Chivu speelde 1,5 jaar geleden bij Ajax. Lijkt me dat hij nog wel weet wie er in de jeugd speelden?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:32 schreef The_M het volgende:
"Sorry, ik ben 2 weken op vakantie geweest, kan iemand me vertellen wie Maduro is?", zei Chivu tegen de interviewer.......![]()
![]()
![]()
Toen zat ik in de Dominicaanse Republiek naar het voetbal te kijken, vreselijk. De halve finale kijken met allemaal Portugezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef Stpan het volgende:
Marco van Basten is triest bezig. Zeg, welke vakantiebestemming zonder televisieontvangst gaan jullie boeken in de zomer van 2004?
Dan ben ik student, dus dan kan ik niet op vakantiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:31 schreef Stpan het volgende:
Hylarisch wat een domme fout!![]()
schaamt zich diep
En de zomer van 2006?
Ik ben als student toch bijna ieder jaar op vakantie gegaan. Het IBG, daar betaal je vakanties mee! (en werken ook jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ben ik student, dus dan kan ik niet op vakantie
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef Stpan het volgende:
Marco van Basten is triest bezig. Zeg, welke vakantiebestemming zonder televisieontvangst gaan jullie boeken in de zomer van 2004?
Naar Duitslandquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:31 schreef Stpan het volgende:
En de zomer van 2006?
ff dimmen, he?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk naar de bron kneus
STFU!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op Van der Sar na is er geen neus die in Oranje hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |