vertaald zich inquote:Hij's zwart! ieeeeuww!bang!!
*in broek schijt
Want zwarten zouden banen inpikken etc.quote:ik doe kisten aan, kop kaal, spijkerbroek omrollen, lonsdale dragen en ga met mijn "vrienden" lekker de zaterdavond vullen met het lastigvallen van zwarten.
dat is nu niet meer zo, want IMMERS:quote:mensen die afkomen van een etnische minderheid of gehandicapt zijn genieten voorkeur
als je nou eens denkt dat iedereen hersenen en eenzelfde type hart heeft, ben je al een heel eind.quote:
er zijn nog wel nadenkende mensenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef TrumpingPimp het volgende:
Inderdaad racisten zijn kansloos.
Zeker die kneuzen met londsdale LMAO!!!
In ELK land pleegt een etnische minderheid meer criminaliteit, denk aan Mexicanen in de staat Californie, denk aan Italianen in de staat New York (al capone was er toch 1?)quote:Op zondag 20 maart 2005 21:17 schreef BrauN het volgende:
En het is zeker allemaal toevallig dat allochtoonse jeugd statistisch gezien veel vaker betrokken is bij misdaden en dergelijke? Hè? Hè?
Nou, snoeihard zou ik niet prettig vinden, maar eigen taal, boeje.quote:En jij vindt het zeker wel tof als 2 Turken in hun moedertaal een snoeiharde conversatie voeren in de trein, terwijl de rest van de coupé z'n muil houdt?
Als ik dan weer terug zou zijn in nederland, en ik kom dan 2 engelse toeristen tegen, waarvan er 1 toevallig diezelfde ouwe vent is, zou ik dan ook moeten schreeuwen: "Heuy! mothafucker! leer nederlands of rot op!"quote:Heuy! je bent in een engelssprekend land! spreek dan ook engels! (in het engels zei ie dat,uiteraard)
Mja hoor, ik vind ze nou niet per see lelijk, maar als je er bang van wordt, kan je beter maar weer eens zoals vroeger elke zondag naar de kerk gaan, dan worden er geen kerken meer afgebroken, of omgebouwd tot winkelcentrum....quote:En natuurlijk, al die moskee's zien er hardstikke mooi uit! Echt een enorme verrijking voor het straatbeeld!
Staat jouw naam ook zo in je paspoort?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
Schrijf t eerst goed voordat je erover kotst![]()
hou je bekquote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
En toch erger ik me er aan dat je iets waarover je heen wilt kotsen niet eens goed kan schrijvenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef mechatronics het volgende:
Staat jouw naam ook zo in je paspoort?
Alsjeblieft zeg, je ziet toch wat diegene bedoelt?
omg u no hou imba tat is??? omg u se what he ment k???quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
Stomme linkse flapdrolquote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef mechatronics het volgende:
[..]
In ELK land pleegt een etnische minderheid meer criminaliteit, denk aan Mexicanen in de staat Californie, denk aan Italianen in de staat New York (al capone was er toch 1?)
etc. etc.
IPV dat je dan lekker symptoombestrijding gaat doen, zou je ook eens kunnen kijken waar dat aan ligt, geen goede begeleiding bij de integratie?
Misschien dat ze eens wat meer shows uit moeten zenden hoe je de taal nederlands gaat beheren, elke woensdag van 10.00 tot 11.00, dan kijkt er toch niemand, denk ik.
Dáár is publieke omroep nou goed voor.
[..]
Nou, snoeihard zou ik niet prettig vinden, maar eigen taal, boeje.
Wat ikzelf meemaakte:
Sta je op de roltrap in MYER's in Sydney, praten er voor je 2 arabisch, gewoon normaal, schreeuwt er 1tje achter me:
[..]
Als ik dan weer terug zou zijn in nederland, en ik kom dan 2 engelse toeristen tegen, waarvan er 1 toevallig diezelfde ouwe vent is, zou ik dan ook moeten schreeuwen: "Heuy! mothafucker! leer nederlands of rot op!"
Ik denk het niet....
[..]
Mja hoor, ik vind ze nou niet per see lelijk, maar als je er bang van wordt, kan je beter maar weer eens zoals vroeger elke zondag naar de kerk gaan, dan worden er geen kerken meer afgebroken, of omgebouwd tot winkelcentrum....
[..]
Staat jouw naam ook zo in je paspoort?
Alsjeblieft zeg, je ziet toch wat diegene bedoelt?
ah, ga maar weer eens janken bij je moedertjequote:
nee, je mag nietquote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef Fr3nK3L het volgende:
[..]
En toch erger ik me er aan dat je iets waarover je heen wilt kotsen niet eens goed kan schrijvenmag ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |