Lekker verliezen en dat geld krijgen. Die 2e plek wordt anders toch ook erg moelijk met AZ in deze vorm.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:31 schreef RayMania het volgende:
Ik zit echt met een dubbel gevoel.
* Of als Ajacied van PSV winnen en meedoen voor plek 2.
* Of verliezen zodat ik nog kans heb voor 115,=.
Ik weet niet waar ik blij mee moet zijn. 115,= is (voor mij) veel geld namelijk.
Maar als Ajacied hoop je dat je clubbie wint.
Hahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 10:37 schreef Calella het volgende:
Ik heb in de afgelopen maanden duizenden euro's winst behaald.
Ik hoop dat je het geld wint..............jij, Yeahninho, Pyth, Wolfie M. en zelfs broeder Nostra (en een paar die ik vergeet) zijn voor mij de enigen die wel geloof als het om winsten/verliezen gaat die men hier opgeeft.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:31 schreef RayMania het volgende:
Ik zit echt met een dubbel gevoel.
* Of als Ajacied van PSV winnen en meedoen voor plek 2.
* Of verliezen zodat ik nog kans heb voor 115,=.
Ik weet niet waar ik blij mee moet zijn. 115,= is (voor mij) veel geld namelijk.
Maar als Ajacied hoop je dat je clubbie wint.
Ik plaats hier meestal alleen mijn funbets. Op een gemiddelde bet plaats ik 100 euro. En dan gemiddeld 4/5 per dag.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hahahaweer iemand die duizenden euro's winst maakt
Iik heb je nog nooit printscreen van een bet vooraf zien plaatsen.............
Enkele bets die ik terug kan vinden heb je een paar euro ingezet. Jij bent wel briljant dat je met zulke inzetten 1000-den euro's winst behaalt.
Begin eens met een printscreentje van wat je bv op Ajax-PSV hebt ingezet, die wedstrijd laat je vast niet voorbij gaan als professioneel gokker
Mhuuuuuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaah,quote:Op zondag 20 maart 2005 12:56 schreef Calella het volgende:
[..]
Ik plaats hier meestal alleen mijn funbets. Op een gemiddelde bet plaats ik 100 euro. En dan gemiddeld 4/5 per dag.
Ik was overigens erg gecharmeerd van de @2,11 op PSV DNB, maar de factor-Danny Blind heeft mij doen besluiten er vanaf te zien.
Ik wed overigens zelden op Nederlands voetbal.
Ik ben overigens geen professioneel gokker. Ben nog student.

niet niet niet niet nietquote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef RayMania het volgende:
Hey Sherlock, dat zijn ze uitbetalingen op die weddenschappen.
Quotes komen overal overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |