Waar zie je dat?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:13 schreef VinnieJones het volgende:
Uyy parma-palermo Doelpunt Palermo afgekeurd
BA chat op mirc..quote:
Wat is de server?quote:
Welke bookmaker is dat?quote:
euIRC random server..quote:
En de channel?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:27 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
euIRC random server..
JE moet wel eerst inlognaamenzo aanmaken, volgens mij..Zie BA-FORUM
http://forum.bettingadvice.com/viewforum.php?f=51&sid=e704e071b60af548b1fb5c43b265c25d
Gewoon Bettingadvicequote:
Overtuigd dat mensen wel kunnen winnenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
NEWS FLASH:
N-G has decided to continue his online betting career
Bijna, maar ik heb juist weet besloten toch maar te stoppen.................ik ben het antwoord op m'n veiligheidsvraag van MrBookie vergetenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Overtuigd dat mensen wel kunnen winnen.
Bedankt.quote:
Hahahhahaha. Nou, dan ga je toch bij een andere bookie.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Bijna, maar ik heb juist weet besloten toch maar te stoppen.................ik ben het antwoord op m'n veiligheidsvraag van MrBookie vergeten......en heb geen zin om elders te spelen of moeilijke mails naar mrBookie te sturen
whahah dat meen je niet..quote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Bijna, maar ik heb juist weet besloten toch maar te stoppen.................ik ben het antwoord op m'n veiligheidsvraag van MrBookie vergeten......en heb geen zin om elders te spelen of moeilijke mails naar mrBookie te sturen
Daar ben ik nu weer ingelogd, maar omdat ik geen creditcard heb moet ik daar dus via moneybookers geld heen hengelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
whahah dat meen je niet..
Anders ga je gewoon bij Unibet..
Unibet vind ik toch net wat liever dan MrBookiequote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Je kan ook gewoon bij mrbookmaker toch, nieuwe account maken. DAn stuur je ze ff een mailtje joh, snappen ze wel
hahaha echt gek ben jij.. Ging die inzetten op Houston Astros omdat het gevaarlijk klonk die naamquote:Op zondag 20 maart 2005 15:54 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Daar ben ik nu weer ingelogd, maar omdat ik geen creditcard heb moet ik daar dus via moneybookers geld heen hengelen.
M'n oude vertrouwde bookmaker waar ik vorg jaar zulke leuke successen had met baseball ........Atlanta Braves
Hoe verslaafd ben je danquote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hahaha echt gek ben jij.. Ging die inzetten op Houston Astros omdat het gevaarlijk klonk die naam![]()
je hebt een goed geheugenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hahaha echt gek ben jij.. Ging die inzetten op Houston Astros omdat het gevaarlijk klonk die naam![]()
quote:
nu weerquote:Op zondag 20 maart 2005 16:02 schreef ThE_LiON het volgende:
haha schrok kapot net stond ineens 1-3 op soccerstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |