abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25592141
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:35 schreef _Tjabbe_ het volgende:
hahaha ik kan er alleen maar weer om lachen N_G
Krijg een beetje een deja-vu....2 maanden geleden kwamen deze posts ook naar voren. Een week later zet meneer per week weer honderden euro´s in bij mrbookie (die over het algemene lekkere hoge marges hanteert ja ) en zet hij voor honderden dollars in met poker......nogal hypocriet
dat is waar...........maar ik ben nogal hardleers. Nu echter staat m'n besluit vast
GIRO 800800
pi_25592189
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:32 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Unibet en MrBookmaker, de bookies die de meesten hier gebruiken bouwen wel marge van 20% in. Je kunt dat het makkelijkst zien bij under-over 2,5 doelpunten, waar ze schaamteloos 1,85 en 1,75 durven te quoteren.
Quotes set op 1,85 en 1,75 leveren een marge van 11% op. Bovendien is vergelijken met Unibet en MrB niet echt reeel.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_25592197
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:36 schreef nostra het volgende:

Geloof wat je wil geloven, NG, dat heb ik je nu al meermalen verteld. Ik heb je al meermaals inzicht gegeven in de volledige historie van mijn betting accounts,
100% leugen, je hebt 1 of 2 keer een reeks bets laten zien over een periode van hooguit 1 week.

Even een hele eenvoudige vraag: Sta je overall winst of verlies?
GIRO 800800
pi_25592278
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:39 schreef Notoire_Gek het volgende:
100% leugen, je hebt 1 of 2 keer een reeks bets laten zien over een periode van hooguit 1 week.
Nee, ik heb je in concrete gevallen inzicht gegeven in minmaal 1 maands periodes van betting accounts, omdat je publiekelijk twijfelde aan de door mij afgegeven resultaatsoverzichten.
quote:
Even een hele eenvoudige vraag: Sta je overall winst of verlies?
Ik ga mijn antwoorden niet herhalen, je leest maar wat beter.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_25592358
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:39 schreef nostra het volgende:

[..]

Quotes set op 1,85 en 1,75 leveren een marge van 11% op.
.......als je 100 euro op die 1.75 zet en in verhouding evenveel op 1.85 (dus 1.75 / 1.85 x 100 = 94,60) kun je krijg je dus altijd 175 euro uitbetaald terwijl je 194 euro hebt ingezet.

Je zou dan denken dat dat maar een marge is van 19 euro(194-175) op 194,60 inzet , inderdaad zo'n 10% ...........maar dat is de marge die ze hanteren wanneer je je 100% indekt. Wanneer je je echter niet honderd procent indekt (en dat doie je natuurlijk niet want dan verlies je geganrandeerd 10%) dan liggen de marges voor de bookie dus op 15 en 25 %.
GIRO 800800
pi_25592445
Hoeveel verdienen jullie hier zo gemiddeld per maand mee?
slettebak [@] gmail.com
pi_25592483
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel verdienen jullie hier zo gemiddeld per maand mee?
De meesten zo'n 500 euro per maand. Een slechte maand rond de 250, maar dan moet wel hele domme pech hebben
GIRO 800800
pi_25592521
Volg dit topic al een tijdje en heb wel interesse in mrbookmaker .

Hoeveel zet je dan gemiddeld per maand in, of waar ben je mee begonnen?
slettebak [@] gmail.com
pi_25592578
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:

MrBookmaker heeft vervelende quoteringen, in vergelijking tot de algemene markt te laag. Wat je inzet, dat moet je toch zelf bepalen.
pi_25592584
quote:

Vergeet dit topic en ga vissen ofzo
GIRO 800800
pi_25592588
Ik verlies per maand zo'n 50 euro .

Vanavond ingezet op Juve, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Espanyol en Betis.
pi_25592595
quote:

haal eerst die onderschrift maar is weg!

ik met 15 euro, doe het nu een aantal maanden, gok meestal op betfair... livebet dan...
lees gwoon ff de openingspost simpel..
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_25592635
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef Yeahinho het volgende:
Ik verlies per maand zo'n 50 euro .

Vanavond ingezet op Juve, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Espanyol en Betis.
Ik waardeer jouw eerlijkheid, God zal U belonen
GIRO 800800
pi_25592672
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef Controle het volgende:

[..]

haal eerst die onderschrift maar is weg!
Het is dat onderschrift. En ik haal helemaal niets weg .
quote:
ik met 15 euro, doe het nu een aantal maanden, gok meestal op betfair... livebet dan...
lees gwoon ff de openingspost simpel..
Ok .
slettebak [@] gmail.com
pi_25592932
Dat onderschrift mag je idd best laten staan hoor
pi_25592939
N_G, ik heb een paar vraagjes voor je:
* Waarom denk je dat alle mensen mislukkende combo's maken?
* Waarom denk je dat alle Fokkers niet kunnen gokken?
* Waarom denk je dat iedereen hier verlies heeft?
* Waarom denk je toch dat iedereen verlies heeft, ook al komen mensen (ik, nostra) met bewijzen?

Ik snap je gewoon niet. Je zegt dat ik met onmogelijke combo's kom en hoog inzet. En dat ik verslaafd ben. Kom eens met bewijzen. Heel lastig om met een freebet verlies te staan (ja ik verloor mijn 1e 15 euro en van mijn freebet won ik veel).

Mensen weten zelf wat het beste voor hun is. Als mensen hun salaris willen vergokken, dan is dat hun eigen probleem. Je registreert jezelf op de bookies, je stort zelf, je bent zelf verantwoordelijk.

Nogmaals, ik wed voor de lol. Ik heb geen geld nodig, ik vind het gewoon leuk om met spanning wat wedstrijdjes te volgen. Meestal doe ik huiswerk en tegelijkertijd volg ik de wedstrijden. Voor jouw is (was) het een inkomstenbron.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25593049
quote:

Ik begon met 15 euro. Die verloor ik over een lange periode. Ik won wel, maar op het begin zie je geld en verlies je toch. Langzamerhand kom je tot je eigen strategie en win je wel (wel geduld hebben). Daarna met een haast onmogelijke freebet veel gewonnen en daar speel ik nu nog mee. Dit won ik in december.

Ik zou zeggen, volg verschillende forums, bekijk opstellingen etc. en gok alleen op landen waar je bekend mee bent. Ga niet gokken op landen als Frankrijk 2e divisie of Schotland divisie 3. Want dat is statistiekgokken.

Maak ook geen grote combo's (4 is eigenlijk al veel). Ik ga vaak voor de thuisteams en doe alleen 1X2. Ik zou zeggen, denk na voor je je registreert en begin eens met een freebet.
pi_25593105
Raymania, ga me nou aub niet wijs maken dat je winst hebt overall.......en nostra ook niet. Dat is punt 1...en daar ben ik echt 100% van overtuigd.

Punt 2 is dat hier dagelijks veel dezeflde mensen bezig zijn, ook doordeweeks en overdag, beetje tennis betten, alleen maar om te kunnen betten. M.i ben je dan verslaafd of je zit er tegenaan.
GIRO 800800
pi_25593243
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
Raymania, ga me nou aub niet wijs maken dat je winst hebt overall.......en nostra ook niet. Dat is punt 1...en daar ben ik echt 100% van overtuigd.

Punt 2 is dat hier dagelijks veel dezeflde mensen bezig zijn, ook doordeweek en overdag, beetje tennis betten, alleen maar om te kunnen betten. M.i ben je dan verslaafd of je zit er tegenaan.
Waarom geloof je me niet? Naja, ik ga me er niet meer druk om maken. Ik weet dat ik gelijk heb en daar gaat het om. Ik ben niet iemand die hoog inzet en verlies ook niet dik. Ik speel de laatste tijd een beetje quitte.

Jammer dat je niet meer bij mrBookmaker je allereerste weddenschappen kan terugzien. Dan kan je zien dat ik op mijn huidige account niks heb gestort.

Ik weet niet hoe het met nostra zit, maar ik denk dat hij in de plus staat. Op zijn site kon je zijn weddenschappen nalezen. Natuurlijk weet je niet of deze echt zijn.

Op het begin bette ik ook elke dag, tennis, basketbal, voetbal. Nu houd ik het op voetbal in het weekend en soms Europees.
pi_25593317
Oh, ik zie dat je wel al je weddenschappen terug kan zien.
Nou, hier mijn bewijs dan maar van mijn freebet:
pi_25593390
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Luton, Wigan, Ipswich moeten winnen, maar staan allemaal gelijk...

Nog maar ff wat ingezet op een gelijkspel voor de toppert morgen. Mochten de boertjes niet kunnen winnen, heb ik iig wat knakies winst.
pi_25593434
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
ik heb overall winst

ben begonnen bij unibet daar heb ik 100 euro op overgemaakt, hierna heb ik 45 teruggestort en er staat nu 60 euro op. Bij BF heb ik 50 euro overgemaakt en daar staat nu iets meer dan 60 euro op.

Maar dit is uiteraard maar een appel en een ei, vergeleken met sommigen hier (zoals N-G), maar ja ik ga niet met honderden euro's strooien, eerst maar eens afstuderen

ben trouwens pas sinds oktober bezig
Chasing after currency and accumulating green
pi_25593493
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef RayMania het volgende:
Oh, ik zie dat je wel al je weddenschappen terug kan zien.
Nou, hier mijn bewijs dan maar van mijn freebet:
[afbeelding]
Wat heb ik aan een uitdraai van 4 dagen
GIRO 800800
pi_25593553
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:34 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Wat heb ik aan een uitdraai van 4 dagen
Euhm...dan kan je zien dat ik nooit heb gestort?
Ja, ik weet dat dat ook op de andere pagina's kan staan, maar waarom zou ik storten als ik + 100 in 1x won? Ja, verlies volgens jou, maar dat is jou woord tegen het mijne. En áls ik verlies zou hebben, is dat dan verlies als je met een freebet begint?

Eitherway, ik stop met de discussies. Laten we deze topics niet opfucken en probeer de gokkers maar in een ander topic over te halen om te stoppen. Succes verder.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:37:41 #75
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25593559
NG loop nou niet zo te zeiken man.
Er zijn er hier genoeg die regelmatig winst maken en er uiteindelijk meer aan overhouden dan dat ze inzetten.

Ontopic:

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')