quote:Loeki de Leeuw terecht
Uitgegeven: 17 maart 2005 17:57
Laatst gewijzigd: 17 maart 2005 18:01
KAATSHEUVEL/HILVERSUM - Loeki de Leeuw is terecht. Zijn 'ontvoerders' hebben de bekende reclamemascotte achtergelaten in De Efteling, meldde een woordvoerder van het attractiepark in Kaatsheuvel donderdag.
De STER erkende donderdag mee te hebben gewerkt aan de verdwijning van het leeuwtje. Een woordvoerder van de STER noemde de ontvoering van Loeki een verzinsel. "We vonden het een aardige manier om duidelijk te maken dat Loeki een nieuw onderkomen kreeg."
quote:
Nu je het zegt .... nee. Biertje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi, hebben jullie mij gemist?
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Inkopper: " En wie ben jij?"quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ironisch genoeg zegt ie dat terwijl ik nog geen 16 ben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nu je het zegt .... nee. Biertje?
En jij bentquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Dione is verreweg van flauw hoorquote:
Flesje bubbeltjeswater voor deze jongen, biertje voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ironisch genoeg zegt ie dat terwijl ik nog geen 16 ben.
Ondertitel zegt genoeg, denk ik.
Kom eens met wat nieuws knulquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hee broekiequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Straal jij dan eens wat inspiratie in.quote:
Jarig zijn is kutquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
Pfff meneer is overmorgen jarig en komt maar weer eens binnenwandelen, wat verwacht je nou?
Er waren oude beelden van Jambers erbij, op dat moment viel ik het programma binnenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jensen is NOOIT leuk.
Accuut van de beeldbuis afhalen die mongool
Dat komt nog wel, dat waar jij op doelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
Pfff meneer is overmorgen jarig en komt maar weer eens binnenwandelen, wat verwacht je nou?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Dat duurt minstens nog een uur!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jarig zijn is kut
Gelukkig ben ik dat nog langer niet
Dat had ik al gegokt zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
Yup, ww is voetbal
Subtielquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jarig zijn is kut
dat beetje wisselgeld? k heb meteen een minardi onderdeel vervangen, daar scoor k toch niet of nauwelijks punten mee dus kost t sowieso dat geld zonder dat t iets opleverd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dione is verreweg van flauw hoor
Voor de F1-managers; gaan jullie wisselen? Ik kan namelijk wel een beetje opwaarderen, maar vind het een beetje zonde van de transferkosten, omdat ik er niet bijster veel mee opschiet
Té subtiel.quote:
Daarvoor moet je ook geboren zijn lieverd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jarig zijn is kut
We zijn het eens man, moeten we dat ergens melden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jensen is NOOIT leuk.
Accuut van de beeldbuis afhalen die mongool
Klopt,ik ben opgericht zoals je weetquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook geboren zijn lieverd.
Dat is waar. Minardi ook maar vervangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat beetje wisselgeld? k heb meteen een minardi onderdeel vervangen, daar scoor k toch niet of nauwelijks punten mee dus kost t sowieso dat geld zonder dat t iets opleverd.
Denk ik wel jah,open er een topic over zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn het eens man, moeten we dat ergens melden?![]()
omg de zelfde wissel als ik heb gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is waar. Minardi ook maar vervangen.
* dit weekend erg afhankelijk van Toyota
Nergens last vanquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg nu alle kleuren van de regenboog in mn scherm, hebben jullie daar ook last van?
En welterusten Clauwheee!
nee nog steeds dat klote grijsquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg nu alle kleuren van de regenboog in mn scherm, hebben jullie daar ook last van?
En welterusten Clauwheee!
In ieder geval 1 iemand die ik voorblijfquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg de zelfde wissel als ik heb gedaanhad k maar nix gezegd had k nog een mogelijkheid gehad om wat punten tov je te winnen
die werkte na de omzetting op de nieuwe servers niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
Eend wat is er mis met de oude layout?
Nu wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die werkte na de omzetting op de nieuwe servers niet meerdus k zit weer op gezadeld mar die grijze troep
Ja die vond ik ook altijd wel ok, die gele.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
Grijze troep is best oke inderdaad, al heb ik liever de nieuwe oude layout
Ik heb ook niet echt problemen met de grijze.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
Grijze troep is best oke inderdaad, al heb ik liever de nieuwe oude layout
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
vandaag was dus een memorabel Fok dagje, praktisch de hele dag online gebleven en de snelheid
Ik hol ook naar mijn snelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijken of naar mijn hol snellen net zo snel gaat
vieren we de 0-1:)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:19 schreef pascalheister het volgende:
tussen de hollen door pak ik maar een biertje
Het zijn nogal euh .... "andere" types hiernaastquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:is het dan slimmer om bij de buren mee te gaan zuipen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het zijn nogal euh .... "andere" types hiernaast
Neem in je hoofd verstokte gothics, vermenigvuldig dat beeld met 10, en je hebt de bezetting van het feestje hiernaast, met bijbehorende muziek. Op zich niks mis mee, zomers kun je dr prima een pilsje mee drinken, een gemengd feest is ook nog te doen, maar dit is me net iets te in-crowd![]()
Dat zal wel, is ook helemaal niet erg .... we doen het zelf ook vakerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]achzo, dan maar hier verder! Maar dat feestje zal dus nog wel ff doorgaan
volgende keer gewoon tegelijk plannen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat zal wel, is ook helemaal niet erg .... we doen het zelf ook vaker![]()
*Kijkt*quote:
Ik sta al twee weken om 7 uur op vanwegen een nieuwe badkamer en keuken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Kijkt*
*Met ogen knippert en nog een keer kijkt*
Nu al hier tong?Verder: mogge.
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
farfan farfan jalalalalaala farfan farfan jalalalalaala farfan farfan jalalalalaala
En daar wordt je eerder wakker van? Of is de boel nog in aanbouw?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta al twee weken om 7 uur op vanwegen een nieuwe badkamer en keuken.
Dinsdag is alles weer normaal.
Dat sms-de ik op de avond zelf nog aan MaxPower, nu maar Liverpool.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:
Hoi
Nou ff hopen dat Liverpool straks uit de koker komt rollen.
Mooi tripje weer en een tegenstander waar PSV kansen tegen heeft
en voor de mannen van Co hopen op Austria Wien !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:
Hoi
Nou ff hopen dat Liverpool straks uit de koker komt rollen.
Mooi tripje weer en een tegenstander waar PSV kansen tegen heeft
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sms-de ik op de avond zelf nog aan MaxPower, nu maar Liverpool.
Hoe laat is het?
*telt mee*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoest verders SCHurk?
Heb je je wel een beetje gedragen in het Spaanse?
2 hours and 41 minutes to the draw
Die is toch niet zo lang bezig ? tenminste dat hoop ik voor jouquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Kut,, ik moet om 11.00 bij de tandarts zijn![]()
Volgens TT 202 is het net andersom Tongemans.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:39 schreef tong80 het volgende:
Even op teletekst gekeken.
De loting van de UEFA-cup begint om 12 uur. En om één uur de CL. Nederland-2 idd.
Ok, het is nog vroegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens TT 202 is het net andersom Tongemans.
voor Tong is het immers nog midden in de nacht !!quote:
Heel m'n biologische klok is over de stuur.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor Tong is het immers nog midden in de nacht !!
Het wordt Juvequote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:22 schreef PyTh het volgende:
Vind eigenlijk alles goed al zie ik Milan, Juve of Lyon niet graag uit de koker komen.
Nee man die loten Milanquote:
Nee toch? Ik ben ook wat in de war dat het forum nog steeds draait, maar dit is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:01 schreef JaWi het volgende:
The world has gone completely mad.
Ik heb het nog niet gelezen. Er zal wel weer een diepere gedachte achter zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb trouwens gisteren een nieuw boek gekocht en kreeg daarbij dat boekenweek geschenk "de zomer hitte " van Jan wolkers...
je leest het uit in 2 uurtjes... maar wat een verhaal zeggaat echt nergens over.. of ligt dat aan mij..
Dan heb ik die ff gemist volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gelezen. Er zal wel weer een diepere gedachte achter zitten.
ik heb liever nu al een bier.....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:30 schreef Lionheaad het volgende:
nog een half uurtje....
* lionheaad zet pilsje klaar voor Againzenderquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb liever nu al een bier.....
Ga ook ff kijken, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:zit klaar voor de loting, wil absoluut geen Chelsea en Lyon en liever geen AC Milaan, voorkeur voor Liverpool!
Ben het helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:zit klaar voor de loting, wil absoluut geen Chelsea en Lyon en liever geen AC Milaan, voorkeur voor Liverpool!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad zet pilsje klaar voor Againzender
kopballen van Vennegoor en Alex, nu interview met Bommelquote:
Dat boeit niet, in de halve finale zijn het allemaal moeilijke wedstrijden. Ik voorspel dat PSV wint van Lyon en meestal heb ik gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef appelsientje het volgende:
als we door gaan moeten we tegen AC milaan
Lyon die is echt in top vorm gewoon....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
Kan wel leven met de loting hoor, wat had je dan willen hebben eend
Ja, maar dan nog, beetje vertrouwen in ons eigen! PSV geeft weinig wegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lyon die is echt in top vorm gewoon....
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, beetje vertrouwen in ons eigen! PSV geeft weinig weg
Elber toch niet meer Tong die zit bij Gladbach tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:28 schreef tong80 het volgende:
Erg moeilijke tegenstander.Elber, Wiltord, Diara.
voor mij was Chelsea t ergste geweest maar Lyon was voor mij t op één na ergstequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Wassup eend? Zo erg is het toch niet?
Met de auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben ff aan het kijken hoe je het goedkoopst naar lyon kan gaan..
PSV ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je had sowieso moeiljik geloot maar liever Liverpool of desnoods Munchen maarja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
Kan wel leven met de loting hoor, wat had je dan willen hebben eend
met het vliegtuig ben je iets van ¤ 129 kwijt..quote:
met 3 of 4 man in een auto ben je dus een stuk goedkoper uitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
met het vliegtuig ben je iets van ¤ 129 kwijt..
lees ik net.
Daar ben ik het helemaal mee eens.. maar toch na wat ik de afgelopen wedstrijden heb gezien van Lyon.... maar goed Monaco speelde gelijkquote:
en PSV niet danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:
zitten die serieus bij de definitieve selectie?quote:
Het is echt niet normaal he.quote:
ja vd vaart speelde ook niet wat nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal he.
"Ik roep alleen spelers op die echt spelen bij hun club"
Dus roept ie ook maar Van der Vaart en Babel op, goed zo Marco! En Melchiot speelt toch ook niet? Dat Ooijer er niet bij zit is trouwens logisch, want die speelde zondag niet door een schorsing.
Opstelling tegen Roemenië:
Van der Sar
Kromkamp - Heitinga - Boulahrouz - Van Bronckhorst
Maduro - Sneijder - Van der Vaart
Meerdink - Van Nistelrooij - Babel
Vanaf Eindhoven is het zo'n 800 KMquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:42 schreef rubbereend het volgende:
tis rond de 900 km naar Lyon.
kom je appelsientje en mij dan niet ophalenquote:
Ja gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je appelsientje en mij dan niet ophalen
die gaten kunnen altijd worden opgevuldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef PyTh het volgende:
Veel achterhoekse PSVers hier haha
Wordt voor mij hoor ik net moeilijk om er naar toe te gaan.
Zijn al 2 personen afwezig van mijn groep in die week![]()
Hopen dat er wat te regelen valt.
Dat is toch prima te rijden ljikt mij, zeker als je de auto een beetje vol hebt, spreidt mooi de kosten.quote:
dat zal opluchtenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef tong80 het volgende:
Tong kan over 3 uurtjes na 2 en halve week afzien weer op z'n eigen WC-pot poepen
Ja ik kijk er naar uitquote:
Dat is zeer prettig nieuwsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:25 schreef Vom het volgende:
Rondje van mij!
Moeders is terug uit het ziekenhuis
Daar moet op gedronken worden!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:25 schreef Vom het volgende:
Rondje van mij!
Ajax is er toch twee rondes geleden al uitgevlogen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef Vom het volgende:
Lagen we er uit?
jij bent in de war met Haarlem !!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax is er toch twee rondes geleden al uitgevlogen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:25 schreef Vom het volgende:
Rondje van mij!
Goddorie, verslik ik me toch in mn bier zegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:49 schreef golfer het volgende:
Rondje op het briljante selectie-beleid van Van BaSCHten.
Wel eerst even in de thee soppen, he, dat kaakje, want anders kan ik het met mijn kunstgebit niet wegkrijgen.quote:
Kijk, DAAR drinken we opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Biertje op de eerste stapjes!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoeraquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Daar drink ik graag op.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Altijd goedquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
knap en dat op je 31equote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil olvarit bloemkool.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[relativeermodus aan]
Nog een rondje op de eerste stapjes!
[relativeermodus uit]
Watblief?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:09 schreef SCH het volgende:
met ook nog een zjroentje die eroverheen gaat,
Kom er net achter dat ik precies 1 maand en 4 jaar op Fok! zit... damm das best lang eigenlijk...quote:Geregistreerd op: zondag 18 februari 2001 @ 19:11
Is dat de broer van Peter Plop die kabouter speelt in Belgiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
Er is ook nog goed nieuws
HILVERSUM NCRV-voorzitter Kees Klop is
per direct opgestapt.Zijn positie bij
de omroep stond onder druk,nadat hij
zijn medewerkers had verplicht een
cursus protestantisme te volgen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:09 schreef SCH het volgende:
dat kloterige hautaine kuttoontje van je dat je ouder bent en het allemaal zo goed weet, moet je maar eens achterwege gaan laten, dat stoort.
( Marco laat zich kennen ) begon met op de man spelen. Wie kaatst kan de bal verwachten is het spreekwoord. Dat spreekwoord gaat ook hier weer op.quote:Kun je ook serieus reageren in plaats van die zogenaamde grappige posts?
We kunnen natuurlijk ook gewoon in KLB doorgaan, daar is al een topicquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:16 schreef rubbereend het volgende:
komt er geen deeltje 2 van t topic SCH, k heb jammergenoeg de discussie grotendeels aan me voorbij moeten laten gaan
Nou is niet erg hoor ik mis ook van alles hierquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Ben ik buiten op het veldje aan het oefenen voor de volgende voorselectie mis ik gewoon de hele rel hier
Onder andere dit toontje dus. Je bent echt geniepig en vuil bezig, en blijkbaar geniet je ervan, dat zegt me genoeg. Je moet gewoon eens wat beter opletten hoe je zo'n discussie binnentreedt. Ik ben zo gek om je er wel op aan te spreken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar heb ik dat geschreven
Maar goed, ik ga ook even wat andere dingen doen en hoop dat de rode waas voor je ogen snel weer verdwijnt. Ik heb me verder kostelijk geamuseerd vanmiddag.
Ja lekker, heb al vanaf 12 uur weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou is niet erg hoor ik mis ook van alles hier![]()
Heb geen eens een idee waar het over gaat.....
biertje iemand ?
als zijn wc in zijn keuken staat dan houd ik het op keuken inwijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:58 schreef SCH het volgende:
Heb ik Tong80 nou van me vervreemd? Of is ie zijn nieuwe keuken aan het inwijden?
dus mag jij bij de volgende rel het odnerwerp zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef VoreG het volgende:
Ben ik buiten op het veldje aan het oefenen voor de volgende voorselectie mis ik gewoon de hele rel hier
Wat jij 'geniepig' noemt, komt op mij eerder over als 'Ik zal maar de eerste zijn die zich terugtrekt. Ajuus allen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Onder andere dit toontje dus. Je bent echt geniepig en vuil bezig, en blijkbaar geniet je ervan, dat zegt me genoeg. Je moet gewoon eens wat beter opletten hoe je zo'n discussie binnentreedt. Ik ben zo gek om je er wel op aan te spreken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus mag jij bij de volgende rel het odnerwerp zijn
dan komt SCH voor een diepgaand interviewquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komen er dan ook foto's en interviews?
Die brandt me dan gelijk weer helemaal afquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt SCH voor een diepgaand interview
Je hebt het duidelijk niet gevolgd dus bespaar je me analyse. Het ging niet over terugtrekken maar over binnenkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat jij 'geniepig' noemt, komt op mij eerder over als 'Ik zal maar de eerste zijn die zich terugtrekt. Ajuus allen!'. Hij plaatst zichzelf zo boven de verhitte en niet-altijd-even-aardige discussie, op een manier die niet storend is, maar laat zien dat alles dat naar zijn hoofd wordt gegooid hem ook maar geen ene reet kan schelen.
Dan mag je in mijn microfoon pratenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die brandt me dan gelijk weer helemaal af
Jij snapt je eigen post nog niet eens; jij hebt het over 'dit toontje' in een post die je citeert van Golfer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet gevolgd dus bespaar je me analyse. Het ging niet over terugtrekken maar over binnenkomen.
Ach, ga toch naar Ahoy morgen.quote:
Zaalkorfbal, dat is niet voor diehardsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach, ga toch naar Ahoy morgen.
160!?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend paaseieren verstopt voor de klas, ze hadden ze bij nader inzien niet alle 160 gevonden, want toen ik naar huis ging, zag ik er nog één.
Misschien had de paashaas er echt een gebracht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Eric van Sauers! Was erg leuk gisteren.
Vanochtend paaseieren verstopt voor de klas, ze hadden ze bij nader inzien niet alle 160 gevonden, want toen ik naar huis ging, zag ik er nog één.
Maar zo is het wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zaalkorfbal, dat is niet voor diehards
Van chocola neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Je hebt een beetje Co uit zitten hangen, maar dan met paaseieren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Middag!
En hartelijk dank voor deze enorme eer waarmee jij mij belachelijk probeert te maken, en op een 'zwakke' manier de discussie probeert te winnen. Ik heb mijn argumenten gepresenteerd in die post. Als je daar niet op wilt reageren, fine with me. Als je er wél op wilt reageren, dan zou ik niet deze methode van reageren kiezen, want dit is een enorm zwaktebod IMO. Je gaat over op het bagatelliseren van mijn hele punt. Als jij het echt zo lachwekkend zwak vindt, dan moet je VERDOMME de discussie, voor zover die er is, proberen te winnen en mij mijn fouten laten inzien. Dat gaat hiermee niet lukken, dat geef ik je op een blaadje. Dit is eerder lachverwekkend en ergernis opwekkend.quote:
Mja, degenen die maar steeds blijven reageren maken zich er blijkbaar net zo druk omquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt een beetje Co uit zitten hangen, maar dan met paaseieren.
En over die Marco discussie, ik heb me kostelijk vermaakt. Waar maken sommigen zich toch zo druk om zeg?
Nee, dat zei hij. Iedereen heeft toen voor niks lopen zoeken omdat ie ze niet had verstopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Nee, want ik deed het niet als ludieke straf. En Co had ook paaseieren hoor.
Ik was gisteren al terug hoor.quote:
Maar toen was ik er niet, dus had je nog niet gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik was gisteren al terug hoor.
Dat was niet de intentie, al kwam het er wel op neer. De intentie was dat ik probeerde mijn mening over het geheel duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:07 schreef golfer het volgende:
Lief van je dat je mij probeert te verdedigen hoor Legolas
De juiste instelling om het weekend in te gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
WEEKEND!
Bier, Maartje, Shoppen en Uiteten!
Maar vooral NIET werken!
Wat mij betreft wel, je blijft de arrogante blaaskaak uithangen met je 'onzin' en 'persoonlijke aanvallen'. Jij moet op je gedrag letten, ik durf je er op aan te spreken itt anderen en misschien kan je er wat mee in plaats van er overheen te walsen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:07 schreef golfer het volgende:
Lief van je dat je mij probeert te verdedigen hoor Legolas, maar niet nodig. Kan ik zelf prima als ik het belangrijk genoeg zou vinden om op de onzin en persoonlijke aanvallen van SCH in te gaan.
Wat mij betreft verder niet de moeite waard om verder op in te gaan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
De juiste instelling om het weekend in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |