Vind het heel kut voor je. Helaas kun je dit van die smerige vuile kuthaakneuzen verwachten. Beste is om het maar meteen te vergeten. Ik kan je wel zeggen dat ik dit soort dingen niet op straat zou moeten zien... want dan ben ik bang dat ik "some serious damage" aanricht bij de dader in kwestie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik fiets naar school om 7.30 AM, zie dezelfde mensen naar de school fietsen die achter onze wijk ligt, komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Het is toch fucking niet meer normaal dat je zomaar in je gezicht geslagen word als je een tegenligger passeert.. Morgen gaan er doden vallen, vieze knkr marrokaan
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.quote:
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog niet
Ik weet het, het is te gek voor woorden, wou dat Balkenende es wakker werd maargoed. Maar als je wat terug doet kun je of verkracht worden of je kunt vermoord worden. Die GORE TERINGLUI denken alles te kunnen flikken. Helaas valt er weinig tegen te doen. Ik raad je aan niks terug te doen, anders kun je goed de sjaak zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog niet
Ik ben ook totaal niet geweldadig, maar als ik word geslagen omdat ik niets doe, word ik ook aggresief, en ga ik ook wat serious damage aandoen op die vieze haakneus van die mongoolquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:14 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Vind het heel kut voor je. Helaas kun je dit van die smerige vuile kuthaakneuzen verwachten. Beste is om het maar meteen te vergeten. Ik kan je wel zeggen dat ik dit soort dingen niet op straat zou moeten zien... want dan ben ik bang dat ik "some serious damage" aanricht bij de dader in kwestie.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Precies!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet geweldadig, maar als ik word geslagen omdat ik niets doe, word ik ook aggresief, en ga ik ook wat serious damage aandoen op die vieze haakneus van die mongool
Als je nog in je ochtendroes zit, en een tegenligger slaat je in je gezicht, en fietst daarna snel door.. voordat je kan reageren ben je al 2 seconden verder, moet je je fiets nog omdraaien, ook 3 seconden, en dan moet je nog op vaart komen.. Tenzij jij superman bent ofzo maar die gozer kan ik dus nevernooit inhalenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef DarkElf het volgende:
morgen gaan er doden vallen....
yeah rightje laat je eerst slaan en dan ineens stoere taal uitslaan?
Medelander? slecht geïntegreerde allochtoon zou je bedoelenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef MakzBokz het volgende:
Erik1985, wat ben je aggresief in dit topic, zo ken ik je helemaal niet! (Wacht, ik KEN je ook helemaal niet... )
Slechte ervaring gehad met de medelanders (mooi kotswoord ook, btw)?
Nou nou, Ik snap dat je kwaad bent. Je moet wel begrijpen dat die jongen waarschijnlijk erg moeten wennen het rijden op een fiets. En een fiets is immers geen kameel. En dat kan soms voor irritatie en stress zorgen onder onze marokaanse vrienden. Houdt daar alsjeblieft wel rekening mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:24 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Medelander? slecht geïntegreerde allochtoon zou je bedoelen
Hahaha, nee zo ben ik normaal niet nee, maar wel als het om dit soort zaken gaat. Lees m'n bericht hiervoor maar es.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef MakzBokz het volgende:
Erik1985, wat ben je aggresief in dit topic, zo ken ik je helemaal niet! (Wacht, ik KEN je ook helemaal niet... )
Slechte ervaring gehad met de medelanders (mooi kotswoord ook, btw)?
Ik heb me lul in zijn aars gestopt, Hij zei nog dat sex met mensen beter is dan sex met kamelenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:34 schreef Botje96 het volgende:
Je hebt 'm toch wel een knuffel gegeven?
Thats so truequote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Erick1985 het volgende:
Het is echt onbegrijpelijk allemaal. Maarja, als je hoort hoe ze in hun eigen tyfusland omgaan met vrouwen... daar krijg je helemaal een hartverzakking van.
-knip-
O nee hoor helemaal niet. Ben nooit iemand tot last al zeg ik het zelf. Er moet heel wat gebeuren wil je mij kwaad krijgen. Maarja bij dat kutvolk kun je al "wat kijk je, teringmongool" naar je hoofd krijgen als je ook maar even hun blik kruist in bijvoorbeeld voorbij lopen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef livEliveD het volgende:
Je zal er wel aanleiding voor hebben gegeven![]()
Klopt, ik schrok ook best wel van mijn reactie met die klote sneeuw. Maar ben er stiekem ook wel een beetje trots op dat ik het zo heb aangepaktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:41 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Thats so trueIk was zo boos toen hij me sloeg, ik schrok er zelf een beetje van
Ja, voorbij fietsen.. Maargoed zelfs dat is al een aanleiding voor dat kankertuigquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef livEliveD het volgende:
Je zal er wel aanleiding voor hebben gegeven![]()
Precies, net als wat ik net zei met voorbij lopenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ja, voorbij fietsen.. Maargoed zelfs dat is al een aanleiding voor dat kankertuig
Ja, voortaan laat ik ook me tanden uit me bek slaan onder het motto van "er word nog flink met geknuffeld"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:48 schreef vdo28 het volgende:
Tja als dit echt gebeurt is, leer er maar mee leven want er word nog flink geknuffeld met ze.
Dus voordat er echt eens wat veranderd zijn we al heel wat verder.....
Ach die marokanen zijn juist haske lief. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets spontaan doenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Koenz0r het volgende:
Ja, voorbij fietsen.. Maargoed zelfs dat is al een aanleiding voor dat kankertuig
Ja. Maar als ze mij wat flikken zal ik ook met ze knuffelen, maar dan wel op een hééééél andere manier.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:48 schreef vdo28 het volgende:
Tja als dit echt gebeurt is, leer er maar mee leven want er word nog flink geknuffeld met ze.
Dus voordat er echt eens wat veranderd zijn we al heel wat verder.....
Tot tegenstelling van jou kan ik wel voor me opkomen... Vraag me af hoe jij zoiets gaat doen als het je overkomt.. ga je proberen die vent te bannen? gooi je er een slotje op?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Dirkh het volgende:
Morgen ga je hem terug pakken?
Lijkt me leuk als je daar even een paar foto's van plaatst. Moet je wel even vragen of iemand de foto's wil maken, want jij zal er niet meer toe in staat zijn als je op de grond ligt.
Paar dingetjes vraag ik me wel af. Je kent hem niet, maar gaat hem morgen toch terug pakken. Ga je naar hem op zoek?
Zit ie bij jou op school dan? En als dat zo is, waarom heb je het daar niet gemeld?
En hoe zit het met een simpele aangifte? Of komt dat niet in je op?
Oh, en voordat je zegt: Aangifte doen heeft geen zin, want ze doen er toch niks aan.
Dat klopt, als niemand aangifte doet, kunnen ze niks.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:58 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Vraag me af hoe jij zoiets gaat doen als het je overkomt.. ga je proberen die vent te bannen? gooi je er een slotje op?
Alsof ik bang moet zijn voor zo een 17 jarig knulletje dat 1.70 meter lang is, en Karl Kani draagt, en denkt dat hij stoer is, Zal ik hem eens wat laten zien met mijn 2 meterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Dirkh het volgende:
Lijkt me leuk als je daar even een paar foto's van plaatst. Moet je wel even vragen of iemand de foto's wil maken, want jij zal er niet meer toe in staat zijn als je op de grond ligt.
Zoals ik al zei, was ik gewoon te verbaast om te reageren :/ Hij passeert je, hij slaat je al fietsend op je gezicht, tegen de tijd dat je wilt reageren is hij je al gepasseert hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef _Denker het volgende:
Dus iemand slaat in je gezicht en je doet er niks op uit? Ik zou achter die knakker aanfietsen om te vragen waar het op slaat (ja op je gezicht, ha ha) en dan kijken wat er gebeurt.
Ja is goedquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Alsof ik bang moet zijn voor zo een 17 jarig knulletje dat 1.70 meter lang is, en Karl Kani draagt, en denkt dat hij stoer is, Zal ik hem eens wat laten zien met mijn 2 meter
Jaren geleden toen ik 16 was had ik eens mijn scooter voor onderhoud bij een dealer.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb ongeveer hetzelfde gehad toen ik nog op de middelbare school zat (nu alweer iets van 6 jaar geleden) ik fietste lekker in mn eentje naar huis, komt er een scooter aangereden met daarop twee van die anita's. en ik zie ze aankomen, etend. Spuugt er eentje zijn eten (het bleek later koek te zijn) recht in mijn gezicht! En dat terwijl die meisjes minstens 2 jaar jonger waren.
Stelletjes aso's ook altijd
Als je toch zo lekker bezig bent met kritiek leveren, maak jezelf dan eens nuttig en verander de TT met Mijn gezicht, WAT DOE JE!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja is goed![]()
Vergeet je niet de foto's te plaatsen?
Enige probleem van die flyer is de tekst die er rondom heen staat. Kan niemand dat ff photoshoppen? En dan bijvoorbeeld "Stop de hetze" vervangen door "aanpakken die handel" ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:03 schreef Erick1985 het volgende:
Dat vind ik een hele mooie flyer, op pagina 1 van deze topic. Een agent die zo'n smerige opneuker es goed de waarheid verteld. M'n ma werkt bij de politie en komt regelmatig ook in aanraking met dit soort kutwuppen met hun grote bekken.
Inderdaad ja. Ik bedoelde ook alleen de foto.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Enige probleem van die flyer is de tekst die er rondom heen staat. Kan niemand dat ff photoshoppen? En dan bijvoorbeeld "Stop de hetze" vervangen door "aanpakken die handel" ?
Omdat jij waarschijnlijk ook in zo een droomwereldje zit waar marrokanen en ander buitenlands tuig noooooooooooooit wat doen...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:12 schreef greatgonzo het volgende:
waarom geloof ik er geen fuck van?
Als het je niets boeit, houd dan je mond dichtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef tonks het volgende:
Wat een nerd zeg wordie geslagen gaat die stoer doen op een forum "ja ik pak em wel met mijn 2 meter" Flikker toch op nerd
Zou ik toch echt niet moeten merken ! Ten eerste heb ik een tyfus hekel aan scooters en ander tuig op 2 wielen (Harleys uitgezonderd) en te tweede heb ik een hekel aan dat tuig. Oplossing : Stalen pijp tussen de wielenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb ongeveer hetzelfde gehad toen ik nog op de middelbare school zat (nu alweer iets van 6 jaar geleden) ik fietste lekker in mn eentje naar huis, komt er een scooter aangereden met daarop twee van die anita's. en ik zie ze aankomen, etend. Spuugt er eentje zijn eten (het bleek later koek te zijn) recht in mijn gezicht! En dat terwijl die meisjes minstens 2 jaar jonger waren.
ik ben wel zo realistisch dat ik wel door heb hoe de grote boze mensen wereld in mekaar steektquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Omdat jij waarschijnlijk ook in zo een droomwereldje zit waar marrokanen en ander buitenlands tuig noooooooooooooit wat doen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Dirkh het volgende:
Paar dingetjes vraag ik me wel af. Je kent hem niet, maar gaat hem morgen toch terug pakken. Ga je naar hem op zoek?
Zit ie bij jou op school dan? En als dat zo is, waarom heb je het daar niet gemeld?
En hoe zit het met een simpele aangifte? Of komt dat niet in je op?
Oh, en voordat je zegt: Aangifte doen heeft geen zin, want ze doen er toch niks aan.
Dat klopt, als niemand aangifte doet, kunnen ze niks.
Inderdaad ja; nog zo'n onderwerp; van die onbeschofte SCOOTERHUFTERS...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:17 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Zou ik toch echt niet moeten merken ! Ten eerste heb ik een tyfus hekel aan scooters en ander tuig op 2 wielen (Harleys uitgezonderd) en te tweede heb ik een hekel aan dat tuig. Oplossing : Stalen pijp tussen de wielen![]()
![]()
![]()
helaas had ik die niet bij me en stond ik perplex. dus voor ik er erg in had waren ze al weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:17 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Zou ik toch echt niet moeten merken ! Ten eerste heb ik een tyfus hekel aan scooters en ander tuig op 2 wielen (Harleys uitgezonderd) en te tweede heb ik een hekel aan dat tuig. Oplossing : Stalen pijp tussen de wielen![]()
![]()
![]()
Tuig op die kut broodtrommels met kruiwagenwielen ... scheuren met 50 door de wijk heen hier zo in m'n achterbumperquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:21 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Inderdaad ja; nog zo'n onderwerp; van die onbeschofte SCOOTERHUFTERS...
Ach, ooit op een dag worden ze zelf door een marokkaan gegrepen en dan zien we ze allemaal weer terug in deze topic. Inderdaad kan het soms ongeloofwaardig klinken, maar is het verdomme ook ongelofelijk wat je soms meemaakt...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef Koenz0r het volgende:
Jullie hoeven mij niet te geloven hoorDat wil ik nieteens, ik wil alleen maar aan mensen zoals Kierewiet1985 en Erick1985 die teminste normaal kunnen typen mijn verhaal doen
Is altijd leuk om te zien als dan blijkt dat zijn scootertje helemaal naar de haaien isquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:24 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Tuig op die kut broodtrommels met kruiwagenwielen ... scheuren met 50 door de wijk heen hier zo in m'n achterbumper![]()
![]()
GVD kut ventje. Had gelukkig alleen lakschade , die Malossi was helemaal totallossi
net als z'n bestuurder. Hij heeft overigens wel mooi kunnnen betalen
Bullshit, dat soort wraakacties komen vaak alleen maar spontaan als je zo'n gast weer eens toevallig tegen komt en er knapt iets. Vantevoren zoiets schreeuwen, is gewoon grootpraat, of hij moet er met een stel vriendjes bovenop duiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:20 schreef Kierewiet1985 het volgende:
En hoe weet jij zo zeker dat de TS niet in staat is om die marrokaan terug te pakken? ken jij de TS?
Ik ken namelijk genoeg mensen die niet bang zijn van marrokanen (die indruk wek JIJ wel) en die ook nog eens ongeschonden uit een wraakactie komen.
![]()
Die komt morgen wel, na de "wraakactie".quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:32 schreef greatgonzo het volgende:
ik wil eerst wel eens een foto van het blauwe oog van de TS zien...
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef Koenz0r het volgende:
Inderdaad ErickIk geef toe, als ik dit verhaal zo terug lees kan het toch ongeloofwaardig overklinken, maar nu weet ik teminste wat voor samenleving dit is
Lange armen heeft dat jochie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Alsof ik bang moet zijn voor zo een 17 jarig knulletje dat 1.70 meter lang is, en Karl Kani draagt, en denkt dat hij stoer is, Zal ik hem eens wat laten zien met mijn 2 meter
ik dacht dat je hem wel even zou laten zien wie de baas was, nu ben je weer zo'n pauper die hulp van anderen nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:34 schreef Koenz0r het volgende:
In dit geval duik ik er met mijn broer op, Maar ik denk toch dat hij nu via een andere route naar zijn school fietstMaargoed, me broer fietst morgen ook met me mee naar school aangezien hij een klas hoger zit
Kijk wel uit dat ie geen mes trekt. Zoals ik al eerder zei; dat doen marokkanen bijna altijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:46 schreef Koenz0r het volgende:
Ik op dat marrokaans mannetje
Ik ken ook zat "Goeie" Turken en Marrokanen en Antilianen etc, die wel eerlijk zijn, vriendelijk en grappig. Alleen is die gozer die mij sloeg 1 van de zoveel marrokanen die de kantjes ervan aflopen.. En daardoor staan ze slecht in het nieuws..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Drumpie het volgende:
Kijk jullie zeggen wel Kut Marokaan of Turk, ik kom zelf uit Bosnie niemand zou denken dat ik uit Bosnie kom maargoed.
-knip-
Mmm dat is waarquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:12 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Kijk wel uit dat ie geen mes trekt. Zoals ik al eerder zei; dat doen marokkanen bijna altijd.
Je zegt het zelf al, met een stel vrienden er bovenop duiken(in dit geval zijn broer). Dat is toch de enige manier die werkt bij die gasten. Of het slim is, is een ander verhaal want hij zal voortaan wel uit moeten kijken...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bullshit, dat soort wraakacties komen vaak alleen maar spontaan als je zo'n gast weer eens toevallig tegen komt en er knapt iets. Vantevoren zoiets schreeuwen, is gewoon grootpraat, of hij moet er met een stel vriendjes bovenop duiken.
En of ik het verhaal nou geloof of niet, dat maakt niks uit. Ik wil hem morge nog wel eens horen hoe hij die gozer even een lesje heeft geleerd.
Een van mijn beste vrienden is een marrokaan dus kom nou niet met dat gezeik aanzettenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Drumpie het volgende:
Kijk jullie zeggen wel Kut Marokaan of Turk, ik kom zelf uit Bosnie niemand zou denken dat ik uit Bosnie kom maargoed.
blablabla
"Vrouw reed tasjesdief expres aan" (ter info)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:43 schreef Erick1985 het volgende:
Net zoals laatst met die gore tasjesdief. Die vrouw die was beroofd en reed hem perongeluk aan. En dan word ZIJ voor poging tot moord opgepakt. Terwijl die smerige stink marokkaan haar beroofd heeft. En dan word er door een hoofddoeken-brigade en zo'n kratje marokkanen nog gezegt dat het zo'n lieve jongen was! Hij had al een strafblad... was meerdere malen opgepakt etc. etc. Onbegrijpelijk. Zo'n gozer, zo'n vuile smerige dief, moeten ze met een heel groepje in mekaar beuken.
Pff wat vind ik me iedere keer toch op.
Sterf je in ieder geval wel als een held.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.
Inderdaad en als je daar dan bij omkomt (mes tussen je ribben) sterf je dus een heldendood.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef Classic-PC het volgende:
Sterf je als een held ....
Je bent pas een held als je dat tuig een lesje leert !
Dus je hebt zelf een Turkse achtergrond?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Koenz0r het volgende:
Sorry, in mijn opwelling typte ik me ipv Mijn
@ Aurelium, ik was zo verbaasd, maar toen ik schreeuwde dat hij terug moest komen met zijn allochtone kankerkop fietste hij snel door.. Maargoed, ik zie hem morgen weer, dus ga ik hem even bezoeken met mijn broer
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Koenz0r het volgende:
Oh je wilt alleen mensen horen met jouw kromme mening? Had het ff in de OP gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef Koenz0r het volgende:
Jullie hoeven mij niet te geloven hoorDat wil ik nieteens, ik wil alleen maar aan mensen zoals Kierewiet1985 en Erick1985 die teminste normaal kunnen typen mijn verhaal doen
]quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:53 schreef Obnx het volgende:
wedde dat kerel met zo lomp verhaal "komt jah hij zag ons en toen fietste die maar gauw door."
echt zo slap gelul hier.
Je keek hem zeker vies aanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Het is toch fucking niet meer normaal dat je zomaar in je gezicht geslagen word als je een tegenligger passeert.. Morgen gaan er doden vallen, vieze knkr marrokaan
Je woont al ruim 12 jaar hiero, en je kan nog steeds geen fatsoenlijk Nederlandsquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Drumpie het volgende:
Ik zou zeggen je scheld teveel, Ik zou ook zeggen die buitenlanders die hier komen om te luieren en van een uitkering leven die mogen uit Nederland oprotten, maar die buitenlanders die hier komen om goed werk te zoeken en niet leven van een uitkering enzo, mijn moeder en ik komen uit Bosnie ik ben op 06-01-1993 in bosnie geboren in de oorlog mijn vader is overleden en mijn moeder is naar Nederland gevlucht met mij mijn moeder die heeft HBO diploma gehaald en heeft verpleegkundige diploma en heeft eigen zaak, toen mijn moeder verpleegkundige was heeft ze een man ontmoet met een zoon van 18 ( ik ben zelf 12 ) en wij hebben alles opgebouwt en leven gelukkig.
Hopelijk begrijpen jullie mijn reactie op dit topic. Als je in gezicht word geslagen is ook niet normaal
Ik was week geleden in de disco was er ook een turk die dacht dat hij alles was dus hij raakte heletijd een opblaas-sneeuwpop aan en een van die personeels gasten had er zat van en die turk maar weer dus je zit maar weer eens.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:07 schreef Lega-Nord het volgende:
Kan er een slotje op? Want dit komt uit Koenz0r's duim.
Opkankeren jij.
Doe es normaal!quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:09 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
En hopelijk krijg je zelf kanker
Jij blijkbaar welquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:25 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik denk dat hij dood is
@fratsman: vind jij het normaal dan dat mensen met kanker schelden?
Dat doe ik in een reactie op hem. Als hij oprotten of opflikkeren bedoeld moet hij dat typen en niet ineens met kanker beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel
Hij schold er niet echt mee hij bedoelde het meer als.. oprotten of opflikkeren.. jij gunt hem meteen die dodelijke ziekte
Ik wereldvreemd?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:34 schreef fratsman het volgende:
Mensen die ziekte toewensen word meestal door wereldvreemde types gedaan, die niet weten waar ze het over hebben.
Wat snap je dan niet? Gaat die leuk doen.. nerdje..quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
]
En nu in het Nederlands?
Ben wel benieuwd trouwens![]()
He Held, en waar ben je nu? Kus je nu nog steeds de grond?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik fiets naar school om 7.30 AM, zie dezelfde mensen naar de school fietsen die achter onze wijk ligt, komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Die site doet het nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:44 schreef Imperium het volgende:
[[url=http://img20.exs.cx/img20/5471/1557003ms.jpg]afbeelding][/URL]
sry kon het niet laten...
Ahhh ! Nu snap ik het!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Nieuwe manier van benen harsen...
Ik zeg verder niks.
Volgens mij wil jij ook gewoon je plaatje kwijtquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:19 schreef mechatronics het volgende:
koenz0r is dood
anders :
[afbeelding]
stuur je een paar huisdieren op commando op hem af!![]()
![]()
nee, ik zou gewoon eens aangifte doen, dik kans dat die gast gewoon eens zich moet melden op het bureau, zo niet dan wordt ie van zijn bed gelicht 4.30 's morgens
ik zocht eerst op eerst op sniper, en ik vond deze, en ik vond em toch wel zo cool!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook gewoon je plaatje kwijt
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:44 schreef Imperium het volgende:
[[url=http://img20.exs.cx/img20/5471/1557003ms.jpg]afbeelding][/URL]
sry kon het niet laten...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:50 schreef greatgonzo het volgende:
Slechts twee stumpers mensen die ook in het 'complot' zitten geloven hem spelen mee
MeloeNijN voor jou pikjequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef DarkElf het volgende:
morgen gaan er doden vallen....
yeah rightje laat je eerst slaan en dan ineens stoere taal uitslaan?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitstel van executie.. Iemand een ijzeren staaf? schuif ik hem door zijn scooterspaakjes
en je was niet zo heldhaftig om hem te roepen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
MeloeNijN voor jou pikje
Jeej !! Ik heb hem gezien.. hij zat achterop bij zo een scooter sjonnie..
Ik kom dus om de hoek fietsen, dan zie je ong 500 meter fietspad naast een korenveld, en daarna moet je een bult omhoog..
Draait die malloot met zijn scooter om, en raced hij weg![]()
Ik stel voor, Nekschot
Ik zie het als een uitstel van executie.. Iemand een ijzeren staaf? schuif ik hem door zijn scooterspaakjes
Ah je kunt het niet alleen aanquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:01 schreef Koenz0r het volgende:
En, bloemen, kogelbrieven, Antrax poedertjes kunnen gedeponeerd worden op Zeisigweg 1
Heb je verder wel goed je best gedaan op school?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
MeloeNijN voor jou pikje
Ik kom dus om de hoek fietsen, dan zie je ong 500 meter fietspad naast een korenveld, en daarna moet je een bult omhoog..
Ik stel voor, Nekschot
je hebt hem gezien? en hij was bang voor jou?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
MeloeNijN voor jou pikje
Ik stel voor, Nekschot
Nu ben je helemaal niet geloofwaardig meer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
MeloeNijN voor jou pikje
Ik stel voor, Nekschot
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:57 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Nu ben was je al niet geloofwaardig meer
Ja vastquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Erick1985 het volgende:
Ik ben helemaal niet agressief aangelegd, maar met dit soort toestanden wel. Laatst met al die sneeuw... fietste ik 'savonds terug van de supermarkt naar huis. Kreeg ik ineens een sneeuwbal naar m'n hoofd. Kwam heel hard aan (was waarschijnlijk heel hard in gekneed of wat dan ook), dus ik pleur van m'n fiets af, en recht met m'n knar in de sneeuw. Geloof me dat dat godver zeer deed! Knie open etc etc. Kijk, het is heel simpel; als het jongetjes van 6, 7, 8 jaar oud zouden zijn kan ik het wel begrijpen, en dan wordt ik natuurlijk niet kwaad, zou ik ze alleen uitleggen dat ze niet zo gevaarlijk moeten doen. Maar nee hoor; het bleken twee van die kut marokkanen te zijn van, ik schat, een jaar of 18, 19. Toen ik dat in de gaten kreeg, en ze ook nog zag lachen aan de kant van de straat, knapte er iets. Dus wat doe ik; ik bleef zitten op de straat want mn been deed echt zeer, maar ondertussen kneed ik onopvallend een sneeuwbal. Ik sta op en ren als een gek naar die kuthoofden toe, en ik smijt die sneeuwbal met alle kracht in het meest lachende gezicht. Die gozert flikkerde op de grond, en begon te janken. Die andere gozer ging er snel vandoor (lekkere vriend ben je dan). Nou het bloed spoot uit z'n neus, lijkt me sterk als het niet gebroken was. Dus ik zei nog tegen hem "Leuk hè, sneeuwballen gooien". En ondertussen maakte ik dat ik wegkwam, had helemáál geen zin in gezeik. En dit heb ik echt niet verzonnen. Gebeurde een maand geleden ongeveer. Dus terug op de fiets voor zover dat nog mogelijk was met m'n zere poot, een lange omweg naar huis genomen, zodat ik zeker was dat ik nie achtervolgt zou worden of wat dan ook. Zeer bevredigend gevoel had ik die avond.
nee, toen ben ik naar jou mama gegaan, heb ik der flink geneukt, en daar ben jij het uitwerpsel vanquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je hebt hem gezien? en hij was bang voor jou?
Ik geloof er geen zak van, volgens mij ben je gewoon een mietje en loop je je hier op fok voor te doen als een stoere jongen.
Of zag jij hem, en ben jij toen hard weggefietst naar je mama toe?
grapjas, je moet je eerste zaadlosing nog krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
nee, toen ben ik naar jou mama gegaan, heb ik der flink geneukt, en daar ben jij het uitwerpsel van
Scherp ja, toen lag er nog helemaal geen sneeuw.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja vastOf je moet niet in NL wonen natuurlijk...
Hahahahaha wat een briljante opmerkingquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
nee, toen ben ik naar jou mama gegaan, heb ik der flink geneukt, en daar ben jij het uitwerpsel van
Whaha, jij en neuken? volgens mij weet je nog niet eens wat het is man,quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik vind je wel een zielig ventje eigenlijk met je grote verhalen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
das niet aardig om dat te zeggen, mijn papa is namelijk wel stoer in tegenstelling tot wat jij bent.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
de wearheid alsch ene koe reeds...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 06:56 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Ik vind je wel een zielig ventje eigenlijk met je grote verhalen.
eerst doe je zo zielig dat je een klap heb gehad en niets terug heb gedaan.
Daarna ben je opeens zo stoer dat je hem wel even terug gaat pakken.
en dan neem je opeens je broer weer mee om hem te pakken met je 2 meter
en je kon die gozer zijn botten nog wel tellen zeg je..
wie lult er nou zielig, alsof ie opeens bang is geworden en snel er vandoor gaat op zijn scooter.
je moet een sprookjesboek gaan schrijven.
Geloof jij alles wat je op internet leest?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef Roquefort het volgende:
Tjeemig de peemig, Koenzor krijgt een onzinnige klap, en dan wordt ie hier nog afgezeken door een stelletje fok-debielen ook.
De gedachtengang van Koenzor is volkomen normaal, bij iedereen zouden dit soort scenarios door het hoofd schieten als je zulk zinloos geweld op jezelf hebt meegemaakt. En zoals dat gaat zakt dat na verloop van tijd weg, en is de realiteit dat we doorgaans niet de wraak nemen waar we aanvankelijk aan denken.
Maar de kindertjes van fok gaan dus het slachtoffer afzeiken dat ie niet stoer genoeg is om zijn dreigementen waar te maken. Ik vind het heel stoer van je, Marcoadam2003, dat je TS een zielig ventje vindt met grote verhalen. En heel stoer dat je door de ballon heen prikt van een slachtoffer die wraakideeën heeft.
Maar qua inlevendheid in een slachtoffer ben je een IQ-loze low-life.
Laat TS hier toch lekker zijn emoties botvieren in het topic, iedereen die weleens zinloos geweld van Marokkanen heeft meegemaakt reageert zo. Nu wordt TS hier gekgemaakt, terwijl het hele probleem juist is dat geen mens weet hoe je zinnig moet reageren op zo'n onzinactie van zo'n marokkaan.
Ik vind het frustrerend om zo'n topic als dit te lezen - en te merken dat TS door het lompe volk hier nog eens extra genaaid wordt. Lang leve fok!![]()
naïfe jankerdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef Roquefort het volgende:
Tjeemig de peemig, Koenzor krijgt een onzinnige klap, en dan wordt ie hier nog afgezeken door een stelletje fok-debielen ook.
De gedachtengang van Koenzor is volkomen normaal, bij iedereen zouden dit soort scenarios door het hoofd schieten als je zulk zinloos geweld op jezelf hebt meegemaakt. En zoals dat gaat zakt dat na verloop van tijd weg, en is de realiteit dat we doorgaans niet de wraak nemen waar we aanvankelijk aan denken.
Maar de kindertjes van fok gaan dus het slachtoffer afzeiken dat ie niet stoer genoeg is om zijn dreigementen waar te maken. Ik vind het heel stoer van je, Marcoadam2003, dat je TS een zielig ventje vindt met grote verhalen. En heel stoer dat je door de ballon heen prikt van een slachtoffer die wraakideeën heeft.
Maar qua inlevendheid in een slachtoffer ben je een IQ-loze low-life.
Laat TS hier toch lekker zijn emoties botvieren in het topic, iedereen die weleens zinloos geweld van Marokkanen heeft meegemaakt reageert zo. Nu wordt TS hier gekgemaakt, terwijl het hele probleem juist is dat geen mens weet hoe je zinnig moet reageren op zo'n onzinactie van zo'n marokkaan.
Ik vind het frustrerend om zo'n topic als dit te lezen - en te merken dat TS door het lompe volk hier nog eens extra genaaid wordt. Lang leve fok!![]()
Och, ik heb even in je profiel gekeken, woonplaats 'Sevenum'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:24 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat je op internet leest?
Hoe naïef kun je zijn...
Pssst, trouwens, sinterklaas bestaat niet
het gaat er ook niet om of er nou wel of niet achtelijk marrocanen zijn. Het gaat erom dat TS zo quazi stoer doet. Een beetje zo'n 2e klas mentaliteit. Van kom we wachten hem na school op waarna er vervolgens niemand staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Och, ik heb even in je profiel gekeken, woonplaats 'Sevenum'.
Dat verklaart je ongeloof, slaap lekker!
Ik woon al 35 jaar in Amsterdam west, geboren en getogen, en het is allesbehalve een ongelooflijk verhaal. Dagelijkse realteit man, en dit is de frustratie waar je als slachtoffer van dit soort onzin mee worstelt. Ik heb goeie marokkaanse vrienden, maar ik ken er zat waarbij net zo'n gestoord steekje los zit als bij die jongen die TS op zijn smoel ramde.
Leg jij eens uit hoe JIJ zou reageren op zinloos geweld? Jij zou daadwerkelijk rammen? Of je zou helemaal geen wraakgevoelens krijgen?
Kom op zeg. Jij hebt mijn profiel gelezen, proficiat. Daar staat Sevenum, nou dan weet je waar ik woon, maar voor de rest weet je geen fuck van mij en de manier waarop ik de wereld zie. Daarnaast ontken ik nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar bij de manier waarop TS dit beschrijft gaat bij mij mijn bullshit-detector rinkelen. Daarnaast vind ik het behoorlijk naïef van jou dat jij wat je op internet leest klakkeloos als waarheid aanneemt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Och, ik heb even in je profiel gekeken, woonplaats 'Sevenum'.
Dat verklaart je ongeloof, slaap lekker!
Ik woon al 35 jaar in Amsterdam west, geboren en getogen, en het is allesbehalve een ongelooflijk verhaal. Dagelijkse realteit man, en dit is de frustratie waar je als slachtoffer van dit soort onzin mee worstelt. Ik heb goeie marokkaanse vrienden, maar ik ken er zat waarbij net zo'n gestoord steekje los zit als bij die jongen die TS op zijn smoel ramde.
Leg jij eens uit hoe JIJ zou reageren op zinloos geweld? Jij zou daadwerkelijk rammen? Of je zou helemaal geen wraakgevoelens krijgen?
Dat soort dingen gaan gewoon door je hoofd als zoiets meemaakt. Dat is geen 2e klasmentaliteit, maar dat is wat er in je hoofd omgaat als je zoiets hebt meegemaakt. Natuurlijk brengen de meeste mensen de wraakscenarios niet in de praktijk, die kort na zo'n gebeurtenis door hun hoofd schieten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om of er nou wel of niet achtelijk marrocanen zijn. Het gaat erom dat TS zo quazi stoer doet. Een beetje zo'n 2e klas mentaliteit. Van kom we wachten hem na school op waarna er vervolgens niemand staat.
Het is synchroon aan de waarheid die ik regelmatig om me heen zie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Kom op zeg. Jij hebt mijn profiel gelezen, proficiat. Daar staat Sevenum, nou dan weet je waar ik woon, maar voor de rest weet je geen fuck van mij en de manier waarop ik de wereld zie. Daarnaast ontken ik nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar bij de manier waarop TS dit beschrijft gaat bij mij mijn bullshit-detector rinkelen. Daarnaast vind ik het behoorlijk naïef van jou dat jij wat je op internet leest klakkeloos als waarheid aanneemt.
Dit is precies hetzelfde als wat je een paar posts terug al zei, alleen dan in een andere bewoording.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het is synchroon aan de waarheid die ik regelmatig om me heen zie.
Het is naief om te denken dat als iets bij jou in Sevenum niet gebeurd, dat het onzin moet zijn.
Je denkt dat internet een grote speeltuin is waar iedereen er op los liegt en jij de scheidsrechter moet zijn die vertelt dat verhalen onzin zijn. Het zal je nog verbazen dat er soms ook weleens ware dingen gebeuren, waar mensen op fok over vertellen. Dat jij het niet kan voorstellen komt omdat het in jouw wereldje onvoorstelbaar is. Maar in mijn wereld kom ik vrijwel dagelijks langs creeps met volkomen onvoorspelbaar gedrag. Het gebeurt echt dat mensen zonder enige aanleiding een flinke dreun krijgen op een onverwacht moment. En natuurlijk blijft het wel eerder uitzondering dan regel, maar dat is precies waarom TS of een willekeurig slachtoffer zo reageren: Je verwacht het niet, het is absurd, je beseft veel te laat hoe je op het moment supreme had moeten reageren (direct smack in the face terug) en dan gaat je hoofd dit soort rare wraakgedachten etc. genereren.
Mooie kunst, dat als een puber zijn verhaal op fok zet dat het dan puberaal beschreven is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde als wat je een paar posts terug al zei, alleen dan in een andere bewoording.
Dan zal ik mijn reactie ook nog maar een keer herhalen, zij het in een andere bewoording:
Ik zeg nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar dit individuele geval doet mij aan als bullshit. Dit baseer ik op de puberale manier waarop het beschreven is. Dit is het enige wat ik erover gezegd heb.
Jij weet hier vervolgens een complete profielschets vandaan te toveren, erg knap hoor.
En al helemaal dat jij het dan meteen voor waarheid aanneemtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Mooie kunst, dat als een puber zijn verhaal op fok zet dat het dan puberaal beschreven is.![]()
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:59 schreef Marczilla het volgende:
tvp
1: Niemand kan bepalen of TS zijn verhaal waar is of niet. Dus vind ik uitschakeling doormiddel van mogelijke externe lichamelijke functies zoals bullshit detectoren een uitdagende en evenmin aannemelijk verhaal.
2: mocht het verhaal van TS niet kloppen dan is hij de enige die hier last van heeft. Wanneer mensen onwaarheden vertellen zullen ze dit zelf het beste weten. Daarbij hebben zij vaak geen second opinion voor nodig. Ook al zeggen ze van niet.
3: Het kan me eigenlijk geen reet schelen of dit verhaal waar is. Mocht dit verhaal niet waar zijn, dan zijn er genoeg verhalen die wel kloppen. Ik lees dit topic als een in de reeks van velen.
4: het stoort mij uitermate dat er hier op dit forum amateur psychologen met paranormale trekjes hun zegje doen. Deze mensen schijnen doormiddel van enkel digitale communicatie een willekeurige user te kunnen doorgronden middels het vaststellen van de desbetreffende leeftijd met de daarbij aannemelijke cognitieve ontwikkelings fasen.
Ugh.........
Maar het blijft altijd leuk om mensen te plagen die een kijk-mij-eens-stoere-verhalen-hebben-over-marokanen-die-mijn-slaan-topic maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben het met Roquefort eens, en al die figuren die nu roepen dat ze terug zouden slaan, zijn volgens mij allemaal nog laffer dan de TS want die zouden het niet eens durven de posten.
Als je ineens zomaar word geslagen schrik je je kapot en gaan er hele andere dingen door je heen dan wat je ziet bij een James Bond film, je bent even in een shock.
Bovendien terugslaan is ook niet zo verstandig, het is al weleens voor gekomen dat iemand een klap kreeg en dat een derde het voor diegene opkwam en daar met diens leven voor betaalde.
Dus mensen denk even na voor je er een kijk-eens-hoe-stoer-en-grappig-ik-ben-topic van maakt![]()
Ik denk niet dat dat zijn bedoeling was maarjaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar het blijft altijd leuk om mensen te plagen die een kijk-mij-eens-stoere-verhalen-hebben-over-marokanen-die-mijn-slaan-topic maken.
Yep, het is er een om te onthouden. Goed topic, zo zie je maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:29 schreef greatgonzo het volgende:
er klopt dus geen ene fuck van zijn verhaal, en daarom geloof ik het niet.
Wie zal het zeggen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef Bluurgh het volgende:
als hij 19 broers heeft is de topicstarter waarschijnlijk zelf die Marokkaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |