quote:Ik gebruik nu nog steeds die goedkope gel uit zo'n grote gele pot. Echt rommel is dat maar goed... Denk dat ik binnenkort eens wat andere producten ga kopen/proberen. Dat brylcreem of hairspray wordt het denk ik.... (zal binnenkort ook eens een foto posten)
Als je kort haar hebt en je laat het langer groeien hoeft het niet lang te zijn drol. Je hoeft ook niet lang haar te willen wanneer je je haar langer laat groeien. "Langer" laten groeien en "Lang laten groeien" zijn 2 hele verschillende dingen. En begin nou niet over de 2005 mode...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Haar langer laten groeien in 2005 is NIET meer in de mode hoor.
Ja, en? Wie zegt dat men met de massa wil meelopen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Gillian Anderson is al jaaaaaaaaaaren niet meer hot...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Jij ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Fuck, morgen gelijk naar de kapper!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
NIET?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik heb het ook in 'ongewassen' haar gedaan, en het inderdaad ook geföhnd zodat je een 'hot oil' treatment krijgtquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef MadGuy het volgende:
Overigens had Lacoste het in het vorige deeltje niet helemaal begrepen. Je moet eerst olijfolie in je ongewassen haar plempen, dan 3 minuutjes föhnen zodat het lekker warm wordt en in gaat trekken en na 20 minuutjes je geoliede hoofd met shamppo bewerken en uitwassen!
Ik doe het met ezelinnenmelkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
In de volgende aflevering, haar wassen met ei of bier.![]()
^^ hmmm soon soonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik doe het met ezelinnenmelk
Witteparel, je zou nog eens een foto maken van je geile mat! En waar is de foto van DJ Maurits?
Sylvana? Die draagt toch gewoon een pruik?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil mijn haar nog steeds lang laten groeien en me pony is nou bijna zo lang dat het haar achter me oren kan, want nou kan dat nog net niet en dat vind ik behoorlijk irritant
Des te meer reden om het te laten groeien, fuck de mode!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
1 Bepaal jij dat ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik voel me echt een enormequote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
1 Bepaal jij dat ofzo?
2 Er zijn ook mensen die NIET aan mode doen.
3 Als je hier alleen gekomen bent om mensen af te kraken of wat dan ook, ga dan alsjeblieft naar een ander topic.
tvp![]()
ok, dank je!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:22 schreef Eveli het volgende:
tvp betekent terugvindpost oftewel dan komt dit topic in je lijst met My Active Topics te staan zodat je dit topic makkelijker kunt terugvinden.
pff, n00bquote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:58 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik voel me echt een enorme, maar wat betekend tvp? Het ligt ongetwijfeld voor de hand, maar kom er niet op
![]()
Owww, wat is er dan in 2005 wel in de mode (qua haargedrag...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet niet HOE ik het voor elkaar heb gekregen, maar mijn haar is vandaag, na het douchen uit mijn werk, enorm gewillig, glad en gehoorzaam. Het voelt lekker aan, het zit goed en het glanst. Ik heb wel een haarmasker gebruikt, maar dat doe ik eigenlijk elke zaterdag.
Eerst jouw foto maar eens, witte glansknikker!quote:
haha glansknikkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:35 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Eerst jouw foto maar eens, witte glansknikker!
Ik moet eerst de batterijen opladen, duurt te lang
Bek dicht, gaylordquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Vooruit dan maar....quote:Op zondag 20 maart 2005 18:32 schreef DJ-Maurits het volgende:
Even een heel laf tvp'tje...
Zal snel (ja, nu echt!) weer een foto'tje plaatsen....
Moet ik dat als een compliment opvatten?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:29 schreef rijkv het volgende:
Die gast helemaal rechtsboven is een pimp.
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd. Er is namelijk een bookmarkfunctiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:22 schreef Eveli het volgende:
tvp betekent terugvindpost oftewel dan komt dit topic in je lijst met My Active Topics te staan zodat je dit topic makkelijker kunt terugvinden.
Ach, het blijft in hun MyAT, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd.
Als er nou eens een bookmarkfunctie zou komen die de post in je MyAT zou plaatsen...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar posters met enkel de letters 'tvp' worden zonder pardon verwijderd. Er is namelijk een bookmarkfunctie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |