En dat andere dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef moussy het volgende:
We hebben een uitslag![]()
Er was niks bijzonders bij te zien, gewoon zo doorgaanmet het kuurtje voor dr vinger
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef moussy het volgende:
We hebben een uitslag![]()
Er was niks bijzonders bij te zien, gewoon zo doorgaanmet het kuurtje voor dr vinger
![]()
![]()
![]()
Raar..weet niet..tis in elk geval wel stoerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef moussy het volgende:
Is het trouwens raar dat ze het nummer Girl van Anouk uit dr hoofd kent![]()
Nee dat is stoer!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef moussy het volgende:
Is het trouwens raar dat ze het nummer Girl van Anouk uit dr hoofd kent![]()
Ik vind dit een enome emoverjaardag aan het wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef Lois het volgende:
Ow heerlijk dat ze weer is opgeknapt Mous!
Het is moeilijk voor te stellen dat dat kleine meisje vrijdag alweer 6 wordtkun je nagaan wat jullie wel niet moeten hebben. Heeft ze er al zin in?
Mousquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit een enome emoverjaardag aan het worden![]()
Dat is heel verstandig, hoe gekker je ze maakt, hoe meer ze bereid zijn je snel te helpen zodat ze van je af zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:16 schreef Lois het volgende:
Wachten duurt altijd lang.... en ze zijn inmiddels mallotig van me omdat ik elke week bel![]()
Ja, ik ben echt slechthorend. Daan zegt dan ook nooit "wat?" of "hè?" als hij iets niet hoort, omdat ik heb geleerd dat je "wat zeg je/ zegt u?" moet zeggen. Dat doe ik dan ook altijd en dat neemt Daan dan over (ik heb het hem dus niet aan hoeven te leren, omdat hij mij dat vaak genoeg hoort zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha die daan
ben jij echt slechthorend grijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |