quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenen, Donkere Marc!![]()
Game on, dan maar! Vandaag zat het ruk, maar dat kan me niet zo heel veel meer schelen. Het moet nu langer, langer, langer!
Niet laten knippenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
![]()
alhoewel ik wel word uitgemaakt voor Jezus
![]()
als m,n haar shit zit
zoals hier te zien is! maar ik ga denk ik maar weer een keer naar de kapper mag ook wel weer naar een halfjaar
[afbeelding]
Ik laat het voorlopig zo,maar ga het wel bij laten punten binnenkort als het dan al niet te laat isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
En ik zeg houden zoals je het hebt, maar je moet het natuurlijk zelf weten als je het wilt laten verneuken...
Brad heeft nog al zijn haarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
En ik zeg houden zoals je het hebt, maar je moet het natuurlijk zelf weten als je het wilt laten verneuken...
Dat hoop ik ook... Vooralsnog lijkt de slechte kant van m'n haar (iets) beter te groeien dan de vorige keer toen ik 't had laten knippen, maar helemaal goed is 't nog niet... Ik denk echter niet dat het iets permanents is, aangezien het nu wel iets minder lijkt te worden.quote:En @ Speth: Al sal reg kom!
Je krullenbol is gesignaleerd afgelopen vrijdag omstreeks 12:00 bij Huize 't Pott, kruising Oldenzaalsestraat Kotkampweg. Zeg me dat ik geen gelijk had...quote:Op zondag 6 februari 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
Nette OP : )
Jaquote:Op zondag 6 februari 2005 17:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je krullenbol is gesignaleerd afgelopen vrijdag omstreeks 12:00 bij Huize 't Pott, kruising Oldenzaalsestraat Kotkampweg. Zeg me dat ik geen gelijk had...
verkapte tvp![]()
Ik zat op de motor voor een ritje richting Oldenzaal, en moest wachten voor een aantal teringfietsersquote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 09:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ach Speth, zo heel erg is het helemaal niet, ik zou me niet zo druk maken. Nog een paar jaar wachten en je bent kaal.
Foto ? dus net zolang als dat van mijquote:Op zondag 6 februari 2005 22:17 schreef Varr het volgende:
[afbeelding]
Ongeveer zo lang, mayb ietsje langer.
Gaat de goede kant op Skvquote:Op maandag 7 februari 2005 16:51 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
5 minuten geleden.
quote:Op maandag 7 februari 2005 09:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ach Speth, zo heel erg is het helemaal niet, ik zou me niet zo druk maken. Nog een paar jaar wachten en je bent kaal.
Haal je zelf niet zo door het slijkquote:Op zondag 6 februari 2005 17:40 schreef Skv het volgende:
Ik steek daar nooit overGing waarsch. rechts af.
Lelijke bos had ik eh
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:35 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Foto ? dus net zolang als dat van mij
[afbeelding]
Toch nog maar niet naar de kapper, het lijkt nu weer korter door de slag
Als ik zoek op "Fabricio" bij google, dan kom ik deze tegen:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:55 schreef -roGue- het volgende:
Ik werd vandaag uitgemaakt voor FabricioIk had mijn haar naar achter gedaan, omdat het te lang werd voor standaardkapsel
Gliss Kur (deep) hair repair conditioner (na het wassen van je haar dus) en van hetzelfde merk de leave in conditioner. Beiden maken je haar wat zachter en soepeler.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:37 schreef da_micha_man het volgende:
Ik heb nogal droog haar, wat vervelend is als je het wil laten groeien. Wat voor spul kan ik er het beste in gooien voor wat glans en stijl?
Te halen bij elke lokale drogist? Mijn haar is ook aan de dikke kant, en dus ook moeilijk stijl in te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gliss Kur (deep) hair repair conditioner (na het wassen van je haar dus) en van hetzelfde merk de leave in conditioner. Beiden maken je haar wat zachter en soepeler.
Volgens mij een voetballerquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik zoek op "Fabricio" bij google, dan kom ik deze tegen:
[afbeelding]
Die zal men vast niet bedoelen bij jou
m.a.w. wtf is Fabricio?
Vandaar dat ik het ook niet wistquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik zoek op "Fabricio" bij google, dan kom ik deze tegen:
[afbeelding]
Die zal men vast niet bedoelen bij jou
m.a.w. wtf is Fabricio?
Het antwoord is simpeler:quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Volgens mij een voetballer
[afbeelding]
Jij bent té knap!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 17:05 schreef luciferist het volgende:
ik wil het ook langer
ik ben nu zover:
[afbeelding]
Je kent mij hè..quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mooie homo-erotische compilatie trouwens
Op Lowlands zijn er ook altijd een paar die er zo bij lopen. Geinig voor een weekend.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:27 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas vet!
Niets voor mij overigens.
Mja, precies wat ik altijd heb dus, hoe je het beschrijft is hoe het bij mij ook altijd zit, het punt is denk ik dat kappers vaak laag opgeleid zijn, en dikwijls uit een milieu komen waarin kort haar meer gewaardeerd wordt. Ze hebben dus gewoon geen smaak en doen wat ze zelf willen, bovendien hebben ze gewoon een paar standaardmodellen die ze knippen.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:42 schreef vinge het volgende:
ik ging zo zitten, die vent van: "Moet er een stukje van af". ik zo: "jup". ik zo, denkend aan de horrorverhalen in dit topic: "Een KLEIN stukje hè!!" Hij zo: "ok"
Knipt die lul fucking 5 centimeter van m'n haar erafEn dat niet alleen, hij heeft het aan de zijkant ook nog uitgedund. Het ziet er nu nog zieliger uit dan eerst bij Speth
Duurt weer fucking zes maanden voor het teruggegroeid is naar waar ik was
![]()
Teringlijer
edit: Toelichting: M'n haar was eerst bijna even lang als bij meneer Luciferist. Het ziet eruit alsof ik een toupet heb, bovenkant steekt er boven uit en zielige plukjes ana de zijkant.
En je kon de verleiding weerstaan niet even een beentje uit te steken bij het passeren? Respect!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zat op de motor voor een ritje richting Oldenzaal, en moest wachten voor een aantal teringfietsers![]()
Het komt nu met wat hulp tot net onder m'n onderlip.. dus weer aardig richting de lengte van voor m'n kappersbezoekje...quote:Op zondag 13 februari 2005 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Hey Maurits, hoe ver ben jij nu qua haar?
Puik plan!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer even een foto'tje schieten...
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel willen de vrouwtjes wel he?.
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel willen de vrouwtjes wel he?.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:27 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas vet!
Niets voor mij overigens.
het nadeel van baardhaar is dan wel weer dat je lange haar er soms in blijft hangenquote:Op woensdag 16 februari 2005 05:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga mijn haren weer lang laten groeien![]()
En ook mijn gezichtshaar.
Jezus weet je wel
ey dat doet het bij mij vanzelfquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben ook begonnen met het wat langer laten groeien van mijn haar
Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik gokte al zoiets uit je avatar. Maar is dat niet a) schier onmogelijk omdat je slag in je haar hebt en b) een beetje moeilijk aangezien dit een tekening is?
Je lijkt een meisjequote:Op zondag 13 februari 2005 22:56 schreef Gesloten het volgende:
Ben nu sinds december bezig met m`n haar laten groeien.
1 december (niet op die vieze mat letten)
[afbeelding]
Nu (ongekamd)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:03 schreef MadGuy het volgende:
Orlando haar is cool, roGue!
Hij heeft ook enorm dik haar. Dat heb ik dan weer niet...
Jep. Ik hoop tevens dat ik bijna klaar benquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:53 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Hey jij studeert ook geschiedenis toch???
Ik ben net begonnenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep. Ik hoop tevens dat ik bijna klaar ben
Beetje stilletjes hier.. is iedereen klaar met groeien?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:04 schreef MadGuy het volgende:
Dwarrel?!Dat de scheiding naar links valt lijkt me niet zo erg overigens...
Aha, leuk!
Het groeit te langzaamquote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Beetje stilletjes hier.. is iedereen klaar met groeien?
Wat is je afstudeeronderwerp? Wat wil je hier na gaan doen?
Kapper kan dodelijk zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 18:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het groeit te langzaam, maarja.. heb inmiddels al een redelijke bos alleen het haar achter mn oren wordt wel erg lang... miss binnekort maar ff langs de kapper
Het is hier inderdaad niet bijster druk op het moment. En inderdaad, het groeien gaat bij mij ook té langzaam...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad niet bijster druk op het moment. En inderdaad, het groeien gaat bij mij ook té langzaam...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Veel mensen die al 'klaar' zij met hun haar zekerquote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad niet bijster druk op het moment. En inderdaad, het groeien gaat bij mij ook té langzaam...
Afstudeeronderwerp is de V.O.C. en de relatie met Jemen (Mokka). Wat ik ga doen weet ik nog niet helemaal...
Ja, ik weet het, ben ook al een tijd niet meer geweest. Maar het zit nu echt gewoon niks. Vooral het haar net boven mn oren zeg maar. Alhoewel ik toch denk dat ik het zo maar laat groeien en het dan later wel ziequote:Op zondag 20 februari 2005 19:23 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Kapper kan dodelijk zijnAlhoewel ik onlangs wel goed geknipt ben (in Groningen) dus ik weet niet waar je woont, maar anders de Koppie Koppie
Nee, ik schat nog zo'n 2 tot 4 weken tot ik mij weer met enig recht tot de halflangen mag rekenen:quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Als je het afknipt kom je sowieso weer op die lengtequote:Op zondag 20 februari 2005 20:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ben ook al een tijd niet meer geweest. Maar het zit nu echt gewoon niks. Vooral het haar net boven mn oren zeg maar. Alhoewel ik toch denk dat ik het zo maar laat groeien en het dan later wel zie.
Ik woon btw in Loppersum, 20 km van Groningen![]()
Dat is natuurlijk wel zo, maar haar groeit al zo langzaamquote:Op zondag 20 februari 2005 21:01 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Als je het afknipt kom je sowieso weer op die lengte
Ik voetbal tegen Loppersum 2 in de competitie, zit jij daar toevallig bij?
The Knickerbockers 11, alles verloren dit seizoen echt om te huilenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo, maar haar groeit al zo langzaam.
wel altijd bij Loppersum gevoetbalt, maar sinds 2 jaar bij Appingedam (iets hoger niveau), maar als ik zelf niet hoef kom ik meestal wel kijken, welke club speel je?
hehe, gaat niet zo lekker dusquote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef -roGue- het volgende:
[..]
The Knickerbockers 11, alles verloren dit seizoen echt om te huilen
Om het slowchatten te voorkomen, even over haar:quote:Op zondag 20 februari 2005 21:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
hehe, gaat niet zo lekker dus. Volgend jaar ga ik btw ook studeren in Groningen, maar ik heb het idee dat het nu meer een slowchat aan het worden is
![]()
![]()
Goede reden om uit het topic te stappenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:53 schreef r00d het volgende:
Ja, het gaat gebeuren! Vrijdag ga ik naar de kapper om de boel eens flink bij te laten werken... Eens kijken of ze een leuk coupeje kunnen knippen in de bos die ik heb gespaard...
Jullie gaan vanzelf het resultaat zien!
Ik ben nog jong, dus blijf nog 1 jaar in de a-ers bij Appingedam, daarna andere club.. miss terug naar Loppersum of miss idd een clup in de stad zoeken. Als ik daar dan inmiddels ook een kamer heb gevondenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:35 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Om het slowchatten te voorkomen, even over haar:
DUURT LANG
Hehe, groningen is mooie stad! Ga je dan ook bi TKB/Forward voetballen? Of blijf je bij Appingedam?
Ja ik zit op kamers hier, 1e van TKB speelt 1e klasse, dus als je ambities hebt?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, dus blijf nog 1 jaar in de a-ers bij Appingedam, daarna andere club.. miss terug naar Loppersum of miss idd een clup in de stad zoeken. Als ik daar dan inmiddels ook een kamer heb gevonden, zit jij op kamers?
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 20 februari 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Het wordt wel enorme slowchat hierzo...
DarcMarc! Klaar met je haar?
Heb geduld wanneer denk je dat je er klaar mee bent ? in de zomerquote:Op zondag 20 februari 2005 22:41 schreef MadGuy het volgende:
Ook qua de rest lijkt me... Ik moet nog zo lang...
Volgens mijn kapper wel. Hoe warmer, hoe sneller het groeit.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Ik HOOP het...
Het lijkt echt ontzettend langzaam te gaan. Maar wie weet gaat het in de lente/ zomer wat sneller?
Als je koorts hebt dan groeien je nagels bijvoorbeeld ook sneller, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:14 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Volgens mijn kapper wel. Hoe warmer, hoe sneller het groeit.
sorryquote:Op zondag 20 februari 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Het wordt wel enorme slowchat hierzo...
Erm, zit toch prima zo? Heb je mijn haar welles gezien??quote:Op maandag 21 februari 2005 21:04 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb overigens een vraagje aan een eventuele expert (kappers in da house?):
[afbeelding]
Voor gaat het bij mij altijd zo bol opstaan. Ik heb het idee dat dit komt omdat mijn haar daar nog te kort is. maar hoe kom ik hier nu eigenlijk vanaf? Een beetje nonchalant vind ik wel leuk, maar dit is soms écht belachelijk...
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Nou, ik vind dat het van voren echt nergens op trekt. dat kan vloeienender, beter en mooier.
Maar kom op, laat eens zien dan!
Tsja, voordeel van een pet : je haar zit altijd goedquote:Op maandag 21 februari 2005 22:43 schreef MadGuy het volgende:
Tussen de 15 en 30 euro vermoed ik.
Ik moet misschien ook maar eens aan de pet. Het idiote is dat ik helemaal geen pettenmens ben en dat men zich dan gaat afvragen WAAROM!
Nee, ik modder maar wat door...
Jij bent wel iemand die Ieorg Idur moet lezen van Roald Dahlquote:
Is wel een enorme rot lengte, er valt geen model in te krijgen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:21 schreef MadGuy het volgende:
Begint te komen, Doagere! Netjes!
En thanks, roGue!![]()
Je zal helaas je strepen opnieuw moeten verdienen... n00bquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:05 schreef dewitteparel het volgende:
Ok er is iets mis met mijn account :S, ik log voortaan in onder deze nick
(dewitteparel fka -roGue-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |