Inderdaad ja. Ik bedoelde ook alleen de foto.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Enige probleem van die flyer is de tekst die er rondom heen staat. Kan niemand dat ff photoshoppen? En dan bijvoorbeeld "Stop de hetze" vervangen door "aanpakken die handel" ?
Omdat jij waarschijnlijk ook in zo een droomwereldje zit waar marrokanen en ander buitenlands tuig noooooooooooooit wat doen...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:12 schreef greatgonzo het volgende:
waarom geloof ik er geen fuck van?
Als het je niets boeit, houd dan je mond dichtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef tonks het volgende:
Wat een nerd zeg wordie geslagen gaat die stoer doen op een forum "ja ik pak em wel met mijn 2 meter" Flikker toch op nerd
Zou ik toch echt niet moeten merken ! Ten eerste heb ik een tyfus hekel aan scooters en ander tuig op 2 wielen (Harleys uitgezonderd) en te tweede heb ik een hekel aan dat tuig. Oplossing : Stalen pijp tussen de wielenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb ongeveer hetzelfde gehad toen ik nog op de middelbare school zat (nu alweer iets van 6 jaar geleden) ik fietste lekker in mn eentje naar huis, komt er een scooter aangereden met daarop twee van die anita's. en ik zie ze aankomen, etend. Spuugt er eentje zijn eten (het bleek later koek te zijn) recht in mijn gezicht! En dat terwijl die meisjes minstens 2 jaar jonger waren.
ik ben wel zo realistisch dat ik wel door heb hoe de grote boze mensen wereld in mekaar steektquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Omdat jij waarschijnlijk ook in zo een droomwereldje zit waar marrokanen en ander buitenlands tuig noooooooooooooit wat doen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Dirkh het volgende:
Morgen ga je hem terug pakken?
Lijkt me leuk als je daar even een paar foto's van plaatst. Moet je wel even vragen of iemand de foto's wil maken, want jij zal er niet meer toe in staat zijn als je op de grond ligt.
Paar dingetjes vraag ik me wel af. Je kent hem niet, maar gaat hem morgen toch terug pakken. Ga je naar hem op zoek?
Zit ie bij jou op school dan? En als dat zo is, waarom heb je het daar niet gemeld?
En hoe zit het met een simpele aangifte? Of komt dat niet in je op?
Oh, en voordat je zegt: Aangifte doen heeft geen zin, want ze doen er toch niks aan.
Dat klopt, als niemand aangifte doet, kunnen ze niks.
Inderdaad ja; nog zo'n onderwerp; van die onbeschofte SCOOTERHUFTERS...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:17 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Zou ik toch echt niet moeten merken ! Ten eerste heb ik een tyfus hekel aan scooters en ander tuig op 2 wielen (Harleys uitgezonderd) en te tweede heb ik een hekel aan dat tuig. Oplossing : Stalen pijp tussen de wielen![]()
![]()
![]()
helaas had ik die niet bij me en stond ik perplex. dus voor ik er erg in had waren ze al weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:17 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Zou ik toch echt niet moeten merken ! Ten eerste heb ik een tyfus hekel aan scooters en ander tuig op 2 wielen (Harleys uitgezonderd) en te tweede heb ik een hekel aan dat tuig. Oplossing : Stalen pijp tussen de wielen![]()
![]()
![]()
Tuig op die kut broodtrommels met kruiwagenwielen ... scheuren met 50 door de wijk heen hier zo in m'n achterbumperquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:21 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Inderdaad ja; nog zo'n onderwerp; van die onbeschofte SCOOTERHUFTERS...
Ach, ooit op een dag worden ze zelf door een marokkaan gegrepen en dan zien we ze allemaal weer terug in deze topic. Inderdaad kan het soms ongeloofwaardig klinken, maar is het verdomme ook ongelofelijk wat je soms meemaakt...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef Koenz0r het volgende:
Jullie hoeven mij niet te geloven hoorDat wil ik nieteens, ik wil alleen maar aan mensen zoals Kierewiet1985 en Erick1985 die teminste normaal kunnen typen mijn verhaal doen
Is altijd leuk om te zien als dan blijkt dat zijn scootertje helemaal naar de haaien isquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:24 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Tuig op die kut broodtrommels met kruiwagenwielen ... scheuren met 50 door de wijk heen hier zo in m'n achterbumper![]()
![]()
GVD kut ventje. Had gelukkig alleen lakschade , die Malossi was helemaal totallossi
net als z'n bestuurder. Hij heeft overigens wel mooi kunnnen betalen
Bullshit, dat soort wraakacties komen vaak alleen maar spontaan als je zo'n gast weer eens toevallig tegen komt en er knapt iets. Vantevoren zoiets schreeuwen, is gewoon grootpraat, of hij moet er met een stel vriendjes bovenop duiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:20 schreef Kierewiet1985 het volgende:
En hoe weet jij zo zeker dat de TS niet in staat is om die marrokaan terug te pakken? ken jij de TS?
Ik ken namelijk genoeg mensen die niet bang zijn van marrokanen (die indruk wek JIJ wel) en die ook nog eens ongeschonden uit een wraakactie komen.
![]()
Die komt morgen wel, na de "wraakactie".quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:32 schreef greatgonzo het volgende:
ik wil eerst wel eens een foto van het blauwe oog van de TS zien...
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef Koenz0r het volgende:
Inderdaad ErickIk geef toe, als ik dit verhaal zo terug lees kan het toch ongeloofwaardig overklinken, maar nu weet ik teminste wat voor samenleving dit is
Lange armen heeft dat jochie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Alsof ik bang moet zijn voor zo een 17 jarig knulletje dat 1.70 meter lang is, en Karl Kani draagt, en denkt dat hij stoer is, Zal ik hem eens wat laten zien met mijn 2 meter
ik dacht dat je hem wel even zou laten zien wie de baas was, nu ben je weer zo'n pauper die hulp van anderen nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:34 schreef Koenz0r het volgende:
In dit geval duik ik er met mijn broer op, Maar ik denk toch dat hij nu via een andere route naar zijn school fietstMaargoed, me broer fietst morgen ook met me mee naar school aangezien hij een klas hoger zit
Kijk wel uit dat ie geen mes trekt. Zoals ik al eerder zei; dat doen marokkanen bijna altijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:46 schreef Koenz0r het volgende:
Ik op dat marrokaans mannetje
Ik ken ook zat "Goeie" Turken en Marrokanen en Antilianen etc, die wel eerlijk zijn, vriendelijk en grappig. Alleen is die gozer die mij sloeg 1 van de zoveel marrokanen die de kantjes ervan aflopen.. En daardoor staan ze slecht in het nieuws..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Drumpie het volgende:
Kijk jullie zeggen wel Kut Marokaan of Turk, ik kom zelf uit Bosnie niemand zou denken dat ik uit Bosnie kom maargoed.
-knip-
Mmm dat is waarquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:12 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Kijk wel uit dat ie geen mes trekt. Zoals ik al eerder zei; dat doen marokkanen bijna altijd.
Je zegt het zelf al, met een stel vrienden er bovenop duiken(in dit geval zijn broer). Dat is toch de enige manier die werkt bij die gasten. Of het slim is, is een ander verhaal want hij zal voortaan wel uit moeten kijken...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bullshit, dat soort wraakacties komen vaak alleen maar spontaan als je zo'n gast weer eens toevallig tegen komt en er knapt iets. Vantevoren zoiets schreeuwen, is gewoon grootpraat, of hij moet er met een stel vriendjes bovenop duiken.
En of ik het verhaal nou geloof of niet, dat maakt niks uit. Ik wil hem morge nog wel eens horen hoe hij die gozer even een lesje heeft geleerd.
Een van mijn beste vrienden is een marrokaan dus kom nou niet met dat gezeik aanzettenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:49 schreef Drumpie het volgende:
Kijk jullie zeggen wel Kut Marokaan of Turk, ik kom zelf uit Bosnie niemand zou denken dat ik uit Bosnie kom maargoed.
blablabla
"Vrouw reed tasjesdief expres aan" (ter info)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:43 schreef Erick1985 het volgende:
Net zoals laatst met die gore tasjesdief. Die vrouw die was beroofd en reed hem perongeluk aan. En dan word ZIJ voor poging tot moord opgepakt. Terwijl die smerige stink marokkaan haar beroofd heeft. En dan word er door een hoofddoeken-brigade en zo'n kratje marokkanen nog gezegt dat het zo'n lieve jongen was! Hij had al een strafblad... was meerdere malen opgepakt etc. etc. Onbegrijpelijk. Zo'n gozer, zo'n vuile smerige dief, moeten ze met een heel groepje in mekaar beuken.
Pff wat vind ik me iedere keer toch op.
Sterf je in ieder geval wel als een held.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
nooit doen, want dan krijg je een mes tussen je ribben. Visitekaartje van de gemiddelde marokkaan.
Inderdaad en als je daar dan bij omkomt (mes tussen je ribben) sterf je dus een heldendood.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef Classic-PC het volgende:
Sterf je als een held ....
Je bent pas een held als je dat tuig een lesje leert !
Dus je hebt zelf een Turkse achtergrond?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:15 schreef Koenz0r het volgende:
Sorry, in mijn opwelling typte ik me ipv Mijn
@ Aurelium, ik was zo verbaasd, maar toen ik schreeuwde dat hij terug moest komen met zijn allochtone kankerkop fietste hij snel door.. Maargoed, ik zie hem morgen weer, dus ga ik hem even bezoeken met mijn broer
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:00 schreef Koenz0r het volgende:
Alsof ik bang moet zijn voor zo een 17 jarig knulletje dat 1.70 meter lang is, en Karl Kani draagt, en denkt dat hij stoer is, Zal ik hem eens wat laten zien met mijn 2 meter
Oh je wilt alleen mensen horen met jouw kromme mening? Had het ff in de OP gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:22 schreef Koenz0r het volgende:
Jullie hoeven mij niet te geloven hoorDat wil ik nieteens, ik wil alleen maar aan mensen zoals Kierewiet1985 en Erick1985 die teminste normaal kunnen typen mijn verhaal doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |