Ray, als je de bets die vooraf geplaatst zijn hier op Fok allemaal gaat bekijken, dan zul je zien dat er meer is ingezet dan is uitbetaald. Ik denk dat dat wel een goed beeld geeft van hoe de verhoudingen liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is waar. Hadden we die regel niet gesteld om grote bets vooraf te plaatsen?
Komt ook lekker veel van terecht![]()
.
Toch vind ik wel dat NG hier een klein puntje heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is waar. Hadden we die regel niet gesteld om grote bets vooraf te plaatsen?
Komt ook lekker veel van terecht![]()
.
Wat zijn de odds voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga Jack Spijkerpoeper kijken
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Wie post nou achteraf ze verliezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ray, als je de bets die vooraf geplaatst zijn hier op Fok allemaal gaat bekijken, dan zul je zien dat er meer is ingezet dan is uitbetaald. Ik denk dat dat wel een goed beeld geeft van hoe de verhoudingen liggen
Die achteraf bets moet je niet serieus nemen, hun verliezen plaatsen ze immers ook niet
Als je in het vorige topic kijkt zie je dat ik vantevoren post dat ik 400 euro heb gezet op CSKA, en ook gewonnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je post hier na afloop alleen je winnende bets....................be a man en post vooraf. Je hebt er vast al tientallen verloren voorheen die je niet hebt gepost.
Ik post ze van te voren, maar ik doe niet echt van die bets met 100 euro ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch vind ik wel dat NG hier een klein puntje heeft.
Er zijn hier tal van users die alleen achteraf screenshots posten als ze dikke winst behaald hebben.
Als je dan toch post, post vooraf, of post niet
Geloof je er zelf in?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef Tobbes het volgende:
ik heb 100 eurootjes op winst ajax 4-1 gezet met een ruststand van 2-1
Ik vind het leuk hoor, van mij mag hij doorgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef ThE_LiON het volgende:
En ga je nu maar ff ergens anders vervelen want aan de reacties te zien ben jij niet echt welkom in dit topic![]()
Volgens mij bedoel je andersomquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef RayMania het volgende:
Is die bet op Davenport tegen Clijsters of al tegen Sharapova?
Finale is tegen Clijsters. Sharapova versloeg ze gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef RayMania het volgende:
Is die bet op Davenport tegen Clijsters of al tegen Sharapova?
Beetje vage zin iddquote:
Volgens mij ben je gewoon ongelofelijk dom. 4-1quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja. Met een uitblinkende vdVaart.
Who wanna be rich, must take risks.
Maar als ik win....win ik ruim 550quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon ongelofelijk dom. 4-1Busje komt zo!
Je hebt helemaal niet gewed, opgehoepeld dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als ik win....win ik ruim 550
als ik verlies, verlies ik maar 100.
O nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gewed, opgehoepeld dus.
Een freebet.quote:
Bij welke booky heb je die bet dan gesplaatst?quote:
Ahmedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij welke booky heb je die bet dan gesplaatst?
haha iddquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef jmac het volgende:
100 euro op 4-1 maakt bij mrbookie toch 3400 dus ik weet niet waar die grapjas aan t wedden is maar t is vast nog erger dan bij de toto
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als ik win....win ik ruim 550
als ik verlies, verlies ik maar 100.
Ik hoop het ook. Ook mijn cluppie én ik heb er op ingezetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik hoop dat RBC de voorsprong behoudt, toch een beetje mijn cluppie
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ook mijn cluppie én ik heb er op ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |