abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25618703
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.
[..]

Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteld

In WOII zeiden ze ook ja we voeren slechts uit. Dat legitimeert helemaal niets.
Wat is eigenlijk je punt precies?
Wij moeten maar een beetje de wet gaan overtreden omdat het anders laf is??
Dan is het einde toch zoek

En over die opmerking van die hersencellen..
Het feit dat je dat zegt getuigt niet van enige intelligentie bij jezelf
pi_25618875
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:26 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Je moest eens weten...
Maar dat zal ze idd niet alleen doen, het geldt overigens voor de mannen, de vrouwen bij de politie zijn minder sensatiebelust..
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!
pi_25618917
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..
Dat is zo met de mobiele eenheid met het leger enz enz..
pi_25618958
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..
Dat is zo met de mobiele eenheid met het leger enz enz..
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoor Je moet ze alleen even zo ver krijgen dat ze niet zo scheiten.
pi_25619029
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoor Je moet ze alleen even zo ver krijgen dat ze niet zo scheiten.
En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpen
pi_25619032
ik vind dat sowieso niks, die uitsmijters die een beetje bang zijn enzo
-
pi_25619156
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:43 schreef kevin85 het volgende:

[..]

En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpen
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?
pi_25619238
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:

[..]

Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?
Dan spreekt zij hem daar op aan en houdt deze vrouwelijke agente meneer gewoon aan.
Wanneer hij vervelend wordt roept ze door de portofoon: ' assistentie collega's' en dan staat het bij ons in Amsterdam binnen 3 minuten blauw van de Politie..
Of ze pakt haar pepperspray.
Maarjah..dat is Amsterdam, ik kan me voorstellen dat het op het platte land anders gaat..
Daar is de dichtheid van de politie niet zo groot en kan het wel even duren voordat er assiistentie is, misschien dat het daar anders gaat, maarjah..dat weet ik dus niet precies
pi_25619303
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:

[..]

Hangt totaal van de situatie af neem ik aan.
Al loopt ze in haar eentje (wat nooit gebeurd) door een ernstige probleemwijk dan zal ze denk ik er niet er zomaar op af springen.

Maar het beeld van wat ik van politievrouwen heb is dat ze niet zomaar met zich laten fucken.
Volgens mij zitten daar echt veel van die typische bitchy types daar.
pi_25619399
Kut voor je TS... ik heb ook alleen maar negatieve ervaringen met de uitgaans politie (en nee niet omdat ik een boete kreeg, gewoon omdat je totaal niet serieus genomen wordt als je voor hulp komt)
Jupiler is goed
pi_25619543
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:57 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Niet meer dan jou of mij ....
[..]
Hoe fout wil je het hebben?
pi_25619969
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:04 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Hoe fout wil je het hebben?
Niet. Ik snap dat het een inkoppertje is, maar iedereen snapt wat ik er mee bedoel.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  zondag 20 maart 2005 @ 21:27:09 #113
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25620198
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:57 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Niet meer dan jou of mij ....
dat jij wisselende contacten neukt zonder condooms is één ding, maar dat op andere mensen betrekt is weer heel kwalijk!!!

Speak fo yourself nub....
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_25620229
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
en toen ging dat paard op ze teen staan
Expres?
pi_25620264
Het fust
Rotterdam + uitgaan
  zondag 20 maart 2005 @ 21:30:56 #116
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_25620301
Vaak worden dat soort mensen niet voor niets geweigerd, iemand die vaak uitgaat weet wel wat ik bedoel. Daar wil ik niet mee zeggen dat het terecht is in alle gevallen, maar het is wel begrijpelijk.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_25620652
bang voor paarden

Maar afgezien van het feit dat ik allerminst stoer ben.... als een agent vanaf een paard, in welke situatie dan ook, mij in mijn nek duwt/schopt, dan word ik echt agressief.... kapsones!!
pi_25620738
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:28 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Expres?
Hij stampvoettette
pi_25620771
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:29 schreef kevin85 het volgende:
Wat is eigenlijk je punt precies?
Wij moeten maar een beetje de wet gaan overtreden omdat het anders laf is??
Dan is het einde toch zoek

En over die opmerking van die hersencellen..
Het feit dat je dat zegt getuigt niet van enige intelligentie bij jezelf
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.
pi_25620816
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Neemt niets weg van het feit dat het paard óók nog eens ongegeneerd hinnikte!
pi_25620880
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar helaas is dat niet krom.
Wij handelen namelijk namens iedereen
Dan kan je net zo goed de politie opdoeken want wat heeft het dan nog voor zin..

Wat moet het van dit land worden wanneer de politie maar doet waar ze zin in hebben..
Dan is echt het einde zoek..
Dan snap je wel hoop ik?!?!
pi_25620906
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:29 schreef CasB het volgende:
Het fust
Rotterdam + uitgaan
Ik vind R'dam overigens een puike plek om uit te gaan, tevens:
[spam]
Racisten zijn maar huilie's :r
[/spam]
-
pi_25621037
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef kevin85 het volgende:
Maar helaas is dat niet krom.
Wij handelen namelijk namens iedereen
Dan kan je net zo goed de politie opdoeken want wat heeft het dan nog voor zin..
Als jij zegt. We doen wat ons gezegd wordt. Dat komt over als: Ik heb geen mening/geweten/verstand en volg dus klakkeloos wat anderen zeggen. Daarop zei ik, kijk eens naar het verleden en zie dat mensen in WOII precies hetzelfde zeiden.
quote:
Wat moet het van dit land worden wanneer de politie maar doet waar ze zin in hebben..
Dan is echt het einde zoek..
Dan snap je wel hoop ik?!?!
Politie is niet erg. Dat is noodzakelijk maar ze moeten zich houden aan de primaire taak van de politie en dat is misdaad bestijden en criminelen oppakken. En niet mensen bekeuren omdat ze 5 km/u te hard rijden of verkeerd geparkeerd staan. Op die manier zet je kwaad bloed bij de bevolking en is het respect weg, iets wat je dus ook ziet.
  zondag 20 maart 2005 @ 22:01:20 #124
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_25621184
Het Fust? Daar komen alleen maar proleten en Feijenoord-sjonnies. Wees blij dat je er niet in mocht!
Master of my domain
  zondag 20 maart 2005 @ 22:03:11 #125
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25621238
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:08 schreef livEliveD het volgende:

[..]

En die statistieken zijn in Nederland hetzelfde?
Domme nub

Ik heb het toch over Afrikanen k?

Afrikanen hier wel eens heen verhuizen k?

Dus hier ook aids k?
pi_25621252
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als jij zegt. We doen wat ons gezegd wordt. Dat komt over als: Ik heb geen mening/geweten/verstand en volg dus klakkeloos wat anderen zeggen. Daarop zei ik, kijk eens naar het verleden en zie dat mensen in WOII precies hetzelfde zeiden.
[..]

Politie is niet erg. Dat is noodzakelijk maar ze moeten zich houden aan de primaire taak van de politie en dat is misdaad bestijden en criminelen oppakken. En niet mensen bekeuren omdat ze 5 km/u te hard rijden of verkeerd geparkeerd staan. Op die manier zet je kwaad bloed bij de bevolking en is het respect weg, iets wat je dus ook ziet.
WO II kan je lekker vergelijken met nu..
Toen was er een regime die misdaden tegen de mensheid pleegde en toen was iedereen bang voor dat regime..
Nu is dat niet het geval en zijn bekeuringen gewoon een bron van inkomsten zodat JIJ niet nog meer belasting moet betalen..

En ook ik vind die kleine bekeuringen vaak overdreven, maargoed, wat ik al zei..beklaag je bij de degene die daar verantwoordelijk is en niet bij de uitvoerende instantie..

En kom nu niet weer met het argument aan dat we maar lekker zelf moeten bepalen wat we doen want dat is natuurlijk absolute kul.
Wanneer jouw werkgever je een opdracht geeft doe je ook wat er gevraagd wordt, en ga je niet zelf maar wat doen..
  zondag 20 maart 2005 @ 22:06:29 #127
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25621325
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Toen was er een regime die misdaden tegen de mensheid pleegde en toen was iedereen bang voor dat regime..
Nu is dat niet het geval en zijn bekeuringen gewoon een bron van inkomsten zodat JIJ niet nog meer belasting moet betalen..

En ook ik vind die kleine bekeuringen vaak overdreven, maargoed, wat ik al zei..beklaag je bij de degene die daar verantwoordelijk is en niet bij de uitvoerende instantie..

En kom nu niet weer met het argument aan dat we maar lekker zelf moeten bepalen wat we doen want dat is natuurlijk absolute kul.
Wanneer jouw werkgever je een opdracht geeft doe je ook wat er gevraagd wordt, en ga je niet zelf maar wat doen..
lol nub

wo2 kan je zeker wel vergelijken met nu

binnen 20 jaar hebben de syed ali's de macht en worden wij gedepoteerd dankzij dat gedoogde pvda beleid hier.

eerst zijn het bekeuringen en daarna moeten wij ook een sterretje in ons eigenland
pi_25621415
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef TrumpingPimp het volgende:

[..]

lol nub

binnen 20 jaar hebben de syed ali's de macht en worden wij gedepoteerd dankzij dat gedoogde pvda beleid hier.

eerst zijn het bekeuringen en daarna moeten wij ook een sterretje in ons eigenland
Gast..ben je nu echt zo dom of speel je dit??

Probeer eens genuanceerder te praten en lul niet zo ongelofelijk dom
  zondag 20 maart 2005 @ 22:11:45 #129
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_25621468
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef TrumpingPimp het volgende:

[..]

lol nub

Jij komt vast en zeker uit Krabbekutjeveen waar nog geen eens een Shoarmaboer gevestigd is.. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 20 maart 2005 @ 22:13:57 #130
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25621514
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:11 schreef Detroit het volgende:

[..]

Jij komt vast en zeker uit Krabbekutjeveen waar nog geen eens een Shoarmaboer gevestigd is.. .
newe uit sneek jij?
pi_25621623
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef kevin85 het volgende:
Het gaat om het idee van wij doen wat ons gezegd wordt. Dat het toen in combinatie was met een verwerpelijk regime doet niet af aan het principe.
quote:
Dus eigenlijk zijn bekeuringen een zege. Vreemde redenatie
quote:
Kijk daar komt weer de afschuif mentaliteit naar boven. Wederom ook dat was er in de oorlog. Je hebt als persoon ook een EIGEN geweten.
quote:
Als mijn werkgever mij iets opdraagt waar ik principiële bezwaren tegen heb zou ik dat echt niet doen hoor. Ik doe echt niet zowaar iets omdat mijn baas mijn baas is. Eigen verantwoordelijkheid
pi_25621635
Aantal post ge-edit en verwijderd. Als je op het scherpst van de snede wil discusieren, ga je gang. Maar hou het wel binnen de regels die FoK heeft aub.
pi_25621714
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het gaat om het idee van wij doen wat ons gezegd wordt. Dat het toen in combinatie was met een verwerpelijk regime doet niet af aan het principe.
[..]

Dus eigenlijk zijn bekeuringen een zege. Vreemde redenatie
[..]

Kijk daar komt weer de afschuif mentaliteit naar boven. Wederom ook dat was er in de oorlog. Je hebt als persoon ook een EIGEN geweten.
[..]

Als mijn werkgever mij iets opdraagt waar ik principiële bezwaren tegen heb zou ik dat echt niet doen hoor. Ik doe echt niet zowaar iets omdat mijn baas mijn baas is. Eigen verantwoordelijkheid
Deze discussie heeft geen zin meer..je snapt in mijn opinie niet helemaal hoe het werkt

Groeten
  zondag 20 maart 2005 @ 22:28:16 #134
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_25621880
Kevin85,
ben het helemaal met je eens. maar misschien moet je je werk niet willen verdedigen ten opzichte van lui die als hobby hebben om zich over tegen af te zetten
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_25622004
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:21 schreef kevin85 het volgende:
Deze discussie heeft geen zin meer..je snapt in mijn opinie niet helemaal hoe het werkt

Groeten
Ik begrijp heel goed hoe het werkt. Jij bent het voorbeeld van hoe mensen hun eigen verantwoordelijkheid afschuiven op een hoger niveau, je baas, de politiek etc. Goed werk
  zondag 20 maart 2005 @ 22:42:37 #136
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25622221
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:26 schreef Obnx het volgende:

[..]

volgens mij ben jij gewoon zo gay die weg loopt als zijn vrienden geslagen worden.
Nee, mijn vrienden worden niet opgepakt door de politie, ik heb namelijk een klein beetje beschaving genoten. Een normaal mens wordt niet opgepakt door de politie, maar zoals uit de de OP blijkt was het ook niet helemaal normaal, als je met zowel uitsmijters als politie mot hebt klopt er ergens toch iets niet aan je houding.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 20 maart 2005 @ 22:44:33 #137
101385 Thief
Kleptoman
pi_25622285
damn ik word hier echt zo boos om he.
dood aan die kut politie
  zondag 20 maart 2005 @ 22:50:29 #138
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25622470
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef Thief het volgende:
damn ik word hier echt zo boos om he.
dood aan die kut politie
Nee, de politie doet alleen haar werk. De politie moet doen wat ze moet doen, en als je daar iets op tegen hebt moet je een brief schrijven om te klagen. Anders krijg je zoiets als in rotterdam, daar loopt het ook vol van een bepaalde groep jongeren die de boel domineren
  zondag 20 maart 2005 @ 22:52:52 #139
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25622532
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed hoe het werkt. Jij bent het voorbeeld van hoe mensen hun eigen verantwoordelijkheid afschuiven op een hoger niveau, je baas, de politiek etc. Goed werk
Er zijn bepaalde beroepen waar dat niet voor geld, je had beter moeten opletten bij je managementcolleges. Als elke soldaat doet wat hij/zij nodig vind gaat het fout, dan moet je luisteren, ook al denk je zelf dat het op dat moment niet goed is. Bij de politie werkt het ook zo, als elke agent moet gaan bepalen of hij iemand mee moet nemen of niet terwijl hij daarvoor de opdracht heeft wordt het een enorme zooi
  zondag 20 maart 2005 @ 23:14:10 #140
99295 perezoso
blankjoekel
pi_25623202
Tijdens de uitgaansuren zijn veel politie agenten partijdig, mensen met alcohol achter de kiezen zijn bij voorbaat schuldig als de andere partij nuchter is tenzij het om marokkanen gaat.
Uitsmijters weten dit en sommige maken daar ook misbruik van.
In de meeste gevallen heeft de politie gelijk maar het is verschrikkelijk voor de slachtoffers als ze het fout inschatten.
  zondag 20 maart 2005 @ 23:20:54 #141
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_25623410
Das kut .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 20 maart 2005 @ 23:21:00 #142
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25623413
Uitsmijters zijn echt het laagste van het laagste
Ik ben ook heel wat keer geweigerd en ik weet hoe het voelt. Dan kan je wel zeggen dat je naar een andere tent moet gaan. Maar dat is heel makkelijk gezegd.
Are you nuts??
pi_25625532
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef whosvegas het volgende:
Ik ben ook heel wat keer geweigerd en ik weet hoe het voelt. Dan kan je wel zeggen dat je naar een andere tent moet gaan. Maar dat is heel makkelijk gezegd.
Precies ja, je weet in je achterhoofd wel dat je niets anders kan doen dan toegeven, maar als je om een of andere idiote reden geweigerd wordt wil je dat gewoon niet zomaak pikken
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  maandag 21 maart 2005 @ 04:41:59 #144
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25627351
Uitsmijters hebben gelijk!!! Marokkanen zijn probleenjongeren!!!!
pi_25628107
quote:
Op maandag 21 maart 2005 04:41 schreef TrumpingPimp het volgende:
Uitsmijters hebben gelijk!!! Marokkanen zijn probleenjongeren!!!!
relnicht.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  maandag 21 maart 2005 @ 09:10:31 #146
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25628286
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef Spiller het volgende:
Ik had dat paard op zn tenen getrapt. Opbokken kutbeest.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 21 maart 2005 @ 09:14:24 #147
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25628326
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef whosvegas het volgende:
*Langzaam fan van uitsmijters wordt
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 21 maart 2005 @ 11:06:48 #148
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25630480
quote:
Op maandag 21 maart 2005 08:50 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

relnicht.
relhetereo k?
pi_25637766
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:

[..]

relhetereo k?
hey ben je dr weer?
alles goed?
pi_25639377
quote:
Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef TrumpingPimp het volgende:

[..]

relhetereo k?