quote:Ik gebruik nu nog steeds die goedkope gel uit zo'n grote gele pot. Echt rommel is dat maar goed... Denk dat ik binnenkort eens wat andere producten ga kopen/proberen. Dat brylcreem of hairspray wordt het denk ik.... (zal binnenkort ook eens een foto posten)
Als je kort haar hebt en je laat het langer groeien hoeft het niet lang te zijn drol. Je hoeft ook niet lang haar te willen wanneer je je haar langer laat groeien. "Langer" laten groeien en "Lang laten groeien" zijn 2 hele verschillende dingen. En begin nou niet over de 2005 mode...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Haar langer laten groeien in 2005 is NIET meer in de mode hoor.
Ja, en? Wie zegt dat men met de massa wil meelopen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Gillian Anderson is al jaaaaaaaaaaren niet meer hot...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Jij ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Fuck, morgen gelijk naar de kapper!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
NIET?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik heb het ook in 'ongewassen' haar gedaan, en het inderdaad ook geföhnd zodat je een 'hot oil' treatment krijgtquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef MadGuy het volgende:
Overigens had Lacoste het in het vorige deeltje niet helemaal begrepen. Je moet eerst olijfolie in je ongewassen haar plempen, dan 3 minuutjes föhnen zodat het lekker warm wordt en in gaat trekken en na 20 minuutjes je geoliede hoofd met shamppo bewerken en uitwassen!
Ik doe het met ezelinnenmelkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
In de volgende aflevering, haar wassen met ei of bier.![]()
^^ hmmm soon soonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik doe het met ezelinnenmelk
Witteparel, je zou nog eens een foto maken van je geile mat! En waar is de foto van DJ Maurits?
Sylvana? Die draagt toch gewoon een pruik?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil mijn haar nog steeds lang laten groeien en me pony is nou bijna zo lang dat het haar achter me oren kan, want nou kan dat nog net niet en dat vind ik behoorlijk irritant
Des te meer reden om het te laten groeien, fuck de mode!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
1 Bepaal jij dat ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik voel me echt een enormequote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
1 Bepaal jij dat ofzo?
2 Er zijn ook mensen die NIET aan mode doen.
3 Als je hier alleen gekomen bent om mensen af te kraken of wat dan ook, ga dan alsjeblieft naar een ander topic.
tvp![]()
ok, dank je!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:22 schreef Eveli het volgende:
tvp betekent terugvindpost oftewel dan komt dit topic in je lijst met My Active Topics te staan zodat je dit topic makkelijker kunt terugvinden.
pff, n00bquote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:58 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik voel me echt een enorme, maar wat betekend tvp? Het ligt ongetwijfeld voor de hand, maar kom er niet op
![]()
Owww, wat is er dan in 2005 wel in de mode (qua haargedrag...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet niet HOE ik het voor elkaar heb gekregen, maar mijn haar is vandaag, na het douchen uit mijn werk, enorm gewillig, glad en gehoorzaam. Het voelt lekker aan, het zit goed en het glanst. Ik heb wel een haarmasker gebruikt, maar dat doe ik eigenlijk elke zaterdag.
Eerst jouw foto maar eens, witte glansknikker!quote:
haha glansknikkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:35 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Eerst jouw foto maar eens, witte glansknikker!
Ik moet eerst de batterijen opladen, duurt te lang
Bek dicht, gaylordquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Vooruit dan maar....quote:Op zondag 20 maart 2005 18:32 schreef DJ-Maurits het volgende:
Even een heel laf tvp'tje...
Zal snel (ja, nu echt!) weer een foto'tje plaatsen....
Moet ik dat als een compliment opvatten?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:29 schreef rijkv het volgende:
Die gast helemaal rechtsboven is een pimp.
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd. Er is namelijk een bookmarkfunctiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:22 schreef Eveli het volgende:
tvp betekent terugvindpost oftewel dan komt dit topic in je lijst met My Active Topics te staan zodat je dit topic makkelijker kunt terugvinden.
Ach, het blijft in hun MyAT, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd.
Als er nou eens een bookmarkfunctie zou komen die de post in je MyAT zou plaatsen...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd. Er is namelijk een bookmarkfunctie.
Je hebt onder je lang haar korte krullen?? Ik snap er niks van hoe je het zo beschrijftquote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef VoreG het volgende:
Het haar bij mij bovenop is zo'n 15cm overal, maar wat daaronder zit is vrij kort 3-7cm en dat gaat krullen waardoor alles slecht gaat zitten, misschien die stijlhaarshampoodinges maar eens gaan proberen
Ik heb gewoon langer haar, 15cm ofzo, maar aan de zijkanten daar is het dus niet zo lang, maar dat gaat dus wat krullen. En daaroverheen hangt het langere haarquote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Je hebt onder je lang haar korte krullen?? Ik snap er niks van hoe je het zo beschrijft
Jaja.quote:
Zo wil ik het ook ongeveer alleen mijn haar nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:43 schreef Varr het volgende:
bwehehe niemand kon zien dat mn haar geknipt was, zie het zelf wel aardig aangeziet er wat beter model inzit nu, vooral achter een stukkie korter want dat was te lang.
je lijkt erg blij op de foto met je kapselquote:Op maandag 21 maart 2005 14:18 schreef Speth het volgende:
tvp
[afbeelding]
Achter m'n oren staat 't beter. Helaas zit er weinig vaart in...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
je lijkt erg blij op de foto met je kapsel
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:36 schreef kanaiken het volgende:
nice, een topic over lang haar
is een foto van het resultaat ook welkom?
**********quote:
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat hier stond...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
p.s.
Zijn er nog tips zodat haar sneller groeit?
was dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:18 schreef S-Two het volgende:
Heb vanmiddag eindelijk een potje brylcreem gehaald... we zullen morgen zien of het wat is.
Iets met nicht enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat hier stond....
Deze edit noopt tot speculatiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
p.s.
Zijn er nog tips zodat haar sneller groeit?
Ik vond het ook niet kunnen hoor... dat soort verzoeken doe je maar in SEX...quote:
Nu ga ik mij afvragen welke betekenis van het woord "nicht" hier van toepassing was..?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet kunnen hoor... dat soort verzoeken doe je maar in SEX....
Probeer Imageshackquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:11 schreef Droefdeluxe het volgende:
Leuk topic. Ik ben ook bezig m'n haren lang te laten groeien zodat ik het in een staart kan binden, gewoon om te kijken hoe dat staat.
Het schiet al aardig op, ik kan het al in een klein staartje binden. Alleen dan hangen de voorste haren nog een beetje. Fotootje zou ik eerst ergens moeten uppen, moet nog even kijken waar.
Geen idee, maar iedereen zei op dit forum dat het goed spul wasquote:
Jij hebt volgens mij heel gemakkelijk haar, of doe je er nog iets speciaals mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:43 schreef Varr het volgende:
bwehehe niemand kon zien dat mn haar geknipt was, zie het zelf wel aardig aangeziet er wat beter model inzit nu, vooral achter een stukkie korter want dat was te lang.
volgens mij zijn er niet veel dingen om je haar sneller te laten groeien, maar sommige mensen zeggen wel dat als je regelmatig de puntjes bij laat knippen het wel harder groeit, maar of dat waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
maar weet iemand of er nog tips zijn zodat haar sneller groeit. Ik wil mijn haar ook in een staartje.
Je lijkt op zo'n klusjesman van klussen met kijkers ofzoiets...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef Droefdeluxe het volgende:
[[url=http://img81.exs.cx/img81/5089/6454528img18uu.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/6991/6454527img17jt.jpg]afbeelding][/URL]
Tadaa.![]()
edit ---
Lol, wtf, als ik op die thumbnails klik doen ze het niet.
Als je het langer wil hebben moet je het nou gewoon laten groeien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
1e foto hier.
Ik heb nog wel een lange weg te gaan.. als het nat is, zit me haar voor de wenkbrauwen en enkele sliertjes voor de ogen. Ben 1,5 a 2 maand geleden nog even naar de kapper geweest, was toen weer redelijk kort eigenlijk. Nu wil het ook niet echt zitten, tenzij ik er lak in spuitZit zelf alweer te twijfelen om naar de kapper te gaan, ook vanwege de sprieten aan de zijkant..
Hoezo groeit je haar sneller in de zon ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:47 schreef ssebass het volgende:
Ach het wordt al beter weer. Straks in de zomer groeit het weer sneller. Ik moet zeggen dat mijn haar altijd al redelijk snel groeit. In de zon wordt mijn haar ook weer iets lichter dan zie je dat het bruin is en niet zwart dat vind ik wel mooier. Lekker op het terras zitten in het zonnetje. Maar eerst tussen al het studie ontwijkend gedrag mijn tentamen voor morgen proberen te leren
Men, je bent de zoveelste die overweegt om het langer te laten groeien en toch twijfelt om naar de kapper te gaan. Waarom laat je het niet groeien tot je de gewenste lengte hebt, en laat je het dan in model knippen. Schijt aan eventuele reacties die je krijgt. Dat gaat toch het snelst. Als je de juiste lengte hebt zal je blij zijn dat je hebt doorgezet ipv telkens de kapper te bezoeken als je haar kut zit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef furanku het volgende:
Ik heb nog wel een lange weg te gaan.. als het nat is, zit me haar voor de wenkbrauwen en enkele sliertjes voor de ogen. Ben 1,5 a 2 maand geleden nog even naar de kapper geweest, was toen weer redelijk kort eigenlijk. Nu wil het ook niet echt zitten, tenzij ik er lak in spuitZit zelf alweer te twijfelen om naar de kapper te gaan, ook vanwege de sprieten aan de zijkant..
http://www.bertweb.nl/html/informatie.htmlquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:15 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoezo groeit je haar sneller in de zon ?
.
Haha idd, je lijkt op Dennis.. maar dan iets minder stijlloosquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:
[..]
Je lijkt op zo'n klusjesman van klussen met kijkers ofzoiets...
Hallo Bosbeetlequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef Droefdeluxe het volgende:
[[url=http://img81.exs.cx/img81/5089/6454528img18uu.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/6991/6454527img17jt.jpg]afbeelding][/URL]
Tadaa.![]()
edit ---
Lol, wtf, als ik op die thumbnails klik doen ze het niet.
quote:Ontzettende gladjakker
Ik denk er trouwens over om m'n haar flink in te korten, en het ook in lagen te laten knippen. Het is nu zo'n kleffe koek als het ware Verschillende laagjes geven het in ieder geval een wat vlotter/losser effect.
Niet zwart, wel donker:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef Varr het volgende:
Joh, bij de bovenste zit het gewoon in de war.
Heb je ook zwart haar? met blond haar zal het bovenste er namelijk een stuk minder uitzien...
Ik heb nu blond haar in die lengte, maar het zit wel okquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef Varr het volgende:
Joh, bij de bovenste zit het gewoon in de war.
Heb je ook zwart haar? met blond haar zal het bovenste er namelijk een stuk minder uitzien...
haha, damnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:43 schreef super-muffin het volgende:
Ik at laatst een lekker Whopper met kaas.
In eens een pluk haar in m'n mond.
Dat ziet er toch echt anders uit hoor, met zwart/donker haar zie je gewoon minder detail, dus is het wat warrig nog wel mooi. Het bovenstaande plaatje vind ik er dus echt niet uizien, zo zie ik eruit als ik uit bed kom.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Een beetje hetzelfde effect met blond haar
[afbeelding]
Plaatjes van een in laagjes geknipt kapsel zoals ik het bedoel kan ik trouwens niet echt vinden. Wel kom ik de meest bizarre kapsels tegen voor mannen... erg lelijk.
Uit bed? als ik 3 maanden aan expeditie robinson heb meegedaan ziet mijn haar er zo uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Dat ziet er toch echt anders uit hoor, met zwart/donker haar zie je gewoon minder detail, dus is het wat warrig nog wel mooi. Het bovenstaande plaatje vind ik er dus echt niet uizien, zo zie ik eruit als ik uit bed kom.![]()
Jezus!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Een beetje hetzelfde effect met blond haar
[afbeelding]
Plaatjes van een in laagjes geknipt kapsel zoals ik het bedoel kan ik trouwens niet echt vinden. Wel kom ik de meest bizarre kapsels tegen voor mannen... erg lelijk.
bij mij zit het de hele dag ongeveer zoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Uit bed? als ik 3 maanden aan expeditie robinson heb meegedaan ziet mijn haar er zo uit
Steiltang...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
is er een manier om een slag uit je haar te krijgen,, angezien ik aan de achterkant toch wel zit te irriteren dat mn haar opkrult zeg maar...![]()
hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben overigens jaloers op die witte glansknikker met zijn mooie, dikke haar...
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:06 schreef dewitteparel het volgende:
OT: Wie wil met mij MSNen, ik verveel me
Neen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:13 schreef MadGuy het volgende:
Lacoste: Is dat geen vet goedje?
wat is dat en waar haal je dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
Hey... die brylcreem troep is bést aardig.....
Kon hier in A'dam zo snel geen kapper vinden die Keune verkoopt... vandaar....
Dat is spul voor in je haar... verkrijgbaar bij elke betere én slechtere drogisterij....quote:
Dat schijnt de bedoeling te zijn, ja....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:58 schreef MadGuy het volgende:
Bij iedere reguliere drogist, Etos, Kruidvat of iets dergelijks lijkt me. Het is een soort gelei om je haar bij elkaar te houden. In de ruige rock and roll periode werd het vaak gebruikt voor de vetkuiven, naar ik meen.
Volgens mij kun je het in nat haar gebruiken itt wax en wordt je haar er niet hard of vet van, maar blijft het gewoon wel beter zitten. Toch?
succes, ik heb me er redelijk doorheen weten te slaan, maar een kameraad van mij heeft het haar dr inmiddels alweer af want hij kon het niet meer verdragen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:20 schreef dewitteparel het volgende:
Heb zo'n gevoel dat er pittige periode aan zit te komen
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
succes, ik heb me er redelijk doorheen weten te slaan, maar een kameraad van mij heeft het haar dr inmiddels alweer af want hij kon het niet meer verdragen.
Overigens had ik gisteren mijn haar achter mijn oren, en toen kwam er zo'n donders lekker wijf naar mij toe en die ging mijn haar in model brengen.Helaas is daar verder weinig uit voort gekomen
\quote:Op zondag 27 maart 2005 15:17 schreef fs180 het volgende:
[..]!
oja.. ik had gister murrays gekocht.. ik had een iets van superlight.. die was wel relax.. dus ik dacht laat ik eens een iets hardere proberen..en HARD dat ie is
dus hoe kan je dat er het beste in je haar krijgen.. ik gingen het zo onder re kraan verwarnen enzo.. want je kan het niet echt uitsmeren
Heb zelf geen langhaar ambities, maar vind dit toch een mooi bosje hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 17:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zoals het gisternacht omstreeks 03:30 zat... zo zijdelings is 't wel ok, maar ik blijf aan het twijfelen
[afbeelding]
More is better, toch?quote:
Misschien maar een pruikje dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:51 schreef MadGuy het volgende:
Laagjes zou ik zeggen inderdaad. het is nu een zodanig mooi bosje dat er wel wat vlotters van te creeëren valt lijkt me!
Ook alweer jaloers...
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:13 schreef MadGuy het volgende:
En bedankt. Eikel
Zo'n opmerking is natuurlijk om medeleven op te roepen...
Beetje laf bosje hoor, Lacoste...quote:Op maandag 28 maart 2005 17:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zoals het gisternacht omstreeks 03:30 zat... zo zijdelings is 't wel ok, maar ik blijf aan het twijfelen
[afbeelding]
Komkom, je hebt haar wat men 'nonchalant' noemt. Duizend keer geiler dan 'geprobeerd netjes'...quote:Op maandag 28 maart 2005 20:26 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat jij te klagen hebt, mijn haar zit pas kut
Hahaquote:Op maandag 28 maart 2005 20:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Komkom, je hebt haar wat men 'nonchalant' noemt. Duizend keer geiler dan 'geprobeerd netjes'...
LOL @ Maurits
Hmm... nee, me haar goed doenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef Lucske het volgende:
Wil je door het kopen van gel aandacht krijgen?![]()
![]()
Ik denk dat het er niet meer afgaat hoor...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef Varr het volgende:
Je hebt allemaal roet op je gezicht man.
hehe, cool dat een lurker ze koppie ook showedquote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef Orealo het volgende:
Hmm, normaal ben ik een lurker in dit topic, omdat ik zelf lang haar heb (nou lang.. zie foto) maar misschien is het tijd om een foto'tje te posten
[afbeelding]
Ik vindt 't eigenlijk wel lekker zitten zo, alleen vindt ik 't irritant als dat matje zo naar voren steekt, zit je haar gewoon goed, komt dat ding aanzetten..
maar met gel is dat wel aardig te verbergen
Maar ik moet toch weer naar de kapper, beetje eraf laten knippen, opnieuw verven, ect ect..
hoe krijgt iedereen trouwens die leuke 'sliertjes' zoals je die wel eens ziet, erm.. ik weet niet hoe ze heten, van dat spagethi haar, zoiets wou ik aan allebij de kanten zodra het wat korter is, hebben
is inderdaad erg chill spul. Je haar wordt echter wel enorm vet en na 3 dagen kun je het letterlijk van je hoofdhuid afschrapen als je niet dagelijks je haar wast. Tevens gaat er al jaren een gerucht de ronde dat je er kaal van wordt, wat uiteraard niet bewezen is omdat het nog steeds te koop is. Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruiktenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:24 schreef mrkanarie het volgende:
ja goede shit!mijjn haar blijft goed in model, redelijk wetlook, maar zonder dat het hard wordt! Waarom heb ik hier niet eerder van gehoord?
overigens volgens mij niet geschikt voor kortharige stekes oid.
Ik ken meer kale mensen die andere stylingsmiddelen gebruiktenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef TYP het volgende:
Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruikten
Ik vind dat juist heel erg meevallen... ik was m'n haren, gooi er een likje brylcreem in en het zit drie dagen prima... zonder dat het vet wordt....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef TYP het volgende:
[..]
is inderdaad erg chill spul. Je haar wordt echter wel enorm vet en na 3 dagen kun je het letterlijk van je hoofdhuid afschrapen als je niet dagelijks je haar wast. Tevens gaat er al jaren een gerucht de ronde dat je er kaal van wordt, wat uiteraard niet bewezen is omdat het nog steeds te koop is. Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruikten
Dat hoort niet echt... dat vet worden. Maak je het haar wel eerst een beetje nat voor je het erin smeert? Ik heb haar nu half over m'n oren en heb maar een vingertop nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef TYP het volgende:
[..]
is inderdaad erg chill spul. Je haar wordt echter wel enorm vet en na 3 dagen kun je het letterlijk van je hoofdhuid afschrapen als je niet dagelijks je haar wast. Tevens gaat er al jaren een gerucht de ronde dat je er kaal van wordt, wat uiteraard niet bewezen is omdat het nog steeds te koop is. Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruikten
Voor lang en achter kortquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Eveli het volgende:
Houden jullie trouwens de haren op je achterhoofd kort of laten jullie dat ook lang groeien?
Idd!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Nee haha, wel een beetje een matje kweken hoor!
Achteraan moet het juist langquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Eveli het volgende:
Houden jullie trouwens de haren op je achterhoofd kort of laten jullie dat ook lang groeien?
Ik heb dat ook. Het moet gewoon wat dikker worden, denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Idd!alleen kult het bij mij wel wat op dus dat is wel klote, vind ik zelf lelijk staan...
Dat is het dus bij mij... het is geen matje, maar gewoon een deurmat!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Het moet gewoon wat dikker worden, denk ik.
dat kan altijd nog... probeer ander eerst ff een antikrultang ofzo...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is het dus bij mij... het is geen matje, maar gewoon een deurmat!![]()
Denk dat dat er morgen bij de kapper iig af gaat....
elke dag uiteraard, maar ligt waarschijnlijk ook aan mijn haar. Heb redelijk lang en dik haar en een goede studentenmat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel erg meevallen... ik was m'n haren, gooi er een likje brylcreem in en het zit drie dagen prima... zonder dat het vet wordt.....
Maar ok, als je er natuurlijk iedere dag een kledder in gooit... dan zal het wel vet willen worden...
heb ik ook.. bloadvervelend.. en lelijk ja.. maar als ik het af zou knipper daar zou het helemaal niet staan..en lijkt mn haar meteen een stuk korter..quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Idd!alleen kult het bij mij wel wat op dus dat is wel klote, vind ik zelf lelijk staan...
Ja daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Cheap en jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Varr het volgende:
Hoe duur is die brylcreem troep eigenlijk.. ? En gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
ik heb hem voor 3.30 ofzo bij de Super de Boer gehaald; een rode pot, staat tussen de gel. Valt wel op!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Varr het volgende:
Hoe duur is die brylcreem troep eigenlijk.. ? En gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
Nee ok, dat is natuurlijk wel een heel groot verschil met mijn gemilimeterde koppie....quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef TYP het volgende:
[..]
elke dag uiteraard, maar ligt waarschijnlijk ook aan mijn haar. Heb redelijk lang en dik haar en een goede studentenmat.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:30 schreef S-Two het volgende:
Beetje insmeren in nat haar, en dan zo laten opdrogen?
succes! gewoon afwachten!quote:Ben vanmiddag btw naar de kapper geweest, zijkanten wat bij laten knippen en dode puntjes er af... Nu moet het alleen lang worden!!
ja, ik kan het eerst ook altijd nog wel even als het nat is zodat het meeste water er wel uit is. Ik heb ook altijd nog wel gel bij de hand voor als het helemaal niet wil zittenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:58 schreef Varr het volgende:
Insmeren in nat haar? Vochtig ok, maar nat haar krijg ik echt niet in model hoor... dat wil gewoon niet. Ik heb die troep zelf ook even gekocht, morgen eens proberen, gelukkig heb ik altijd nog mijn schwarzkopf haarspray en mijn newwave superstrong styling gel als plan B.
Dat ben ik ook van plan. Hoe lang is 't nu bij jou? Post eens een foto'tje of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:30 schreef S-Two het volgende:Ben vanmiddag btw naar de kapper geweest, zijkanten wat bij laten knippen en dode puntjes er af... Nu moet het alleen lang worden!!
Het kwam voor tot ongeveer aan de onderkant van mn ogen... Nu tot ongeveer de bovenkant van mn ogen... Ik zal binnenkort een foto posten (wordt nu echt tijd). Denk dat ik het weekend wel ff mn webcam/digi cam tevoorschijn kan toveren....quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan. Hoe lang is 't nu bij jou? Post eens een foto'tje of zo
quote:
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef S-Two het volgende:
Vind het echt een cool kapsel Skv! Heb zelf niet echt zulke krullen als jij hebt, maar wat smeer je erin??
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Ook al zulk dik haar. Jullie zijn gezegend.
1 april grap DiSiLLUSiONquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik kan helaas niet meer posten in dit topic, want ik ben vandaar naar de kapper geweest...
En m'n haar is dus van zo:
[afbeelding]
naar zo gegaan:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het wel wat, hoewel het even wennen is... maar ergens heb ik wel spijt, want ik krijg nu continue te horen: "hey! euh.. hmm je lange haar vond ik mooier"
![]()
Dus veel success allemaal, ik ga het zelf ook maar weer langer laten groeien.
Of het nu wel of geen 1 april grap is, je kan het beide hebben vind ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik kan helaas niet meer posten in dit topic, want ik ben vandaar naar de kapper geweest...
En m'n haar is dus van zo:
[afbeelding]
naar zo gegaan:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het wel wat, hoewel het even wennen is... maar ergens heb ik wel spijt, want ik krijg nu continue te horen: "hey! euh.. hmm je lange haar vond ik mooier"
![]()
Dus veel success allemaal, ik ga het zelf ook maar weer langer laten groeien.
OT: Desiderius: Vanaf wanneer zoek je een kamer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Of het nu wel of geen 1 april grap is, je kan het beide hebben vind ik.
in principe volgend studiejaar, maar voor de vakantie intrekken is ook geen probleemquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
OT: Desiderius: Vanaf wanneer zoek je een kamer?
Als ik wat hoor laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Desiderius het volgende:
[..]
in principe volgend studiejaar, maar voor de vakantie intrekken is ook geen probleem
Dankjewel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Of het nu wel of geen 1 april grap is, je kan het beide hebben vind ik.
Ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:42 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Als ik wat hoor laat ik het je wel wetenWat ga je studeren?
Jah ...........quote:Op zondag 3 april 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
Heb je het laten knippen, JopJuh?
Ik verschuil mijn coupe voorlopig onder een petjequote:Op zondag 3 april 2005 16:06 schreef MadGuy het volgende:
Staat wel goed hoor. Het lijkt me heel moeilijk om je haar heel lang te laten groeien zonder dat het belachelijk eruit gaat zien. Dus toppie!
Ik laat mijn coupe nog even groeien tot begin mei. Dan weer even bijpunten en doorgaan!
mensen vinden mij er netjes uitzien als ik mijn haar een keer doequote:Op zondag 3 april 2005 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Kan ik ook doen. Maar ik heb zo'n non-petten hoofd. Volgens mij is men ook niet gewend om mij met pet te zien.
hahaquote:Op zondag 3 april 2005 19:10 schreef Varr het volgende:
De volgende ochtend zit het vaak nog bijna hetzelfde bij mij, ik kan erg tekeer gaan met mijn haarspray.
Thxquote:
Maar je hebt frans en fransquote:Op maandag 4 april 2005 11:54 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Past perfect bij je St. Tropez jasje!![]()
Ik vind de achterkant ook het mooist, inkoppertjequote:Op maandag 4 april 2005 14:08 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zit het dus, deze zijn wat duidelijker...Ik vind me achterkant het mooist
1 Ik dacht dat ik krullen hadquote:Op maandag 4 april 2005 14:08 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zit het dus, deze zijn wat duidelijker...Ik vind me achterkant het mooist
Gast, kom jij toevallig uit de buurt van Veghel?quote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef JopJuh het volgende:
Dat doe ik dus bijna nooit ^^
cool, je gaat het toch niet afknippen?quote:Op maandag 4 april 2005 19:14 schreef brtausi het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img18.exs.cx/img18/4442/dsc00001bewerkt23yp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat was het, nu is het dit:
[[url=http://img18.exs.cx/img18/6738/image1295ac.th.jpg]afbeelding][/URL]
En morgen ga ik naar de kapper
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat jij ook ter wereld had kunnen komen als je vader vrijgezel was gebleven héquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:43 schreef dewitteparel het volgende:
aaaaaaaaaaargh![]()
Vandaag is zo'n dag dat je wilde dat je vader vrijgezel was gebleven (wat je haar betreft dan)![]()
Eén april is al geweest hoor...quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de zomer met een kort koppie in ga, de tijd zal het uitwijzen.
Dat is bekend, maw het is geen grap maar nog steeds een serieuze overweging. Er zijn meer dagen dat het niet zit dan dat het wél zit. Opnieuw laten groeien kan altijd, en wellicht is dat een start voor gezond haar. Dat laatste zal ijdele hoop zijn, aangezien ik gewoon vreselijk veel, maar dun haar heb.quote:
Tegen ijdelheid is geen kruid gewassen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is bekend, maw het is geen grap maar nog steeds een serieuze overweging. Er zijn meer dagen dat het niet zit dan dat het wél zit. Opnieuw laten groeien kan altijd, en wellicht is dat een start voor gezond haar. Dat laatste zal ijdele hoop zijn, aangezien ik gewoon vreselijk veel, maar dun haar heb.
Ik krijg regelmatig nu de vraag waarom ik m'n haar niet afknip. "Daar wacht ik nog een maandje of 2 mee". "Hoezo dat dan, weddenschap ofzo?".quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:44 schreef Speth het volgende:
[..]
Tegen ijdelheid is geen kruid gewassen.
Met andere woorden: Waarschijnlijk zal het ook als je kort haar hebt vaak niet zitten. Het is vervolgens minder geklooi om het wel redelijk te laten zitten, dat wel. Het wordt echter nooit meer dan "redelijk"...
ik heb het ongeveer zoals die bovenste, maar het zit dus geweldig!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat ik wat het laatste betreft hetzelfde probleem heb als jij. Daar moet ik de kapper nog eens naar vragen, want er moeten best oplossingen voor zijn.
Al eens aan een ander model gedacht, Lacoste? Ik bedoel, een beetje een beach dude model a la:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Natuurlijk aangepast op jouw gezicht. Daar kom je met wat dunner haar en een kleigoedje ook wel mee toe, zag ik in LookingGood een tijdje geleden!
Mja, maar wie zegt dat? Er zijn gewoon een hoop mensen die lang haar niet kunnen waarderen. Als die gasten zelf kort haar hebben lijkt het me niet dat hun mening relevant is...quote:Ik krijg regelmatig nu de vraag waarom ik m'n haar niet afknip. "Daar wacht ik nog een maandje of 2 mee". "Hoezo dat dan, weddenschap ofzo?".
Wisselend. Ik hoor het ook niet de hele dag hoor, maar het is inmiddels een paar keer opgemerkt. De vrees dat ik straks verknipt m'n zomervakantie moet doorbrengen is echter aanwezig, dan maar liever als tekkel in het zwembad bij het appartement dobberen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:49 schreef Speth het volgende:
[..]
Mja, maar wie zegt dat? Er zijn gewoon een hoop mensen die lang haar niet kunnen waarderen. Als die gasten zelf kort haar hebben lijkt het me niet dat hun mening relevant is...
Tjah hé, ik zit er niet echt mee. Over week of 2 zit het weer goddelijk in mijn ogen, maarja dan gaat me ma weer zeikuhquote:Op maandag 4 april 2005 17:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
1 Ik dacht dat ik krullen had![]()
2 Mijn haar is langer![]()
3 Ik dacht dat mijn haar af en toe door de war zat![]()
Sorry voor eventuele beledigingen, maar door die foto's voel ik me weer wat beter over mn haar. Foto's komen misschien ooit nog eens.
quote:Op maandag 4 april 2005 17:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
1 Ik dacht dat ik krullen had![]()
2 Mijn haar is langer![]()
3 Ik dacht dat mijn haar af en toe door de war zat![]()
Sorry voor eventuele beledigingen, maar door die foto's voel ik me weer wat beter over mn haar. Foto's komen misschien ooit nog eens.
Cool! Is het gesneden ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:30 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
ah de pracht van webcam kwaliteit
Je ma gaat zeiken omdat je haar voor je ogen zit?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Tjah hé, ik zit er niet echt mee. Over week of 2 zit het weer goddelijk in mijn ogen, maarja dan gaat me ma weer zeikuh![]()
En nee ik kom niet uit de buurt van Veghel![]()
Dordrecht kom ik uit, staat ook bekend om zijn schapenkoppen![]()
EN ME KAPSTER VAN 20 Vind het Sexy
Hangen 'r tieten ook altijd op je schouders tijdens het knippen?quote:EN ME KAPSTER VAN 20 Vind het Sexy
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:32 schreef Speth het volgende:
[..]
Hangen 'r tieten ook altijd op je schouders tijdens het knippen?![]()
Ik krijg het nooit zo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
uh.. neh heb het gewoon laten groeien..![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:57 schreef MadGuy het volgende:
DiSiLLUSiON, hoewel ik natuurlijk pro lang haar ben vind ik dit goed bij je staan hoor!
Daar heb je best mazzel mee.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:04 schreef brtausi het volgende:
gelukkig is er niet zo veel vanaf(de kapster zelf hield ook van lang haar)
Zaterdag naar de kapper. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:46 schreef MadGuy het volgende:
Lucske, now we're talking! Ik zou er inderdaad wel iets hippers mee doen? Heeft de kapper geen suggestie? Je kunt altijd 'nee' zeggen natuurlijk!
Zeker! Al mijn albums erop geplempt!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:23 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Dankje!Dan zou ik jou graag feliciteren met je geweldige keuze qua mp3 speler. Prachtding is 't.
Als ik eerlijk ben zit er op de eerder geplaatste foto weinig model in. Je haar ziet er weinig gestyled uit zo, maar misschien is dat ook de bedoeling?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:03 schreef fs180 het volgende:
argh! wordt ff gek van mn haar.. heb besloten er toch maar -vooral achter- iets af te halen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |