Oh, daarom heeft-ie Seedorf ook niet eens in de voor-selectie zitten, omdat het een oud-PSV-er,oh nee een oud-F'noorder is, of eh, whatever ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:31 schreef ferrarifreak het volgende:
En waarom is Hofs dan niet geselecteerd? Beetje vreemd dat als je bij Ajax speelt je binnen 3 wedstrijden in de voorselectie zit, en bij Feyenoord of PSV moet je je blijkbaar eerst wel bewijzen
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:10 schreef Stpan het volgende:
ONTSLAAN! ONTSLAAN! ONTSLAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maduro in de voorselectie. Opsode(ziektewens, ziektewens, ziektewens) met deze droeftoeter. Trainer onwaardig, laat staan bondscoach waardig. ONTSLAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!
Ik weet wel 100 spelers in de HCE op te noemen die eerder in aanmerking komen voor een voorselectie. Marco van Basten, als je niet durven te ontslaan bij de KNVB omdat je het kontelikkertje van Cruijff bent, mag ik lijen dat......................dat................dingen die ik maar beter niet kan opschrijven. San Marco, ik haat je, en ik ga dadelijk naar mijn ouders bellen of die poster van je nog ergens onder mijn oude bed ligt. Dan ga ik er uitgebreid op zitten schijten.
Precies. Men reageert veel te overdreven. Laten we eerst maar afwachten hoe het loopt en dan pas gaan we oordelen. Stel dat Maduro 3x scoort tegen Roemenië, dan is ie meteen de heldquote:Hij is de bondscoach die door velen uitgelachen werd toen hij Boularouz selecteerde. Toen hij Kromkamp erbij haalde. Toen hij Mathijsen erbij haalde. Toen hij Sneijder bleef opstellen. In alle gevallen heeft het gewoon goed gezien of heeft het goed uitgepakt.
Dat ie spelers als v.d. Bergh, Bobson en Denneboom eerst selecteert en een kans geeft, en vervolgens niet meer erbij haalt geeft ook al aan dat ie zijn conclusie's heeft getrokken over die spelers. Als ie die spelers nou voordurend erbij zou halen was ie ongeloofwaardig, totnutoe is ie doorgaans begrijpelijk bezig op een uitzondering na. Maar als hij vind dat Bommel niet helemaal geschikt is voor de centrale-mid rol dan is dat zijn goed recht.
Misschien ziet ie het met Maduro net zo scherp als met Boularouz. Babel is in ieder geval terecht, want die is nu al van hoger niveau dan v.d. Bergh en Bobson, en kan Robben vervangen zonder het heilige systeem om te gooien of mislukkingen zoals Makaay/Kuyt op LB te proberen.
Zeker, je geeft daarmee aan uit welke potentiele lijst je zal proberen het WK te behalen. Ik wil nooit meer 2002 meemaken namelijk.quote:
Misschien moet Lars eens beter z'n huiswerk doen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef Luni het volgende:
'
Maar misschien moet ik na de kwalificatiewedstrijden tegen Roemenië en Armenië de conclusie trekken dat de Oranje-keuzeheer gewoon geniaal is en al na 185 minuten kan zien dat Hedwiges Maduro een hele grote is. Als controlerende middenvelder.
Lars Ulrich
Nouja, voorlopig zijn de resultaten gewoon goed en liggen we goed op schema om het WK te halen. En dat ondanks allerlei rare fratsen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Zeker, je geeft daarmee aan uit welke potentiele lijst je zal proberen het WK te behalen. Ik wil nooit meer 2002 meemaken namelijk.
Ik vond het al belachelijk toen hij Kromkamp en Castelen voor het eerst selecteerde.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
Is het al gezegd dat Marco zich weer eens belachelijk maakt?
Vergeet Lucius niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:07 schreef gras het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk toen hij Kromkamp en Castelen voor het eerst selecteerde.
Dus omdat hij met hem in de jeugd heeft gewerkt kan hij na 90 minuten eredivisievoetbal ook zeggen hoe het hem op het hoogste niveau afgaat?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Basten heeft bij Ajax al een tijdje met Maduro gewerkt.
Scorebordjournalistiek, en nog slechte scorebordjournalistiek ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:06 schreef gras het volgende:
Nouja, voorlopig zijn de resultaten gewoon goed en liggen we goed op schema om het WK te halen. En dat ondanks allerlei rare fratsen.
Nee, maar hij weet wel wat ie in z'n mars heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus omdat hij met hem in de jeugd heeft gewerkt kan hij na 90 minuten eredivisievoetbal ook zeggen hoe het hem op het hoogste niveau afgaat?![]()
Is dit serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:32 schreef The_M het volgende:
"Sorry, ik ben 2 weken op vakantie geweest, kan iemand me vertellen wie Maduro is?", zei Chivu tegen de interviewer.......![]()
![]()
![]()
Als de drummer van Metallica zich al zorgen maakt om Oranje en onze selectie zijn we echt wereldomvattend-indrukwekkend bezig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef Luni het volgende:
'Is het Van Basten naar zijn hoofd gestegen?'
-knip-
Lars Ulrich
quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet wel wat ie in z'n mars heeft.
Chivu speelde 1,5 jaar geleden bij Ajax. Lijkt me dat hij nog wel weet wie er in de jeugd speelden?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:32 schreef The_M het volgende:
"Sorry, ik ben 2 weken op vakantie geweest, kan iemand me vertellen wie Maduro is?", zei Chivu tegen de interviewer.......![]()
![]()
![]()
Toen zat ik in de Dominicaanse Republiek naar het voetbal te kijken, vreselijk. De halve finale kijken met allemaal Portugezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef Stpan het volgende:
Marco van Basten is triest bezig. Zeg, welke vakantiebestemming zonder televisieontvangst gaan jullie boeken in de zomer van 2004?
Dan ben ik student, dus dan kan ik niet op vakantiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:31 schreef Stpan het volgende:
Hylarisch wat een domme fout!![]()
schaamt zich diep
En de zomer van 2006?
Ik ben als student toch bijna ieder jaar op vakantie gegaan. Het IBG, daar betaal je vakanties mee! (en werken ook jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ben ik student, dus dan kan ik niet op vakantie
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef Stpan het volgende:
Marco van Basten is triest bezig. Zeg, welke vakantiebestemming zonder televisieontvangst gaan jullie boeken in de zomer van 2004?
Naar Duitslandquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:31 schreef Stpan het volgende:
En de zomer van 2006?
ff dimmen, he?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk naar de bron kneus
STFU!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op Van der Sar na is er geen neus die in Oranje hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |