abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25613174
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
en toen ging dat paard op ze teen staan

Wat gemeen
  zondag 20 maart 2005 @ 16:41:48 #37
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613194
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Die jongens liepen met die paarden mee en dan trapt er zo'n paard op z'n voet, oke, het zal wel niet allemaal zo netjes gegaan zijn als in het verhaal hier boven, maar toch
Ik heb ook weleens tussen paarden gelopen, maar waarom kom je zo dichtbij dat ze op je kunnen staan als je er zo bang voor bent? En paarden stappen niet zo snel ergens op, en als ze erop staan zullen ze er niet op leunen, omdat ze daar zelf bang voor zijn. Tenzij het dier in galop was kan het dus geen pijn gedaan hebben.

Ik denk dat het paard niet eens op zijn teen stond, maar dat dat een excuus is om de politie aan te vallen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_25613213
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De politie verpest niets, ze krijgen alleen een paar scheldende jongelui naar zich toe, en als die zich zo erg misdragen dat er zelfs 1 gearresteerd moet worden gaan er nog meer zeiken. Aanpakken dat tuig.
ja maar die politie agenten liep elkaar ook enorm tegen te spreken, daar ergerde ik me het meeste aan. de een zegt tegen mij zorg ff dat die jongen rustig gaat doen, en de ander geeft me daar klappen voor.... achteraf zeiden een vrouwelijke agent dat we we naa rhaar mening netjes waren geweest.... als die teef dast nou ff tegen die collega;s had verteld... wat ik van de polite vroeg is of zij even met mij wouden lopen naar een van die uitsmijters en ff wouden bemiddelen ofzo. maar ik ga zeker weten morgen langs het bureau kijken wat zij er van zeggen...
  zondag 20 maart 2005 @ 16:42:46 #39
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25613214
ach, het zijn toch allemaal achterlijke kutpaupers!
.
pi_25613216
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:41 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens tussen paarden gelopen, maar waarom kom je zo dichtbij dat ze op je kunnen staan als je er zo bang voor bent? En paarden stappen niet zo snel ergens op, en als ze erop staan zullen ze er niet op leunen, omdat ze daar zelf bang voor zijn. Tenzij het dier in galop was kan het dus geen pijn gedaan hebben.

Ik denk dat het paard niet eens op zijn teen stond, maar dat dat een excuus is om de politie aan te vallen
jij denkt een beetje veel voor iemand die er niet bij was
  zondag 20 maart 2005 @ 16:44:26 #41
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25613252
Ik weet niet jullie of jullie wel eens gehoord hebben van dat onderzoek van een groep mensen die kwamen dusch voor dat onderzoek. Een paar gasten werden tot bewaker benoemt en de andere tot gevangen. Wat dusch uitliep op allemaal wrede dingen die de bewakers uithaalden bij de gevangenen. Daar kan je dusch zien dat mensen met macht die daar niet mee om kunnen gaan vreemde dingen (kunnen) gaan doen. En die uitsmijters zijn daar natuurlijk ook weer een voorbeeld van.
feest
  zondag 20 maart 2005 @ 16:45:03 #42
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613265
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dus dan zijn ze al zo triest bezig dat ze kleine relschoppertjes vast zetten en TBS'ers lekker in het weekend vrij geven zodat ze nog ff lekker kunnen verkrachten
Nee die agent op dat paard geeft een TBSer vrij

Waarom zouden ze dan een kleine inbreker oppakken? Lekker laten lopen, ze laten ook TBSers vrij

Dat heeft echt met elkaar te maken, die agent moet de orde bewaken op straat, en als er geslagen wordt, tegen een agent notabene, moeten de betrokken personen inderdaad heeeeeel lang vast komen te zitten.

Het gaat mij meer om het idee dat mensen respect voor de politie moeten hebben, als je ergens problemen hebt regel je dat achteraf met een brief, dat doe ik ook en dat werkt veel beter.
pi_25613267
ik ben gister ook bijna vertrapt door een politiepaard... ergens in de stad was rottigheid en ik had helemaal niet door dat er paarden waren, stond ergens te praten met wat vrienden, komt er ineens zon paard aanzeilen, kon nog net opzijspringen... maar hij raakte me wel... Zeg anders ff wat Kutwouten
  zondag 20 maart 2005 @ 16:45:49 #44
28588 BaBy-G
mini me...
pi_25613285
echt om misselijk van te worden die schijt politie...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_25613308
ja hoor Als je vrienden ergens om wat voor reden dan ook geweigerd worden in een tent, dan ga je toch per direct weg en kom je daar nooit meer terug.. heel simpel. T lijkt toch allemaal op elkaar en je mist er niets aan...ik snap die lui echt niet die dan ook nog een discussie aangaan met die uitsmijters.
(:
pi_25613339
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik weet niet jullie of jullie wel eens gehoord hebben van dat onderzoek van een groep mensen die kwamen dusch voor dat onderzoek. Een paar gasten werden tot bewaker benoemt en de andere tot gevangen. Wat dusch uitliep op allemaal wrede dingen die de bewakers uithaalden bij de gevangenen. Daar kan je dusch zien dat mensen met macht die daar niet mee om kunnen gaan vreemde dingen (kunnen) gaan doen. En die uitsmijters zijn daar natuurlijk ook weer een voorbeeld van.
Daar is ook een film van; das experiment.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:47:56 #47
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613346
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef steve2003 het volgende:

[..]

ja maar die politie agenten liep elkaar ook enorm tegen te spreken, daar ergerde ik me het meeste aan. de een zegt tegen mij zorg ff dat die jongen rustig gaat doen, en de ander geeft me daar klappen voor.... achteraf zeiden een vrouwelijke agent dat we we naa rhaar mening netjes waren geweest.... als die teef dast nou ff tegen die collega;s had verteld... wat ik van de polite vroeg is of zij even met mij wouden lopen naar een van die uitsmijters en ff wouden bemiddelen ofzo. maar ik ga zeker weten morgen langs het bureau kijken wat zij er van zeggen...
Waarom ga je zoizo naar de politie? Omdat je ergens niet binnen mag? Dan ga je toch ergens anders heen? En als een van je groepje daarna een agent slaat is het niet erg vreemd als die agenten ook iets heftiger reageren.
pi_25613380
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef steve2003 het volgende:

[..]

ja maar kijk, daar ging het helemaal niet om. het ging er meer om dat er gewoon volop werd gediscrimineert door die gasten, en dat ze die jongen kende is uitgesloten, zijn ouders zijn expats dus hij verhuist elk jaar van land, hij is nu 1 maand in nederland en hij ging voor het eerst mee uit. dat was vervelend, maar vooral ook bestwel een beetje pijnlijk voor die jongen. en al helemaal als je zo behandelt werd.

om ook ff op andere reacties te antwoorden, ik had haast niks op, ik heb geblazen, en ik mocht gewoon nog rijden....
rijden met alcohol
pi_25613395
kutverhaal politie afzeiken is zooooo 1995
  zondag 20 maart 2005 @ 16:50:20 #50
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613414
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:

[..]

jij denkt een beetje veel voor iemand die er niet bij was
Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.

Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:51:09 #51
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_25613439
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:47 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Daar is ook een film van; das experiment.
Als jij het zegt.
Ik heb het jaren geleden eens in de Kijk! gelezen.
feest
pi_25613481
Politieagenten kan het af en toe ook niet zoveel schelen wat die paarden omver lopen hoor Als er ergens rottigheid is knallen ze overal doorheen hoor... Wat dat betreft kan ik de ergenis van de TS wel begrijpen..
  zondag 20 maart 2005 @ 16:53:36 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25613501
Er zit vast een andere kant aan dit verhaal
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:57:10 #54
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613592
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:53 schreef livEliveD het volgende:
Er zit vast een andere kant aan dit verhaal
Dat denk ik inderdaad ook
  zondag 20 maart 2005 @ 16:57:56 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25613612
Politie bij uitgaansavonden

mietjes zijn t.
pi_25613692
Maar goed, er zijn natuurlijk OOK mensen die het VERDIENEN!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:03:07 #57
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25613730
oom agent is ook niets gewend
don't give me that fucking bullshit
pi_25613734
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Een negervriend van hem kwam de kroeg niet in. Toen begonnen ze lastig te doen met zn alle tegen die uitsmijters. Uitsmijters smijten ze eruit. Ze gaan huilen bij oom snor. Oom snor neemt ze niet serieus. En nog iets met paarden.
Dank u, stuk duidelijker zo, behalve dat van die paarden, maar dat zal wel een mysterie blijven.
pi_25613742
Ik snap wel dat het zwaar kut is voor de TS maar ik moet toch de politie wel een beetje gelijk geven eigenlijk
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  zondag 20 maart 2005 @ 17:07:53 #60
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25613847
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:57 schreef PLAE@ het volgende:

Politie bij uitgaansavonden

mietjes zijn t.
Nee, degenen waarvoor de politie daar moet lopen zijn mietjes. Als je normaal doet heb je nergens last van, maar als je in een groep gaat etteren kan er weleens iets gebeuren ja.
pi_25613856
70% van de politie van tegenwoordig heb ik absoluut geen respect meer voor, en op uitsmijters kots ik al helemaal! Die zijn in veel gevallen nog 10 keer zo erg als de 'buitenlanders' die ze niet binnen laten...

De gemiddelde discotheek zou eens wat meer moeten screenen op intelligentie en motivatie. De meeste uitsmijters die ik ken zijn agressieve apen met een jezus-complex die alles aangrijpen om iemand een pak slaag te geven...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_25614127
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.

Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
ik geef de politie ook volkomen gelijk dat ze die gozer hebben gearresteerd, dat zeg ik ook in de OP. ik vond het alleen heel vervelend dat we absoluut niet serieus werden genomen, terwijl we wel over een heel terras gesleurd werden, wat naar mijn idee genoieg reden is om iig ff met die uitsmijter een babbeltje te gaan maken. daarnaast vond ik het ook vervelend dat iemand die het op een normale probier door te praten probeert op te lossen, die het zelfs nog probeert te sussen, ik dus, dat die ook hard aangepakt werd....
pi_25614156
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:08 schreef -Jay-20- het volgende:
70% van de politie van tegenwoordig heb ik absoluut geen respect meer voor, en op uitsmijters kots ik al helemaal! Die zijn in veel gevallen nog 10 keer zo erg als de 'buitenlanders' die ze niet binnen laten...

De gemiddelde discotheek zou eens wat meer moeten screenen op intelligentie en motivatie. De meeste uitsmijters die ik ken zijn agressieve apen met een jezus-complex die alles aangrijpen om iemand een pak slaag te geven...
Wat is een jezus-complex?
pi_25614243
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:19 schreef _Denker het volgende:

[..]

Wat is een jezus-complex?
Het feit dat ze zich beter voelen dan de rest en daardoor kunnen doen en laten wat ze willen.
pi_25614370
quote:
en toen ging dat paard op ze teen staan
  zondag 20 maart 2005 @ 17:41:02 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25614740
Intelligent dat die beesten zijn!
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25614775
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:23 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Het feit dat ze zich beter voelen dan de rest en daardoor kunnen doen en laten wat ze willen.
Jezus voelde zich volgens de bijbel absoluut niet beter dan zijn volgelingen/rest van de wereld.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25614890
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Jezus voelde zich volgens de bijbel absoluut niet beter dan zijn volgelingen/rest van de wereld.
Dat zeg ik ook niet... Het gaat denk ik om het feit dat Jezus boven het volk verheven was, niet hoe hij zich voelde (mocht je daar in geloven...).

Maar anyway, ik heb de term niet bedacht
  zondag 20 maart 2005 @ 17:46:42 #69
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25614910
Was je toch maar naar een andere cafe gegaan...
  zondag 20 maart 2005 @ 17:50:31 #70
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_25615018
Ik kom geregeld in het fust en gisteren zou ik erheen gaan maar dat ging niet door.

Uitsmijter had zeker wel gelijk.
[edit] Lees de policy, racistisch gedrag is niet gewenst

En tja wat de politie betreft. Ook je eigen domme schuld. Hallo!!!!! Aangifte doen bij de politie? Denk je nou echt dat ze een aanklacht gaan aannemen dat je een diss heb gehad bij een cafe?

haha wat heb je toch een naieve mensen

[ Bericht 11% gewijzigd door Dirkh op 20-03-2005 22:10:17 ]
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')