quote:Loeki de Leeuw terecht
Uitgegeven: 17 maart 2005 17:57
Laatst gewijzigd: 17 maart 2005 18:01
KAATSHEUVEL/HILVERSUM - Loeki de Leeuw is terecht. Zijn 'ontvoerders' hebben de bekende reclamemascotte achtergelaten in De Efteling, meldde een woordvoerder van het attractiepark in Kaatsheuvel donderdag.
De STER erkende donderdag mee te hebben gewerkt aan de verdwijning van het leeuwtje. Een woordvoerder van de STER noemde de ontvoering van Loeki een verzinsel. "We vonden het een aardige manier om duidelijk te maken dat Loeki een nieuw onderkomen kreeg."
quote:
Nu je het zegt .... nee. Biertje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi, hebben jullie mij gemist?
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Inkopper: " En wie ben jij?"quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ironisch genoeg zegt ie dat terwijl ik nog geen 16 ben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nu je het zegt .... nee. Biertje?
En jij bentquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Dione is verreweg van flauw hoorquote:
Flesje bubbeltjeswater voor deze jongen, biertje voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ironisch genoeg zegt ie dat terwijl ik nog geen 16 ben.
Ondertitel zegt genoeg, denk ik.
Kom eens met wat nieuws knulquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hee broekiequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Straal jij dan eens wat inspiratie in.quote:
Jarig zijn is kutquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
Pfff meneer is overmorgen jarig en komt maar weer eens binnenwandelen, wat verwacht je nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |