quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Ik voel stieken hoop opkomen dat ze kwalificatiewedstrijden gaan verliezen.
Waar is Makaay? Waar is Ooijer? Waarom Van der Vaart, die speelt toch niet bij Ajax?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Met Davids en Seedorf hebben we grote prijzen gewonnen ofniet!
Ik niet, maar ik vind dit wel echt schandalig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Ik voel stiekem hoop opkomen dat ze kwalificatiewedstrijden gaan verliezen.
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:
Ik voel stiekem hoop opkomen dat ze kwalificatiewedstrijden gaan verliezen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef ferrarifreak het volgende:
Het is wachten op de 'calimero'-reacties, want op dit forum zal 90 % het er wel mee eens zijn dat Maduro geselecteerd is.
Ik heb een grafhekel aan Ajax maar Van Basten heeft vrij veel krediet bij mij... Zolang we nog bovenaan in de kwalificatie staan vind ik het best. De winnnende coach heeft altijd gelijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar is Makaay? Waar is Ooijer? Waarom Van der Vaart, die speelt toch niet bij Ajax?
Dat valt me nog meequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajacieden zijn het hier ook niet mee eens
speelt diequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wo ist Pi-Air.... ?
En "nog" een paar andere geen Ajax spelersquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef Pool het volgende:
Bovendien boeit het niet of nu Babel, Kluivert of Vennegoor in de selectie zit. We winnen toch wel, want we hebben Robben.![]()
Dat denk ik ook niet. Ik was het er ook niet mee eens dat Yildirim geselecteerd werd. Liefhebbers zijn heus wel in staat om over hun clubvoorkeur heen te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om het op clubvoorkeur te gooien, maar het is totaal onverwachts en ik snap er ook weinig van.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Het valt me nog mee dat hij niet iemand van de F-jes van Ajax selecteert.
Maar goed, dit voorspelde ik toen hij aantrad - toen werd ik uitgelachen, hij zou wel professioneel genoeg zijn om zijn clubvoorkeur te verbloemen. Dat lukt hem dus niet en ik vind het echt moeilijk om nu nog een prettig gevoel bij Oranje te hebben.
Waarom is dat te makkelijk. Hij kiest voor de jongens die hij kent en getraind heeft, die hebben zijn voorkeur. Dat is nu wel duidelijk en hiermee valt hij echt door de mand. Ik heb het altijd een slecht idee gevonden om zo'n duidelijke clubman nu al bondscoach te laten worden, hij zal ook wel balen dat ie koeman niet kan opvolgen en in een dipje zittenn. De schat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om het op clubvoorkeur te gooien
Van Bommel is Limburgerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef RealKnuckles het volgende:
Zolang van Bommel maar niet meespeelt, die man maakt iedere wedstrijd wel een paare vieze overtredingen
Tevens een arrogante kwal
1 2 3 4 5 | Van der Sar Kromkamp - Boulahrouz - Bouma Cocu Landzaat - Van Bommel - Van der Vaart Meerdink - Van Nistelrooij - Robben |
Misschien is het voor Maduro juist wel goed om zop snel met de 'grote' jongens mee te doen. Maar of het ook goed is voor het Nederlands Elftal....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nog het ergste voor Maduro zelf - Van Basten zet hem te kijk, maakt hem echt kwetsbaar. Het is dom en onverantwoordliejk.
Mja idd alleen Sneijder voor van Bommelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
De beste ploeg met deze selectie:
[ code verwijderd ]
Waar zie je mij schelden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg Knuckles als je alleen kan schelden en vloeken ga dan ergens anders posten
Tuurlijk joh! Maduro is een toppertje!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien is het voor Maduro juist wel goed om zop snel met de 'grote' jongens mee te doen. Maar of het ook goed is voor het Nederlands Elftal....
Wordt je graag kwal genoemd?quote:
Kuijt voor Meerdink, Van Bommel en Landzaat van plek wisselen en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
De beste ploeg met deze selectie:
[ code verwijderd ]
is goed Van Bommel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Graag zelfs, noem mij geen RK of Knuckles of whatever, maar gewoon KWAL![]()
Vind je niet? We spelen in een niet al te sterke poule en laten tot nu toe weinig zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef showmelove het volgende:
Erg ongeloofwaardig selectiebeleid, maar ik vind dat we pas mogen klagen als de resultaten tegenvallen. En dat is vooralsnog niet het geval.
Hoezo "de waarheid"?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Arrogante kwal is gewoon de waarheid en heeft nix met schelden te maken, ga ergens anders posten als je niet tegen een andere mening kan die klopt.
Poeh, alsof DeJong en Steek geselecteerd heeft ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Bel Marco even Doc, en zeg dat je Ajacied bent. Gegarandeerd dat je geselecteerd wordt
Het is algemeen erkend een van de sterkste poules die er tussen zit ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je niet? We spelen in een niet al te sterke poule en laten tot nu toe weinig zien.
Dat hij iedereen onder uit maait en arrogant is valt gewoon niet te ontkennen, daarom is het "De waarheid"quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo "de waarheid"?
Hij is een mens en geen kwal. Dat om te beginnen.
Oh nee hoor ik heb een verschrikkelende hekel aan zijn rotkopquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom is iedereen hier tog van Bommel fan?
ben ook geen fan hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Idd niets meer als wel aardig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:07 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik heb een verschrikkelende hekel aan zijn rotkop
Maar op dit moment doet hij het wel aardig
Precies. In plaats van af en toe rustig zijn minuten meepikken moet die het nu meteen maar laten zien. Er zal op hem gelet worden. Als die slecht speelt (wat natuurlijk kan als net debuterende speler) zal die beoordeeld worden op grond van zijn selectie voor oranje. Van Basten legt onnodig veel druk op zijn schouders.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nog het ergste voor Maduro zelf - Van Basten zet hem te kijk, maakt hem echt kwetsbaar. Het is dom en onverantwoordliejk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is algemeen erkend een van de sterkste poules die er tussen zit ...
hij kan toch alsnog zijn minuten meepikken? of staat hij al zeker in de basis?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Precies. In plaats van af en toe rustig zijn minuten meepikken moet die het nu meteen maar laten zien. Er zal op hem gelet worden. Als die slecht speelt (wat natuurlijk kan als net debuterende speler) zal die beoordeeld worden op grond van zijn selectie voor oranje. Van Basten legt onnodig veel druk op zijn schouders.
Het gaat om het woord 'rustig'. Er ligt nou al meteen druk op zijn schouders dat die zijn uitverkiezing maar even moet waarmaken. Als hij slecht speelt zal die meteen met zijn selectie geconfronteerd worden. Dat lijkt me dodelijk voor een net beginnende carriere.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij kan toch alsnog zijn minuten meepikken? of staat hij al zeker in de basis?
Een hersenschudding kan snel voorbij zijn (zie Timmer). Maduro's keuze is zeer opmerkelijk te noemen (ik zou eerder Seedorf selecteren) maar ik kan me erwerkelijk niet druk om maken. En over serieus genomen worden? Jij denkt toch ook niet dat je alleen serieus genomen wordt als je de door de meerderheid gedragen mening aanhangt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Is er iets met je. Je wilt een keeper met een hersenschudding selecteren. Je vindt die keuze voor Maduro blijkbaar logisch. Ik denk dat weinigen je nog serieus nemen, of zit je gewoon lekker te dissen?
Omdat het een heel goede voetballer is. Een van de betere die in NL rondloopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Je hebt gelijk Van Bommel!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Idd niets meer als wel aardig ja![]()
Typisch Nederlands... We staan wel bovenaan hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je niet? We spelen in een niet al te sterke poule en laten tot nu toe weinig zien.
PSV ook, en...?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Typisch Nederlands... We staan wel bovenaan hoor...
Dus een keeper die ook niet zo sterk is momenteel met een behoorlijk risico selecteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Een hersenschudding kan snel voorbij zijn (zie Timmer).
Je wordt serieus genomen als je een afwijkende mening kan onderbouwen en dat doe je vooralsnog niet. Jij kan je er niet druk om maken, dat heeft alles met Ajax te maken en dat vind ik nogal lafjes.quote:Maduro's keuze is zeer opmerkelijk te noemen (ik zou eerder Seedorf selecteren) maar ik kan me erwerkelijk niet druk om maken. En over serieus genomen worden? Jij denkt toch ook niet dat je alleen serieus genomen wordt als je de door de meerderheid gedragen mening aanhangt?
De andere poules.quote:Tenslotte: Welke poule is sterker dan?
Eensch, zowel Maduro als Babel als VdVquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat heb je nu 3 keer gezegd. Dat is wel genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat nou als Maduro onder Blind niet meer in basis staat?
Oh wacht domme vraag het is een Ajacied![]()
Van mij mogen ze keihard op hun bek gaan
Dat Makaay niet geselecteerd wordt is op zich niet zo gek, hij is herstellende van een blessure.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Meerdink en Maduro boven Makaay, wat een grap van een bondscoach is Marco van Basten.
En Maduro heeft natuurlijk véél meer gepresteerd dan Clarence Seedorf!
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |