abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25612424
gisteravond naar ene verjaardag geweest. om een uur of een moesten we daar natuurlijk weer weg. dus wij denken, w egana naar ff naar een cafe, dus we lopen naar het Fust in rotterdam.
wij lopen daar naar binnen, iedereen mag gewoon naar binnen, behalve de achterste van de rij, die heeeel toevallig ook een ander kleurtje dan de rest had.

moest ie ineens lid worden, dus ik vraag aan die kut uitsmijter je lid kan worden dan. hij: ja godverdomme, dat heb ik je net verteld
ik: nee hoor, ik kom net aan
jawel ik heb het wle gezegd, maar jij kan nu toch geen lid meer worden, oprotten nu.
Begin je alleen te zijken omdat hij uit afrika komt ofzo?
Oprotten nu, ik zal je even een handje helpen

en toen werden door 6 van die apen, ook van andere tenten, bij ons nek gegrepen, op de gron geflikkerd en weg geduwd

wij echt wat the fuck, dus wij naar politie bureau, om aangifte te doen moesten we een uur wachten. Dus wij op straat naar politie zoeken, het ging ons toen allang niet meer om daar binnen te komen, het was gewoon erg vervelend voor die vriend van me die geweigerd werd.

vinden we polite, begint de politie zelf ook vervelend te doen, en had al de partij van de aggressieve uitsmijters getrokken voordat ik me verhaaltje kon vertellen. uiteindelijk had ik zoiets van het is onbegonnen werk, en ben ik weggelopen met een paar vrienden. staan we op de lijnbaan ff sigaretje te roken, zien we 2 politie paarden met 2 vrienden van mij er tussen. toen was e rnog maar weinig aan de hand, ze wouden ze alleen ff bij die cafe's vandaan houden. nou was het alleen zo dat een van die vrienden die er tussen liep doodsbenauwd is voor paarden, en toen ging dat paard op ze teen staan

die gozer helemaal uit ze naad, en slaat die politie agent op ze been. politie slaat hem en slaat hem in de boeien, was ze eigen schuld leek mij, politie had hier dan welw eer gelijk. gaat een ander evriend helemaal over de rooie omdat zijn broer gearresteerd word, en d epolitie begint van rustig nou, dus ik zeg tegen een van die agenten, laat mij ff met hem praten, dan heb ik hem zo weer normaal.

dat mocht, dus ik loop ernaartoe, rijd er ineens een paard tegen me aan. ik denk wtf is dit, hoor ik een agent doorlopen, weg hier. dus ik loop een stukje, en ik zeg waar wil je da tik hene ga, want ze bleven maar tegen me aanrijden. krijg ik een schop van een van die eikels op ze paard in me nek. uiteindelijk hebben die eikels me 5 klappen en schoppen gegeven, en daarna nog een boete omdat ik me legitimatie niet bij me had.

wou ik ff kwijt, want het was echt kut, ik werd net trouwens gebeld dat die gasten die opgepakt zijn net weer vrij zijn.

kan ik hier denk je wat aan doen, aan die tiefus uitsmijters en die nazi op ze paard?
pi_25612489
pi_25612517
wat een kut streek van die uitsmijters
  zondag 20 maart 2005 @ 16:09:42 #4
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_25612539
Volgende keer niet janken als je ergens niet binnen mag, en naar een ander café gaan.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:10:32 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25612546
Je kan voortaan wat minder zuipen en je niet gedragen als een latente Sjonnie.
pi_25612548
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef Stievus het volgende:
djesuz heb je ook een samenvatting
Een negervriend van hem kwam de kroeg niet in. Toen begonnen ze lastig te doen met zn alle tegen die uitsmijters. Uitsmijters smijten ze eruit. Ze gaan huilen bij oom snor. Oom snor neemt ze niet serieus. En nog iets met paarden.
pi_25612567
Gaaf verhaal .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 16:12:05 #9
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_25612573
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Een negervriend van hem kwam de kroeg niet in. Toen begonnen ze lastig te doen met zn alle tegen die uitsmijters. Uitsmijters smijten ze eruit. Ze gaan huilen bij oom snor. Oom snor neemt ze niet serieus. En nog iets met paarden.
ahhh thx
pi_25612577
Politieagent opzoeken als hij zn uniform uitgedaan heeft, en voortaan naar een ander cafe.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:13:22 #11
64781 bonke
pipo koeie
pi_25612595
conclusie: ga nooit van huis zonder je legitimatie
ps: wel rot voor je hoor
pies on joe toe
pi_25612600
Je moet je vrienden ook zorgvuldig uitzoeken, waarschijnlijk was hij bekend bij de uitsmijters als een lastpak.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25612601
Ik had die agent van zn paard getrokken
pi_25612602
looser
  zondag 20 maart 2005 @ 16:15:40 #15
66842 Spiller
Bourgeoisie.
pi_25612649
Ik had dat paard op zn tenen getrapt. Opbokken kutbeest.
pi_25612668
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:13 schreef Repeat het volgende:
Ik had die agent van zn paard getrokken
  zondag 20 maart 2005 @ 16:18:26 #17
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_25612712
Zouden hier ook snorren op het forum zitten? Willen die zich melden? Deze jonge man moet jullie even wat vertellen...
Niet mieten! Door gieten!
pi_25612737
Tessje is al een tijdje niet meer aanwezig. (politieagente)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25612755
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef Swolly het volgende:
Volgende keer niet janken als je ergens niet binnen mag, en naar een ander café gaan.
ja maar kijk, daar ging het helemaal niet om. het ging er meer om dat er gewoon volop werd gediscrimineert door die gasten, en dat ze die jongen kende is uitgesloten, zijn ouders zijn expats dus hij verhuist elk jaar van land, hij is nu 1 maand in nederland en hij ging voor het eerst mee uit. dat was vervelend, maar vooral ook bestwel een beetje pijnlijk voor die jongen. en al helemaal als je zo behandelt werd.

om ook ff op andere reacties te antwoorden, ik had haast niks op, ik heb geblazen, en ik mocht gewoon nog rijden....
  zondag 20 maart 2005 @ 16:20:33 #20
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25612759
Je moet je mond dichthouden aan de deur, als je ergens problemen mee hebt stuur je de dag erna zelf een brief en ga je niet lopen zeiken tegen een uitsmijter. Als ik die agent was had ik je een maand lang opgesloten in een donker hok
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_25612780
Hier kan je niks tegen doen, politie heeft altijd gelijk
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  zondag 20 maart 2005 @ 16:22:56 #22
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25612801
"gaat een ander evriend helemaal over de rooie omdat zijn broer gearresteerd word" Dat geeft al mooi aan wat voor groepje het is, zulk tuig verpest het voor de rest
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 20 maart 2005 @ 16:24:23 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_25612824
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:21 schreef Zebbie het volgende:
Hier kan je niks tegen doen, politie heeft altijd gelijk
Denken ze zelf...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_25612851
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:22 schreef Arnold_fan het volgende:
"gaat een ander evriend helemaal over de rooie omdat zijn broer gearresteerd word" Dat geeft al mooi aan wat voor groepje het is, zulk tuig verpest het voor de rest
tuurlijk, jij vind het zeker leuk als ze je broer afvoeren?
  zondag 20 maart 2005 @ 16:28:02 #25
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25612888
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Nee ze voeren die broer zomaar af Ze rijden gewoon in de stad en pikken willekeurige mensen op die ze meenemen
pi_25612901
Tip: niet fucken met uitsmijters, als je ergens geweigerd word, ze gewoon subtiel grof beledigen (snappen ze toch niet) en naar een andere kroeg gaan.

Je gelijk halen tijdens een avondje stappen bij de uitsmijters of politie is nog nooit iemand gelukt.
pi_25612902
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

precies ja, als zo'n k*t paard op mijn teen zou staan zou ik ook boos worden, want dat doet aardig pijn Oke, misschien was het een beetje dom om die agent tegen z'n been te slaan, maar om hem dan gelijk in de boeien te slaan is ook overdreven

pi_25612912
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef seilram het volgende:
Zouden hier ook snorren op het forum zitten? Willen die zich melden? Deze jonge man moet jullie even wat vertellen...
Wat wou je dan voor stoer verhaal vertellen?
slettebak [@] gmail.com
pi_25612924
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:28 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nee ze voeren die broer zomaar af Ze rijden gewoon in de stad en pikken willekeurige mensen op die ze meenemen
Hoe zou jij reageren als de politie je avond al aardig verpest heeft en dan trapt er nog zo'n paard op je voet?

zondag 20 maart 2005 @ 16:31:49 #30
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_25612978
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Denken ze zelf...
Een agent die kan denken?
  zondag 20 maart 2005 @ 16:34:49 #31
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613043
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:28 schreef Zebbie het volgende:

[..]

precies ja, als zo'n k*t paard op mijn teen zou staan zou ik ook boos worden, want dat doet aardig pijn Oke, misschien was het een beetje dom om die agent tegen z'n been te slaan, maar om hem dan gelijk in de boeien te slaan is ook overdreven
Overdreven? De politie moet veel harder optreden, sommige mensen snappen niet dat het gezag ook gehoorzaamheid kan en mag eisen. Als de politie een grote mond accepteerd gaat het helemaal naar de kloten in dit land, en daarom kan ik maar 1 ding zeggen:

HULDE AAN DE POLITIE, laat ze die relschoppers maar een tijdje vastzetten en een flinke boete geven.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:36:38 #32
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613072
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als de politie je avond al aardig verpest heeft en dan trapt er nog zo'n paard op je voet?
De politie verpest niets, ze krijgen alleen een paar scheldende jongelui naar zich toe, en als die zich zo erg misdragen dat er zelfs 1 gearresteerd moet worden gaan er nog meer zeiken. Aanpakken dat tuig.
pi_25613112
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De politie verpest niets, ze krijgen alleen een paar scheldende jongelui naar zich toe, en als die zich zo erg misdragen dat er zelfs 1 gearresteerd moet worden gaan er nog meer zeiken. Aanpakken dat tuig.
Die jongens liepen met die paarden mee en dan trapt er zo'n paard op z'n voet, oke, het zal wel niet allemaal zo netjes gegaan zijn als in het verhaal hier boven, maar toch

pi_25613169
Je moet ook niet tussen paarden in gaan lopen .
slettebak [@] gmail.com
pi_25613170
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Overdreven? De politie moet veel harder optreden, sommige mensen snappen niet dat het gezag ook gehoorzaamheid kan en mag eisen. Als de politie een grote mond accepteerd gaat het helemaal naar de kloten in dit land, en daarom kan ik maar 1 ding zeggen:

HULDE AAN DE POLITIE, laat ze die relschoppers maar een tijdje vastzetten en een flinke boete geven.
Dus dan zijn ze al zo triest bezig dat ze kleine relschoppertjes vast zetten en TBS'ers lekker in het weekend vrij geven zodat ze nog ff lekker kunnen verkrachten
pi_25613174
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
en toen ging dat paard op ze teen staan

Wat gemeen
  zondag 20 maart 2005 @ 16:41:48 #37
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613194
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Die jongens liepen met die paarden mee en dan trapt er zo'n paard op z'n voet, oke, het zal wel niet allemaal zo netjes gegaan zijn als in het verhaal hier boven, maar toch
Ik heb ook weleens tussen paarden gelopen, maar waarom kom je zo dichtbij dat ze op je kunnen staan als je er zo bang voor bent? En paarden stappen niet zo snel ergens op, en als ze erop staan zullen ze er niet op leunen, omdat ze daar zelf bang voor zijn. Tenzij het dier in galop was kan het dus geen pijn gedaan hebben.

Ik denk dat het paard niet eens op zijn teen stond, maar dat dat een excuus is om de politie aan te vallen
pi_25613213
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

ja maar die politie agenten liep elkaar ook enorm tegen te spreken, daar ergerde ik me het meeste aan. de een zegt tegen mij zorg ff dat die jongen rustig gaat doen, en de ander geeft me daar klappen voor.... achteraf zeiden een vrouwelijke agent dat we we naa rhaar mening netjes waren geweest.... als die teef dast nou ff tegen die collega;s had verteld... wat ik van de polite vroeg is of zij even met mij wouden lopen naar een van die uitsmijters en ff wouden bemiddelen ofzo. maar ik ga zeker weten morgen langs het bureau kijken wat zij er van zeggen...
  zondag 20 maart 2005 @ 16:42:46 #39
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25613214
ach, het zijn toch allemaal achterlijke kutpaupers!
.
pi_25613216
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:41 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens tussen paarden gelopen, maar waarom kom je zo dichtbij dat ze op je kunnen staan als je er zo bang voor bent? En paarden stappen niet zo snel ergens op, en als ze erop staan zullen ze er niet op leunen, omdat ze daar zelf bang voor zijn. Tenzij het dier in galop was kan het dus geen pijn gedaan hebben.

Ik denk dat het paard niet eens op zijn teen stond, maar dat dat een excuus is om de politie aan te vallen
jij denkt een beetje veel voor iemand die er niet bij was
  zondag 20 maart 2005 @ 16:44:26 #41
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25613252
Ik weet niet jullie of jullie wel eens gehoord hebben van dat onderzoek van een groep mensen die kwamen dusch voor dat onderzoek. Een paar gasten werden tot bewaker benoemt en de andere tot gevangen. Wat dusch uitliep op allemaal wrede dingen die de bewakers uithaalden bij de gevangenen. Daar kan je dusch zien dat mensen met macht die daar niet mee om kunnen gaan vreemde dingen (kunnen) gaan doen. En die uitsmijters zijn daar natuurlijk ook weer een voorbeeld van.
feest
  zondag 20 maart 2005 @ 16:45:03 #42
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613265
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dus dan zijn ze al zo triest bezig dat ze kleine relschoppertjes vast zetten en TBS'ers lekker in het weekend vrij geven zodat ze nog ff lekker kunnen verkrachten
Nee die agent op dat paard geeft een TBSer vrij

Waarom zouden ze dan een kleine inbreker oppakken? Lekker laten lopen, ze laten ook TBSers vrij

Dat heeft echt met elkaar te maken, die agent moet de orde bewaken op straat, en als er geslagen wordt, tegen een agent notabene, moeten de betrokken personen inderdaad heeeeeel lang vast komen te zitten.

Het gaat mij meer om het idee dat mensen respect voor de politie moeten hebben, als je ergens problemen hebt regel je dat achteraf met een brief, dat doe ik ook en dat werkt veel beter.
pi_25613267
ik ben gister ook bijna vertrapt door een politiepaard... ergens in de stad was rottigheid en ik had helemaal niet door dat er paarden waren, stond ergens te praten met wat vrienden, komt er ineens zon paard aanzeilen, kon nog net opzijspringen... maar hij raakte me wel... Zeg anders ff wat Kutwouten
  zondag 20 maart 2005 @ 16:45:49 #44
28588 BaBy-G
mini me...
pi_25613285
echt om misselijk van te worden die schijt politie...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_25613308
ja hoor Als je vrienden ergens om wat voor reden dan ook geweigerd worden in een tent, dan ga je toch per direct weg en kom je daar nooit meer terug.. heel simpel. T lijkt toch allemaal op elkaar en je mist er niets aan...ik snap die lui echt niet die dan ook nog een discussie aangaan met die uitsmijters.
(:
pi_25613339
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik weet niet jullie of jullie wel eens gehoord hebben van dat onderzoek van een groep mensen die kwamen dusch voor dat onderzoek. Een paar gasten werden tot bewaker benoemt en de andere tot gevangen. Wat dusch uitliep op allemaal wrede dingen die de bewakers uithaalden bij de gevangenen. Daar kan je dusch zien dat mensen met macht die daar niet mee om kunnen gaan vreemde dingen (kunnen) gaan doen. En die uitsmijters zijn daar natuurlijk ook weer een voorbeeld van.
Daar is ook een film van; das experiment.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:47:56 #47
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613346
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef steve2003 het volgende:

[..]

ja maar die politie agenten liep elkaar ook enorm tegen te spreken, daar ergerde ik me het meeste aan. de een zegt tegen mij zorg ff dat die jongen rustig gaat doen, en de ander geeft me daar klappen voor.... achteraf zeiden een vrouwelijke agent dat we we naa rhaar mening netjes waren geweest.... als die teef dast nou ff tegen die collega;s had verteld... wat ik van de polite vroeg is of zij even met mij wouden lopen naar een van die uitsmijters en ff wouden bemiddelen ofzo. maar ik ga zeker weten morgen langs het bureau kijken wat zij er van zeggen...
Waarom ga je zoizo naar de politie? Omdat je ergens niet binnen mag? Dan ga je toch ergens anders heen? En als een van je groepje daarna een agent slaat is het niet erg vreemd als die agenten ook iets heftiger reageren.
pi_25613380
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef steve2003 het volgende:

[..]

ja maar kijk, daar ging het helemaal niet om. het ging er meer om dat er gewoon volop werd gediscrimineert door die gasten, en dat ze die jongen kende is uitgesloten, zijn ouders zijn expats dus hij verhuist elk jaar van land, hij is nu 1 maand in nederland en hij ging voor het eerst mee uit. dat was vervelend, maar vooral ook bestwel een beetje pijnlijk voor die jongen. en al helemaal als je zo behandelt werd.

om ook ff op andere reacties te antwoorden, ik had haast niks op, ik heb geblazen, en ik mocht gewoon nog rijden....
rijden met alcohol
pi_25613395
kutverhaal politie afzeiken is zooooo 1995
  zondag 20 maart 2005 @ 16:50:20 #50
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613414
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:

[..]

jij denkt een beetje veel voor iemand die er niet bij was
Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.

Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:51:09 #51
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25613439
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Daar is ook een film van; das experiment.
Als jij het zegt.
Ik heb het jaren geleden eens in de Kijk! gelezen.
feest
pi_25613481
Politieagenten kan het af en toe ook niet zoveel schelen wat die paarden omver lopen hoor Als er ergens rottigheid is knallen ze overal doorheen hoor... Wat dat betreft kan ik de ergenis van de TS wel begrijpen..
  zondag 20 maart 2005 @ 16:53:36 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25613501
Er zit vast een andere kant aan dit verhaal
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:57:10 #54
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613592
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:53 schreef livEliveD het volgende:
Er zit vast een andere kant aan dit verhaal
Dat denk ik inderdaad ook
  zondag 20 maart 2005 @ 16:57:56 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25613612
Politie bij uitgaansavonden

mietjes zijn t.
pi_25613692
Maar goed, er zijn natuurlijk OOK mensen die het VERDIENEN!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:03:07 #57
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25613730
oom agent is ook niets gewend
don't give me that fucking bullshit
pi_25613734
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Dank u, stuk duidelijker zo, behalve dat van die paarden, maar dat zal wel een mysterie blijven.
pi_25613742
Ik snap wel dat het zwaar kut is voor de TS maar ik moet toch de politie wel een beetje gelijk geven eigenlijk
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  zondag 20 maart 2005 @ 17:07:53 #60
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613847
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:57 schreef PLAE@ het volgende:

Politie bij uitgaansavonden

mietjes zijn t.
Nee, degenen waarvoor de politie daar moet lopen zijn mietjes. Als je normaal doet heb je nergens last van, maar als je in een groep gaat etteren kan er weleens iets gebeuren ja.
pi_25613856
70% van de politie van tegenwoordig heb ik absoluut geen respect meer voor, en op uitsmijters kots ik al helemaal! Die zijn in veel gevallen nog 10 keer zo erg als de 'buitenlanders' die ze niet binnen laten...

De gemiddelde discotheek zou eens wat meer moeten screenen op intelligentie en motivatie. De meeste uitsmijters die ik ken zijn agressieve apen met een jezus-complex die alles aangrijpen om iemand een pak slaag te geven...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_25614127
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.

Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
ik geef de politie ook volkomen gelijk dat ze die gozer hebben gearresteerd, dat zeg ik ook in de OP. ik vond het alleen heel vervelend dat we absoluut niet serieus werden genomen, terwijl we wel over een heel terras gesleurd werden, wat naar mijn idee genoieg reden is om iig ff met die uitsmijter een babbeltje te gaan maken. daarnaast vond ik het ook vervelend dat iemand die het op een normale probier door te praten probeert op te lossen, die het zelfs nog probeert te sussen, ik dus, dat die ook hard aangepakt werd....
pi_25614156
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:08 schreef -Jay-20- het volgende:
70% van de politie van tegenwoordig heb ik absoluut geen respect meer voor, en op uitsmijters kots ik al helemaal! Die zijn in veel gevallen nog 10 keer zo erg als de 'buitenlanders' die ze niet binnen laten...

De gemiddelde discotheek zou eens wat meer moeten screenen op intelligentie en motivatie. De meeste uitsmijters die ik ken zijn agressieve apen met een jezus-complex die alles aangrijpen om iemand een pak slaag te geven...
Wat is een jezus-complex?
pi_25614243
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:19 schreef _Denker het volgende:

[..]

Wat is een jezus-complex?
Het feit dat ze zich beter voelen dan de rest en daardoor kunnen doen en laten wat ze willen.
pi_25614370
quote:
en toen ging dat paard op ze teen staan
  zondag 20 maart 2005 @ 17:41:02 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25614740
Intelligent dat die beesten zijn!
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25614775
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:23 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Het feit dat ze zich beter voelen dan de rest en daardoor kunnen doen en laten wat ze willen.
Jezus voelde zich volgens de bijbel absoluut niet beter dan zijn volgelingen/rest van de wereld.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25614890
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Jezus voelde zich volgens de bijbel absoluut niet beter dan zijn volgelingen/rest van de wereld.
Dat zeg ik ook niet... Het gaat denk ik om het feit dat Jezus boven het volk verheven was, niet hoe hij zich voelde (mocht je daar in geloven...).

Maar anyway, ik heb de term niet bedacht
  zondag 20 maart 2005 @ 17:46:42 #69
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25614910
Was je toch maar naar een andere cafe gegaan...
  zondag 20 maart 2005 @ 17:50:31 #70
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25615018
Ik kom geregeld in het fust en gisteren zou ik erheen gaan maar dat ging niet door.

Uitsmijter had zeker wel gelijk.
[edit] Lees de policy, racistisch gedrag is niet gewenst

En tja wat de politie betreft. Ook je eigen domme schuld. Hallo!!!!! Aangifte doen bij de politie? Denk je nou echt dat ze een aanklacht gaan aannemen dat je een diss heb gehad bij een cafe?

haha wat heb je toch een naieve mensen

[ Bericht 11% gewijzigd door Dirkh op 20-03-2005 22:10:17 ]
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_25615092
Ik vind het verhaal nogal dubieus..
pi_25615175
Aandoenlijk om die stoere praatjes altijd te lezen als het over politie gaat..
' Ik had de politie van z'n paard getrokken'
Wanneer het er echt op aan komt bij een confrontatie met de politie komt daar maar weinig van terrecht..
pi_25615220
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik kom geregeld in het fust en gisteren zou ik erheen gaan maar dat ging niet door.

Uitsmijter had zeker wel gelijk.
Niet meer dan jou of mij ....
quote:
En tja wat de politie betreft. Ook je eigen domme schuld. Hallo!!!!! Aangifte doen bij de politie? Denk je nou echt dat ze een aanklacht gaan aannemen dat je een diss heb gehad bij een cafe?

haha wat heb je toch een naieve mensen
Het feit dat de tweede kamer zich tegenwoordig al met dergelijke situaties gaat bemoeien zegt in principe al genoeg. Natuurlijk zal de politie daar wat mee gaan doen!
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:52 schreef kevin85 het volgende:
Ik vind het verhaal nogal dubieus..
De andere kant van het verhaal kennen we idd niet...

[ Bericht 2% gewijzigd door Dirkh op 20-03-2005 22:11:49 ]
pi_25615244
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef TrumpingPimp het volgende:
Uitsmijter had zeker wel gelijk. [edit] quote aangepast
.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dirkh op 20-03-2005 22:12:27 ]
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 18:01:49 #75
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25615324
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef JaWi het volgende:

[..]

.
[edit] Ongewenste postgedrag

[ Bericht 46% gewijzigd door Dirkh op 20-03-2005 22:13:16 ]
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  zondag 20 maart 2005 @ 18:09:08 #76
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25615499
dan moet die slet het maar veilig doen, sukkel
pi_25616667
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef kevin85 het volgende:
Aandoenlijk om die stoere praatjes altijd te lezen als het over politie gaat..
' Ik had de politie van z'n paard getrokken'
Wanneer het er echt op aan komt bij een confrontatie met de politie komt daar maar weinig van terrecht..
ik neem aan dat je de agent bedoelt?
pi_25616779
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:03 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik neem aan dat je de agent bedoelt?
Dat is het grootste fabeltje dat er bestaat over de politie..dat ze geen zin hebben om te vechten of dat ze bang zijn..
Het enige wat politiemensen willen wanneer ze 's nachts werken is ACTIE..

Waarom denk je dat politiemensen in Amsterdam maar al te graag in de Bijlmer worden geplaatst?
Omdat het daar altijd actie is, elke dag stoeipartijen, elke dag agressiefe junks, elke dag meerdere arrestaties
Dat vinden ze allemaal prachtig
pi_25616848
Wat een onsamenhangend verhaal

Weet je zeker dat je het niet gedroomd hebt?

Ik geloof er verder niet zoveel van. Een verhaal heeft altijd twee kanten dat je ineens wordt geslagen en dergelijke gaat er bij mij niet in.
Boontje komt om zijn loontje
Als je geweigerd wordt gewoon de eer aan jezelf houden en niet bijhand gaan doen
pi_25617130
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef Arnold_fan het volgende:
volgens mij ben jij gewoon zo gay die weg loopt als zijn vrienden geslagen worden.
pi_25617189
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:13 schreef Repeat het volgende:
Ik had die agent zn paard getrokken
pi_25617304
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:09 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Dat is het grootste fabeltje dat er bestaat over de politie..dat ze geen zin hebben om te vechten of dat ze bang zijn..
Het enige wat politiemensen willen wanneer ze 's nachts werken is ACTIE..

Waarom denk je dat politiemensen in Amsterdam maar al te graag in de Bijlmer worden geplaatst?
Omdat het daar altijd actie is, elke dag stoeipartijen, elke dag agressiefe junks, elke dag meerdere arrestaties
Dat vinden ze allemaal prachtig
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?

[ Bericht 17% gewijzigd door Repeat op 20-03-2005 19:47:03 ]
pi_25617552
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:35 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ik weet heeeel goed waar ik het over heb, ik zit namelijk zelf bij Politie Amsterdam-Amstelland..
Jij hebt een beetje een vreemd beeld van de politie denk ik zomaar
pi_25617575
Waarom gaan ze dan niet fluitend vinkenslag binnen om even belasting op te halen en even wat wietplantages op te rollen? Waarom wandelen ze dan niet bij kraakpanden naar binnen? Waarom gaan ze dan niet gezellig naar een leuke voetbalwedstrijd in uniform tussen de hooligans zitten?

Naja ik weet het antwoord wel....
pi_25617658
Ik weet niet of jij alles omtrend vinkenslag hebt gevolgd maar daar is de politie al vaak genoeg binnengevallen.
Kraakpanden worden hier in Amsterdam erg vaak ontruimd.
En tijdens een voetbalwedstrijd zijn er hier in Amsterdam diverse aanhoudingseenheden die de echte relschoppers in burger er tussenuit vissen

Komt u maaaaaaar..
pi_25617715
Ja klopt, maar alleen met minstens 4 keer zoveel agenten als dat er tegenstanders zijn.

pi_25617745
En ojah..er bestaat ook nog zoiets als ' geen onnodige risico's nemen' waarom zou je in uniform met een paar man tussen de harde kern gaan zitten?

Wat is daar het nut van?
100 hooligans tegen 20 politiemannen is zelfs voor de grootste kleerkasten niet te doen..
pi_25617792
Moet je Under Siege es kijken
pi_25617802
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef Repeat het volgende:
Ja klopt, maar alleen met minstens 4 keer zoveel agenten als dat er tegenstanders zijn.

DAN dat er tegenstanders zijn..

Maar idd, 4x meer man maakt het werk wat makkelijker, je gaat jezelf toch niet doodknokken voor een paar zielige voetbalsupporters
  zondag 20 maart 2005 @ 19:55:49 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25617805
Teruggaan en een paar gaten in de deur knallen met een jachtgeweer..

Works for me
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_25617882
De politie moet sws vaker met scherp schieten helaas zijn veel politie agenten te bang om een wapen te hanteren. Het respect voor de politie is verdwenen op het moment dat ze zich gingen bezig houden met praktijken om eerlijke burgers te pesten.

Parkeerboetes uitdelen en snelheidscontroles. Dan staan die dappere dienders daar hun werk te doen. Met een glimlach op hun gezicht. En dan klagen dat het respect weg is

Oorzaak en gevolg
pi_25617922
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef kevin85 het volgende:
En ojah..er bestaat ook nog zoiets als ' geen onnodige risico's nemen' waarom zou je in uniform met een paar man tussen de harde kern gaan zitten?

Wat is daar het nut van?
100 hooligans tegen 20 politiemannen is zelfs voor de grootste kleerkasten niet te doen..
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.
pi_25617975
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
De politie moet sws vaker met scherp schieten helaas zijn veel politie agenten te bang om een wapen te hanteren. Het respect voor de politie is verdwenen op het moment dat ze zich gingen bezig houden met praktijken om eerlijke burgers te pesten.

Parkeerboetes uitdelen en snelheidscontroles. Dan staan die dappere dienders daar hun werk te doen. Met een glimlach op hun gezicht. En dan klagen dat het respect weg is

Oorzaak en gevolg
Dat van dat vuurwapen komt gewoon omdat je hem vrijwel niet mag gebruiken en je dus strafbaar bent wanneer je dit wel doet..logisch gevolg van de Nederlandse rechtstaat
En voor die snelheidscontroles moet je niet bij ons zijn, wij maken geen beleid, we voeren slechts uit
  zondag 20 maart 2005 @ 20:02:28 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25617987
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.
EN veels te dikke hol van het zitten en de donuts

Wordt nog lachen als ze strax die coopertest weer gaan invoeren
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_25618056
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Repeat het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat politiemensen supersterk zijn?
Je argumenten zijn niet echt steekhoudend..

Maar politiemensen worden niet geselecteerd op de bouw van het lichaam, dat klopt, vandaar dat we dus met meer moeten zijn, logisch toch
  zondag 20 maart 2005 @ 20:07:14 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_25618132
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef kevin85 het volgende:

[..]

wij maken geen beleid, we voeren slechts uit
Kunnen jullie niet beter iets NUTTIGS uitvoeren dan ????
Voelt de gemiddelde agent zich nou niet vreselijk onnozel als je met je lasergun achter een lantaarnpaal staat, terwijl 2 straten verder mensen worden beroofd en ze volop staan te dealen op elke straathoek ????
pi_25618207
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet beter iets NUTTIGS uitvoeren dan ????
Voelt de gemiddelde agent zich nou niet vreselijk onnozel als je met je lasergun achter een lantaarnpaal staat, terwijl 2 straten verder mensen worden beroofd en ze volop staan te dealen op elke straathoek ????
Je moet het niet overdrijven..maar dat soort werkzaamheden zijn niet populair nee..
Maar wij bepalen niet wat er gebeurd, dat doen jullie indirect
Gelukkig doen we dat hier in Amsterdam niet veel
pi_25618211
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef kevin85 het volgende:
Dat van dat vuurwapen komt gewoon omdat je hem vrijwel niet mag gebruiken en je dus strafbaar bent wanneer je dit wel doet..logisch gevolg van de Nederlandse rechtstaat
Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.
quote:
En voor die snelheidscontroles moet je niet bij ons zijn, wij maken geen beleid, we voeren slechts uit
Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteld

In WOII zeiden ze ook ja we voeren slechts uit. Dat legitimeert helemaal niets.
pi_25618261
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat politiemensen supersterk zijn?
Je argumenten zijn niet echt steekhoudend..

Maar politiemensen worden niet geselecteerd op de bouw van het lichaam, dat klopt, vandaar dat we dus met meer moeten zijn, logisch toch
Dus ik zie een agent(e) type huisvrouw met achterlijk hoedje niet op zaterdagavond de confrontatie aangaan met een man type bouwvakker. Dat bedoel ik maar....
pi_25618622
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:12 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dus ik zie een agent(e) type huisvrouw met achterlijk hoedje niet op zaterdagavond de confrontatie aangaan met een man type bouwvakker. Dat bedoel ik maar....
Je moest eens weten...
Maar dat zal ze idd niet alleen doen, het geldt overigens voor de mannen, de vrouwen bij de politie zijn minder sensatiebelust..
pi_25618703
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.
[..]

Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteld

In WOII zeiden ze ook ja we voeren slechts uit. Dat legitimeert helemaal niets.
Wat is eigenlijk je punt precies?
Wij moeten maar een beetje de wet gaan overtreden omdat het anders laf is??
Dan is het einde toch zoek

En over die opmerking van die hersencellen..
Het feit dat je dat zegt getuigt niet van enige intelligentie bij jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')