Je hebt onder je lang haar korte krullen?? Ik snap er niks van hoe je het zo beschrijftquote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef VoreG het volgende:
Het haar bij mij bovenop is zo'n 15cm overal, maar wat daaronder zit is vrij kort 3-7cm en dat gaat krullen waardoor alles slecht gaat zitten, misschien die stijlhaarshampoodinges maar eens gaan proberen
Ik heb gewoon langer haar, 15cm ofzo, maar aan de zijkanten daar is het dus niet zo lang, maar dat gaat dus wat krullen. En daaroverheen hangt het langere haarquote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Je hebt onder je lang haar korte krullen?? Ik snap er niks van hoe je het zo beschrijft
Jaja.quote:
Zo wil ik het ook ongeveer alleen mijn haar nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:43 schreef Varr het volgende:
bwehehe niemand kon zien dat mn haar geknipt was, zie het zelf wel aardig aangeziet er wat beter model inzit nu, vooral achter een stukkie korter want dat was te lang.
je lijkt erg blij op de foto met je kapselquote:Op maandag 21 maart 2005 14:18 schreef Speth het volgende:
tvp
[afbeelding]
Achter m'n oren staat 't beter. Helaas zit er weinig vaart in...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
je lijkt erg blij op de foto met je kapsel
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:36 schreef kanaiken het volgende:
nice, een topic over lang haar
is een foto van het resultaat ook welkom?
**********quote:
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat hier stond...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
p.s.
Zijn er nog tips zodat haar sneller groeit?
was dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:18 schreef S-Two het volgende:
Heb vanmiddag eindelijk een potje brylcreem gehaald... we zullen morgen zien of het wat is.
Iets met nicht enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat hier stond....
Deze edit noopt tot speculatiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:51 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
p.s.
Zijn er nog tips zodat haar sneller groeit?
Ik vond het ook niet kunnen hoor... dat soort verzoeken doe je maar in SEX...quote:
Nu ga ik mij afvragen welke betekenis van het woord "nicht" hier van toepassing was..?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet kunnen hoor... dat soort verzoeken doe je maar in SEX....
Probeer Imageshackquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:11 schreef Droefdeluxe het volgende:
Leuk topic. Ik ben ook bezig m'n haren lang te laten groeien zodat ik het in een staart kan binden, gewoon om te kijken hoe dat staat.
Het schiet al aardig op, ik kan het al in een klein staartje binden. Alleen dan hangen de voorste haren nog een beetje. Fotootje zou ik eerst ergens moeten uppen, moet nog even kijken waar.
Geen idee, maar iedereen zei op dit forum dat het goed spul wasquote:
Jij hebt volgens mij heel gemakkelijk haar, of doe je er nog iets speciaals mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:43 schreef Varr het volgende:
bwehehe niemand kon zien dat mn haar geknipt was, zie het zelf wel aardig aangeziet er wat beter model inzit nu, vooral achter een stukkie korter want dat was te lang.
volgens mij zijn er niet veel dingen om je haar sneller te laten groeien, maar sommige mensen zeggen wel dat als je regelmatig de puntjes bij laat knippen het wel harder groeit, maar of dat waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
maar weet iemand of er nog tips zijn zodat haar sneller groeit. Ik wil mijn haar ook in een staartje.
Je lijkt op zo'n klusjesman van klussen met kijkers ofzoiets...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef Droefdeluxe het volgende:
[[url=http://img81.exs.cx/img81/5089/6454528img18uu.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/6991/6454527img17jt.jpg]afbeelding][/URL]
Tadaa.![]()
edit ---
Lol, wtf, als ik op die thumbnails klik doen ze het niet.
Als je het langer wil hebben moet je het nou gewoon laten groeien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
1e foto hier.
Ik heb nog wel een lange weg te gaan.. als het nat is, zit me haar voor de wenkbrauwen en enkele sliertjes voor de ogen. Ben 1,5 a 2 maand geleden nog even naar de kapper geweest, was toen weer redelijk kort eigenlijk. Nu wil het ook niet echt zitten, tenzij ik er lak in spuitZit zelf alweer te twijfelen om naar de kapper te gaan, ook vanwege de sprieten aan de zijkant..
Hoezo groeit je haar sneller in de zon ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:47 schreef ssebass het volgende:
Ach het wordt al beter weer. Straks in de zomer groeit het weer sneller. Ik moet zeggen dat mijn haar altijd al redelijk snel groeit. In de zon wordt mijn haar ook weer iets lichter dan zie je dat het bruin is en niet zwart dat vind ik wel mooier. Lekker op het terras zitten in het zonnetje. Maar eerst tussen al het studie ontwijkend gedrag mijn tentamen voor morgen proberen te leren
Men, je bent de zoveelste die overweegt om het langer te laten groeien en toch twijfelt om naar de kapper te gaan. Waarom laat je het niet groeien tot je de gewenste lengte hebt, en laat je het dan in model knippen. Schijt aan eventuele reacties die je krijgt. Dat gaat toch het snelst. Als je de juiste lengte hebt zal je blij zijn dat je hebt doorgezet ipv telkens de kapper te bezoeken als je haar kut zit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef furanku het volgende:
Ik heb nog wel een lange weg te gaan.. als het nat is, zit me haar voor de wenkbrauwen en enkele sliertjes voor de ogen. Ben 1,5 a 2 maand geleden nog even naar de kapper geweest, was toen weer redelijk kort eigenlijk. Nu wil het ook niet echt zitten, tenzij ik er lak in spuitZit zelf alweer te twijfelen om naar de kapper te gaan, ook vanwege de sprieten aan de zijkant..
http://www.bertweb.nl/html/informatie.htmlquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:15 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoezo groeit je haar sneller in de zon ?
.
Haha idd, je lijkt op Dennis.. maar dan iets minder stijlloosquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:16 schreef Modwire het volgende:
[..]
Je lijkt op zo'n klusjesman van klussen met kijkers ofzoiets...
Hallo Bosbeetlequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef Droefdeluxe het volgende:
[[url=http://img81.exs.cx/img81/5089/6454528img18uu.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img26.exs.cx/img26/6991/6454527img17jt.jpg]afbeelding][/URL]
Tadaa.![]()
edit ---
Lol, wtf, als ik op die thumbnails klik doen ze het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |