Vind het heel kut voor je. Helaas kun je dit van die smerige vuile kuthaakneuzen verwachten. Beste is om het maar meteen te vergeten. Ik kan je wel zeggen dat ik dit soort dingen niet op straat zou moeten zien... want dan ben ik bang dat ik "some serious damage" aanricht bij de dader in kwestie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik fiets naar school om 7.30 AM, zie dezelfde mensen naar de school fietsen die achter onze wijk ligt, komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Het is toch fucking niet meer normaal dat je zomaar in je gezicht geslagen word als je een tegenligger passeert.. Morgen gaan er doden vallen, vieze knkr marrokaan
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.quote:
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog niet
Ik weet het, het is te gek voor woorden, wou dat Balkenende es wakker werd maargoed. Maar als je wat terug doet kun je of verkracht worden of je kunt vermoord worden. Die GORE TERINGLUI denken alles te kunnen flikken. Helaas valt er weinig tegen te doen. Ik raad je aan niks terug te doen, anders kun je goed de sjaak zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, dus vanaf nu mag de gemiddelde criminele marrokaan doen wat hij wilt? Dan kent hij mij nog niet
Ik ben ook totaal niet geweldadig, maar als ik word geslagen omdat ik niets doe, word ik ook aggresief, en ga ik ook wat serious damage aandoen op die vieze haakneus van die mongoolquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:14 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Vind het heel kut voor je. Helaas kun je dit van die smerige vuile kuthaakneuzen verwachten. Beste is om het maar meteen te vergeten. Ik kan je wel zeggen dat ik dit soort dingen niet op straat zou moeten zien... want dan ben ik bang dat ik "some serious damage" aanricht bij de dader in kwestie.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:16 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Precies!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet geweldadig, maar als ik word geslagen omdat ik niets doe, word ik ook aggresief, en ga ik ook wat serious damage aandoen op die vieze haakneus van die mongool
Als je nog in je ochtendroes zit, en een tegenligger slaat je in je gezicht, en fietst daarna snel door.. voordat je kan reageren ben je al 2 seconden verder, moet je je fiets nog omdraaien, ook 3 seconden, en dan moet je nog op vaart komen.. Tenzij jij superman bent ofzo maar die gozer kan ik dus nevernooit inhalenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef DarkElf het volgende:
morgen gaan er doden vallen....
yeah rightje laat je eerst slaan en dan ineens stoere taal uitslaan?
Medelander? slecht geïntegreerde allochtoon zou je bedoelenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef MakzBokz het volgende:
Erik1985, wat ben je aggresief in dit topic, zo ken ik je helemaal niet! (Wacht, ik KEN je ook helemaal niet... )
Slechte ervaring gehad met de medelanders (mooi kotswoord ook, btw)?
Nou nou, Ik snap dat je kwaad bent. Je moet wel begrijpen dat die jongen waarschijnlijk erg moeten wennen het rijden op een fiets. En een fiets is immers geen kameel. En dat kan soms voor irritatie en stress zorgen onder onze marokaanse vrienden. Houdt daar alsjeblieft wel rekening mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:24 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Medelander? slecht geïntegreerde allochtoon zou je bedoelen
Hahaha, nee zo ben ik normaal niet nee, maar wel als het om dit soort zaken gaat. Lees m'n bericht hiervoor maar es.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef MakzBokz het volgende:
Erik1985, wat ben je aggresief in dit topic, zo ken ik je helemaal niet! (Wacht, ik KEN je ook helemaal niet... )
Slechte ervaring gehad met de medelanders (mooi kotswoord ook, btw)?
Ik heb me lul in zijn aars gestopt, Hij zei nog dat sex met mensen beter is dan sex met kamelenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:34 schreef Botje96 het volgende:
Je hebt 'm toch wel een knuffel gegeven?
Thats so truequote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Erick1985 het volgende:
Het is echt onbegrijpelijk allemaal. Maarja, als je hoort hoe ze in hun eigen tyfusland omgaan met vrouwen... daar krijg je helemaal een hartverzakking van.
-knip-
O nee hoor helemaal niet. Ben nooit iemand tot last al zeg ik het zelf. Er moet heel wat gebeuren wil je mij kwaad krijgen. Maarja bij dat kutvolk kun je al "wat kijk je, teringmongool" naar je hoofd krijgen als je ook maar even hun blik kruist in bijvoorbeeld voorbij lopen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef livEliveD het volgende:
Je zal er wel aanleiding voor hebben gegeven![]()
Klopt, ik schrok ook best wel van mijn reactie met die klote sneeuw. Maar ben er stiekem ook wel een beetje trots op dat ik het zo heb aangepaktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:41 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Thats so trueIk was zo boos toen hij me sloeg, ik schrok er zelf een beetje van
Ja, voorbij fietsen.. Maargoed zelfs dat is al een aanleiding voor dat kankertuigquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef livEliveD het volgende:
Je zal er wel aanleiding voor hebben gegeven![]()
Precies, net als wat ik net zei met voorbij lopenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ja, voorbij fietsen.. Maargoed zelfs dat is al een aanleiding voor dat kankertuig
Ja, voortaan laat ik ook me tanden uit me bek slaan onder het motto van "er word nog flink met geknuffeld"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:48 schreef vdo28 het volgende:
Tja als dit echt gebeurt is, leer er maar mee leven want er word nog flink geknuffeld met ze.
Dus voordat er echt eens wat veranderd zijn we al heel wat verder.....
Ach die marokanen zijn juist haske lief. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets spontaan doenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Koenz0r het volgende:
Ja, voorbij fietsen.. Maargoed zelfs dat is al een aanleiding voor dat kankertuig
Ja. Maar als ze mij wat flikken zal ik ook met ze knuffelen, maar dan wel op een hééééél andere manier.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:48 schreef vdo28 het volgende:
Tja als dit echt gebeurt is, leer er maar mee leven want er word nog flink geknuffeld met ze.
Dus voordat er echt eens wat veranderd zijn we al heel wat verder.....
Tot tegenstelling van jou kan ik wel voor me opkomen... Vraag me af hoe jij zoiets gaat doen als het je overkomt.. ga je proberen die vent te bannen? gooi je er een slotje op?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Dirkh het volgende:
Morgen ga je hem terug pakken?
Lijkt me leuk als je daar even een paar foto's van plaatst. Moet je wel even vragen of iemand de foto's wil maken, want jij zal er niet meer toe in staat zijn als je op de grond ligt.
Paar dingetjes vraag ik me wel af. Je kent hem niet, maar gaat hem morgen toch terug pakken. Ga je naar hem op zoek?
Zit ie bij jou op school dan? En als dat zo is, waarom heb je het daar niet gemeld?
En hoe zit het met een simpele aangifte? Of komt dat niet in je op?
Oh, en voordat je zegt: Aangifte doen heeft geen zin, want ze doen er toch niks aan.
Dat klopt, als niemand aangifte doet, kunnen ze niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |