]quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:53 schreef Obnx het volgende:
wedde dat kerel met zo lomp verhaal "komt jah hij zag ons en toen fietste die maar gauw door."
echt zo slap gelul hier.
Je keek hem zeker vies aanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Het is toch fucking niet meer normaal dat je zomaar in je gezicht geslagen word als je een tegenligger passeert.. Morgen gaan er doden vallen, vieze knkr marrokaan
Je woont al ruim 12 jaar hiero, en je kan nog steeds geen fatsoenlijk Nederlandsquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Drumpie het volgende:
Kijk jullie zeggen wel Kut Marokaan of Turk, ik kom zelf uit Bosnie niemand zou denken dat ik uit Bosnie kom maargoed.
Ik zou zeggen je scheld teveel, Ik zou ook zeggen die buitenlanders die hier komen om te luieren en van een uitkering leven die mogen uit Nederland oprotten, maar die buitenlanders die hier komen om goed werk te zoeken en niet leven van een uitkering enzo, mijn moeder en ik komen uit Bosnie ik ben op 06-01-1993 in bosnie geboren in de oorlog mijn vader is overleden en mijn moeder is naar Nederland gevlucht met mij mijn moeder die heeft HBO diploma gehaald en heeft verpleegkundige diploma en heeft eigen zaak, toen mijn moeder verpleegkundige was heeft ze een man ontmoet met een zoon van 18 ( ik ben zelf 12 ) en wij hebben alles opgebouwt en leven gelukkig.
Hopelijk begrijpen jullie mijn reactie op dit topic. Als je in gezicht word geslagen is ook niet normaal
Ik was week geleden in de disco was er ook een turk die dacht dat hij alles was dus hij raakte heletijd een opblaas-sneeuwpop aan en een van die personeels gasten had er zat van en die turk maar weer dus je zit maar weer eens.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:07 schreef Lega-Nord het volgende:
Kan er een slotje op? Want dit komt uit Koenz0r's duim.
Opkankeren jij.
Doe es normaal!quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:09 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
En hopelijk krijg je zelf kanker
Jij blijkbaar welquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:25 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik denk dat hij dood is
@fratsman: vind jij het normaal dan dat mensen met kanker schelden?
Dat doe ik in een reactie op hem. Als hij oprotten of opflikkeren bedoeld moet hij dat typen en niet ineens met kanker beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel
Hij schold er niet echt mee hij bedoelde het meer als.. oprotten of opflikkeren.. jij gunt hem meteen die dodelijke ziekte
Ik wereldvreemd?quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:34 schreef fratsman het volgende:
Mensen die ziekte toewensen word meestal door wereldvreemde types gedaan, die niet weten waar ze het over hebben.
Wat snap je dan niet? Gaat die leuk doen.. nerdje..quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
]
En nu in het Nederlands?
Ben wel benieuwd trouwens![]()
He Held, en waar ben je nu? Kus je nu nog steeds de grond?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik fiets naar school om 7.30 AM, zie dezelfde mensen naar de school fietsen die achter onze wijk ligt, komt er ineens zo een vieze gore kut stink marrokaan en die slaat me in me gezicht, IK KEN DIE KUTHOND NIETEENS #@!%#@
Het is toch fucking niet meer normaal dat je zomaar in je gezicht geslagen word als je een tegenligger passeert.. Morgen gaan er doden vallen, vieze knkr marrokaan
Die site doet het nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:44 schreef Imperium het volgende:
[[url=http://img20.exs.cx/img20/5471/1557003ms.jpg]afbeelding][/URL]
sry kon het niet laten...
Ahhh ! Nu snap ik het!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Nieuwe manier van benen harsen...
Ik zeg verder niks.
Volgens mij wil jij ook gewoon je plaatje kwijtquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:19 schreef mechatronics het volgende:
koenz0r is dood
anders :
[afbeelding]
stuur je een paar huisdieren op commando op hem af!![]()
![]()
nee, ik zou gewoon eens aangifte doen, dik kans dat die gast gewoon eens zich moet melden op het bureau, zo niet dan wordt ie van zijn bed gelicht 4.30 's morgens
ik zocht eerst op eerst op sniper, en ik vond deze, en ik vond em toch wel zo cool!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij ook gewoon je plaatje kwijt
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:44 schreef Imperium het volgende:
[[url=http://img20.exs.cx/img20/5471/1557003ms.jpg]afbeelding][/URL]
sry kon het niet laten...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:50 schreef greatgonzo het volgende:
Slechts twee stumpers mensen die ook in het 'complot' zitten geloven hem spelen mee
MeloeNijN voor jou pikjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |