Omdat ik zo'n programma heb die zegt wanneer er bij mijn bets is gescoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:10 schreef VinnieJones het volgende:
waarom kijk je niet gewoon bij livescore.com , veel beter.. maakt nooit van zulke afschuwelijke fouten
Handig!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:15 schreef RayMania het volgende:
Omdat ik zo'n programma heb die zegt wanneer er bij mijn bets is gescoord.
En die is gelinkt naar Soccerstand.
Ik kreeg de link van Simpelweg naar een topic op BettingAdvice.quote:
Ah, okay.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:25 schreef RayMania het volgende:
Ik kreeg de link van Simpelweg naar een topic op BettingAdvice.
Alleen weet ik het topic niet meer, maar daar staat het dus ergens.
5e..helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
Freire nog steeds goed voorin meedraaiend.
Wigan inmiddels op voorsprong.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Luton, Wigan, Ipswich moeten winnen, maar staan allemaal gelijk...
En Luton de nr1 staat inmiddels achter tegen Oldham, nr 19quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wigan inmiddels op voorsprong.
Nou Ipswich en Sunderland nog
en de rest is wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef ThE_LiON het volgende:
30 euro op 1.FC Nürnberg - Werder Bremen both teams to score @1.7
Die is binnen![]()
Nee natuurlijk niet. Van bookies die marges tussen de 20-30% hanteren valt slechts incidenteel te winnen ............ik kijk wel toequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
En ben je alweer begonnen met verliezen ?
Iedereen hier roept dat ie winst heeft, maar ook jij hebt verlies zoals alle anderenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:41 schreef Delenlill het volgende:
Je moet ook niet je geld verliezenIk heb nog steeds iets van 7000 winst, en 1 a 2 keer in de maand waag ik nog een gokje alleen dan wel met een groot bedrag.
Je weet zelf ook wel dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Iedereen hier roept dat ie winst heeft, maar ook jij hebt verlies zoals alle anderen
incidenteel, niet over langere periode........en zkeer niet mensen die hier op Fok wat in de rondte gokkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:45 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat niet het geval is.
Er zijn zeker wel mensen die winnen.
Weet zeker dat een paar Fokkers wekelijks een leuke winst binnenhalenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
incidenteel, niet over langere periode........en zkeer niet mensen die hier op Fok wat in de rondte gokken
Weet ik ook zeker.............totdat je alle weken optelt, dan zitten ze weer op verlies. Denk na, 20% winstmarge voor de bookies ......je winst kun je nooit lang behouden. Hoe langer/vaker je speelt hoe meer de bookies van je afnemen. Logisch, maar voor sommigen moeilijk om toe te geven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:57 schreef Afunados het volgende:
[..]
Weet zeker dat een paar Fokkers wekelijks een leuke winst binnenhalen![]()
Er is geen enkele bookie die het in zijn hoofd haalt om 20% marge te behalen. Als je de juiste quotes zoekt dan werk je met een marge van 2-5%.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
Weet ik ook zeker.............totdat je alle weken optelt, dan zitten ze weer op verlies. Denk na, 20% winstmarge voor de bookies ......je winst kun je nooit lang behouden. Hoe langer/vaker je speelt hoe meer de bookies van je afnemen. Logisch, maar voor sommigen moeilijk om toe te geven.
Heb je topic eens gelezen gister en speciaal voor mensen zoals jij staat deze link in de OP: http://www.psychowijzer.nl/Gokverslaving/Gokverslaving.htmquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Weet ik ook zeker.............totdat je alle weken optelt, dan zitten ze weer op verlies. Denk na, 20% winstmarge voor de bookies ......je winst kun je nooit lang behouden. Hoe langer/vaker je speelt hoe meer de bookies van je afnemen. Logisch, maar voor sommigen moeilijk om toe te geven.
Ik heb je al eerder het volgende aanbod gedaan. Ik zoek in het komende jaar honderd bets uit bij legitieme bookies (jij steekt de gepericipieerde marge dus in je zak). Aan het eind van de rit betaal jij mij mijn winst uit of ik betaal mijn verlies aan jou. Maar dan ben je angstvallig stil, man der mannen met de grote wijsheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
incidenteel, niet over langere periode........en zkeer niet mensen die hier op Fok wat in de rondte gokken
Als er 1 iemand is die jiuist mijn advies zou moeten volgen ben jij het wel. Duizenden zoniet 10-duiznenden euro's zijn de bookies rijker geworden door jouw gokverslaving. Je koopt zelfs een Canal+ abbo om je live-bets beter te kunnen volgen. Je appartement kun je wel verlaten met dit gedrag, ..........het klinkt misschien wat overdreven, maar geloof me........als je op dezxe voet verder gaat, ga je totaal failliet, maar dat zul je nooit toegeven, althans niet op deze sitequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder het volgende aanbod gedaan. Ik zoek in het komende jaar honderd bets uit bij legitieme bookies (jij steekt de gepericipieerde marge dus in je zak). Aan het eind van de rit betaal jij mij mijn winst uit of ik betaal jouw verlies aan jou. Maar dan ben je angstvallig stil, man der mannen met de grote wijsheid.![]()
Heb het niet gelezen, ik kan wel verzinnen wat er in staat, ( schulden, gezinnen uit ellkaar, gedwongen verkopen, criminaliteit etc) en ze hebben nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Heb je topic eens gelezen gister en speciaal voor mensen zoals jij staat deze link in de OP: http://www.psychowijzer.nl/Gokverslaving/Gokverslaving.htm
succes
MVG
Hollandia![]()
Unibet en MrBookmaker, de bookies die de meesten hier gebruiken bouwen wel marge van 20% in. Je kunt dat het makkelijkst zien bij under-over 2,5 doelpunten, waar ze schaamteloos 1,85 en 1,75 durven te quoteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is geen enkele bookie die het in zijn hoofd haalt om 20% marge te behalen. Als je de juiste quotes zoekt dan werk je met een marge van 2-5%.
Geloof wat je wil geloven, NG, dat heb ik je nu al meermalen verteld. Ik heb je al meermaals inzicht gegeven in de volledige historie van mijn betting accounts, maar toch blijf je volharden in je mening dat ik tienduizenden euro's verloren heb. FYI: ik zal een paar mille winst hebben, dat is niet veel gegeven mijn inzetten, maar het blijft winst.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
Als er 1 iemand is die jiuist mijn advies zou moeten volgen ben jij het wel. Duizenden zoniet 10-duiznenden euro's zijn de bookies rijker geworden door jouw gokverslaving.
Nee, ik koop een abonnement op live Premier League voetbal om naar goede wedstrijden te kunnen kijken en - inderdaad - eventueel live bets te kunnen plaatsen. Iets dat mij overigens geen windeieren heeft gelegd, iets dat je gemakkelijk had kunnen verifieren als je bijvoorbeeld het IRC channel gevolgd had.quote:Je koopt zelfs een Canal+ abbo om je live-bets beter te kunnen volgen.
Schat. Ik vind wedden leuk. En ik win soms uitermate fors en ik verlies soms uitermate fors. Maar jij hebt geen enkel inzicht in mijn financiele positie, dus ik zou het apprecieren als je je daarover dan ook geen mening vormt.quote:Je appartement kun je wel verlaten met dit gedrag, ..........het klinkt misschien wat overdreven, maar geloof me........als je op dezxe voet verder gaat, ga je totaal failliet
Als je mij persoonlijk zou kennen, dan zou je weten dat een dergelijke uitspraak geen gebral is. In tegenstelling tot jou kom ik mijn uitspraken namelijk na. Een eigenschap die jij jezelf eens eigen zou moeten maken.quote:op je aanbod ga ik niet in, enkel en alleen omdat het gebral is van jouw kant en omdat ik je niet persoonlijk hoef te leren kennen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef _Tjabbe_ het volgende:
hahaha ik kan er alleen maar weer om lachen N_G
Krijg een beetje een deja-vu....2 maanden geleden kwamen deze posts ook naar voren. Een week later zet meneer per week weer honderden euro´s in bij mrbookie (die over het algemene lekkere hoge marges hanteert ja) en zet hij voor honderden dollars in met poker......nogal hypocriet
Quotes set op 1,85 en 1,75 leveren een marge van 11% op. Bovendien is vergelijken met Unibet en MrB niet echt reeel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Unibet en MrBookmaker, de bookies die de meesten hier gebruiken bouwen wel marge van 20% in. Je kunt dat het makkelijkst zien bij under-over 2,5 doelpunten, waar ze schaamteloos 1,85 en 1,75 durven te quoteren.
100% leugen, je hebt 1 of 2 keer een reeks bets laten zien over een periode van hooguit 1 week.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:36 schreef nostra het volgende:
Geloof wat je wil geloven, NG, dat heb ik je nu al meermalen verteld. Ik heb je al meermaals inzicht gegeven in de volledige historie van mijn betting accounts,
Nee, ik heb je in concrete gevallen inzicht gegeven in minmaal 1 maands periodes van betting accounts, omdat je publiekelijk twijfelde aan de door mij afgegeven resultaatsoverzichten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:39 schreef Notoire_Gek het volgende:
100% leugen, je hebt 1 of 2 keer een reeks bets laten zien over een periode van hooguit 1 week.
Ik ga mijn antwoorden niet herhalen, je leest maar wat beter.quote:Even een hele eenvoudige vraag: Sta je overall winst of verlies?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Quotes set op 1,85 en 1,75 leveren een marge van 11% op.
De meesten zo'n 500 euro per maand. Een slechte maand rond de 250, maar dan moet wel hele domme pech hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel verdienen jullie hier zo gemiddeld per maand mee?
MrBookmaker heeft vervelende quoteringen, in vergelijking tot de algemene markt te laag. Wat je inzet, dat moet je toch zelf bepalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Volg dit topic al een tijdje en heb wel interesse in mrbookmaker.
Hoeveel zet je dan gemiddeld per maand in, of waar ben je mee begonnen?
Vergeet dit topic en ga vissen ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
haal eerst die onderschrift maar is weg!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Ik waardeer jouw eerlijkheid, God zal U belonenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef Yeahinho het volgende:
Ik verlies per maand zo'n 50 euro.
Vanavond ingezet op Juve, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Espanyol en Betis.
Het is dat onderschrift. En ik haal helemaal niets wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef Controle het volgende:
[..]
haal eerst die onderschrift maar is weg!
Okquote:ik met 15 euro, doe het nu een aantal maanden, gok meestal op betfair... livebet dan...
lees gwoon ff de openingspost simpel..
Ik begon met 15 euro. Die verloor ik over een lange periode. Ik won wel, maar op het begin zie je geld en verlies je toch. Langzamerhand kom je tot je eigen strategie en win je wel (wel geduld hebben). Daarna met een haast onmogelijke freebet veel gewonnen en daar speel ik nu nog mee. Dit won ik in december.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Waarom geloof je me niet? Naja, ik ga me er niet meer druk om maken. Ik weet dat ik gelijk heb en daar gaat het om. Ik ben niet iemand die hoog inzet en verlies ook niet dik. Ik speel de laatste tijd een beetje quitte.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Raymania, ga me nou aub niet wijs maken dat je winst hebt overall.......en nostra ook niet. Dat is punt 1...en daar ben ik echt 100% van overtuigd.
Punt 2 is dat hier dagelijks veel dezeflde mensen bezig zijn, ook doordeweek en overdag, beetje tennis betten, alleen maar om te kunnen betten. M.i ben je dan verslaafd of je zit er tegenaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Luton, Wigan, Ipswich moeten winnen, maar staan allemaal gelijk...
ik heb overall winstquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Raymania, ga me nou aub niet wijs maken dat je winst hebt overall.......en nostra ook niet. Dat is punt 1...en daar ben ik echt 100% van overtuigd.
Wat heb ik aan een uitdraai van 4 dagenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef RayMania het volgende:
Oh, ik zie dat je wel al je weddenschappen terug kan zien.
Nou, hier mijn bewijs dan maar van mijn freebet:
[afbeelding]
Euhm...dan kan je zien dat ik nooit heb gestort?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een uitdraai van 4 dagen![]()
Ik sta ook (nogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die 295 zijn het aantal weddenschappen. Er passen 25 weddenschappen op 1 pagina. Dus dat zijn 12 pagina's ongeveer. Ik betwijfel alleen of je me gelooft als ik het post.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Raymania...............................je kunt me overtuigen.
Op het plaatje zie ik dat er van november tot nu 295 wijziginen hebben plaatgevonden. Post die handel even en je hebt me tuk.
Paar printscreentjes gaat best vlot :p
Tis nog vroeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Feyenoord achter idd, 1 ding is zeker, ajax eindigt hoger dan Feyenoord
Jawel hoor..................door die 100 euro winst in het begin kun je namelijk best gelijk hebben. Maar dat betwijfel ik dan weerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die 295 zijn het aantal weddenschappen. Er passen 25 weddenschappen op 1 pagina. Dus dat zijn 12 pagina's ongeveer. Ik betwijfel alleen of je me gelooft als ik het post.
Netjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef ThE_LiON het volgende:
Yes yes Siena-Lazio 1-0![]()
![]()
489 euro winst![]()
[[url=http://img86.exs.cx/img86/3377/siena0uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je post hier na afloop alleen je winnende bets....................be a man en post vooraf. Je hebt er vast al tientallen verloren voorheen die je niet hebt gepost.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef ThE_LiON het volgende:
Yes yes Siena-Lazio 1-0![]()
![]()
489 euro winst![]()
[[url=http://img86.exs.cx/img86/3377/siena0uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik bedoel wel voor blijven staan tot de rustquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk gaat RKC voor de zoveelste keer voorkomen en vervolgens verliezen dit seizoen.
Lastig dit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Neuh, Feyenoord mag wel zo blijven
Dat is waar. Hadden we die regel niet gesteld om grote bets vooraf te plaatsen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je post hier na afloop alleen je winnende bets....................be a man en post vooraf. Je hebt er vast al tientallen verloren voorheen die je niet hebt gepost.
Ik vind het wel leuk en nuttig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:37 schreef PyTh het volgende:
NG loop nou niet zo te zeiken man.
Stil eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik bedoel wel voor blijven staan tot de rust.
Ray, als je de bets die vooraf geplaatst zijn hier op Fok allemaal gaat bekijken, dan zul je zien dat er meer is ingezet dan is uitbetaald. Ik denk dat dat wel een goed beeld geeft van hoe de verhoudingen liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is waar. Hadden we die regel niet gesteld om grote bets vooraf te plaatsen?
Komt ook lekker veel van terecht![]()
.
Toch vind ik wel dat NG hier een klein puntje heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is waar. Hadden we die regel niet gesteld om grote bets vooraf te plaatsen?
Komt ook lekker veel van terecht![]()
.
Wat zijn de odds voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga Jack Spijkerpoeper kijken
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Wie post nou achteraf ze verliezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ray, als je de bets die vooraf geplaatst zijn hier op Fok allemaal gaat bekijken, dan zul je zien dat er meer is ingezet dan is uitbetaald. Ik denk dat dat wel een goed beeld geeft van hoe de verhoudingen liggen
Die achteraf bets moet je niet serieus nemen, hun verliezen plaatsen ze immers ook niet
Als je in het vorige topic kijkt zie je dat ik vantevoren post dat ik 400 euro heb gezet op CSKA, en ook gewonnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je post hier na afloop alleen je winnende bets....................be a man en post vooraf. Je hebt er vast al tientallen verloren voorheen die je niet hebt gepost.
Ik post ze van te voren, maar ik doe niet echt van die bets met 100 euro ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch vind ik wel dat NG hier een klein puntje heeft.
Er zijn hier tal van users die alleen achteraf screenshots posten als ze dikke winst behaald hebben.
Als je dan toch post, post vooraf, of post niet
Geloof je er zelf in?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef Tobbes het volgende:
ik heb 100 eurootjes op winst ajax 4-1 gezet met een ruststand van 2-1
Ik vind het leuk hoor, van mij mag hij doorgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef ThE_LiON het volgende:
En ga je nu maar ff ergens anders vervelen want aan de reacties te zien ben jij niet echt welkom in dit topic![]()
Volgens mij bedoel je andersomquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef RayMania het volgende:
Is die bet op Davenport tegen Clijsters of al tegen Sharapova?
Finale is tegen Clijsters. Sharapova versloeg ze gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef RayMania het volgende:
Is die bet op Davenport tegen Clijsters of al tegen Sharapova?
Beetje vage zin iddquote:
Volgens mij ben je gewoon ongelofelijk dom. 4-1quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja. Met een uitblinkende vdVaart.
Who wanna be rich, must take risks.
Maar als ik win....win ik ruim 550quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon ongelofelijk dom. 4-1Busje komt zo!
Je hebt helemaal niet gewed, opgehoepeld dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als ik win....win ik ruim 550
als ik verlies, verlies ik maar 100.
O nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gewed, opgehoepeld dus.
Een freebet.quote:
Bij welke booky heb je die bet dan gesplaatst?quote:
Ahmedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij welke booky heb je die bet dan gesplaatst?
haha iddquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef jmac het volgende:
100 euro op 4-1 maakt bij mrbookie toch 3400 dus ik weet niet waar die grapjas aan t wedden is maar t is vast nog erger dan bij de toto
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als ik win....win ik ruim 550
als ik verlies, verlies ik maar 100.
Ik hoop het ook. Ook mijn cluppie én ik heb er op ingezetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik hoop dat RBC de voorsprong behoudt, toch een beetje mijn cluppie
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ook mijn cluppie én ik heb er op ingezet.
Lekker verliezen en dat geld krijgen. Die 2e plek wordt anders toch ook erg moelijk met AZ in deze vorm.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:31 schreef RayMania het volgende:
Ik zit echt met een dubbel gevoel.
* Of als Ajacied van PSV winnen en meedoen voor plek 2.
* Of verliezen zodat ik nog kans heb voor 115,=.
Ik weet niet waar ik blij mee moet zijn. 115,= is (voor mij) veel geld namelijk.
Maar als Ajacied hoop je dat je clubbie wint.
Hahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 10:37 schreef Calella het volgende:
Ik heb in de afgelopen maanden duizenden euro's winst behaald.
Ik hoop dat je het geld wint..............jij, Yeahninho, Pyth, Wolfie M. en zelfs broeder Nostra (en een paar die ik vergeet) zijn voor mij de enigen die wel geloof als het om winsten/verliezen gaat die men hier opgeeft.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:31 schreef RayMania het volgende:
Ik zit echt met een dubbel gevoel.
* Of als Ajacied van PSV winnen en meedoen voor plek 2.
* Of verliezen zodat ik nog kans heb voor 115,=.
Ik weet niet waar ik blij mee moet zijn. 115,= is (voor mij) veel geld namelijk.
Maar als Ajacied hoop je dat je clubbie wint.
Ik plaats hier meestal alleen mijn funbets. Op een gemiddelde bet plaats ik 100 euro. En dan gemiddeld 4/5 per dag.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hahahaweer iemand die duizenden euro's winst maakt
Iik heb je nog nooit printscreen van een bet vooraf zien plaatsen.............
Enkele bets die ik terug kan vinden heb je een paar euro ingezet. Jij bent wel briljant dat je met zulke inzetten 1000-den euro's winst behaalt.
Begin eens met een printscreentje van wat je bv op Ajax-PSV hebt ingezet, die wedstrijd laat je vast niet voorbij gaan als professioneel gokker
Mhuuuuuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaah,quote:Op zondag 20 maart 2005 12:56 schreef Calella het volgende:
[..]
Ik plaats hier meestal alleen mijn funbets. Op een gemiddelde bet plaats ik 100 euro. En dan gemiddeld 4/5 per dag.
Ik was overigens erg gecharmeerd van de @2,11 op PSV DNB, maar de factor-Danny Blind heeft mij doen besluiten er vanaf te zien.
Ik wed overigens zelden op Nederlands voetbal.
Ik ben overigens geen professioneel gokker. Ben nog student.
niet niet niet niet nietquote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef RayMania het volgende:
Hey Sherlock, dat zijn ze uitbetalingen op die weddenschappen.
Quotes komen overal overheen.
omdat we anders zien dat hij verloren heeft, maar dat zien we nu ook welquote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef J_CDA het volgende:
Waarom heeft Calella uberhaupt zijn bets zwart gemaakt?
weet ik nietquote:Op zondag 20 maart 2005 14:29 schreef RayMania het volgende:
Waarom zijn ze offline nu?
Map gedeleted bij Geocities? Je ava is namelijk ook weg.quote:
wtf is er aan de hand, ik probeer te herstellen maar lukt niet echt.........momentjequote:Op zondag 20 maart 2005 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Map gedeleted bij Geocities? Je ava is namelijk ook weg.
Up ze eens.
Hahahahahaha, ik heb gelijkquote:Op zondag 20 maart 2005 14:34 schreef _Tjabbe_ het volgende:
hahaha NG, post dan niks.....je kan nog niet eens rekenen, debiel.
Neen, ik speel voortaan quitte, want ik ben gestoptquote:Op zondag 20 maart 2005 14:37 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Toevallig vorige week dik verloren met poker ofzo dat je ineens weer deze aanval begint?
Volgens mij kan je er niet tegen dat sommige mensen winst maken en anderen niet...
Hoeft niet, ik heb al gezien dat ik fout zat............maar was wel bijnaquote:Op zondag 20 maart 2005 14:39 schreef Calella het volgende:
heb je even 30 seconden N-G,
ff originele uploaden.
![]()
zucht....quote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Kansloos, ik sloeg er even naast...........the guy wint wel
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef RayMania het volgende:
En wat had je fout gezien dan?
Dat de weddenschappen die er 2x stonden de uitbetalingen waren?
Wel eerlijk van jequote:
Weet niet Atalanta is wel in vorm de laatste tijd. Ze vechten voor degradatie, dus geen makkie voor Samp. Maar je weet maar nooit, kan net zo goed 3-0 voor thuisclub worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:39 schreef arjanus het volgende:
VJ, is het niet beter om op sampdoria - atalanta in te zetten? 1 1.60
* RayMania rolt over de grond van het lachen!!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
.even nadenken of ik misschien weer begin met spelen
Ja, ......................... weet jij trouwens bij welke bookie dat hij speelt? Ik zie dat het ook in Nederlandse versie isquote:
Nee, vroeg het me ook af toen ik die screens zag. Callela antwoord zo vast wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja, ......................... weet jij trouwens bij welke bookie dat hij speelt? Ik zie dat het ook in Nederlandse versie is
Even kopiëren en plakken van de URL geeft de oorzaak:quote:
ik edit het zo weg dus niet deze post quoten aub.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, vroeg het me ook af toen ik die screens zag. Callela antwoord zo vast wel.
Ok, lief van jequote:Op zondag 20 maart 2005 14:49 schreef Calella het volgende:
Excuses aanvaard.![]()
Was overigens een account vergeten.![]()
[afbeelding]
Thnxquote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Calella het volgende:
[..]
ik edit het zo weg dus niet deze post quoten aub.
www.***.com
Ik heb idd wat zooi verwijderd van Geocities..quote:Op zondag 20 maart 2005 14:52 schreef RayMania het volgende:
Over je datalimiet heen ofzo. Maak anders een accountje op Lycos voor je pics.
Alt - PrtScnquote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Calella het volgende:
[..]
ik edit het zo weg dus niet deze post quoten aub.
www.kinky-porn.com
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Voilgend jaar is PSV niks meer, zonder die kk van Bommel. Verder was 0-4 wel een beetje overdreven, PSV was gewoon effectief vandaag met 4 kansen en 4 goals. Jammer maarja.
Waar zie je dat?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:13 schreef VinnieJones het volgende:
Uyy parma-palermo Doelpunt Palermo afgekeurd
BA chat op mirc..quote:
Wat is de server?quote:
Welke bookmaker is dat?quote:
euIRC random server..quote:
En de channel?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:27 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
euIRC random server..
JE moet wel eerst inlognaamenzo aanmaken, volgens mij..Zie BA-FORUM
http://forum.bettingadvice.com/viewforum.php?f=51&sid=e704e071b60af548b1fb5c43b265c25d
Gewoon Bettingadvicequote:
Overtuigd dat mensen wel kunnen winnenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
NEWS FLASH:
N-G has decided to continue his online betting career
Bijna, maar ik heb juist weet besloten toch maar te stoppen.................ik ben het antwoord op m'n veiligheidsvraag van MrBookie vergetenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Overtuigd dat mensen wel kunnen winnen.
Bedankt.quote:
Hahahhahaha. Nou, dan ga je toch bij een andere bookie.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Bijna, maar ik heb juist weet besloten toch maar te stoppen.................ik ben het antwoord op m'n veiligheidsvraag van MrBookie vergeten......en heb geen zin om elders te spelen of moeilijke mails naar mrBookie te sturen
whahah dat meen je niet..quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Bijna, maar ik heb juist weet besloten toch maar te stoppen.................ik ben het antwoord op m'n veiligheidsvraag van MrBookie vergeten......en heb geen zin om elders te spelen of moeilijke mails naar mrBookie te sturen
Daar ben ik nu weer ingelogd, maar omdat ik geen creditcard heb moet ik daar dus via moneybookers geld heen hengelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
whahah dat meen je niet..
Anders ga je gewoon bij Unibet..
Unibet vind ik toch net wat liever dan MrBookiequote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Je kan ook gewoon bij mrbookmaker toch, nieuwe account maken. DAn stuur je ze ff een mailtje joh, snappen ze wel
hahaha echt gek ben jij.. Ging die inzetten op Houston Astros omdat het gevaarlijk klonk die naamquote:Op zondag 20 maart 2005 15:54 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Daar ben ik nu weer ingelogd, maar omdat ik geen creditcard heb moet ik daar dus via moneybookers geld heen hengelen.
M'n oude vertrouwde bookmaker waar ik vorg jaar zulke leuke successen had met baseball ........Atlanta Braves
Hoe verslaafd ben je danquote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hahaha echt gek ben jij.. Ging die inzetten op Houston Astros omdat het gevaarlijk klonk die naam![]()
je hebt een goed geheugenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hahaha echt gek ben jij.. Ging die inzetten op Houston Astros omdat het gevaarlijk klonk die naam![]()
quote:
nu weerquote:Op zondag 20 maart 2005 16:02 schreef ThE_LiON het volgende:
haha schrok kapot net stond ineens 1-3 op soccerstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |