Vandaar dat ik het ook niet wistquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik zoek op "Fabricio" bij google, dan kom ik deze tegen:
[afbeelding]
Die zal men vast niet bedoelen bij jou
m.a.w. wtf is Fabricio?
Het antwoord is simpeler:quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
Jij bent té knap!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:05 schreef luciferist het volgende:
ik wil het ook langer
ik ben nu zover:
[afbeelding]
Je kent mij hè..quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mooie homo-erotische compilatie trouwens
Op Lowlands zijn er ook altijd een paar die er zo bij lopen. Geinig voor een weekend.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:27 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas vet!
Niets voor mij overigens.
Mja, precies wat ik altijd heb dus, hoe je het beschrijft is hoe het bij mij ook altijd zit, het punt is denk ik dat kappers vaak laag opgeleid zijn, en dikwijls uit een milieu komen waarin kort haar meer gewaardeerd wordt. Ze hebben dus gewoon geen smaak en doen wat ze zelf willen, bovendien hebben ze gewoon een paar standaardmodellen die ze knippen.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:42 schreef vinge het volgende:
ik ging zo zitten, die vent van: "Moet er een stukje van af". ik zo: "jup". ik zo, denkend aan de horrorverhalen in dit topic: "Een KLEIN stukje hè!!" Hij zo: "ok"
Knipt die lul fucking 5 centimeter van m'n haar erafEn dat niet alleen, hij heeft het aan de zijkant ook nog uitgedund. Het ziet er nu nog zieliger uit dan eerst bij Speth
Duurt weer fucking zes maanden voor het teruggegroeid is naar waar ik was
![]()
Teringlijer
edit: Toelichting: M'n haar was eerst bijna even lang als bij meneer Luciferist. Het ziet eruit alsof ik een toupet heb, bovenkant steekt er boven uit en zielige plukjes ana de zijkant.
En je kon de verleiding weerstaan niet even een beentje uit te steken bij het passeren? Respect!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zat op de motor voor een ritje richting Oldenzaal, en moest wachten voor een aantal teringfietsers![]()
Het komt nu met wat hulp tot net onder m'n onderlip.. dus weer aardig richting de lengte van voor m'n kappersbezoekje...quote:Op zondag 13 februari 2005 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Hey Maurits, hoe ver ben jij nu qua haar?
Puik plan!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer even een foto'tje schieten...
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel willen de vrouwtjes wel he?.
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel willen de vrouwtjes wel he?.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:27 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas vet!
Niets voor mij overigens.
het nadeel van baardhaar is dan wel weer dat je lange haar er soms in blijft hangenquote:Op woensdag 16 februari 2005 05:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga mijn haren weer lang laten groeien![]()
En ook mijn gezichtshaar.
Jezus weet je wel
ey dat doet het bij mij vanzelfquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben ook begonnen met het wat langer laten groeien van mijn haar
Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik gokte al zoiets uit je avatar. Maar is dat niet a) schier onmogelijk omdat je slag in je haar hebt en b) een beetje moeilijk aangezien dit een tekening is?
Je lijkt een meisjequote:Op zondag 13 februari 2005 22:56 schreef Gesloten het volgende:
Ben nu sinds december bezig met m`n haar laten groeien.
1 december (niet op die vieze mat letten)
[afbeelding]
Nu (ongekamd)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:03 schreef MadGuy het volgende:
Orlando haar is cool, roGue!
Hij heeft ook enorm dik haar. Dat heb ik dan weer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |