Des te meer reden om het te laten groeien, fuck de mode!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Haar langer laten groeien in 2005 is NIET meer in de mode hoor.
1 Bepaal jij dat ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik voel me echt een enormequote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
1 Bepaal jij dat ofzo?
2 Er zijn ook mensen die NIET aan mode doen.
3 Als je hier alleen gekomen bent om mensen af te kraken of wat dan ook, ga dan alsjeblieft naar een ander topic.
tvp![]()
ok, dank je!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:22 schreef Eveli het volgende:
tvp betekent terugvindpost oftewel dan komt dit topic in je lijst met My Active Topics te staan zodat je dit topic makkelijker kunt terugvinden.
pff, n00bquote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:58 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik voel me echt een enorme, maar wat betekend tvp? Het ligt ongetwijfeld voor de hand, maar kom er niet op
![]()
Owww, wat is er dan in 2005 wel in de mode (qua haargedrag...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet niet HOE ik het voor elkaar heb gekregen, maar mijn haar is vandaag, na het douchen uit mijn werk, enorm gewillig, glad en gehoorzaam. Het voelt lekker aan, het zit goed en het glanst. Ik heb wel een haarmasker gebruikt, maar dat doe ik eigenlijk elke zaterdag.
Eerst jouw foto maar eens, witte glansknikker!quote:
haha glansknikkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:35 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Eerst jouw foto maar eens, witte glansknikker!
Ik moet eerst de batterijen opladen, duurt te lang
Bek dicht, gaylordquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Vooruit dan maar....quote:Op zondag 20 maart 2005 18:32 schreef DJ-Maurits het volgende:
Even een heel laf tvp'tje...
Zal snel (ja, nu echt!) weer een foto'tje plaatsen....
Moet ik dat als een compliment opvatten?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:29 schreef rijkv het volgende:
Die gast helemaal rechtsboven is een pimp.
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd. Er is namelijk een bookmarkfunctiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:22 schreef Eveli het volgende:
tvp betekent terugvindpost oftewel dan komt dit topic in je lijst met My Active Topics te staan zodat je dit topic makkelijker kunt terugvinden.
Ach, het blijft in hun MyAT, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd.
Als er nou eens een bookmarkfunctie zou komen die de post in je MyAT zou plaatsen...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd. Er is namelijk een bookmarkfunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |