is inderdaad erg chill spul. Je haar wordt echter wel enorm vet en na 3 dagen kun je het letterlijk van je hoofdhuid afschrapen als je niet dagelijks je haar wast. Tevens gaat er al jaren een gerucht de ronde dat je er kaal van wordt, wat uiteraard niet bewezen is omdat het nog steeds te koop is. Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruiktenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:24 schreef mrkanarie het volgende:
ja goede shit!mijjn haar blijft goed in model, redelijk wetlook, maar zonder dat het hard wordt! Waarom heb ik hier niet eerder van gehoord?
overigens volgens mij niet geschikt voor kortharige stekes oid.
Ik ken meer kale mensen die andere stylingsmiddelen gebruiktenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef TYP het volgende:
Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruikten
Ik vind dat juist heel erg meevallen... ik was m'n haren, gooi er een likje brylcreem in en het zit drie dagen prima... zonder dat het vet wordt....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef TYP het volgende:
[..]
is inderdaad erg chill spul. Je haar wordt echter wel enorm vet en na 3 dagen kun je het letterlijk van je hoofdhuid afschrapen als je niet dagelijks je haar wast. Tevens gaat er al jaren een gerucht de ronde dat je er kaal van wordt, wat uiteraard niet bewezen is omdat het nog steeds te koop is. Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruikten
Dat hoort niet echt... dat vet worden. Maak je het haar wel eerst een beetje nat voor je het erin smeert? Ik heb haar nu half over m'n oren en heb maar een vingertop nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef TYP het volgende:
[..]
is inderdaad erg chill spul. Je haar wordt echter wel enorm vet en na 3 dagen kun je het letterlijk van je hoofdhuid afschrapen als je niet dagelijks je haar wast. Tevens gaat er al jaren een gerucht de ronde dat je er kaal van wordt, wat uiteraard niet bewezen is omdat het nog steeds te koop is. Echter, ik ken wel 2 kale dudes die vroeger intensief dat spul gebruikten
Voor lang en achter kortquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Eveli het volgende:
Houden jullie trouwens de haren op je achterhoofd kort of laten jullie dat ook lang groeien?
Idd!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Nee haha, wel een beetje een matje kweken hoor!
Achteraan moet het juist langquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Eveli het volgende:
Houden jullie trouwens de haren op je achterhoofd kort of laten jullie dat ook lang groeien?
Ik heb dat ook. Het moet gewoon wat dikker worden, denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Idd!alleen kult het bij mij wel wat op dus dat is wel klote, vind ik zelf lelijk staan...
Dat is het dus bij mij... het is geen matje, maar gewoon een deurmat!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Het moet gewoon wat dikker worden, denk ik.
dat kan altijd nog... probeer ander eerst ff een antikrultang ofzo...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is het dus bij mij... het is geen matje, maar gewoon een deurmat!![]()
Denk dat dat er morgen bij de kapper iig af gaat....
elke dag uiteraard, maar ligt waarschijnlijk ook aan mijn haar. Heb redelijk lang en dik haar en een goede studentenmat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:38 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel erg meevallen... ik was m'n haren, gooi er een likje brylcreem in en het zit drie dagen prima... zonder dat het vet wordt.....
Maar ok, als je er natuurlijk iedere dag een kledder in gooit... dan zal het wel vet willen worden...
heb ik ook.. bloadvervelend.. en lelijk ja.. maar als ik het af zou knipper daar zou het helemaal niet staan..en lijkt mn haar meteen een stuk korter..quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Idd!alleen kult het bij mij wel wat op dus dat is wel klote, vind ik zelf lelijk staan...
Ja daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Cheap en jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Varr het volgende:
Hoe duur is die brylcreem troep eigenlijk.. ? En gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
ik heb hem voor 3.30 ofzo bij de Super de Boer gehaald; een rode pot, staat tussen de gel. Valt wel op!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef Varr het volgende:
Hoe duur is die brylcreem troep eigenlijk.. ? En gewoon in de supermarkt verkrijgbaar?
Nee ok, dat is natuurlijk wel een heel groot verschil met mijn gemilimeterde koppie....quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef TYP het volgende:
[..]
elke dag uiteraard, maar ligt waarschijnlijk ook aan mijn haar. Heb redelijk lang en dik haar en een goede studentenmat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |