Hij zorgt goed voor ze, ze zijn gek op hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee
Wat mij het moeilijkste lijkt, is dat papa dus niet erg genegen is het allemaal zo goed mogelijk zonder ruzie en angst voor de kids te doen. Ik kan me voorstellen dat je af en toe twijfelt aan de verzorging die hij ze biedt en als je dat niet doet, niet gaan twijfelen door wat ik nu zeg hoor, tis gewoon wat ik -denk ik- zou voelen
Aha, okequote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zorgt goed voor ze, ze zijn gek op hem.
vind je niet dat je jezelf tegenspreekt?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zorgt goed voor ze, ze zijn gek op hem.
Ik neem hem maar even mee hierheen. Hoe is het gegaan met Luca?quote:Op zondag 20 maart 2005 10:57 schreef lady-wrb op het speeltuinbanje het volgende:
strakkies luca's kamer schoonmaken en bed verschonen.
dan komt hij weer in een frisse kamer thuis.
en nu maar hopen dat ik niet weer dagenlang met een gefrustreerd kind zit.
binnenkort krijgt hij een aantal individuele gesprekken. ze willen proberen of ze kunnen uitvissen wat hem nou zo bezighoudt.
Mijn handen zijn gebonden, ik maak er het beste van. Hij is een lieve vader voor hun, het moet alleen niet over mij gaan. Natuurlijk ben ik het daar niet mee eens, maar zoals ik al zei: mijn handen zijn gebonden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je niet dat je jezelf tegenspreekt?
aan de ene kant zeg je dat je ex ze tegen je opstookt, je middelste wordt voor sissy uitgemaakt.
hij wordt zelfs over jouw rug bedreigd om maar niet bij jou te gaan wonen, terwijl hij daar misschien beter tot zijn recht zou komen. Een goede vader zou zijn kind dat gunnen en alleen het beste voor hem willen. dus zo goed vind ik je ex als vader niet.
goed zorgen voor kinderen is meer dan een bord eten en een dak boven je hoofd. heb bestaat ook uit veiligheid bieden en normen en waarden bijbrengen en zeker niet de andere ouder voor rotte vis uitmaken.
dit weekend eindigde nogal raar.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik neem hem maar even mee hierheen. Hoe is het gegaan met Luca?
Ah das fijn dat luca goed kon omschakelen!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit weekend eindigde nogal raar.
halverwege de zondag kregen we het verzoek of wij luca op wilden halen, want pa was geveld door een griep. (mijn ex kennende, zette ik daar al grote vraagtekens bij).
we hadden toch nog wat zaken te doen in de buurt, dus ach, laten we niet lullig doen, we halen hem op.
het ging ongewoon goed. ik had luca weer lekker vroeg om me heen (al was het dan in de auto) en daar heeftie op zijn gemakkie kunnen wennen aan het weer bij mama en cor zijn. bovendien heb ik hem bewust niet laten slapen, zodat hij bij aankomst niet wakker gemaakt hoefde te worden, wat voor hem het inslapen in zijn bed weer makkelijker maakte.
en vanmorgen stond er wel een slaperig, maar toch goed aanspreekbaar jongetje voor me. geen buien, geen aggressie, echt ongekend.
en we hebben weer een nieuwe knex toren
Aaahhh ja die is echt heel ergquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Lois het volgende:
Agos Rewimo, van die opmerking "ik kan niet stoppen" krijg ik echt een brok in mijn keel.![]()
Hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:04 schreef Rewimo het volgende:
Nu het eindelijk een beetje redelijk weer is, wil Christan met zijn waterbaan spelen op het balkon. Dus ik trek hem zijn kliederschort aan zodat zijn trui niet al te nat wordt. Nou, de trui is nog droog. Wat je niet bepaald kunt zeggen van zijn broek en zijn schoenen
whahaha, ach hij leert er weer vanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vanmiddag geloof ik opnieuw theorie-examen gedaan. Christan begon eerst al over de strepen op de weg, waarom die er waren en waarvoor ze dienden. En later moest ik van alle verkeersborden die we tegenkwamen (en dat zijn er heel veel heb ik gemerkt) de betekenis uitleggen. En dan werd ie nog boos ook als ik er eentje niet gezien had en dus niet meteen wist wat voor bord hij bedoelde.
Ben zelden zo blij geweest dat we thuis waren...
is waarschijnlijk heel pijnlijk als ze op iets druk wil zetten. in prikken, de etter er laten uitkomen en goed ontsmettenquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:04 schreef moussy het volgende:
René heeft ook weer wat.....
[afbeelding]
een ontstoken vingerze is nu maar eens begonnen met een kuurtje, met al dat ontstoken pus gedoe
dr hele vinger is ontstoken, het heeft geen nut om er in te prikken. Af en toe loopt ie vanzelf leeg en dan vult die top zich weer en dat gaat rázend snelquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is waarschijnlijk heel pijnlijk als ze op iets druk wil zetten. in prikken, de etter er laten uitkomen en goed ontsmetten
wij hebben hier iets dergelijks gehad (zowel cor, als luca en ik) t schijnt dat we heel heftig reageren op een huidbacterie die iedereen gewoon heeft. zodra de weerstand iets naar bendeden gaat, duikt die bakterie ergens op. cor heeft er een aantal op zijn been gehad en een keer op zijn borst. bij mij duiken ze iedere keer in mijn gezicht op en luca had er een keer last van tijdens de vakantie, na een voedselvergiftiging.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef Quinny het volgende:
Hai moussy
Sorry als ik me ergens mee bemoei en misschien is het al gebeurt. Maar kan je niet aan de huisarts vragen of Rene bloed mag laten prikken om te kijken of ze geen bacteriele infectie in haar lichaampje heeft zitten.
Er is het 1 en ander op kweek gezet om te kijken of er iets is met een streptococcen bacterie. Zodra die uitslagen er zijn kan ik mn HA meteen mededelen dat we naar een nieuwe over gaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef Quinny het volgende:
Hai moussy
Sorry als ik me ergens mee bemoei en misschien is het al gebeurt. Maar kan je niet aan de huisarts vragen of Rene bloed mag laten prikken om te kijken of ze geen bacteriele infectie in haar lichaampje heeft zitten.
Ik heb zelf al gebeld maar ik krijg de uitslag niet. Ze kunnen me alleen zeggen of de kweek klaar is of niet. Ze kunnen Jan Lul wel aan de foon hebben die de uitslag graag wil hebben van René, voor de kick of zoquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef babyfeet het volgende:
wat een muts zeg het is toch een kleine moeite om even te bellen zou gewoon om het telefoonnummer vragen kan je zelf bellen want dit duurt inderdaad lang
nee niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef Jonnetje het volgende:
En dan is het zeker ook nog zo'n praktijk die op vrijdagmiddag vrij zijn of iig niet berijkbaar is
Ja zo weet ik nog wel 7895758937983 lulsmoesjes!! Mijn kind moet gewoon geholpen wordenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:46 schreef Jonnetje het volgende:
Euh...
Zijn ze überhaubt wel bereikbaar dan?
Maar zijn ze gewoon ontzettend onderbezet (te weinig personeel op te veel patienten zeg maar) of zijn ze gewoon te lui om ook maar de ene voet voor de ander te zetten?
Jah duh..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja zo weet ik nog wel 7895758937983 lulsmoesjes!! Mijn kind moet gewoon geholpen worden
Maar goed, zo bedoel je het vast niet
Ja, ze zijn heel goed bereikbaar, alleen ze willen niet voor me naar Alkmaar bellen om de uitslag eerder te krijgen dan via die pokke post. Ze zijn niet echt onderbezet volgens mij, drie huisartsen met 2 full time assistente's voor één derde durrup (we hebben nog 3 posten hier op het durrup)
Ja, vastquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:17 schreef moussy het volgende:
Zal wel iets fout gegaan zijn bij de post is het enige wat ik te horen krijg
En dat andere dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef moussy het volgende:
We hebben een uitslag![]()
Er was niks bijzonders bij te zien, gewoon zo doorgaanmet het kuurtje voor dr vinger
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef moussy het volgende:
We hebben een uitslag![]()
Er was niks bijzonders bij te zien, gewoon zo doorgaanmet het kuurtje voor dr vinger
![]()
![]()
![]()
Raar..weet niet..tis in elk geval wel stoerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef moussy het volgende:
Is het trouwens raar dat ze het nummer Girl van Anouk uit dr hoofd kent![]()
Nee dat is stoer!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef moussy het volgende:
Is het trouwens raar dat ze het nummer Girl van Anouk uit dr hoofd kent![]()
Ik vind dit een enome emoverjaardag aan het wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef Lois het volgende:
Ow heerlijk dat ze weer is opgeknapt Mous!
Het is moeilijk voor te stellen dat dat kleine meisje vrijdag alweer 6 wordtkun je nagaan wat jullie wel niet moeten hebben. Heeft ze er al zin in?
Mousquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit een enome emoverjaardag aan het worden![]()
Dat is heel verstandig, hoe gekker je ze maakt, hoe meer ze bereid zijn je snel te helpen zodat ze van je af zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:16 schreef Lois het volgende:
Wachten duurt altijd lang.... en ze zijn inmiddels mallotig van me omdat ik elke week bel![]()
Ja, ik ben echt slechthorend. Daan zegt dan ook nooit "wat?" of "hè?" als hij iets niet hoort, omdat ik heb geleerd dat je "wat zeg je/ zegt u?" moet zeggen. Dat doe ik dan ook altijd en dat neemt Daan dan over (ik heb het hem dus niet aan hoeven te leren, omdat hij mij dat vaak genoeg hoort zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha die daan
ben jij echt slechthorend grijs?
Nou, die man van de pleisters zei dat er 's avonds veel hangjongeren waren in de speeltuin. Als ik dát geweten had... Ik kan natuurlijk niet van de gemeente verlangen dat ze iedere dag de speeltuinen uitkammen. Maar pissig ben ik wel! Vooral op mezelf, dat ik me heb laten overhalen dat ze op hun blote pootjes mochten spelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:42 schreef moussy het volgende:
Dus morgen ga je even de gemeente bellen om een klacht in te dienen?
Beterschap voor Sterre
Dat scheelt weer. Kijk wel uit want dat is enorm besmettelijk. Extra vaak handen wassen dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:07 schreef lily het volgende:
Het was inderdaad een ontsteking. Niet leuk maar iig geen allergie
haha, nou?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:06 schreef moussy het volgende:
Jah waarom vragen
Mam, Cas maakt zn piemel groter
Hoe doet ie dat?
Dat zou ik overlaten aan de moeder die het gezien heeft. Of kent die de ouders van dat jongetje niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef Sorella het volgende:
Zouden jullie de ouders van het andere jongetje ook inlichten
Huisarrest. Geen vriendjes langs laten komen, geen TV, geen PC of andere leuke dingen. En zeker niet gezellig bij jou in de huiskamer op de bank. Ik zet mijn zoon (inmiddels 12) zonder probleem een week binnen, en als hij bij ons op het dak zou kruipen dan heeft ie gelijk een maand. Nu heb ik wel het voordeel dat ik heel makkelijk van alles bij hem kan afsluiten, en ruimte zat heb om zijn favoriete spullen te verbergen en verborgen te houden. Zo'n kunstje flikt hij mij maar één keer!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:13 schreef Sorella het volgende:
Damien (11) heeft gisterenavond met zijn vriendje bij ons op de nok van het dak gestaan om te zwaaien naar hun vriendje aan de overkant die huisarrest heeft.
Dit vertelde mijn overbuurvrouw vanmorgen, die niet langs durfde te komen omdat ze bang was dat de jongens dat zagen en in hun haast om van het dak af te komen eraf zouden kunnen vallen.
Hoe moet ik dit oplossen, iemand enig idee
Ja, kinderen moeten de indruk hebben dat ouderen altijd één front vormen als het gaat om "overtredingen". Dan vinden ze je maar een "verraaier", je bent geen vriendje van ze, dus daar maak ik me niet al te druk om. Afgezien nog van het feit dat het in jouw huis gebeurde, en jij dus verantwoordelijk voor m bent op dat moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef Sorella het volgende:
Zouden jullie de ouders van het andere jongetje ook inlichten
huh nee joh, die heeft toch braaf melding gemaakt bij de mensen waar het gebeurde. zij zijn verantwoordelijk verder lijkt me, dus ook voor het inlichten van de ouders van die andere jongen. zou ik inderdaad dus wel doen hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik overlaten aan de moeder die het gezien heeft. Of kent die de ouders van dat jongetje niet?
Nou ja, ik dacht, als die jongens vrienden zijn dan kan die moeder dat best zelf doen. Maar ik weet niet of ik de ouders in zou lichten of het kind er zelf op zou aanspreken, ik denk het laatste. Ik heb hier op mn dak ook elk jaar wel een jongen die zn bal zelf wel even zal pakken, ondanks een uitdrukkelijk verbod, en die geef ik gewoon zelf een donderpreek, en daar zijn ze meestal ontzettend van onder de indruk. Méér dan van straf, denk ik. Maar he, tis ook maar een visie hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:51 schreef bixister het volgende:
[..]
huh nee joh, die heeft toch braaf melding gemaakt bij de mensen waar het gebeurde. zij zijn verantwoordelijk verder lijkt me, dus ook voor het inlichten van de ouders van die andere jongen. zou ik inderdaad dus wel doen hoor!
Herkenbaar. Hier volgt dan een "Waarom niet?"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Dat heb ik ook hoorDan zeg ik gewoon dat ik het niet weet. "Waarom?" "Omdat mama ook niet alles weet." Met een beetje mazzel volgt er dan geen nieuw "Waarom?"
Ze mag toch rustig zeggen dat ze bepaalde dingen ziet die herkenning vertonen met PDD? Ik vind dat alleen maar eerlijk eigenlijk. Het is vervolgens aan de ouders om te beslissen wat daarmee te doen. Want tekenen vertonen van != hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:14 schreef Stout het volgende:
Coolbabe : de juf mag inderdaad zo iets niet zomaar zeggen, ze moet dat wel hele goede redenen hebben en als ze het zegt , zal er ook onderzoek moeten komen als julie dat tenminste willen.
Zelf werk ik met jongeren, waarvan er 2 pddnos hebben (en 1 ook nog met ADHD...) en dat is niet iets dat ze zomaar even zien, daar is uitgebreid onderzoek voor nodig.
Sterkte !
Lees ik het berichtje van coolbabe zo verkeerd? De juf heeft toch alleen gezegd dat Jasper trekjes vertoond van pdd-nos, niet dat hij het heeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:30 schreef Belana het volgende:
Wat die juf betreft, dat mag ze natuurlijk niet zeggen, dat stickertje wordt tegenwoordig wel erg snel geplakt, lekker makkelijk ofzo? Niet op letten dus! sterkte!
Wat heerlijk voor hem!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef coolbabe het volgende:
Voor het schoolreisje hebben we een oplossing gevonden, mijn moeder kan, tegen alle verwachtingen in, mee![]()
Op dat tijdstip wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Lois, is Eva al terug van school?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef Belana het volgende:
Lois, wat heerlijk zeg allemaal! Ik vertelde het net aan mijn broer en die zei ook nog: dat gaat erg goed! Zo kan ze zich nog wel eens heel goed gaan ontwikkelen! Lekker hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |