Attent van je!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Corry Konings - Mooi Was Die Tijd.mp3
Het is weer zondag, lieve jongens, dus tijd voor:quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Corry Konings - Mooi Was Die Tijd.mp3
Ben jij nu nog SOA-artiest vrijgezel?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is wel heel laffe positieve aandacht![]()
De geldingsdrang neemt al weer af...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nu nog SOA-artiest vrijgezel?
Aha, bedankt voor de tip, helemaal vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Ali G. straks weer, mijn mede-kruisvaarders.
Dat zijn de betere betogen van jou.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Ali G. straks weer, mijn mede-kruisvaarders.
Dat wil ik ook helemaal niet zijn, lieverdquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Harry, waar was je? je kunt wel vanalles willen, maar ik wil niet wat jij wilt. Bovendien ben je mijn papa niet.
Da Ali G Show IIquote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
ali g is weer lekker op gang
Treat 'em rough and you'll get some muff
Laat eens wat foto's zien danquote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meer glimlachen. Of was het grimlachen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |