quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:30 schreef S-Two het volgende:
Beetje insmeren in nat haar, en dan zo laten opdrogen?
succes! gewoon afwachten!quote:Ben vanmiddag btw naar de kapper geweest, zijkanten wat bij laten knippen en dode puntjes er af... Nu moet het alleen lang worden!!
ja, ik kan het eerst ook altijd nog wel even als het nat is zodat het meeste water er wel uit is. Ik heb ook altijd nog wel gel bij de hand voor als het helemaal niet wil zittenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:58 schreef Varr het volgende:
Insmeren in nat haar? Vochtig ok, maar nat haar krijg ik echt niet in model hoor... dat wil gewoon niet. Ik heb die troep zelf ook even gekocht, morgen eens proberen, gelukkig heb ik altijd nog mijn schwarzkopf haarspray en mijn newwave superstrong styling gel als plan B.
Dat ben ik ook van plan. Hoe lang is 't nu bij jou? Post eens een foto'tje of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:30 schreef S-Two het volgende:Ben vanmiddag btw naar de kapper geweest, zijkanten wat bij laten knippen en dode puntjes er af... Nu moet het alleen lang worden!!
Het kwam voor tot ongeveer aan de onderkant van mn ogen... Nu tot ongeveer de bovenkant van mn ogen... Ik zal binnenkort een foto posten (wordt nu echt tijd). Denk dat ik het weekend wel ff mn webcam/digi cam tevoorschijn kan toveren....quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:38 schreef Summerteeth het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan. Hoe lang is 't nu bij jou? Post eens een foto'tje of zo
quote:
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef S-Two het volgende:
Vind het echt een cool kapsel Skv! Heb zelf niet echt zulke krullen als jij hebt, maar wat smeer je erin??
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Ook al zulk dik haar. Jullie zijn gezegend.
1 april grap DiSiLLUSiONquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik kan helaas niet meer posten in dit topic, want ik ben vandaar naar de kapper geweest...
En m'n haar is dus van zo:
[afbeelding]
naar zo gegaan:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het wel wat, hoewel het even wennen is... maar ergens heb ik wel spijt, want ik krijg nu continue te horen: "hey! euh.. hmm je lange haar vond ik mooier"
![]()
Dus veel success allemaal, ik ga het zelf ook maar weer langer laten groeien.
Of het nu wel of geen 1 april grap is, je kan het beide hebben vind ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik kan helaas niet meer posten in dit topic, want ik ben vandaar naar de kapper geweest...
En m'n haar is dus van zo:
[afbeelding]
naar zo gegaan:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het wel wat, hoewel het even wennen is... maar ergens heb ik wel spijt, want ik krijg nu continue te horen: "hey! euh.. hmm je lange haar vond ik mooier"
![]()
Dus veel success allemaal, ik ga het zelf ook maar weer langer laten groeien.
OT: Desiderius: Vanaf wanneer zoek je een kamer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Of het nu wel of geen 1 april grap is, je kan het beide hebben vind ik.
in principe volgend studiejaar, maar voor de vakantie intrekken is ook geen probleemquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
OT: Desiderius: Vanaf wanneer zoek je een kamer?
Als ik wat hoor laat ik het je wel wetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Desiderius het volgende:
[..]
in principe volgend studiejaar, maar voor de vakantie intrekken is ook geen probleem
Dankjewel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Of het nu wel of geen 1 april grap is, je kan het beide hebben vind ik.
Ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:42 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Als ik wat hoor laat ik het je wel wetenWat ga je studeren?
Jah ...........quote:Op zondag 3 april 2005 15:49 schreef MadGuy het volgende:
Heb je het laten knippen, JopJuh?
Ik verschuil mijn coupe voorlopig onder een petjequote:Op zondag 3 april 2005 16:06 schreef MadGuy het volgende:
Staat wel goed hoor. Het lijkt me heel moeilijk om je haar heel lang te laten groeien zonder dat het belachelijk eruit gaat zien. Dus toppie!
Ik laat mijn coupe nog even groeien tot begin mei. Dan weer even bijpunten en doorgaan!
mensen vinden mij er netjes uitzien als ik mijn haar een keer doequote:Op zondag 3 april 2005 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Kan ik ook doen. Maar ik heb zo'n non-petten hoofd. Volgens mij is men ook niet gewend om mij met pet te zien.
hahaquote:Op zondag 3 april 2005 19:10 schreef Varr het volgende:
De volgende ochtend zit het vaak nog bijna hetzelfde bij mij, ik kan erg tekeer gaan met mijn haarspray.
Thxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |