Attent van je!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Corry Konings - Mooi Was Die Tijd.mp3
Het is weer zondag, lieve jongens, dus tijd voor:quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Corry Konings - Mooi Was Die Tijd.mp3
Ben jij nu nog SOA-artiest vrijgezel?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is wel heel laffe positieve aandacht![]()
De geldingsdrang neemt al weer af...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nu nog SOA-artiest vrijgezel?
Aha, bedankt voor de tip, helemaal vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Ali G. straks weer, mijn mede-kruisvaarders.
Dat zijn de betere betogen van jou.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Ali G. straks weer, mijn mede-kruisvaarders.
Dat wil ik ook helemaal niet zijn, lieverdquote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Harry, waar was je? je kunt wel vanalles willen, maar ik wil niet wat jij wilt. Bovendien ben je mijn papa niet.
Da Ali G Show IIquote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
ali g is weer lekker op gang
Treat 'em rough and you'll get some muff
Laat eens wat foto's zien danquote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meer glimlachen. Of was het grimlachen?![]()
![]()
waarvan?quote:
Eén sportmanager vind ik wel genoeg, ik heb denk ik best aardig gescoord met de F1.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
En iedereen moet zich even aanmelden voor de Wielermanager POl subleague.
Waarom staat schummi niet bovenaan de lijst? Is dit jaar anders?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eén sportmanager vind ik wel genoeg, ik heb denk ik best aardig gescoord met de F1.![]()
quote:Door JoBo1976 - zondag 20 maart 2005 @ 21:05
Ik ben het niet vaak met mijn linkse vriend pberends eens, maar jouw economieles is geweldig maar besef wel even dat jijzelf ook bij de stumpers zit waar de prijs van omlaag gaat. Denk je dat je hypotheek en gas en electra rekening evenredig dalen?
Totdat die lonen en salarissen in alle EU-landen op een acceptabel niveau liggen en er niet al te hoge verschillen zijn, moeten die plannen van Bolkestein de ijskast in...simpel zat
Vraag het hem!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:33 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Waarom staat schummi niet bovenaan de lijst? Is dit jaar anders?
Joh, je mist al het leuks:quote:Op zondag 20 maart 2005 23:44 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52334#1927080
[..].
Trusten allemaal![]()
.
quote:SBS6 00.00
Het leed dat politiek heet
Serie proramma's over het diverse leed dat mensen hebben ondervonden in verschillende situaties. In deze aflevering staan personen centraal waarvan het leven een andere wending heeft gekregen door de politiek.
Ik wist wel dat je een linkse spion was!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:44 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52334#1927080
[..].
Trusten allemaal![]()
.
nee, concentreer jij je nu maar op Civ IIIquote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
indeed tot laters heerquote:Op zondag 20 maart 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga gewoon even slapen ofzo.
Done!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
quote:PvdA wil deel bezuinigingen terugdraaien
Als het aan de leider van de PvdA , Wouter Bos, ligt dan krijgen alle burgers in Nederland dit jaar tweehonderd euro terug van het kabinet. Volgens Bos "hebben Nederlanders er recht op hun geld terug te krijgen." Dit, omdat het kabinet binnen de normen van het stabiliteitspact blijft.
Bos ligt zijn standpunt toe: "Het kabinet heeft de Brusselse begrotingregels altijd gebruikt als argument voor extra lastenverhogingen. Dan moet het ook eerlijk zijn en het geld weer teruggeven, nu blijkt dat een deel daarvan niet nodig was."
Een kwart van de gemaakte bezuinigingen kan volgens Bos worden teruggedraaid. Het betreft een bedrag van ongeveer 1,5 miljard euro. Verder wil de PvdA-leider er een compensatie komt voor de ziektekostenpremie, wat besteed moet worden aan werkende gezinnen. Ook moeten de schrijnende tekorten in verpleeghuizen en de jeugdzorg worden aangepakt, zo vindt hij. Met zijn plan zouden 20.000 extra banen kunnen worden gecreeërd.
Goed nieuws voor Wouter:quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus omdat het niet hoeft en we elkaar weer voor de gek hebben gehouden, moeten we de schuld lekker laten oplopen?
quote:Europese Unie versoepelt begrotingsregels
De Europese ministers van financiën zijn het eens geworden over versoepeling van de begrotingsregels. Met name Frankrijk en Duitsland hadden om meer ruimte gevraagd. Het lukt die landen al jaren niet om hun begrotingstekort onder de drie procent te houden, zoals was afgesproken bij de introductie van de euro. De ministers van financiën willen nu de Europese Commissie laten bepalen of een land tijdelijk een groter tekort mag hebben. Dat kan bijvoorbeeld bij bijzondere kosten, zoals de Duitse hereniging.
Minister Zalm is tevreden met het akkoord. Hij spreekt van "een nieuwe start voor het stabiliteitspact". Lange tijd was hij tegen versoepeling, maar nu is hij blij dat de euro-landen zich in principe nog steeds aan de drie procentsnorm moeten houden. Het akkoord kwam gisteren tot stand na bijna twaalf uur onderhandelen. Later deze week moeten de 25 Europese regeringsleiders er nog mee instemmen.
dat truukje heeft ie van Zalm geleerd (en die weer van Napoleon)quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat truukje heeft ie van Zalm geleerd (en die weer van Napoleon)
Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier hebben we toch echt dezelfde gevoelens overquote:Op maandag 21 maart 2005 08:24 schreef pberends het volgende:
[upd] Wet comapatiënte bekrachtigd door Bush
Mijn God, de Irak-oorlog is nog dat daar aan toe, maar dit is echt om te kotsen.
o, maar de frontpage is een wereld an sich heurquote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef pberends het volgende:
[..].
LOL, ik begin links te worden, er lachen zelfs mensen om mij
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52355#1927660
heb je nou nog gekeken naar 'het leed dat politiek heet' op sbs6 gister?quote:
Nee, volgende week is het er weer of niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
heb je nou nog gekeken naar 'het leed dat politiek heet' op sbs6 gister?
denk het, het ging vooral over vechtpartijen in Taiwan en Italie. Soms gewoon omdat een vrouw 2 parlementsleden beschuldigde van het kijken onder haar te korte rokje - ook al was ze dan ruim 50.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, volgende week is het er weer of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |