Christan wat goed
![]()
Eva werd vanmorgen wakker in een "nee!" stemming. Wil je eten? NEE! Aankleden Eva? NEE! Jawel want we moeten zo naar school...NEE!
*diepe zucht*
Ik heb haar toch naar de auto gekregen waar ze prompt in een schreeuwbui ontplofte want ze wilde lopen naar school.
![]()
Ik vreesde al het ergste maar eenmaal in de auto was ze helemaal rustig en heeft ze heerlijk naar Nijntje zitten luisteren.
De ommekeer kwam in de Velsertunnel, daar was het nl. donker en we gingen ook nog omlaag en weer omhoog.
![]()
Ze kwam niet meer bij van het lachen, zo grappig vond ze dat en de boze bui was gelijk weg.
Lachend huppelde ze de school in en ze ging gelijk spelen. Haar speelkameraadje kwam vlak daarna ook binnen en ze vloog op hem af want hij had een Bob de Bouwer tshirt aan. Helemaal goed gelijk.
Ik heb nog een paar keer gezegd dat Iris en ik nu echt weggingen, ik kreeg nog snel een kusje maar ze had het eigenlijk te druk met spelen.
Vanmiddag hebben Iris en ik haar weer opgehaald om kwart over 3 en toen we aankwamen zaten ze nog netjes in de kring liedjes te zingen. Toen ze ons zag moest ze wel een beetje huilen maar daarna ging ze weer vrolijk verder met zingen. Ze heeft een geweldige dag gehad en zelfs een uurtje geslapen daar. Samen met haar vriendje in een (speciaal) stapelbed. Eva mocht boven deze keer, en ze hebben allebei zalig geslapen. Dat doet ze anders nooit zo makkelijk, ze slaapt eigenlijk alleen maar thuis.
In haar schriftje stonden weer lovende woorden, vooral over de geweldige resultaten die ze tijdens de les met
Lottino heeft gehaald. (ik moest er even voor googelen maar ik weet nu wat ze heeft gedaan)
Al met al weer zeer geslaagd. Morgen horen we of er snel een plekje is voor Eva in het taxibusje want onze vrije dagen gaan een beetje hard zo....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥