is waarschijnlijk heel pijnlijk als ze op iets druk wil zetten. in prikken, de etter er laten uitkomen en goed ontsmettenquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:04 schreef moussy het volgende:
René heeft ook weer wat.....
[afbeelding]
een ontstoken vingerze is nu maar eens begonnen met een kuurtje, met al dat ontstoken pus gedoe

dr hele vinger is ontstoken, het heeft geen nut om er in te prikken. Af en toe loopt ie vanzelf leeg en dan vult die top zich weer en dat gaat rázend snelquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is waarschijnlijk heel pijnlijk als ze op iets druk wil zetten. in prikken, de etter er laten uitkomen en goed ontsmetten

wij hebben hier iets dergelijks gehad (zowel cor, als luca en ik) t schijnt dat we heel heftig reageren op een huidbacterie die iedereen gewoon heeft. zodra de weerstand iets naar bendeden gaat, duikt die bakterie ergens op. cor heeft er een aantal op zijn been gehad en een keer op zijn borst. bij mij duiken ze iedere keer in mijn gezicht op en luca had er een keer last van tijdens de vakantie, na een voedselvergiftiging.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef Quinny het volgende:
Hai moussy
Sorry als ik me ergens mee bemoei en misschien is het al gebeurt. Maar kan je niet aan de huisarts vragen of Rene bloed mag laten prikken om te kijken of ze geen bacteriele infectie in haar lichaampje heeft zitten.

Er is het 1 en ander op kweek gezet om te kijken of er iets is met een streptococcen bacterie. Zodra die uitslagen er zijn kan ik mn HA meteen mededelen dat we naar een nieuwe over gaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef Quinny het volgende:
Hai moussy
Sorry als ik me ergens mee bemoei en misschien is het al gebeurt. Maar kan je niet aan de huisarts vragen of Rene bloed mag laten prikken om te kijken of ze geen bacteriele infectie in haar lichaampje heeft zitten.

Ik heb zelf al gebeld maar ik krijg de uitslag niet. Ze kunnen me alleen zeggen of de kweek klaar is of niet. Ze kunnen Jan Lul wel aan de foon hebben die de uitslag graag wil hebben van René, voor de kick of zoquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef babyfeet het volgende:
wat een muts zeg het is toch een kleine moeite om even te bellen zou gewoon om het telefoonnummer vragen kan je zelf bellen want dit duurt inderdaad lang

nee niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef Jonnetje het volgende:
En dan is het zeker ook nog zo'n praktijk die op vrijdagmiddag vrij zijn of iig niet berijkbaar is

Ja zo weet ik nog wel 7895758937983 lulsmoesjes!! Mijn kind moet gewoon geholpen wordenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:46 schreef Jonnetje het volgende:
Euh...
Zijn ze überhaubt wel bereikbaar dan?
Maar zijn ze gewoon ontzettend onderbezet (te weinig personeel op te veel patienten zeg maar) of zijn ze gewoon te lui om ook maar de ene voet voor de ander te zetten?

Jah duh..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja zo weet ik nog wel 7895758937983 lulsmoesjes!! Mijn kind moet gewoon geholpen worden
Maar goed, zo bedoel je het vast niet
Ja, ze zijn heel goed bereikbaar, alleen ze willen niet voor me naar Alkmaar bellen om de uitslag eerder te krijgen dan via die pokke post. Ze zijn niet echt onderbezet volgens mij, drie huisartsen met 2 full time assistente's voor één derde durrup (we hebben nog 3 posten hier op het durrup)

Ja, vastquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:17 schreef moussy het volgende:
Zal wel iets fout gegaan zijn bij de post is het enige wat ik te horen krijg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |