quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef _Tjabbe_ het volgende:
hahaha ik kan er alleen maar weer om lachen N_G
Krijg een beetje een deja-vu....2 maanden geleden kwamen deze posts ook naar voren. Een week later zet meneer per week weer honderden euro´s in bij mrbookie (die over het algemene lekkere hoge marges hanteert ja) en zet hij voor honderden dollars in met poker......nogal hypocriet
Quotes set op 1,85 en 1,75 leveren een marge van 11% op. Bovendien is vergelijken met Unibet en MrB niet echt reeel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Unibet en MrBookmaker, de bookies die de meesten hier gebruiken bouwen wel marge van 20% in. Je kunt dat het makkelijkst zien bij under-over 2,5 doelpunten, waar ze schaamteloos 1,85 en 1,75 durven te quoteren.
100% leugen, je hebt 1 of 2 keer een reeks bets laten zien over een periode van hooguit 1 week.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:36 schreef nostra het volgende:
Geloof wat je wil geloven, NG, dat heb ik je nu al meermalen verteld. Ik heb je al meermaals inzicht gegeven in de volledige historie van mijn betting accounts,
Nee, ik heb je in concrete gevallen inzicht gegeven in minmaal 1 maands periodes van betting accounts, omdat je publiekelijk twijfelde aan de door mij afgegeven resultaatsoverzichten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:39 schreef Notoire_Gek het volgende:
100% leugen, je hebt 1 of 2 keer een reeks bets laten zien over een periode van hooguit 1 week.
Ik ga mijn antwoorden niet herhalen, je leest maar wat beter.quote:Even een hele eenvoudige vraag: Sta je overall winst of verlies?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Quotes set op 1,85 en 1,75 leveren een marge van 11% op.
De meesten zo'n 500 euro per maand. Een slechte maand rond de 250, maar dan moet wel hele domme pech hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel verdienen jullie hier zo gemiddeld per maand mee?
MrBookmaker heeft vervelende quoteringen, in vergelijking tot de algemene markt te laag. Wat je inzet, dat moet je toch zelf bepalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Volg dit topic al een tijdje en heb wel interesse in mrbookmaker.
Hoeveel zet je dan gemiddeld per maand in, of waar ben je mee begonnen?
Vergeet dit topic en ga vissen ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
haal eerst die onderschrift maar is weg!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Ik waardeer jouw eerlijkheid, God zal U belonenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef Yeahinho het volgende:
Ik verlies per maand zo'n 50 euro.
Vanavond ingezet op Juve, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Espanyol en Betis.
Het is dat onderschrift. En ik haal helemaal niets wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef Controle het volgende:
[..]
haal eerst die onderschrift maar is weg!
Okquote:ik met 15 euro, doe het nu een aantal maanden, gok meestal op betfair... livebet dan...
lees gwoon ff de openingspost simpel..
Ik begon met 15 euro. Die verloor ik over een lange periode. Ik won wel, maar op het begin zie je geld en verlies je toch. Langzamerhand kom je tot je eigen strategie en win je wel (wel geduld hebben). Daarna met een haast onmogelijke freebet veel gewonnen en daar speel ik nu nog mee. Dit won ik in december.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Waarom geloof je me niet? Naja, ik ga me er niet meer druk om maken. Ik weet dat ik gelijk heb en daar gaat het om. Ik ben niet iemand die hoog inzet en verlies ook niet dik. Ik speel de laatste tijd een beetje quitte.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Raymania, ga me nou aub niet wijs maken dat je winst hebt overall.......en nostra ook niet. Dat is punt 1...en daar ben ik echt 100% van overtuigd.
Punt 2 is dat hier dagelijks veel dezeflde mensen bezig zijn, ook doordeweek en overdag, beetje tennis betten, alleen maar om te kunnen betten. M.i ben je dan verslaafd of je zit er tegenaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Luton, Wigan, Ipswich moeten winnen, maar staan allemaal gelijk...
ik heb overall winstquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Raymania, ga me nou aub niet wijs maken dat je winst hebt overall.......en nostra ook niet. Dat is punt 1...en daar ben ik echt 100% van overtuigd.
Wat heb ik aan een uitdraai van 4 dagenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef RayMania het volgende:
Oh, ik zie dat je wel al je weddenschappen terug kan zien.
Nou, hier mijn bewijs dan maar van mijn freebet:
[afbeelding]
Euhm...dan kan je zien dat ik nooit heb gestort?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een uitdraai van 4 dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |