quote:Loeki de Leeuw terecht
Uitgegeven: 17 maart 2005 17:57
Laatst gewijzigd: 17 maart 2005 18:01
KAATSHEUVEL/HILVERSUM - Loeki de Leeuw is terecht. Zijn 'ontvoerders' hebben de bekende reclamemascotte achtergelaten in De Efteling, meldde een woordvoerder van het attractiepark in Kaatsheuvel donderdag.
De STER erkende donderdag mee te hebben gewerkt aan de verdwijning van het leeuwtje. Een woordvoerder van de STER noemde de ontvoering van Loeki een verzinsel. "We vonden het een aardige manier om duidelijk te maken dat Loeki een nieuw onderkomen kreeg."
quote:
Nu je het zegt .... nee. Biertje?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi, hebben jullie mij gemist?
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Inkopper: " En wie ben jij?"quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ironisch genoeg zegt ie dat terwijl ik nog geen 16 ben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nu je het zegt .... nee. Biertje?
En jij bentquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Dione is verreweg van flauw hoorquote:
Flesje bubbeltjeswater voor deze jongen, biertje voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ironisch genoeg zegt ie dat terwijl ik nog geen 16 ben.
Ondertitel zegt genoeg, denk ik.
Kom eens met wat nieuws knulquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hee broekiequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Straal jij dan eens wat inspiratie in.quote:
Jarig zijn is kutquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
Pfff meneer is overmorgen jarig en komt maar weer eens binnenwandelen, wat verwacht je nou?
Er waren oude beelden van Jambers erbij, op dat moment viel ik het programma binnenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jensen is NOOIT leuk.
Accuut van de beeldbuis afhalen die mongool
Dat komt nog wel, dat waar jij op doelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:55 schreef VoreG het volgende:
Pfff meneer is overmorgen jarig en komt maar weer eens binnenwandelen, wat verwacht je nou?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
<stilte>
Nee? Mooi zo.
Dat duurt minstens nog een uur!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jarig zijn is kut
Gelukkig ben ik dat nog langer niet
Dat had ik al gegokt zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
Yup, ww is voetbal
Subtielquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jarig zijn is kut
dat beetje wisselgeld? k heb meteen een minardi onderdeel vervangen, daar scoor k toch niet of nauwelijks punten mee dus kost t sowieso dat geld zonder dat t iets opleverd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dione is verreweg van flauw hoor
Voor de F1-managers; gaan jullie wisselen? Ik kan namelijk wel een beetje opwaarderen, maar vind het een beetje zonde van de transferkosten, omdat ik er niet bijster veel mee opschiet
Té subtiel.quote:
Daarvoor moet je ook geboren zijn lieverd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jarig zijn is kut
We zijn het eens man, moeten we dat ergens melden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jensen is NOOIT leuk.
Accuut van de beeldbuis afhalen die mongool
Klopt,ik ben opgericht zoals je weetquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook geboren zijn lieverd.
Dat is waar. Minardi ook maar vervangen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat beetje wisselgeld? k heb meteen een minardi onderdeel vervangen, daar scoor k toch niet of nauwelijks punten mee dus kost t sowieso dat geld zonder dat t iets opleverd.
Denk ik wel jah,open er een topic over zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn het eens man, moeten we dat ergens melden?![]()
omg de zelfde wissel als ik heb gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is waar. Minardi ook maar vervangen.
* dit weekend erg afhankelijk van Toyota
Nergens last vanquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg nu alle kleuren van de regenboog in mn scherm, hebben jullie daar ook last van?
En welterusten Clauwheee!
nee nog steeds dat klote grijsquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg nu alle kleuren van de regenboog in mn scherm, hebben jullie daar ook last van?
En welterusten Clauwheee!
In ieder geval 1 iemand die ik voorblijfquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg de zelfde wissel als ik heb gedaanhad k maar nix gezegd had k nog een mogelijkheid gehad om wat punten tov je te winnen
die werkte na de omzetting op de nieuwe servers niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
Eend wat is er mis met de oude layout?
Nu wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die werkte na de omzetting op de nieuwe servers niet meerdus k zit weer op gezadeld mar die grijze troep
Ja die vond ik ook altijd wel ok, die gele.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
Grijze troep is best oke inderdaad, al heb ik liever de nieuwe oude layout
Ik heb ook niet echt problemen met de grijze.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
Grijze troep is best oke inderdaad, al heb ik liever de nieuwe oude layout
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
vandaag was dus een memorabel Fok dagje, praktisch de hele dag online gebleven en de snelheid
Ik hol ook naar mijn snelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijken of naar mijn hol snellen net zo snel gaat
vieren we de 0-1:)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:19 schreef pascalheister het volgende:
tussen de hollen door pak ik maar een biertje
Het zijn nogal euh .... "andere" types hiernaastquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:is het dan slimmer om bij de buren mee te gaan zuipen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het zijn nogal euh .... "andere" types hiernaast
Neem in je hoofd verstokte gothics, vermenigvuldig dat beeld met 10, en je hebt de bezetting van het feestje hiernaast, met bijbehorende muziek. Op zich niks mis mee, zomers kun je dr prima een pilsje mee drinken, een gemengd feest is ook nog te doen, maar dit is me net iets te in-crowd![]()
Dat zal wel, is ook helemaal niet erg .... we doen het zelf ook vakerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]achzo, dan maar hier verder! Maar dat feestje zal dus nog wel ff doorgaan
volgende keer gewoon tegelijk plannen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat zal wel, is ook helemaal niet erg .... we doen het zelf ook vaker![]()
*Kijkt*quote:
Ik sta al twee weken om 7 uur op vanwegen een nieuwe badkamer en keuken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Kijkt*
*Met ogen knippert en nog een keer kijkt*
Nu al hier tong?Verder: mogge.
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
farfan farfan jalalalalaala farfan farfan jalalalalaala farfan farfan jalalalalaala
En daar wordt je eerder wakker van? Of is de boel nog in aanbouw?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta al twee weken om 7 uur op vanwegen een nieuwe badkamer en keuken.
Dinsdag is alles weer normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |