1) Als je echt goed advies wil --> De kapper. Je krijgt misschien wel dure shit (ik heb ooit potje wax van 'fudge' gehad van 15¤ , maar werkte wel verrekte goed), maar wel spul dat werkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:24 schreef OldJeller het volgende:
1) Welk haarproduct kan ik gebruiken?
2) Oja en m'n mat krult hevig op..![]()
![]()
is daar nog wat aan te doen?
Euhm.. misschien 1 keer, maar niet voor bijknippen, maar gewoon om weer helemaal kort te laten knippen. Zal ergens in september/oktober geweest zijn dat ik voor het laatst bij de kapper ben geweest...quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef Summerteeth het volgende:
Gaat hard, Kluupkluup! Hoe vaak ben je in de tussentijd naar de kapper geweest, als ik vragen mag?
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
Had gisternacht even geprobeerd wat het effect was van een nachtje slapen met olijfolie in je haarVolgens diverse sites zou dit je haar weer soepel, glanzend en zacht maken. Vanochtend natuurlijk de boel uitgespoeld maar volgens mij heb ik nu een ontzettend vette kop.
Even afwachten tot het helemaal droog is.
volgens mij werd er Fabio bedoeld, google daar maar eens op en houd je vastquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
Zo, snelle reactiequote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij werd er Fabio bedoeld, google daar maar eens op en houd je vast
Succes heren en hou vol en geduld en zo
*Ook afvraagtquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Wat is in laagjes laten knippen ongeveer.
heeft iemand er een foto van ofzo?
Mijn haar is nu best wel lang, het hangt op m'n schouders
Bij mij dus ook.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef Taconew het volgende:
denk op het moment niet al teveel aan J.P.Balkenende, zo zit mijn haar als ik de hele dag over mijn bolletje aan het wrijven ben...
M'n haar is wel zacht maar zoals verwacht ook behoorlijk vettig. Geen speciale olijfolie voor gekocht, gewoon dezelfde gebruikt die ik ook gebruik om te koken. Vanmiddag/vanavond m'n haar maar eens met aangelengde shampoo wassen. M'n haar is in ieder geval gevoed dunkt mequote:Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?
M'n haar is wel zacht maar zoals verwacht ook behoorlijk vettig. Geen speciale olijfolie voor gekocht, gewoon dezelfde gebruikt die ik ook gebruik om te koken. Vanmiddag/vanavond m'n haar maar eens met aangelengde shampoo wassen. M'n haar is in ieder geval gevoed dunkt mequote:Op donderdag 17 maart 2005 09:49 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Haha, mooi experiment. Gewoon fles geleeegd op je hoofd, of speciale olijfolie gehaald?
Ook gij Zjroen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij mij dus ook.
Ben het nu zo'n kleine 4 maanden aan het laten groeien, en het valt er nu toch wel aan af te zien. Maar het moet nog langer.
Die harde wind is erg kut. 's Ochtends doe ik mn haar een beetje goed, maar als ik op school aan kom (13 km fietsen) is het toch helemaal verwaaidquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook gij Zjroen?
de wind is niet mijn beste vrind... Het gaat maar voor mn ogen hangen..
Die troep is vaak ontzettend agressief waardoor je haar o.a. uitdroogt en breekt. Niet echt een aanrader als je haar al niet al te sterk is. Aan de andere kant kan je wel over alles moeilijk doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:31 schreef Varr het volgende:
Hoezo verneukt dat je haar.....
Dan krijg je toch dat er een soort boog in komt, aangezien het op je schouders rust gaat het naar voren groeien oftewel je krijgt er een bocht in. Of is dat niet zo?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef super-muffin het volgende:
Mijn haar is nu best wel lang, het hangt op m'n schouders
Mja ik merk niet zoveel daarvan hoor, was ook elke keer mn haar met shampoo als ik douch, Dat moet toch ook schadelijk zijn? Als mn haar maar goed zit.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die troep is vaak ontzettend agressief waardoor je haar o.a. uitdroogt en breekt. Niet echt een aanrader als je haar al niet al te sterk is. Aan de andere kant kan je wel over alles moeilijk doen.
Inmiddels m'n haar gewassen en met Gliss Kur deep repair conditioner behandeld. Niet meer vet en lekker schoon en zacht nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |