abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25525742
Zozo deeltje 21 alweer..
Ik denk wel dat ik hier bij jullie experts met mijn vraag terecht kan dan..

Ik heb behoorlijk dik, stug, halflang haar met een redelijke slag erin.. (Lengte: komt wel tot het puntje van m'n neus)
Ik vroeg me af welke gel/mousse/wax/whatever bij me goed te gebruiken is om mijn haar achterover te dragen..
Het is niet zo dat ik m'n haar niet achterover kan krijgen.. als m'n haar nat is, waarna ik er een beetje (rode) brylcreem insmeer kan ik het wel naar achteren dragen.. maar na een tijdje wordt m'n voorhoofd vet.. en daar houd ik niet van.. ik wil trouwens ook niet dat m'n haar hard van de gel wordt..
Wat voor type haarproduct is aan te raden om m'n haar achterover geslagen te dragen.. en als het een keertje door de war gaat dat ik het dan gerust weer achterover kan slaan waarna het blijft zitten.. het is namelijk niet zo, dat ik net zoals mensen met stijl haar m'n haar één keer achterover kan slaan en dat het zo wel blijft zitten.. heb wel een product nodig..

1) Welk haarproduct kan ik gebruiken?
2) Oja en m'n mat krult hevig op.. is daar nog wat aan te doen?
pi_25525983
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 23:24 schreef OldJeller het volgende:

1) Welk haarproduct kan ik gebruiken?
2) Oja en m'n mat krult hevig op.. is daar nog wat aan te doen?
1) Als je echt goed advies wil --> De kapper. Je krijgt misschien wel dure shit (ik heb ooit potje wax van 'fudge' gehad van 15¤ , maar werkte wel verrekte goed), maar wel spul dat werkt.
2) Bij laten knippen
pi_25532316
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Deze zomer:

Nu:
Update:
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25532694
Gaat hard, Kluupkluup! Hoe vaak ben je in de tussentijd naar de kapper geweest, als ik vragen mag?
suburban gangster flow
pi_25533052
Ik wil mijn haar ook langer laten groeien!
Alleen met krullen gaat het niet erg snel..
Dit ben ik op het moment:
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:57:41 #276
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25533127
Best vaak lijkt me, als je al vanaf de zomervakantie bezig bent.....

Ik had ongeveer net zo kort haar als jij in de zomer
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:03:27 #277
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_25533245
Ik heb écht langzaam groeiend haar...
pi_25533301
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:03 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb écht langzaam groeiend haar...
Ik niet
Begin dit schooljaar was ik nog vrijwel kaal.
pi_25533717
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef Summerteeth het volgende:
Gaat hard, Kluupkluup! Hoe vaak ben je in de tussentijd naar de kapper geweest, als ik vragen mag?
Euhm.. misschien 1 keer, maar niet voor bijknippen, maar gewoon om weer helemaal kort te laten knippen. Zal ergens in september/oktober geweest zijn dat ik voor het laatst bij de kapper ben geweest...
Het gaat juist niet erg hard vind ik.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25535216
Bonjour...kom me even voorstellen, ben taconew (of Wesley whatever) kom even meespieken hoe jullie je haar laten groeien (het is of kijken hoe haar groeit of geraniums...)
fototjes van mijn elegante kapsel komen er vast wel aan, denk op het moment niet al teveel aan J.P.Balkenende, zo zit mijn haar als ik de hele dag over mijn bolletje aan het wrijven ben...
ik HAAT stalkers!!!!
pi_25537050
Had gisternacht even geprobeerd wat het effect was van een nachtje slapen met olijfolie in je haar Volgens diverse sites zou dit je haar weer soepel, glanzend en zacht maken. Vanochtend natuurlijk de boel uitgespoeld maar volgens mij heb ik nu een ontzettend vette kop.

Even afwachten tot het helemaal droog is.
pi_25537995
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 07:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
Had gisternacht even geprobeerd wat het effect was van een nachtje slapen met olijfolie in je haar Volgens diverse sites zou dit je haar weer soepel, glanzend en zacht maken. Vanochtend natuurlijk de boel uitgespoeld maar volgens mij heb ik nu een ontzettend vette kop.

Even afwachten tot het helemaal droog is.
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?
pi_25538015
Wat is in laagjes laten knippen ongeveer.
heeft iemand er een foto van ofzo?

Mijn haar is nu best wel lang, het hangt op m'n schouders
pi_25538528
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
volgens mij werd er Fabio bedoeld, google daar maar eens op en houd je vast

Succes heren en hou vol en geduld en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25539408
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef milagro het volgende:

[..]

volgens mij werd er Fabio bedoeld, google daar maar eens op en houd je vast

Succes heren en hou vol en geduld en zo
Zo, snelle reactie

Bah @ Fabio:

Nee, het was toch echt fabricio de gangster
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:53:17 #286
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25540213
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Wat is in laagjes laten knippen ongeveer.
heeft iemand er een foto van ofzo?

*Ook afvraagt
pi_25540250
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef Taconew het volgende:
denk op het moment niet al teveel aan J.P.Balkenende, zo zit mijn haar als ik de hele dag over mijn bolletje aan het wrijven ben...
Bij mij dus ook.

Ben het nu zo'n kleine 4 maanden aan het laten groeien, en het valt er nu toch wel aan af te zien. Maar het moet nog langer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25541673
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?
M'n haar is wel zacht maar zoals verwacht ook behoorlijk vettig. Geen speciale olijfolie voor gekocht, gewoon dezelfde gebruikt die ik ook gebruik om te koken. Vanmiddag/vanavond m'n haar maar eens met aangelengde shampoo wassen. M'n haar is in ieder geval gevoed dunkt me
pi_25541674
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

M'n haar is wel zacht maar zoals verwacht ook behoorlijk vettig. Geen speciale olijfolie voor gekocht, gewoon dezelfde gebruikt die ik ook gebruik om te koken. Vanmiddag/vanavond m'n haar maar eens met aangelengde shampoo wassen. M'n haar is in ieder geval gevoed dunkt me
pi_25541949
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bij mij dus ook.

Ben het nu zo'n kleine 4 maanden aan het laten groeien, en het valt er nu toch wel aan af te zien. Maar het moet nog langer.
Ook gij Zjroen?

de wind is niet mijn beste vrind... Het gaat maar voor mn ogen hangen..
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:19:02 #291
82589 S-Two
barba macacu
pi_25544177
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ook gij Zjroen?

de wind is niet mijn beste vrind... Het gaat maar voor mn ogen hangen..
Die harde wind is erg kut. 's Ochtends doe ik mn haar een beetje goed, maar als ik op school aan kom (13 km fietsen) is het toch helemaal verwaaid
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:21:00 #292
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25544236
Meer haarspray erin doen, haarspray doet wonderen.
pi_25548834
En haarspray verneukt ook je haar...

Lacoste die experimenteert met zijn haar!
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:31:19 #294
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25549666
Hoezo verneukt dat je haar.....
pi_25550287
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Varr het volgende:
Hoezo verneukt dat je haar.....
Die troep is vaak ontzettend agressief waardoor je haar o.a. uitdroogt en breekt. Niet echt een aanrader als je haar al niet al te sterk is. Aan de andere kant kan je wel over alles moeilijk doen.

Inmiddels m'n haar gewassen en met Gliss Kur deep repair conditioner behandeld. Niet meer vet en lekker schoon en zacht nu
pi_25550725
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Dan krijg je toch dat er een soort boog in komt, aangezien het op je schouders rust gaat het naar voren groeien oftewel je krijgt er een bocht in. Of is dat niet zo?
pi_25550890
Ik ben me lange haar zat, en elke keer weer uitdunnen. De kapper zegt altijd dat ze zo jaloers is op me haar, nou ik ben het beu. zit bijna nooit! Denk dat ik maar is kaal ga proberen! (niet echt kaal, met een milimeter haar nog ofzo.)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:21:21 #298
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25550958
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:57 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Die troep is vaak ontzettend agressief waardoor je haar o.a. uitdroogt en breekt. Niet echt een aanrader als je haar al niet al te sterk is. Aan de andere kant kan je wel over alles moeilijk doen.

Inmiddels m'n haar gewassen en met Gliss Kur deep repair conditioner behandeld. Niet meer vet en lekker schoon en zacht nu
Mja ik merk niet zoveel daarvan hoor, was ook elke keer mn haar met shampoo als ik douch, Dat moet toch ook schadelijk zijn? Als mn haar maar goed zit. Ik gebruik helemaal als ik uitga ladingen haarspray, hoor mijn haar niet klagen hoor.
pi_25551948
Het ligt maar net aan je haar denk ik. Ik heb niet echt super sterk haar, vermoed ik, dus ik gebruik het met mate...
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:13:00 #300
82589 S-Two
barba macacu
pi_25552437
Ik gebruik nu nog steeds die goedkope gel uit zo'n grote gele pot. Echt rommel is dat maar goed... Denk dat ik binnenkort eens wat andere producten ga kopen/proberen. Dat brylcreem of hairspray wordt het denk ik.... (zal binnenkort ook eens een foto posten)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')