Jep. Ik hoop tevens dat ik bijna klaar benquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:53 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Hey jij studeert ook geschiedenis toch???
Ik ben net begonnenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep. Ik hoop tevens dat ik bijna klaar ben
Beetje stilletjes hier.. is iedereen klaar met groeien?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:04 schreef MadGuy het volgende:
Dwarrel?!Dat de scheiding naar links valt lijkt me niet zo erg overigens...
Aha, leuk!
Het groeit te langzaamquote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Beetje stilletjes hier.. is iedereen klaar met groeien?
Wat is je afstudeeronderwerp? Wat wil je hier na gaan doen?
Kapper kan dodelijk zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 18:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het groeit te langzaam, maarja.. heb inmiddels al een redelijke bos alleen het haar achter mn oren wordt wel erg lang... miss binnekort maar ff langs de kapper
Het is hier inderdaad niet bijster druk op het moment. En inderdaad, het groeien gaat bij mij ook té langzaam...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad niet bijster druk op het moment. En inderdaad, het groeien gaat bij mij ook té langzaam...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Veel mensen die al 'klaar' zij met hun haar zekerquote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad niet bijster druk op het moment. En inderdaad, het groeien gaat bij mij ook té langzaam...
Afstudeeronderwerp is de V.O.C. en de relatie met Jemen (Mokka). Wat ik ga doen weet ik nog niet helemaal...
Ja, ik weet het, ben ook al een tijd niet meer geweest. Maar het zit nu echt gewoon niks. Vooral het haar net boven mn oren zeg maar. Alhoewel ik toch denk dat ik het zo maar laat groeien en het dan later wel ziequote:Op zondag 20 februari 2005 19:23 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Kapper kan dodelijk zijnAlhoewel ik onlangs wel goed geknipt ben (in Groningen) dus ik weet niet waar je woont, maar anders de Koppie Koppie
Nee, ik schat nog zo'n 2 tot 4 weken tot ik mij weer met enig recht tot de halflangen mag rekenen:quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Als je het afknipt kom je sowieso weer op die lengtequote:Op zondag 20 februari 2005 20:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ben ook al een tijd niet meer geweest. Maar het zit nu echt gewoon niks. Vooral het haar net boven mn oren zeg maar. Alhoewel ik toch denk dat ik het zo maar laat groeien en het dan later wel zie.
Ik woon btw in Loppersum, 20 km van Groningen![]()
Dat is natuurlijk wel zo, maar haar groeit al zo langzaamquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Als je het afknipt kom je sowieso weer op die lengte
Ik voetbal tegen Loppersum 2 in de competitie, zit jij daar toevallig bij?
The Knickerbockers 11, alles verloren dit seizoen echt om te huilenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo, maar haar groeit al zo langzaam.
wel altijd bij Loppersum gevoetbalt, maar sinds 2 jaar bij Appingedam (iets hoger niveau), maar als ik zelf niet hoef kom ik meestal wel kijken, welke club speel je?
hehe, gaat niet zo lekker dusquote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef -roGue- het volgende:
[..]
The Knickerbockers 11, alles verloren dit seizoen echt om te huilen
Om het slowchatten te voorkomen, even over haar:quote:Op zondag 20 februari 2005 21:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
hehe, gaat niet zo lekker dus. Volgend jaar ga ik btw ook studeren in Groningen, maar ik heb het idee dat het nu meer een slowchat aan het worden is
![]()
![]()
Goede reden om uit het topic te stappenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:53 schreef r00d het volgende:
Ja, het gaat gebeuren! Vrijdag ga ik naar de kapper om de boel eens flink bij te laten werken... Eens kijken of ze een leuk coupeje kunnen knippen in de bos die ik heb gespaard...
Jullie gaan vanzelf het resultaat zien!
Ik ben nog jong, dus blijf nog 1 jaar in de a-ers bij Appingedam, daarna andere club.. miss terug naar Loppersum of miss idd een clup in de stad zoeken. Als ik daar dan inmiddels ook een kamer heb gevondenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:35 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Om het slowchatten te voorkomen, even over haar:
DUURT LANG
Hehe, groningen is mooie stad! Ga je dan ook bi TKB/Forward voetballen? Of blijf je bij Appingedam?
Ja ik zit op kamers hier, 1e van TKB speelt 1e klasse, dus als je ambities hebt?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, dus blijf nog 1 jaar in de a-ers bij Appingedam, daarna andere club.. miss terug naar Loppersum of miss idd een clup in de stad zoeken. Als ik daar dan inmiddels ook een kamer heb gevonden, zit jij op kamers?
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 20 februari 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Het wordt wel enorme slowchat hierzo...
DarcMarc! Klaar met je haar?
Heb geduld wanneer denk je dat je er klaar mee bent ? in de zomerquote:Op zondag 20 februari 2005 22:41 schreef MadGuy het volgende:
Ook qua de rest lijkt me... Ik moet nog zo lang...
Volgens mijn kapper wel. Hoe warmer, hoe sneller het groeit.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Ik HOOP het...
Het lijkt echt ontzettend langzaam te gaan. Maar wie weet gaat het in de lente/ zomer wat sneller?
Als je koorts hebt dan groeien je nagels bijvoorbeeld ook sneller, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:14 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Volgens mijn kapper wel. Hoe warmer, hoe sneller het groeit.
sorryquote:Op zondag 20 februari 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Het wordt wel enorme slowchat hierzo...
Erm, zit toch prima zo? Heb je mijn haar welles gezien??quote:Op maandag 21 februari 2005 21:04 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb overigens een vraagje aan een eventuele expert (kappers in da house?):
[afbeelding]
Voor gaat het bij mij altijd zo bol opstaan. Ik heb het idee dat dit komt omdat mijn haar daar nog te kort is. maar hoe kom ik hier nu eigenlijk vanaf? Een beetje nonchalant vind ik wel leuk, maar dit is soms écht belachelijk...
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Nou, ik vind dat het van voren echt nergens op trekt. dat kan vloeienender, beter en mooier.
Maar kom op, laat eens zien dan!
Tsja, voordeel van een pet : je haar zit altijd goedquote:Op maandag 21 februari 2005 22:43 schreef MadGuy het volgende:
Tussen de 15 en 30 euro vermoed ik.
Ik moet misschien ook maar eens aan de pet. Het idiote is dat ik helemaal geen pettenmens ben en dat men zich dan gaat afvragen WAAROM!
Nee, ik modder maar wat door...
Jij bent wel iemand die Ieorg Idur moet lezen van Roald Dahlquote:
Is wel een enorme rot lengte, er valt geen model in te krijgen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:21 schreef MadGuy het volgende:
Begint te komen, Doagere! Netjes!
En thanks, roGue!![]()
Je zal helaas je strepen opnieuw moeten verdienen... n00bquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:05 schreef dewitteparel het volgende:
Ok er is iets mis met mijn account :S, ik log voortaan in onder deze nick
(dewitteparel fka -roGue-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |