedereen
Dan kan je net zo goed de politie opdoeken want wat heeft het dan nog voor zin..
Politie is niet erg. Dat is noodzakelijk maar ze moeten zich houden aan de primaire taak van de politie en dat is misdaad bestijden en criminelen oppakken. En niet mensen bekeuren omdat ze 5 km/u te hard rijden of verkeerd geparkeerd staan. Op die manier zet je kwaad bloed bij de bevolking en is het respect weg, iets wat je dus ook ziet.quote:Wat moet het van dit land worden wanneer de politie maar doet waar ze zin in hebben..
Dan is echt het einde zoek..
Dan snap je wel hoop ik?!?!
Domme nubquote:Op zondag 20 maart 2005 18:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En die statistieken zijn in Nederland hetzelfde?![]()
WO II kan je lekker vergelijken met nu..quote:Op zondag 20 maart 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij zegt. We doen wat ons gezegd wordt. Dat komt over als: Ik heb geen mening/geweten/verstand en volg dus klakkeloos wat anderen zeggen. Daarop zei ik, kijk eens naar het verleden en zie dat mensen in WOII precies hetzelfde zeiden.
[..]
Politie is niet erg. Dat is noodzakelijk maar ze moeten zich houden aan de primaire taak van de politie en dat is misdaad bestijden en criminelen oppakken. En niet mensen bekeuren omdat ze 5 km/u te hard rijden of verkeerd geparkeerd staan. Op die manier zet je kwaad bloed bij de bevolking en is het respect weg, iets wat je dus ook ziet.
lol nubquote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
WO II kan je lekker vergelijken met nu..![]()
Toen was er een regime die misdaden tegen de mensheid pleegde en toen was iedereen bang voor dat regime..
Nu is dat niet het geval en zijn bekeuringen gewoon een bron van inkomsten zodat JIJ niet nog meer belasting moet betalen..
En ook ik vind die kleine bekeuringen vaak overdreven, maargoed, wat ik al zei..beklaag je bij de degene die daar verantwoordelijk is en niet bij de uitvoerende instantie..
En kom nu niet weer met het argument aan dat we maar lekker zelf moeten bepalen wat we doen want dat is natuurlijk absolute kul.
Wanneer jouw werkgever je een opdracht geeft doe je ook wat er gevraagd wordt, en ga je niet zelf maar wat doen..
Gast..ben je nu echt zo dom of speel je dit??quote:Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
lol nub
wo2 kan je zeker wel vergelijken met nu
binnen 20 jaar hebben de syed ali's de macht en worden wij gedepoteerd dankzij dat gedoogde pvda beleid hier.
eerst zijn het bekeuringen en daarna moeten wij ook een sterretje in ons eigenland
Jij komt vast en zeker uit Krabbekutjeveen waar nog geen eens een Shoarmaboer gevestigd is..quote:Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
lol nub
wo2 kan je zeker wel vergelijken met nu
binnen 20 jaar hebben de syed ali's de macht en worden wij gedepoteerd dankzij dat gedoogde pvda beleid hier.
eerst zijn het bekeuringen en daarna moeten wij ook een sterretje in ons eigenland
newe uit sneek jij?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:11 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij komt vast en zeker uit Krabbekutjeveen waar nog geen eens een Shoarmaboer gevestigd is...
Het gaat om het idee van wij doen wat ons gezegd wordt. Dat het toen in combinatie was met een verwerpelijk regime doet niet af aan het principe.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef kevin85 het volgende:
WO II kan je lekker vergelijken met nu..![]()
Toen was er een regime die misdaden tegen de mensheid pleegde en toen was iedereen bang voor dat regime..
Dus eigenlijk zijn bekeuringen een zege. Vreemde redenatiequote:Nu is dat niet het geval en zijn bekeuringen gewoon een bron van inkomsten zodat JIJ niet nog meer belasting moet betalen..
Kijk daar komt weer de afschuif mentaliteit naar boven. Wederom ook dat was er in de oorlog. Je hebt als persoon ook een EIGEN geweten.quote:En ook ik vind die kleine bekeuringen vaak overdreven, maargoed, wat ik al zei..beklaag je bij de degene die daar verantwoordelijk is en niet bij de uitvoerende instantie..
Als mijn werkgever mij iets opdraagt waar ik principiële bezwaren tegen heb zou ik dat echt niet doen hoor. Ik doe echt niet zowaar iets omdat mijn baas mijn baas is. Eigen verantwoordelijkheidquote:En kom nu niet weer met het argument aan dat we maar lekker zelf moeten bepalen wat we doen want dat is natuurlijk absolute kul.
Wanneer jouw werkgever je een opdracht geeft doe je ook wat er gevraagd wordt, en ga je niet zelf maar wat doen..
Deze discussie heeft geen zin meer..je snapt in mijn opinie niet helemaal hoe het werktquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee van wij doen wat ons gezegd wordt. Dat het toen in combinatie was met een verwerpelijk regime doet niet af aan het principe.
[..]
Dus eigenlijk zijn bekeuringen een zege. Vreemde redenatie
[..]
Kijk daar komt weer de afschuif mentaliteit naar boven. Wederom ook dat was er in de oorlog. Je hebt als persoon ook een EIGEN geweten.
[..]
Als mijn werkgever mij iets opdraagt waar ik principiële bezwaren tegen heb zou ik dat echt niet doen hoor. Ik doe echt niet zowaar iets omdat mijn baas mijn baas is. Eigen verantwoordelijkheid
Ik begrijp heel goed hoe het werkt. Jij bent het voorbeeld van hoe mensen hun eigen verantwoordelijkheid afschuiven op een hoger niveau, je baas, de politiek etc. Goed werkquote:Op zondag 20 maart 2005 22:21 schreef kevin85 het volgende:
Deze discussie heeft geen zin meer..je snapt in mijn opinie niet helemaal hoe het werkt
Groeten
Nee, mijn vrienden worden niet opgepakt door de politie, ik heb namelijk een klein beetje beschaving genoten. Een normaal mens wordt niet opgepakt door de politie, maar zoals uit de de OP blijkt was het ook niet helemaal normaal, als je met zowel uitsmijters als politie mot hebt klopt er ergens toch iets niet aan je houding.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:26 schreef Obnx het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon zo gay die weg loopt als zijn vrienden geslagen worden.![]()
![]()
Nee, de politie doet alleen haar werk. De politie moet doen wat ze moet doen, en als je daar iets op tegen hebt moet je een brief schrijven om te klagen. Anders krijg je zoiets als in rotterdam, daar loopt het ook vol van een bepaalde groep jongeren die de boel dominerenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef Thief het volgende:
damn ik word hier echt zo boos om he.
dood aan die kut politie
Er zijn bepaalde beroepen waar dat niet voor geld, je had beter moeten opletten bij je managementcolleges. Als elke soldaat doet wat hij/zij nodig vind gaat het fout, dan moet je luisteren, ook al denk je zelf dat het op dat moment niet goed is. Bij de politie werkt het ook zo, als elke agent moet gaan bepalen of hij iemand mee moet nemen of niet terwijl hij daarvoor de opdracht heeft wordt het een enorme zooiquote:Op zondag 20 maart 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed hoe het werkt. Jij bent het voorbeeld van hoe mensen hun eigen verantwoordelijkheid afschuiven op een hoger niveau, je baas, de politiek etc. Goed werk
Precies ja, je weet in je achterhoofd wel dat je niets anders kan doen dan toegeven, maar als je om een of andere idiote reden geweigerd wordt wil je dat gewoon niet zomaak pikkenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef whosvegas het volgende:
Uitsmijters zijn echt het laagste van het laagste
Ik ben ook heel wat keer geweigerd en ik weet hoe het voelt. Dan kan je wel zeggen dat je naar een andere tent moet gaan. Maar dat is heel makkelijk gezegd.
relnicht.quote:Op maandag 21 maart 2005 04:41 schreef TrumpingPimp het volgende:
Uitsmijters hebben gelijk!!! Marokkanen zijn probleenjongeren!!!!
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef Spiller het volgende:
Ik had dat paard op zn tenen getrapt. Opbokken kutbeest.
*Langzaam fan van uitsmijters wordtquote:Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef whosvegas het volgende:
Uitsmijters zijn echt het laagste van het laagste
Ik ben ook heel wat keer geweigerd en ik weet hoe het voelt. Dan kan je wel zeggen dat je naar een andere tent moet gaan. Maar dat is heel makkelijk gezegd.
relhetereo k?quote:
Ik ben ook wel benieuwd hoe hij hier tegen aankijkt.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef steve2003 het volgende:
Kevin85, jij zit bij de politie, dus jij zal het allemaal best weten. ik had namelijk een paar vragen omtrent uitgaan, uitsmijters en politie....
1. moet jij zelf 's nachts wel eens werken?
2. als je moet werken, hoeveel klachten krijg jij over uitsmijters?
3. hoe gaat de gehele politie macht om met uitsmijters en hoe kijken zij daar tegen aan?
4. valt het je ooit wel eens op dat veel uitsmijters uitsmijter zijn omdat ze graag vechten, en over weing intelligentie beschikken (anders zouden zij wel bij de politie gezeten hebben, want die houden ook van vechten volgens jou)
5. waarom reageert de politie partijdig, ik heb met meer mensen gesproken die zoiets meegemaakt hebben, als het op dit soort dingen aankomt en trekken zij gelijk partij voor de hersenloze uitsmijters?
Tegenwoordig moeten de "uitsmijters" (horeca portier) verschillende diploma's hebben om bij een horeca-gelegenheid te mogen werken. Het is echt niet zo dat je per se 2x2m moet zijn en een paar vechtsporten moet doen, soms is het wel handig.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef steve2003 het volgende:
Kevin85, jij zit bij de politie, dus jij zal het allemaal best weten. ik had namelijk een paar vragen omtrent uitgaan, uitsmijters en politie....
1. moet jij zelf 's nachts wel eens werken?
2. als je moet werken, hoeveel klachten krijg jij over uitsmijters?
3. hoe gaat de gehele politie macht om met uitsmijters en hoe kijken zij daar tegen aan?
4. valt het je ooit wel eens op dat veel uitsmijters uitsmijter zijn omdat ze graag vechten, en over weing intelligentie beschikken (anders zouden zij wel bij de politie gezeten hebben, want die houden ook van vechten volgens jou)
5. waarom reageert de politie partijdig, ik heb met meer mensen gesproken die zoiets meegemaakt hebben, als het op dit soort dingen aankomt en trekken zij gelijk partij voor de hersenloze uitsmijters?
Volgens mij heb jij niet opgelet bij de lessen eigen verantwoordelijkheidsgevoel. Wat jij impliceert is dat mensen in het leger maar alles moeten doen wat ze wordt opgedragen. Ik verwijs graag ff naar Abu-Graib. Goed bewijs wat je krijgt als mensen doen wat ze gezegd wordt. idem voor de concentratiekampen in WOII. We deden omdat het moest. Dat rechtvaardigt nog helemaal niets. Je bent als mens zelf verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Er zijn bepaalde beroepen waar dat niet voor geld, je had beter moeten opletten bij je managementcolleges. Als elke soldaat doet wat hij/zij nodig vind gaat het fout, dan moet je luisteren, ook al denk je zelf dat het op dat moment niet goed is. Bij de politie werkt het ook zo, als elke agent moet gaan bepalen of hij iemand mee moet nemen of niet terwijl hij daarvoor de opdracht heeft wordt het een enorme zooi
Jij bent wel een man van extreme voorbeelden..eerst al politieoptredens vergelijken met optredens in de WOII...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet opgelet bij de lessen eigen verantwoordelijkheidsgevoel. Wat jij impliceert is dat mensen in het leger maar alles moeten doen wat ze wordt opgedragen. Ik verwijs graag ff naar Abu-Graib. Goed bewijs wat je krijgt als mensen doen wat ze gezegd wordt. idem voor de concentratiekampen in WOII. We deden omdat het moest. Dat rechtvaardigt nog helemaal niets. Je bent als mens zelf verantwoordelijk voor je eigen daden.
Het gaat erom dat mensen ook een eigen verantwoordelijkheid hebben en niet alles moeten afschuiven naar anderen.
Ik zal m'n best doenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef steve2003 het volgende:
Dan zou je binnen de korste keren ruzie hebben.quote:Als ik een bepaalde verkeersovertreding van jou heel erg vind ga ik ook geen eigen initiatief nemen en 400 euro extra bovenop het sanctiebedrag gooien..
Aan de hand van die voorbeelden laat ik alleen zien wat er gebeurt als mensen hun eigen verantwoordelijkheid afschuiven op mensen die de bevelen geven. We weten waar dat toe heeft geleid in het verleden. Dat alles nog steeds naar aanleiding van je ene post:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:33 schreef kevin85 het volgende:
Jij bent wel een man van extreme voorbeelden..eerst al politieoptredens vergelijken met optredens in de WOII...
Nu weer legerbevelen vergelijken met daadwerkelijke strafbare feiten die gepleegd zijn in Abu-Graib..Die bevelen weigeren is niet strafbaar omdat er iets aan je wordt gevraagd wat de mensenrechten schaadt!!
Dat is niet het geval bij verkeers overtredingen
Uit die zin maak ik op dat jij alles zal doen als het beleid is. Dan schuif je dus je eigen verantwoordelijkheid aan de kant voor het beleid. Befehl ist befehlquote:En voor die snelheidscontroles moet je niet bij ons zijn, wij maken geen beleid, we voeren slechts uit
Geen een burger zit te wachten op dappe dienders die mensen treiteren door boetes uit te delen voor kleine "misdaden" zoals verkeerd parkeren en 5km/h te hard rijden.quote:Het blijkt niet tot je botte hersenen door te dringen dat bepaalde dingen niets maar dan ook niets te maken hebben met ' eigen initiatief'
Wanneer de politie niet doet wat er indirect door de burgers opgedragen wordt dan is de fundering van ons hele rechtsstelsel naar de knoppe..
Nogmaals en voor het laatst. Ik vind dat je nooit je eigen verantwoordelijkheid opzij moet schuiven omdat andere mensen zeggen dat je dat wel moet doen. Dan ben je mi gewoon verkeerd bezig en laat je over je heen lopen. Dan kunnen mensen in hogere functies je gebruiken als speelbal zonder dat zij de schuld krijgen voor wat hun onderdanen doen. Zie Abu Graibquote:Wanneer jij als politiefunctionaris niet doet wat er in bepaalde gevallen opgedragen wordt dan heb je niets te zoeken bij de overheid..
Als ik een bepaalde verkeersovertreding van jou heel erg vind ga ik ook geen eigen initiatief nemen en 400 euro extra bovenop het sanctiebedrag gooien..
Dat houd je inderdaad ongeveer over als je de fouten er uit haalt.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dit heeft niets met elkaar te maken, martelen is verboden en dus mag je dat bevel negeren. Als er een huis zit met terroristen erin en je moet aanvallen MOET je aanvallen, en mag je niet zelf gaan denken dat sommige van die mannen misschien wel gedwongen worden en dus niets doen. Die agenten doen niets wat verboden is, en daarom MOETEN ze hun orders opvolgen. Dat is de enige manier om een land te regeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet opgelet bij de lessen eigen verantwoordelijkheidsgevoel. Wat jij impliceert is dat mensen in het leger maar alles moeten doen wat ze wordt opgedragen. Ik verwijs graag ff naar Abu-Graib. Goed bewijs wat je krijgt als mensen doen wat ze gezegd wordt. idem voor de concentratiekampen in WOII. We deden omdat het moest. Dat rechtvaardigt nog helemaal niets. Je bent als mens zelf verantwoordelijk voor je eigen daden.
Het gaat erom dat mensen ook een eigen verantwoordelijkheid hebben en niet alles moeten afschuiven naar anderen.
bedankt voor de antwoorden, ik heb mijn respect voor de nederlandse politie wel weer een beetje terug gekregen:)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:50 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen
.....
Hopende je vragen goed te hebben beantwoord..
Wanneer je een verduideling van bepaalde antwoorden wil hoor ik wel van je
Gr.
Ik heb geen snor, maar ik wil je wel van dienst zijn hoor. Als je wat redelijks te melden hebt.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef seilram het volgende:
Zouden hier ook snorren op het forum zitten? Willen die zich melden? Deze jonge man moet jullie even wat vertellen...
Uiteraard zijn bekeuringen inkomsten in de zin van dat er geld binnenkomt, maar deze zin doet het voorkomen alsof er uitsluitend wordt bekeurd met het oogmerk om inkomsten te genereren. En dat is niet het geval, hoewel uitspraken van meneer Zalm als "er moet voor 80 miljoen meer aan bekeuringen worden uitgeschreven" heel anders doen vermoeden.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef kevin85 het volgende:
Nu is dat niet het geval en zijn bekeuringen gewoon een bron van inkomsten zodat JIJ niet nog meer belasting moet betalen..
Je kunt je bij het OM beklagen als je vindt dat je onterecht bent bekeurd. Daarna kan je zelfs nog naar de rechter. Voldoende beroepsmogelijkheden dus, al zal je wel een en ander aannemelijk moeten maken.quote:En ook ik vind die kleine bekeuringen vaak overdreven, maargoed, wat ik al zei..beklaag je bij de degene die daar verantwoordelijk is en niet bij de uitvoerende instantie..
Maar dat is ook een ander soort relatie. Met de een heb je een arbeidsrechtelijke relatie waarvoor je betaald wordt, in het andere geval is er sprake van en hierarchische relatie waarin je iets wordt oppgelegd.quote:Wanneer jouw werkgever je een opdracht geeft doe je ook wat er gevraagd wordt, en ga je niet zelf maar wat doen..
Inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef kevin85 het volgende:
Aandoenlijk om die stoere praatjes altijd te lezen als het over politie gaat..
' Ik had de politie van z'n paard getrokken'
Wanneer het er echt op aan komt bij een confrontatie met de politie komt daar maar weinig van terrecht..
Omdat de politie in hetzelfde schuitje zitten als de uitsmijters. Als 90% van het tuig een kleurtje heeft komt er vanzelf een moment dat je jezelf niet meer voor de gek kan houden.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef steve2003 het volgende:
en zo zitten ook alle allochtonen in hetzelfde schuitje. omdat 90% van de nederlanders ze discrimineert, komt er voor hun allemaal een keer dat ze geirriteerd op sommige mensen gaan reageren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Scandum het volgende:
[..]
Omdat de politie in hetzelfde schuitje zitten als de uitsmijters. Als 90% van het tuig een kleurtje heeft komt er vanzelf een moment dat je jezelf niet meer voor de gek kan houden.
Dan gaan ze toch weer lekker in het buitenland wonen. Net alsof wij die mensen zouden missenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef steve2003 het volgende:
en zo zitten ook alle allochtonen in hetzelfde schuitje. omdat 90% van de nederlanders ze discrimineert, komt er voor hun allemaal een keer dat ze geirriteerd op sommige mensen gaan reageren.
ik zit op een internationale school, waar je alleen op kan komen als je 2 jaar of meer in het buitenland heb gewoont, daar zit het vol met allochtonen die waarschijnlijk slimmer zijn als 90% van de mensen in nederland, die op hun 18de meer hebben meegemaakt dan de meeste volwassen nederlanders en vaak beter gemanierd zijn. En stuk voor stuk zeggen ze allemaal hetzelfde nadat ze een paar maanden in nederland wonen, dat ze gediscrimineert worden en er helemaal gek van worden en vaak in posities worden gewrongen waarin het lijkt alsof ze zich enorm misdragen. Zoals dit helke gedoe met de politie....
dus wie zijn nou klootzakken?
Aangezien hun ouders voor jouw olie zorgen, denk ik dat je hun best zou missenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch weer lekker in het buitenland wonen. Net alsof wij die mensen zouden missen![]()
Al je "leipste" vrienden uitnodigen volgende week vrijdag. 5 gram coke regelen. Met zijn allen rennend richting de Fust. Daar met z'n alle zo snel mogelijk die uitsmijters bloed laten kotsen. En snel weer wegwezen.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
kan ik hier denk je wat aan doen, aan die tiefus uitsmijters en die nazi op ze paard?
ga jij ook mee dan, je hebt aardig wat mensen nodig daarvoor.. op dat hele plein staan zo 50 uitsmijters denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:29 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Al je "leipste" vrienden uitnodigen volgende week vrijdag. 5 gram coke regelen. Met zijn allen rennend richting de Fust. Daar met z'n alle zo snel mogelijk die uitsmijters bloed laten kotsen. En snel weer wegwezen.
Op de "hooligan" manierwerkt altijd... Die gasten bloeden net zo snel als jij. Maak je maar niet druk...
wowquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:29 schreef steve2003 het volgende:
Aangezien hun ouders voor jouw olie zorgen, denk ik dat je hun best zou missen
Die mensen werken voor bedrijven als Shell, die worden de hele wereld over gestuurd, en met alleen Nederlanders lukt dat niet. Als je iedereen alleen in zijn eigen land zou laten werken zou je nooit multinationals hebben, dus zou jij geen olie meer hebben. Je moet er maar zin in hebben, elke 2 jaar je leven opgeven om ergens anders weer opnieuw te beginnen, en dan ook nog in kut-landen als nederland waar je nog gediscrimineert wordt ook.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
wow
Waar en wanneer kan ik deze fantastische mensen bedanken?
Ze zorgen voor mijn olie. Ik ben diep geraakt
wij kopen hun olie zodat zij kunnen kankeren op Nederland wanneer komen ze mij bedanken
Nederlanders zijn zo tolerant als het maar zijn kan. Wij zijn zelfs met stip het meest tolerante volk. Een aantal op uiterlijk herkenbare groepen hebben hun eigen ruiten ingegooid, niet 1 maal, maar jaren lang. Als sommige mensen de kroeg in willen moeten ze maar zorgen dat ze zich gedragen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef steve2003 het volgende:
[..]
en zo zitten ook alle allochtonen in hetzelfde schuitje. omdat 90% van de nederlanders ze discrimineert, komt er voor hun allemaal een keer dat ze geirriteerd op sommige mensen gaan reageren.
Als een juut mij slaat of schopt, kan hij zich beter met zijn paard kwijt maken want ik zou ze allebei door de gehaktmolen draaien.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.
Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |