quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Ik voel stieken hoop opkomen dat ze kwalificatiewedstrijden gaan verliezen.
Waar is Makaay? Waar is Ooijer? Waarom Van der Vaart, die speelt toch niet bij Ajax?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Met Davids en Seedorf hebben we grote prijzen gewonnen ofniet!
Ik niet, maar ik vind dit wel echt schandalig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Ik voel stiekem hoop opkomen dat ze kwalificatiewedstrijden gaan verliezen.
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Ik voel stiekem hoop opkomen dat ze kwalificatiewedstrijden gaan verliezen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef ferrarifreak het volgende:
Het is wachten op de 'calimero'-reacties, want op dit forum zal 90 % het er wel mee eens zijn dat Maduro geselecteerd is.
Ik heb een grafhekel aan Ajax maar Van Basten heeft vrij veel krediet bij mij... Zolang we nog bovenaan in de kwalificatie staan vind ik het best. De winnnende coach heeft altijd gelijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar is Makaay? Waar is Ooijer? Waarom Van der Vaart, die speelt toch niet bij Ajax?
Dat valt me nog meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajacieden zijn het hier ook niet mee eens
speelt diequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wo ist Pi-Air.... ?
En "nog" een paar andere geen Ajax spelersquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef Pool het volgende:
Bovendien boeit het niet of nu Babel, Kluivert of Vennegoor in de selectie zit. We winnen toch wel, want we hebben Robben.![]()
Dat denk ik ook niet. Ik was het er ook niet mee eens dat Yildirim geselecteerd werd. Liefhebbers zijn heus wel in staat om over hun clubvoorkeur heen te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om het op clubvoorkeur te gooien, maar het is totaal onverwachts en ik snap er ook weinig van.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Het valt me nog mee dat hij niet iemand van de F-jes van Ajax selecteert.
Maar goed, dit voorspelde ik toen hij aantrad - toen werd ik uitgelachen, hij zou wel professioneel genoeg zijn om zijn clubvoorkeur te verbloemen. Dat lukt hem dus niet en ik vind het echt moeilijk om nu nog een prettig gevoel bij Oranje te hebben.
Waarom is dat te makkelijk. Hij kiest voor de jongens die hij kent en getraind heeft, die hebben zijn voorkeur. Dat is nu wel duidelijk en hiermee valt hij echt door de mand. Ik heb het altijd een slecht idee gevonden om zo'n duidelijke clubman nu al bondscoach te laten worden, hij zal ook wel balen dat ie koeman niet kan opvolgen en in een dipje zittenn. De schat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om het op clubvoorkeur te gooien
Van Bommel is Limburgerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef RealKnuckles het volgende:
Zolang van Bommel maar niet meespeelt, die man maakt iedere wedstrijd wel een paare vieze overtredingen
Tevens een arrogante kwal
1 2 3 4 5 | Van der Sar Kromkamp - Boulahrouz - Bouma Cocu Landzaat - Van Bommel - Van der Vaart Meerdink - Van Nistelrooij - Robben |
Misschien is het voor Maduro juist wel goed om zop snel met de 'grote' jongens mee te doen. Maar of het ook goed is voor het Nederlands Elftal....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nog het ergste voor Maduro zelf - Van Basten zet hem te kijk, maakt hem echt kwetsbaar. Het is dom en onverantwoordliejk.
Mja idd alleen Sneijder voor van Bommelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
De beste ploeg met deze selectie:
[ code verwijderd ]
Waar zie je mij schelden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg Knuckles als je alleen kan schelden en vloeken ga dan ergens anders posten
Tuurlijk joh! Maduro is een toppertje!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien is het voor Maduro juist wel goed om zop snel met de 'grote' jongens mee te doen. Maar of het ook goed is voor het Nederlands Elftal....
Wordt je graag kwal genoemd?quote:
Kuijt voor Meerdink, Van Bommel en Landzaat van plek wisselen en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
De beste ploeg met deze selectie:
[ code verwijderd ]
is goed Van Bommel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Graag zelfs, noem mij geen RK of Knuckles of whatever, maar gewoon KWAL![]()
Vind je niet? We spelen in een niet al te sterke poule en laten tot nu toe weinig zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef showmelove het volgende:
Erg ongeloofwaardig selectiebeleid, maar ik vind dat we pas mogen klagen als de resultaten tegenvallen. En dat is vooralsnog niet het geval.
Hoezo "de waarheid"?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Arrogante kwal is gewoon de waarheid en heeft nix met schelden te maken, ga ergens anders posten als je niet tegen een andere mening kan die klopt.
Poeh, alsof DeJong en Steek geselecteerd heeft ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Bel Marco even Doc, en zeg dat je Ajacied bent. Gegarandeerd dat je geselecteerd wordt
Het is algemeen erkend een van de sterkste poules die er tussen zit ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je niet? We spelen in een niet al te sterke poule en laten tot nu toe weinig zien.
Dat hij iedereen onder uit maait en arrogant is valt gewoon niet te ontkennen, daarom is het "De waarheid"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo "de waarheid"?
Hij is een mens en geen kwal. Dat om te beginnen.
Oh nee hoor ik heb een verschrikkelende hekel aan zijn rotkopquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom is iedereen hier tog van Bommel fan?
ben ook geen fan hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Idd niets meer als wel aardig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:07 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik heb een verschrikkelende hekel aan zijn rotkop
Maar op dit moment doet hij het wel aardig
Precies. In plaats van af en toe rustig zijn minuten meepikken moet die het nu meteen maar laten zien. Er zal op hem gelet worden. Als die slecht speelt (wat natuurlijk kan als net debuterende speler) zal die beoordeeld worden op grond van zijn selectie voor oranje. Van Basten legt onnodig veel druk op zijn schouders.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nog het ergste voor Maduro zelf - Van Basten zet hem te kijk, maakt hem echt kwetsbaar. Het is dom en onverantwoordliejk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is algemeen erkend een van de sterkste poules die er tussen zit ...
hij kan toch alsnog zijn minuten meepikken? of staat hij al zeker in de basis?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Precies. In plaats van af en toe rustig zijn minuten meepikken moet die het nu meteen maar laten zien. Er zal op hem gelet worden. Als die slecht speelt (wat natuurlijk kan als net debuterende speler) zal die beoordeeld worden op grond van zijn selectie voor oranje. Van Basten legt onnodig veel druk op zijn schouders.
Het gaat om het woord 'rustig'. Er ligt nou al meteen druk op zijn schouders dat die zijn uitverkiezing maar even moet waarmaken. Als hij slecht speelt zal die meteen met zijn selectie geconfronteerd worden. Dat lijkt me dodelijk voor een net beginnende carriere.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij kan toch alsnog zijn minuten meepikken? of staat hij al zeker in de basis?
Een hersenschudding kan snel voorbij zijn (zie Timmer). Maduro's keuze is zeer opmerkelijk te noemen (ik zou eerder Seedorf selecteren) maar ik kan me erwerkelijk niet druk om maken. En over serieus genomen worden? Jij denkt toch ook niet dat je alleen serieus genomen wordt als je de door de meerderheid gedragen mening aanhangt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Is er iets met je. Je wilt een keeper met een hersenschudding selecteren. Je vindt die keuze voor Maduro blijkbaar logisch. Ik denk dat weinigen je nog serieus nemen, of zit je gewoon lekker te dissen?
Omdat het een heel goede voetballer is. Een van de betere die in NL rondloopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Je hebt gelijk Van Bommel!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Idd niets meer als wel aardig ja![]()
Typisch Nederlands... We staan wel bovenaan hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je niet? We spelen in een niet al te sterke poule en laten tot nu toe weinig zien.
PSV ook, en...?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Typisch Nederlands... We staan wel bovenaan hoor...
Dus een keeper die ook niet zo sterk is momenteel met een behoorlijk risico selecteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Een hersenschudding kan snel voorbij zijn (zie Timmer).
Je wordt serieus genomen als je een afwijkende mening kan onderbouwen en dat doe je vooralsnog niet. Jij kan je er niet druk om maken, dat heeft alles met Ajax te maken en dat vind ik nogal lafjes.quote:Maduro's keuze is zeer opmerkelijk te noemen (ik zou eerder Seedorf selecteren) maar ik kan me erwerkelijk niet druk om maken. En over serieus genomen worden? Jij denkt toch ook niet dat je alleen serieus genomen wordt als je de door de meerderheid gedragen mening aanhangt?
De andere poules.quote:Tenslotte: Welke poule is sterker dan?
Eensch, zowel Maduro als Babel als VdVquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat heb je nu 3 keer gezegd. Dat is wel genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat nou als Maduro onder Blind niet meer in basis staat?
Oh wacht domme vraag het is een Ajacied![]()
Van mij mogen ze keihard op hun bek gaan
Dat Makaay niet geselecteerd wordt is op zich niet zo gek, hij is herstellende van een blessure.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Meerdink en Maduro boven Makaay, wat een grap van een bondscoach is Marco van Basten.
En Maduro heeft natuurlijk véél meer gepresteerd dan Clarence Seedorf!
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1. Het ging er om dat je deed alsof iedere NLse Ajacied altijd gekozen wordt. Ik noemde die twee namen om te laten zien dat dat dus niet het geval is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Dus een keeper die ook niet zo sterk is momenteel met een behoorlijk risico selecteren.
[..]
2. Je wordt serieus genomen als je een afwijkende mening kan onderbouwen en dat doe je vooralsnog niet. Jij kan je er niet druk om maken, dat heeft alles met Ajax te maken en dat vind ik nogal lafjes.
[..]
3.De andere poules.
Dat zou je ook zeggen als je PSV-fan was. Interesseert alleen het Ajaxbelang je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wel.
Marco kent Babel en Maduro erg goed. Hij weet wat ze te bieden hebben.
Het is misschien wat vroeg, maar ik vind het wel okay..
Valt het opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat heb je nu 3 keer gezegd. Dat is wel genoeg
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef DIJK het volgende:
Ik zeg m'n vertrouwen op in het nederlands 11tal. Ik ben supporter af totdat die lijer van een van basten oprot. Kom nou zeg, Maduro.. En ik weiger sowieso al een team te supporteren waarvoor kansloze voetballers als Martijn Meerdink geselecteerd worden. Kom op zeg. We worden gewoon het lachertje zo. Het lijkt wel een speeltuin.
ajacieden vinden het leuk als er ajacieden geselecteerd worden zo raar is dat toch niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou je ook zeggen als je PSV-fan was. Interesseert alleen het Ajaxbelang je dan?
Het valt me op dat jij en Doc niet kunnen relativeren en over de grenzen van je club heen kunnen kijken.
Dat je niet moet gaan lopen zeiken dat we niks laten zien...quote:
Ik kan het toch ook wel best begrijpen. Hij heeft lang genoeg met Maduro en Babel gewerkt en wat ze kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wel.
Marco kent Babel en Maduro erg goed. Hij weet wat ze te bieden hebben.
Het is misschien wat vroeg, maar ik vind het wel okay..
Oh ironie ontgaat je ook al. Het zou helemaal lachwekkend zijn om op dit moment De Jong en die keeper te selecteren, dat je het voorstelt alleen al zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Doc het volgende:
[..]
1. Het ging er om dat je deed alsof iedere NLse Ajacied altijd gekozen wordt. Ik noemde die twee namen om te laten zien dat dat dus niet het geval is.
Ik zou het belachelijk vinden als nu Jeroen Drost geselecteerd zou worden.quote:2. Dat het met Ajax te maken heeft kan je niet onderbouwen. Als het een talentvolle jonge H'veen geweest zou zijn die goed op een bepaalde plek kan spelenen waarvan de coach WEET dat-ie dat kan zou ik het ook prima vinden
Dat stond er dus zal ik het wel menen he. Nederland heeft geluk gehad met deze poule en laat tot nu toe bar weinig zien.quote:3. Alle andere poules zijn sterker volegsn jou? Echt?
Geblesseerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Valt het op![]()
Met Babel heb ik eerlijk gezegt niet zon probleem.
Trouwens is Makaay gebleseerd of gewoon niet geselecteerd?
Nee tuurlijk niet. Het blijft belachelijk. Van Basten heeft zich gediskwalificeerd hiermee. Dat kan hij niet meer herstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks gaat het gewoon heel erg goed en zijn de monden van de meeste hier weer gesnoerd
We staan bovenaan....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
Dat stond er dus zal ik het wel menen he. Nederland heeft geluk gehad met deze poule en laat tot nu toe bar weinig zien.
Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou je ook zeggen als je PSV-fan was. Interesseert alleen het Ajaxbelang je dan?
Het valt me op dat jij en Doc niet kunnen relativeren en over de grenzen van je club heen kunnen kijken.
Ik kan prima relativeren, alleen jij niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat slaat echt op stront.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het blijft belachelijk. Van Basten heeft zich gediskwalificeerd hiermee. Dat kan hij niet meer herstellen.
Balk in je ogen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef ASroma het volgende:
meerdink, maduro, van bronkhorst, babel?
Waar zijn makaay, seedorf, davids? komt niet naar het stadion om maduro of meerdink te zien spelen laat staan een stuntelende van bronckhorst.
Maar goed ik zeg niks als ze die wereldbeker maar winnen anders wordt van basten wat mij betreft net zo afgebrandt als dick advocaat
Of hij ziet de kwaliteiten van Babel en Maduro en gaat die goed gebruiken wat goed uitpakt.. Ik denk dat als Marco bij Heerenveen stage had gelopen en er twee goede talenten daar rondliepen hij idd misschien die eerder had genomen. Maar met Babel en Maduro heeft ie nu eenmaal al ervaring.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het blijft belachelijk. Van Basten heeft zich gediskwalificeerd hiermee. Dat kan hij niet meer herstellen.
Tot nu toe heeft Seedorf nog nooit echt goed gespeeld in Oranje, van Basten geeft nu kansen aan nieuwe namen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef RedGuy het volgende:
Van Basten weet vast wel wat Maduro en Babel kunnen.. in de beloftencompetitie en een paar wedstrijdjes tegen de onderste ploegen van de HCE.
Seedorf en Davids staan in de kwartfinale van de CL, maar dat is minder belangrijk natuurlijk, als je maar scoort tegen De Graafschap en NEC.
Omdat Hofs een heel andere type speler is...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef Xante het volgende:
Fijn dat hij ze Babel en Maduro goed kent, maar dat is toch geen reden om iemand te selecteren? Waaro Maduro wel, en bijv. Hofs niet? Ik snap er geen reet van. Zolang je een "talent' bij Ajax bent kan je gegarandaard op een selectie voor het Nederlands elftal rekenen lijkt het wel.
Dieptriest.
Seedorf heeft al vaak genoeg de kans gekregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:29 schreef RedGuy het volgende:
Van Basten weet vast wel wat Maduro en Babel kunnen.. in de beloftencompetitie en een paar wedstrijdjes tegen de onderste ploegen van de HCE.
Seedorf en Davids staan in de kwartfinale van de CL, maar dat is minder belangrijk natuurlijk, als je maar scoort tegen De Graafschap en NEC.
Je moet hierbij niet vergeten dat hij vaak invaller was en dus soms maar een paar minuten heeft gespeeld in een interland.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef Cassii het volgende:
42 interlands en 6 doelpunten... hij speelt gewoon niet zo lekker als in de Bayern
Nee tuurlijk, spelers selecteren omdat je ze kent en omdat je een voorliefde hebt voor een club, hoort niet. Van Basten: het is over en uit. Ik hoop niet dat we verliezen maar ik hoop ook niet meer dat we winnen. Voor voetballiefhebbers is dit de dood in de pot.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat slaat echt op stront.
Wanneer Nederland Roemenie nu de mat afveegt met 5-0 en een uitblinkende Babel en Maduro in de basis. Dan heeft hij het toch goed gezien. Wacht nou maar eerst af hoe en wat er gaat gebeuren en naar de argumentatie van Van Basten.
Jij zegt dat we niet verder kunnen kijken dan Ajax. Ik zeg dat jij niet verder kan kijken dan je Ajaxhaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van. Doe niet nou zo flauw zeg.![]()
Integendeel! Dit is juist erg goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, spelers selecteren omdat je ze kent en omdat je een voorliefde hebt voor een club, hoort niet. Van Basten: het is over en uit. Ik hoop niet dat we verliezen maar ik hoop ook niet meer dat we winnen. Voor voetballiefhebbers is dit de dood in de pot.
Ach kom, ik ken jou en Doc langer van vandaag. Ik wist van tevoren precies wie er op welke manier zou reageren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kan prima relativeren, alleen jij niet blijkbaar.
De Ajaxhaat zit weer diep hier..
Het is een opvallende keuze, maar het maakt hem zeker niet ongeloofwaardig. Integendeel, hij bewijst nu wat Bliksem al zei. Het beste team is belangrijk, niet de beste spelers...
Van Bommel kan z'n eierdopje alvast uit de kast halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:34 schreef twi het volgende:
Jammer voor die jongen (Maduro), zal nu wel met een scheef gezicht aangekeken worden door gasten als van Bommel.
Uit het tweede van Ajax bedoel je?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Integendeel! Dit is juist erg goed..
Dit prikkelt nu juist een hoop spelers die ook in Oranje willen spelen.
Ik bedoelde meer dat Hofs al een poos goed bezig is in de HCE, en Maduro net 4 wedstrijden in het eerste van Ajax heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Hofs een heel andere type speler is...
Heeft niets te maken met het niet kunnen toegeven, ik ben het er gewoon mee eens. Hij kent Maduro, dus het is een verrassende, maar imo begrijplijke keuze.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom, ik ken jou en Doc langer van vandaag. Ik wist van tevoren precies wie er op welke manier zou reageren.
Alleen MrDoegewoon, Doc en DrDaggla kunnen niet toegeven dat dit een belachelijke keuze is. Tong80 en The Hives en de andere Ajacieden die ik hier ken wel. twi zal het ook wel niet echt durven toegeven.
Roemenië is niet bepaald een maatstaf voor wat je op het WK gaat tegenkomen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lach me ziek als ze spelen en ze tikken Roemenie compleet van de mat...
Heb vertrouwen...
belachelijk vind ik het inderdaad niet, wel wat overdreven vroeg. Maar goed we zullen zien hoe het uitpakt. Snap niet waarom iedereen ineens over de rooie is over 2 namen in de selectie die misschien niet eens in de basis gaan staan..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom, ik ken jou en Doc langer van vandaag. Ik wist van tevoren precies wie er op welke manier zou reageren.
Alleen MrDoegewoon, Doc en DrDaggla kunnen niet toegeven dat dit een belachelijke keuze is. Tong80 en The Hives en de andere Ajacieden die ik hier ken wel. twi zal het ook wel niet echt durven toegeven.
1> Ik stel het niet voor. Ik zeg dat het aantoont dat niet zomaar iedere Ajacied gekozen wordt. And that's a fact.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
[1]
Oh ironie ontgaat je ook al. Het zou helemaal lachwekkend zijn om op dit moment De Jong en die keeper te selecteren, dat je het voorstelt alleen al zegt al genoeg.
[2]
Ik zou het belachelijk vinden als nu Jeroen Drost geselecteerd zou worden.
Ik kan wel onderbouwen dat het met Ajax te maken heeft. Daggla geeft dat tenminste nog toe.
[3]
Dat stond er dus zal ik het wel menen he. Nederland heeft geluk gehad met deze poule en laat tot nu toe bar weinig zien.
Ja, prima. Maar voor de positie van Hofs heeft Marco blijkbaar andere plannen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Hofs al een poos goed bezig is in de HCE, en Maduro net 4 wedstrijden in het eerste van Ajax heeft gespeeld.
Roemenië is een goede ploeg hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Roemenië is niet bepaald een maatstaf voor wat je op het WK gaat tegenkomen..
Dat vind de helft van wat hier reageert blijkbaar wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt slecht zijn ze ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het is kinderachtig als een bondscoach zit laat leiden door zijn persoonlijke kennissen en vriendenkring. Jij vindt dus dat hij al die jongens uit zijn beloftenteam voorrang mag geven. Rare opvatting hoor. Het zou je sieren je ajaxbril af te zetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het niet kunnen toegeven, ik ben het er gewoon mee eens. Hij kent Maduro, dus het is een verrassende, maar imo begrijplijke keuze.
Raar he, als andere het niet met je eens zijn?.
Het is echt te makkelijk om Ajax er elke keer bij te halen. Het is echt verdomd jammer dat Van Basten niet bij Utrecht, Heerenveen of weet ik veel waar zat, want dan had je minstens 80% van de reacties niet gehad. Tuurlijk is het makkelijk dat hij de club en de spelers kent.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, spelers selecteren omdat je ze kent en omdat je een voorliefde hebt voor een club, hoort niet. Van Basten: het is over en uit. Ik hoop niet dat we verliezen maar ik hoop ook niet meer dat we winnen. Voor voetballiefhebbers is dit de dood in de pot.
Dat zeg ik ook niet. Maar je moet toch gewoon van ze winnen, zonder al te veel moeite.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt slecht zijn ze ook niet hoor.
Er lopen echt wel erg goede spelers tussen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens beter nu al wat jonkies erbij dan straks in 2006 erachter komen dat de oudjes echt niet meer kunnen en als een idioot moeten gaan zoeken naar goede jongere spelers.
Nee hoor. Lees mijn posts maar na. Ik zeg ook meerdere malen dat als Marco een type als Maduro die op een plek goed kan spelen en waarvan de coach dat weet, dat-ie mijn zegen heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van. Doe niet nou zo flauw zeg.![]()
Tja, als je zo onder de indruk bent van Finlandquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef Doc het volgende:
Ik heb ze net nog bekenen en van de 8 poules zit de onze echt bij de sterkste.
Nergens dus. Ik zei alleen dat ik het er mee eens was omdat hij Maduro kent.quote:
Het zou jou sieren die anti-ajax bril af te zetten en net als op die andere fora is het meer de Ajaxhaat die diep zit dan de daadwerkelijk anti-sympathie voor Oranje en van Basten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is kinderachtig als een bondscoach zit laat leiden door zijn persoonlijke kennissen en vriendenkring. Jij vindt dus dat hij al die jongens uit zijn beloftenteam voorrang mag geven. Rare opvatting hoor. Het zou je sieren je ajaxbril af te zetten.
Maar lees eens wat fora: de belangstelling en sympathie voor Marco en zijn Oranje nemen snel af en logischerwijs.
't Hoeft natuurlijk niet in extremis om te slaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Beoordeel Van Basten eens op resultaat, dan pas mag je gaan mekkeren SCH
De vorige bondscoaches bleven te lang hangen bij de oude garde, laat nu de jonge ploeg het maar doen...
Ja typisch Nederlands, negativisme ten top. Wacht eerst eens de wedstrijd af en oordeel dan nog eens...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is kinderachtig als een bondscoach zit laat leiden door zijn persoonlijke kennissen en vriendenkring. Jij vindt dus dat hij al die jongens uit zijn beloftenteam voorrang mag geven. Rare opvatting hoor. Het zou je sieren je ajaxbril af te zetten.
Maar lees eens wat fora: de belangstelling en sympathie voor Marco en zijn Oranje nemen snel af en logischerwijs.
Dat heeft niet zozeer met de voorkeur van een club te maken als wel het kennen van spelers ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Val je nu je eigen Varynen af? Overigens, Niemi, Hyyppia, Kolkka, Tainio en nog een zoot anderen maken Finland een gevaarlijke outsider.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je zo onder de indruk bent van Finland
Sja, dat dachten alle ploegen op het EK ook van Griekenland.......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar je moet toch gewoon van ze winnen, zonder al te veel moeite.
Wat je irrelevant noemtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nergens dus. Ik zei alleen dat ik het er mee eens was omdat hij Maduro kent.
Dat hij hem kent van Ajax is irrelevant.
Persoonlijk vind ik wedstrijden als dit geen mogelijkheid tot "mensen ergens aan te laten ruiken" Kwalificatiewedstrijden op zich niet, of het moet Andorra of Liechtenstein zijn. Dat laten ruiken doe je maar bij echte interessante oefenwedstrijden als Engeland en Argentinie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef Noca het volgende:
Haha, lachwekkend dit
Ik ga er nu toch wel vanuit dat v. Bommel gaat spelen en dat Maduro meegenomen wordt om even aan het grote werk te ruiken vanaf de bank of tribune ...
Je bent gewoon chagrijnig omdat er niemand van Heerenveen bij zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
Jammer Marco, maar je verspeelt het krediet van het Nederlandse publiek met je Babel en Maduro. Succes verder, ik dacht dat je een trainer van een Nederlands eftal dat van ons allemaal.
Het is duidelijk wat de bedoeling is. Volstrekt lachwekkende selectie dit, een slecht draaiend Ajax mag een paar debutaten zonder ervaring leveren. Hier kan je alleen maar om lachen.
Dit was het dan met Oranje. Jammer![]()
Tot zover kan ik snappen dat je vind dat iets vreemd is. Ik vind het ook opmerkelijk - maar heb er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is kinderachtig als een bondscoach zit laat leiden door zijn persoonlijke kennissen en vriendenkring. Jij vindt dus dat hij al die jongens uit zijn beloftenteam voorrang mag geven.
En dan ga je de mist is. Dat heeft dus weinig met Ajax te maken. Hij had net zo goed iemand van een andere club die hij goed kent mogen selecteren en waarvan hij denkt dat-ie het kan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
Het zou je sieren je ajaxbril af te zetten.
Ja, precies, die kent ie van Ajax. Een bondscoach hoort dat niet mee te laten tellen en alle spelers te kennen en te scouten. Dat is nou precies het probleem met Van Basten die nog nauwelijks ervaring heeft en terugvalt op het bekende en dus een soort clubcoach is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met de voorkeur van een club te maken als wel het kennen van spelers ...
We spelen ook tegen Armenie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik wedstrijden als dit geen mogelijkheid tot "mensen ergens aan te laten ruiken" Kwalificatiewedstrijden op zich niet, of het moet Andorra of Liechtenstein zijn. Dat laten ruiken doe je maar bij echte interessante oefenwedstrijden als Engeland en Argentinie.
Dit bewijst alleen maar je Ajaxhaat.quote:
Die twee hadden zich al heel wat meer bewezen dan een Maduro. De jongen zal het vast wel in zich hebben, daar vertrouw ik van Basten wel op. Maar het is gewoon te vroeg om deze jongen er al bij te halen na nota bene 3 wedstrijden op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben benieuwd of Van Basten zijn gelijk gaat halen. Is het echt te vroeg voor die jongens, dan mag je Van Basten er op afrekenen. Iedereen had ook kritiek op Mathijssen en Boulahrouz, die in de laatste interland het centrale spitsenduo van Engeland eenvoudig in de tang hadden...
Ja, en daar hoor je dan weer bijna niemand over.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:46 schreef golfer het volgende:
Gadver!
Marco is helemaal gek geworden.
Die stomme AZ-fan heeft zomaar 5 AZ-ers in de selectie opgenomen.
Voor mij heeft ie afgedaan.
![]()
Je spreekt jezelf tegen. Je zegt eerder dat hij ze selecteert omdat hij ze kent. Dat kan niet dus niet zomaar van iedere andere club.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:46 schreef Doc het volgende:
En dan ga je de mist is. Dat heeft dus weinig met Ajax te maken. Hij had net zo goed iemand van een andere club die hij goed kent mogen selecteren en waarvan hij denkt dat-ie het kan.
Maar is het relevant van welke club ze elkaar kennen dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Je zegt eerder dat hij ze selecteert omdat hij ze kent. Dat kan niet dus niet zomaar van iedere andere club.
Heeft niks met Ajaxhaat te maken, huilie. Ook dan is het belachelijk, een bondscoach hoort een goed overzicht te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit bewijst alleen maar je Ajaxhaat..
Wat maakt het nou uit bij welke club ie vandaan komt. Als ze elkaar van Utrecht hadden gekend had ik het ook prima gevonden.
Die spelen dan ook al bijna de hele competitie in de hoofdmachtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en daar hoor je dan weer bijna niemand over..
Meer dan van veel andere landen ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je zo onder de indruk bent van Finland
Ik een huillie,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft niks met Ajaxhaat te maken, huilie. Ook dan is het belachelijk, een bondscoach hoort een goed overzicht te hebben.
precies, en misschien vind ik of SCH wel dat Maduro zich nog niet bewezen hebben, maar nee dat is dan meteen ajax-haat volgens sommigenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, meer omdat ik Castelen gewoon een zeer gebrekkige voetballer vind.
Z'n argumentatie is iig alles behalve objectief.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:52 schreef Noca het volgende:
[..]
precies, en misschien vind ik of SCH wel dat Maduro zich nog niet bewezen hebben, maar nee dat is dan meteen ajax-haat volgens sommigen![]()
Als Marco bij H'veen jeugd coach was was het mij om het even hoor ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Je zegt eerder dat hij ze selecteert omdat hij ze kent. Dat kan niet dus niet zomaar van iedere andere club.
Nee. Het is sowieso stupide.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar is het relevant van welke club ze elkaar kennen dan?
En er zaten nu 5 Heerenveners in de selectie, waarvan 3 niet in de basis en 1 daarvan met 4 wedstrijden achter zijn naam? Dat zou je dan heel logisch vinden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Als Marco bij H'veen jeugd coach was was het mij om het even hoor ...
Dat hij vooral kijkt naar de mensen die hij kent, dat bewijst zijn overzicht?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een huillie,! Jij niet zeker.
.
Maar dit bewijst juist zijn overzicht imo.
Ik begrijp de selectie van Meerdink beter dan die van Maduro, puur op wat ze al hebben laten zien. Daarnaast heb ik nog wel vertrouwen in van Basten, dus hij zal het vast wel goed zien. Ik vind het moment alleen veel te vroeg en onbegrijpelijk. Maar das mijn meningquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg ik niet...
Het is alleen dat je (bijna) niemand hoort over Martijn Meerdink in de ogen van veel Ajacieden hier blijkbaar... Mij boeit ook dat niet, omdat ik denk dat Van Basten ook dat goed gezien heeft...
Altijd lastigquote:
Hitman inhurenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we Galasek, Grygera, Escude, Lobont, Trabelsi en Maxwell laten neutraliseren ?
Ik schat de Ajax-jeugd nu wel iets hoger in dan de Heerenveen-jeugd...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
En er zaten nu 5 Heerenveners in de selectie, waarvan 3 niet in de basis en 1 daarvan met 4 wedstrijden achter zijn naam? Dat zou je dan heel logisch vinden?
5 6 en 7 vind ik ook zwakker en ik vind geen enkele poule duidelijk sterkerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:51 schreef SCH het volgende:
Oh ja Doc, ik vind alleen groep 4 wat zwakker, de andere groepen zijn op zijn minst gelijkwaardig of sterker.
Als Foppe bondscoach was geweest en hij had Klaas Jan en Ugur al in een eerder stadium geselecteerd had ik gedacht, die kent ie, dus die zal wel van hun kwaliteiten uitgaan. Mocht dat mislukken, dan zou ik pas denken aan vriendjespolitiek ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
En er zaten nu 5 Heerenveners in de selectie, waarvan 3 niet in de basis en 1 daarvan met 4 wedstrijden achter zijn naam? Dat zou je dan heel logisch vinden?
Dat is volgens Daggla cs. niet relevant, het gaat er om of de coach ze kent. Dat schijnt ineens een criterium te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik schat de Ajax-jeugd nu wel iets hoger in dan de Heerenveen-jeugd...
Op basis van kwaliteiten wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is volgens Daggla cs. niet relevant, het gaat er om of de coach ze kent. Dat schijnt ineens een criterium te zijn.
Zou ik prima vinden? Al zou-ie 5 AZ spelers selecteren !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
2, 5, 6, 7 en 8 zijn in mijn ogen lastigere poules. Wij hebben meer zwakkere ploegen om punten tegen te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:59 schreef Doc het volgende:
[..]
5 6 en 7 vind ik ook zwakker en ik vind geen enkele poule duidelijk sterker
Hij kijkt verder dan alleen spelers die nu presteren, verder kijkt dan alleen vedettes.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij vooral kijkt naar de mensen die hij kent, dat bewijst zijn overzicht?
Die hebben zich tenminste bewezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden? Al zou-ie 5 AZ spelers selecteren !
Ach, laat ook maar. Ajax draait al maanden matig en is dan nog hofleverancier en alleen voor de spelers van Ajax maakt Marco een uitzondering in zijn criteria. Als je dan nog volhoudt dat hij niet teveel naar 1 club kijkt, heb je oogkleppen op of ben je gewoon een kale eigenwijze dropveterquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden? Al zou-ie 5 AZ spelers selecteren !
Dat hebben de concurrenten dus ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
2, 5, 6, 7 en 8 zijn in mijn ogen lastigere poules. Wij hebben meer zwakkere ploegen om punten tegen te halen.
Nu maak je er zelf weer iets van.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is volgens Daggla cs. niet relevant, het gaat er om of de coach ze kent. Dat schijnt ineens een criterium te zijn.
Ik ben niet kaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar. Ajax draait al maanden matig en is dan nog hofleverancier en alleen voor de spelers van Ajax maakt Marco een uitzondering in zijn criteria. Als je dan nog volhoudt dat hij niet teveel naar 1 club kijkt, heb je oogkleppen op of ben je gewoon een kale eigenwijze dropveter![]()
Naar 1 club? Er staan ook 5 AZ-ers en 3 psv-ers.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar. Ajax draait al maanden matig en is dan nog hofleverancier en alleen voor de spelers van Ajax maakt Marco een uitzondering in zijn criteria. Als je dan nog volhoudt dat hij niet teveel naar 1 club kijkt, heb je oogkleppen op of ben je gewoon een kale eigenwijze dropveter![]()
Van Basten kijkt alleen maar naar de Toekomstquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij kijkt verder dan alleen spelers die nu presteren, verder kijkt dan alleen vedettes.
Denken aan de toekomst.. Dat bewijst dat ie lef heeft en overziht.
maar voor die spelers gaat de criteria voor basisspeler wel opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naar 1 club? Er staan ook 5 AZ-ers en 3 psv-ers..
Samen met AZ hofleverancier.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:04 schreef SCH het volgende:
Ach, laat ook maar. Ajax draait al maanden matig en is dan nog hofleverancier en alleen voor de spelers van Ajax maakt Marco een uitzondering in zijn criteria.
Precies. Hoe haalt ie het in zijn kop om al die AZ-ers te selecteren.quote:Als je dan nog volhoudt dat hij niet teveel naar 1 club kijkt, heb je oogkleppen op of ben je gewoon een kale eigenwijze dropveter![]()
Hij kijkt juist alleen naar hypes. Naar spelers die even in zijn. Zie Yildirim, zie Maduro.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij kijkt verder dan alleen spelers die nu presteren, verder kijkt dan alleen vedettes.
Denken aan de toekomst.. Dat bewijst dat ie lef heeft en overziht.
Kun je ook serieus reageren in plaats van die zogenaamde grappige posts?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:08 schreef golfer het volgende:
En het hele topic beweer je dat je tegenstand niets met Ajax te maken heeft?
Vind jij het niet terecht dat Yildirim gepasseerd is dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kijkt juist alleen naar hypes. Naar spelers die even in zijn. Zie Yildirim, zie Maduro.
Onzin. Outsiders zijn vaak veel gevaarlijker. En wie zijn de 2 topploegen in onze poule?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:07 schreef twi het volgende:
De groep met Nederland is de zwaarste. Geen enkele andere poule heeft 2 Europese topploegen en daarnaast nog een gevaarlijke outsider. Meestal is het een topploeg en een outsider, of misschien twee outsiders.
Ik vond het al vreemd en jammer dat hij de vorige wedstrijd geselecteerd werd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vind jij het niet terecht dat Yildirim gepasseerd is dan?
Ja laat maar - geloof maar dat ik het goed vind omdat het Ajacieden betreft, maar goed ik hoef ook niet anders te verwachten van een homo met een gewichtsprobleemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nederland en Tsjechie. Je weet wel, die halve finalisten van 't EK 2004.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Outsiders zijn vaak veel gevaarlijker. En wie zijn de 2 topploegen in onze poule?
Nogal wiedes, anders had de Turkse bondscoach hem weggekaapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd en jammer dat hij de vorige wedstrijd geselecteerd werd.
Hofs had er best bij mogen zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, als Gullit coach was geweest van het Nederlands Elftal en hij had Zuiverloon, Hofs, van den Boogaart en Otten geselecteerd, dan zou het opeens wel raar zijn.
Het is geen probleem hoor. Maar je weet zelf dat je liegt, dit is de manier waarop jij naar voetbal kijkt. Ik had gehoopt dat je iets meer zoals Tong80 zou denken maar heb me vergist. Als je zo afhankelijk bent van een club zit de onzekerheid diep.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja laat maar - geloof maar dat ik het goed vind omdat het Ajacieden betreft, maar goed ik hoef ook niet anders te verwachten van een homo met een gewichtsprobleem
Ik kan onmogelijk serieus reageren op zo'n voorspelbaar huil-topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
Kun je ook serieus reageren in plaats van die zogenaamde grappige posts?
Oh, je telt Nederland meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nederland en Tsjechie. Je weet wel, die halve finalisten van 't EK 2004.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, je telt Nederland meeTja, dan kan ik het ook.
Als van Basten met die jongens had gewerkt had ik het prima gevonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:09 schreef twi het volgende:
Daggla, wees eens eerlijk. Als van Basten Takak of Affelay zou selecteren zou je dat ook net zo eigenaardig vinden als anderen de selectie van Maduro vinden.
Bij Feyenoord zijn er geen talenten te vinden, dus ik gebruik PSV maar als voorbeeld
Als je er zo over denkt, je hebt meer knopjes dan ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk serieus reageren op zo'n voorspelbaar huil-topic.
Niet anti-ajax, maar neutraal en objectief. Dat kun je van Van Basten niet zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijft wel opvallen hoeveel er anti-ajax zijn. Get a life.
Ach gos, opa spreekt hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk serieus reageren op zo'n voorspelbaar huil-topic.
Wacht nou eerst maar eens de opstelling en de wedstrijdresultaten af?
En nadat we met deze selectie dik van Roemenië hebben gewonnen en ons met deze selectie voor de toekomst ons makkelijk plaatsen voor het WK-2006 zal ik niet nalaten je nog een paar keer fijntjes te helpen herinneren aan dit topic.
Sorry hoor, maar ik heb tot nu toe bij elke bondscoach en elke selectie dit soort topics gezien en kan me er niet meer druk om maken.
Marco van Basten is neutraal en objectief.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet anti-ajax, maar neutraal en objectief. Dat kun je van Van Basten niet zeggen.
En daarom selecteert ie Babel en laat ie Vennegoor thuis en slecteert hij vd Vaart en niet bv. Van Galen of Seedorf.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Marco van Basten is neutraal en objectief.
Tsja, met van Nistelrooij heb je al een VoH die een keer of 3 zo goed is in huis. Babel is een hele andere veel creatievere speler. Vandaar dat ik de keuze voor Babel goed kan begrijpenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En daarom selecteert ie Babel en laat ie Vennegoor thuis en slecteert hij vd Vaart en niet bv. Van Galen of Seedorf.
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef twi het volgende:
Kan een mod even de titel veranderen naar "SCH laat zich kennen"?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen probleem hoor. Maar je weet zelf dat je liegt, dit is de manier waarop jij naar voetbal kijkt. Ik had gehoopt dat je iets meer zoals Tong80 zou denken maar heb me vergist. Als je zo afhankelijk bent van een club zit de onzekerheid diep.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef twi het volgende:
Er zijn een paar users die nauwelijks tegen kritiek kunnen als het om ajax gaat, dat heb je hier wel bewezen dus je hoeft geen psycholoog te zijn om deze conclusie te trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:34 schreef Doc het volgende:
[..]geen argumenten meer dus ga je maar denken dat jij mij kent
"Je weet zelf dat je liegt"
Tuurlijk joh!
En dat gepsychologiseer van je. Je vliegt weer eens ouderwets uit de bocht ouwe nicht
Grappig, als de mening van de meerderheid op de fora je niet uitkomt vind je 'm niet relevant of te weinig representatief en nu gebruik je het wel als argument omdat het in je straatje past.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
[KNIP]
Dat kan alsnog.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Had Yildirim achteraf toch beter voor Turkije kunnen kiezen
Omdat ik laaiend ben over het beleid van Van Basten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:26 schreef twi het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef SCH het volgende:
Het is zo hypocriet maar doet het voora. Als je dit een huiltopic noemt, wat doe je dan in VBL joh. Flikker dan gewoon op man, arrogante zak. Dat slaat toch nergens op zo'n reactie, maar ga lekker door met het afzeiken van mensen die niet aan ajax gelieerd zijn.
Ik zal je nog fijntjes herinneren aan je arrogantie - en je blaaskakerige gedrag.
Zwak hoor.
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
Voor de meeste voetballiefhebbers is de absurditeit van dit beleid wel duidelijk.
Tuurlijk, Marco is voor iedereen (nog) heilig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
Ik werk met 2 trainers van amateurclubs en die kunnen zich best vinden in de selectie.
Wat jij wil joh, jij speelt het baasje immers. Als het maar jouw mening is he.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:45 schreef golfer het volgende:
Maar als deze vol is, zullen we dan gewoon weer verder gaan in Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #3
Het is juist goed dat Meerdink bij Oranje is gehaald! Dan heeft Nederland straks een goede rechterkant.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:44 schreef Xenomaniac het volgende:
Meerdink op rechts?!??
Zet dan De Ridder daar neer.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat jij wil joh, jij speelt het baasje immers. Als het maar jouw mening is he.
Als Nederland een goede rechterkant had willen hebben, had de KNVB wel 3 miljoen aan Trabelsi geboden om Nederlander te worden. (En 5 aan Maxwell.)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heeft Nederland straks een goede rechterkant.
Daar heb je gelijk in. Hij is niet consequent.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:44 schreef DIJK het volgende:
Namelijk punt 1. dat van Basten een huichelachtige leugenaar is. Aangezien hij duidelijk heeft gezegd geen spelers te zullen selecteren die niet consequent spelen bij hun club. (Met als voorbeeld davids). En nu selecteert hij zelf jongens als van der Vaart en Babel die helemaal niet consequent spelen.
Het gaat niet om de beste SPELERS. Het gaat om het beste TEAM. Van Basten heeft een visie en in die visie past Maduro blijkbaar om daarmee het beste team op te stellen. Ik mag toch hopen dat je de laatste paar jaar toch echt hebt gezien dat de beste spelers absoluut niet het beste team vormen.quote:Punt 2. dat van Basten Oranje omvormt tot de nationale speeltuin in plaats van Nederlands beste spelers te selecteren. Laat jongens als Babel en Maduro nou eerst fijn een jaartje bij foppe presteren, dan kunnen ze weer meepraten.
Ik snap de selectie van Kuijt ook niet ten opzichte van Makaay, Kluivert. Kluivert en Makaay zijn technisch gezien ook een stuk beter dan Kuijt, maar aangezien Kuijt en Meerdink wel een mentaliteit hebben, redden ze het bij hun clubs en kunnen ze daardoor ook in het Nederlands Elftal van waarde zijn. Er zijn genoeg spelers die meer techniek hadden dan Kuijt en Meerdink, maar die twee kloppen wel iedereen op basis van mentaliteit en werklust. Al is Meerdink voor mij ook absoluut niet de ideale rechtsbuiten.quote:Punt 3. dat van Basten gewoon Martijn Meerdink durft te selecteren. Dat is gewoon echt een ongelooflijk beperkte speler. Een hele zwik andere spelers eerder ook trouwens die bij lange niet het niveau nederlands elftal halen en dat ook nooit zullen halen. Die jongens mogen hun handjes dichtknijpen dat ze een goede duit kunnen verdienen met voetballen.
Volgens mij is ie nog steeds ongeslagen. Dus wacht nou maar eerst de kwalificatie af.quote:Marco laat zich zeker kennen. Het blijkt maar weer dat een groot voetballer niet direct een groot mens en een groot trainer is. Hij blijkt een abominabele bondscoach, en een leugenaar. Hij had beter op de golfbaan kunnen blijven staan zodat de magische glans die om hem heen hing als voetballer voor altijd was blijven hangen.
quote:Ik moet misschien volgende keer maar eens in het stadion gaan zitten met een groot spandoek met iets in de trant van "Mogen we AUB Dick en Willem terug? Dat was een feest in vergelijking met nu"
Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens.quote:Het gaat helemaal niet om hoeveel ajax-spelers hij opstelt. Dat maakt mij geen donder uit. Dus al die lulkoek van Calimero hier en piep piep daar is gewoon je reinste onzin. Het gaat er gewoon om hele andere dingen.
Namelijk punt 1. dat van Basten een huichelachtige leugenaar is. Aangezien hij duidelijk heeft gezegd geen spelers te zullen selecteren die niet consequent spelen bij hun club. (Met als voorbeeld davids). En nu selecteert hij zelf jongens als van der Vaart en Babel die helemaal niet consequent spelen.
Punt 2. dat van Basten Oranje omvormt tot de nationale speeltuin in plaats van Nederlands beste spelers te selecteren. Laat jongens als Babel en Maduro nou eerst fijn een jaartje bij foppe presteren, dan kunnen ze weer meepraten.
De selectie van Kuijt is nog wel logisch, hij is topscoorder met behoorlijke afstand. Dat Makaay niet geselecteerd is, is logisch. Die is geblesseerd. Maar ik had idd wel liever Kluibert gehad dan Babel. Kluivert speelt weer, scoort weer regelmatig en heeft zich in het verleden wel bewezen lijkt me.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap de selectie van Kuijt ook niet ten opzichte van Makaay, Kluivert. Kluivert en Makaay zijn technisch gezien ook een stuk beter dan Kuijt, maar aangezien Kuijt en Meerdink wel een mentaliteit hebben, redden ze het bij hun clubs en kunnen ze daardoor ook in het Nederlands Elftal van waarde zijn. Er zijn genoeg spelers die meer techniek hadden dan Kuijt en Meerdink, maar die twee kloppen wel iedereen op basis van mentaliteit en werklust. Al is Meerdink voor mij ook absoluut niet de ideale rechtsbuiten.
Het ontgaat je compleet dat het mij in het geheel niet om Ajax gaat. Het gaat JOU om Ajax en dus denk je blijkbaar dat het voor mij ook omAjax draait. Ik leg uit dat dat voor mij niet geld, maar dan krijg ik van je te horen "dat ik weet dat ik lieg". En als ik je nou vertel dat ik weet dat ik niet lieg?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn een paar users die nauwelijks tegen kritiek kunnen als het om ajax gaat, dat heb je hier wel bewezen dus je hoeft geen psycholoog te zijn om deze conclusie te trekken.
Voor de meeste voetballiefhebbers is de absurditeit van dit beleid wel duidelijk.
Dacht het niet zeg. Beetje gaan juichen voor die huichelaar zeker. Ik heb al gezegd dat ik fan af ben tot hij oprot. Niet dat hij wereldkampioen wordt met zo'n selectiebeleid.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:En straks het hardst aan het juichen wanneer we Wereldkampioen worden.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dacht het niet zeg. Beetje gaan juichen voor die huichelaar zeker. Ik heb al gezegd dat ik fan af ben tot hij oprot. Niet dat hij wereldkampioen wordt met zo'n selectiebeleid.
Van Persie zal NOOIT onder Van Basten in Oranje spelen. Van Basten heeft namelijk een hekel aan moeilijke jongens en bij een eerdere interland was Van Persie zo evrbolgen over het feit dat ie niet speelde, dat ie zich onprofessioneel heeft opgesteld. Dat pikt Van Basten niet dus Van Persie zal nooit spelen. De bondscoach vindt verder Seedorf en Davids moeilijke jongens en heeft ook van Van der Meijde een zeer lage dunk, dus die komen nooit meer bij de selectie onder deze coach.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:03 schreef Doc het volgende:
Trouwens had Van Persie ook best ipv VDV geselecteerd mogen worden wmb.
Onderhand wel ja. Dick was misschien een beetje een sneu figuur, maar ten minste niet zo'n smerige leugenaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je denkt zeker met weemoed terug aan Advocaat.
Als dit allemaal waar is dan ben ik echt zeer bezorgd. Dan hebben we toch echt een ondeugdelijke bondscoach die niet geschikt is voor zijn vak.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Persie zal NOOIT onder Van Basten in Oranje spelen. Van Basten heeft namelijk een hekel aan moeilijke jongens en bij een eerdere interland was Van Persie zo evrbolgen over het feit dat ie niet speelde, dat ie zich onprofessioneel heeft opgesteld. Dat pikt Van Basten niet dus Van Persie zal nooit spelen. De bondscoach vindt verder Seedorf en Davids moeilijke jongens en heeft ook van Van der Meijde een zeer lage dunk, dus die komen nooit meer bij de selectie onder deze coach.
Opportunist tot in je kist hè SCH.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
Dan hebben we toch echt een ondeugdelijke bondscoach die niet geschikt is voor zijn vak.
Weet jij een andere reden waarom Seedorf niet speelt dan? Seedorf is een jongen die zijn bek opentrekt als iets hem niet zint, precies zoals Van basten vroeger deed. Botsende mensen dus, omdat ze dezelfde karakters hebben. Seedorf wilde Hiddink als bondscoach en dat vond Van Basten niet leuk dus selecteert ie hem niet. Eerlijk gezegd denk ik dat hetzelfde geldt voor Van Bommel maar dat hij daar niet omheen kan omdat dat (door velen althans) de beste speler van de Nederlandse competitie wordt gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is dan ben ik echt zeer bezorgd. Dan hebben we toch echt een ondeugdelijke bondscoach die niet geschikt is voor zijn vak.
Oh moeten we allemaal de Hogeschool van het Voetbal hebben afgerond dan? Je mag er toch gewoon over filosoferen of is dat verboden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
Leuk, die amateurpsychologen van de koude grond die allemaal de beweegredenen van Van Basten zo kunnen doorgronden.
Jij weet er natuurlijk het meest vanaf he, wijsneusje. Als je je te goed voelt voor de users hier, dan ga je toch lekker met je leeftijdgenoten langs de lijn staan joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
Leuk, die amateurpsychologen van de koude grond die allemaal de beweegredenen van Van Basten zo kunnen doorgronden.
Hij is heilig, dat weet je toch, die Marco. En golfer vindt zichzelf zo goed dat hij helemaal geen argumenten hoeft te geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh moeten we allemaal de Hogeschool van het Voetbal hebben afgerond dan? Je mag er toch gewoon over filosoferen of is dat verboden?
Net als medestanders heeft Van Basten ook tegenstanders op zijn selectiebeleid, fijn toch? Het lijkt wel of je persoonlijk aangevallen wordt als iemand commentaar heeft op het (selectie)beleid van van Basten, heb je aandelen?
Welnee man, het zal mij aan mijn reet roesten allemaal dat selectiebeleid van hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Net als medestanders heeft Van Basten ook tegenstanders op zijn selectiebeleid, fijn toch? Het lijkt wel of je persoonlijk aangevallen wordt als iemand commentaar heeft op het (selectie)beleid van van Basten, heb je aandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |